آخرین رتبه قبولی رشته اعضای مصنوعی 1402 {آزاد،سراسری،پردیس}


داشتن اطلاعات لازم از آخرین رتبه قبولی رشته اعضای مصنوعی در دانشگاه سراسری و پردیس و آزاد بسیار اهمیت دارد و می‌توانید دید بهتری نسبت به شرایط قبولی در این رشته به دست آورد. معمولا رتبه‌های لازم برای ادامه تحصیل در رشته اعضای مصنوعی در دانشگاه سراسری، پردیس و آزاد با یکدیگر تفاوت دارد. افرادی که مایل به ادامه تحصیل در این رشته هستند با اطلاع از کارنامه قبول شدگان سال قبل می‌توانند با آگاهی بیشتری وارد فرایند انتخاب رشته شوند.

کارنامه قبولی رشته اعضای مصنوعی سال‌های گذشته نزدیک‌ترین کارنامه به کنکور امسال است و می‌تواند مبنای دقیق برای تحلیل وضعیت داوطلبان متقاضی باشد. چنانچه نیازمند دریافت مشاوره در ارتباط با آخرین رتبه قبولی رشته اعضای مصنوعی در سال 1402 هستید، می‌توانید با کارشناسان ما در آکادمی ایران تحصیل همراه باشید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

اهمیت اطلاع از آخرین رتبه قبولی رشته اعضای مصنوعی

در حال حاضر رشته اعضای مصنوعی یکی از رشته های پرطرفداری است که بسیاری مایلند در مقاطع مختلف در دانشگاه های ارائه دهنده این رشته ادامه تحصیل دهند. فرایند انتخاب رشته کنکور سراسری که از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود، فرایند بسیار حساس و سرنوشت سازی است که چنانچه اولویت بندی رشته ها به درستی صورت نگیرد، داوطلبان در کد رشته هایی قبول می شوند که در اولویت های ابتدایی آنها نبوده است.

یکی از فاکتورهایی که موجب می شود افراد انتخاب رشته اصولی داشته باشند، بررسی کارنامه و آخرین رتبه قبولی رشته های مختلف است. افرادی که مایل به تحصیل در رشته اعضای مصنوعی هستند، بهتر است که کارنامه قبولی سال های قبل را بررسی کنند تا دید بهتری نسبت به رتبه و تراز لازم که باید برای تحصیل در این رشته داشته باشند، بدست آورند.

آخرین رتبه قبولی رشته اعضای مصنوعی در دانشگاه های سراسری و پردیس خودگردان با یکدیگر تفاوت دارد. از این رو برای بررسی این رتبه ها لازم است با مشاوران تحصیلی در ارتباط باشید. برای دریافت مشاوره در ارتباط با آخرین رتبه قبولی رشته اعضای مصنوعی می توانید با مشاوران کارآزموده مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشید.

"اهمیت

رتبه قبولی رشته اعضای مصنوعی سراسری در منطقه ۱

علاقمندان برای ادامه تحصیل در رشته اعضای مصنوعی باید از کارنامه قبولی سال‌های قبل استفاده کنند. کارنامه قبولی راهنمای مناسبی برای شرکت در مرحله انتخاب رشته است و افراد می‌توانند به واسطه آن از محدوده رتبه قبولی در دانشگاه مختلف مطلع شده و شانس قبولی خود را تخمین بزنند. پذیرش داوطلبان دانشگاه براساس رتبه آنها در سهمیه صورت می‌گیرد در ادامه کارنامه‌های سهمیه منطقه ۱ ارائه شده است.

رتبه در سهمیه داوطلب شهر داوطلب نام دانشگاه زمین شناسی زیست شناسی شیمی ریاضیات فیزیک
4345 تهران دانشگاه علوم پزشکی ایران 20 43.4 22 45.59 53.4
5714 تهران مرکز آموزش عالی علمی – کاربردی هلال ایران 0 56 34.29 8.89 18.89

 

برای بررسی پردرآمدترین رشته های پیراپزشکی وارد لینک شوید.

 رتبه قبولی رشته اعضای مصنوعی سراسری منطقه ۲

پس از اینکه نتایج اولیه آزمون سراسری اعلام می‌شود، شرکت کنندگان باید جزئیات کارنامه اولیه خود را بررسی کنند و آن را با داده‌های کارنامه قبولی سال گذشته و شانس قبولی خود تخمین بزنند. سهمیه منطقه ۲ دارای بیشترین جمعیت در رقابت کنکور سراسری است. از این رو در ادامه اطلاعات مربوط به آخرین رتبه قبولی در رشته اعضای مصنوعی را ارائه کرده‌ایم.

رتبه در سهمیه داوطلب شهر داوطلب نام دانشگاه زمین شناسی زیست شناسی شیمی ریاضیات فیزیک
8665 همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان 0 48.7 27.7 26.7 24.5

"</a

آخرین رتبه قبولی رشته اعضای مصنوعی سراسری منطقه ۳

انتخاب رشته آزمون سراسری براساس سهمیه مناطق مختلف انجام می‌شود. یکی از این سهمیه‌ها سهمیه مناطق محروم یا منطقه ۳ است. افرادی که امکانات آموزشی کمتری در سراسر کشور داشتند اند، در منطقه ۳ قرار دارند. در ادامه آخرین رتبه قبولی از رشته اعضای مصنوعی ارائه شده است.

نام دانشگاه نوع ظرفیت رتبه در سهمیه داوطلب سهمیه در منطقه
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران روزانه 4889  منطقه سه
دانشگاه علوم پزشکی ایران روزانه 3990 منطقه سه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روزانه 5844 منطقه سه
دانشگاه علوم پزشکی همدان روزانه 6540 منطقه سه

برای بررسی کارنامه و رتبه قبولی در رشته های پیراپزشکی بر روی لینک کلیک کنید.

 آخرین رتبه قبولی رشته اعضای مصنوعی در پردیس خودگردان

بسیاری از دانشگاه‌های سراسری در پردیس خودگردان پذیرش دانشجو دارند و هر ساله اسامی دانشگاه‌ها به همراه تعداد ظرفیت در همه رشته‌ها از طریق سامانه سنجش اعلام می‌شود و متقاضیان می‌توانند به اسامی دانشگاه ارائه دهنده رشته اعضای مصنوعی دسترسی داشته باشند. در جدول زیر رتبه آخرین رتبه قبولی رشته اعضای مصنوعی دانشگاه پردیس خودگردان در سال ۱۴۰۱ ارائه شده است.

نام واحد دانشگاهی  رتبه در سهمیه داوطلب  سهمیه در منطقه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 6140 منطقه یک
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 7340 منطقه دو
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 3515 منطقه سه

"

آخرین رتبه قبولی رشته اعضای مصنوعی در دانشگاه آزاد

با وجود درخواست زیاد متقاضیان برای ادامه تحصیل در رشته اعضای مصنوعی این رشته فقط در تعداد محدودی از دانشگاه‌های سراسری روزانه و پردیس خودگردان ارائه شده است و تاکنون رشته اعضای مصنوعی در دانشگاه آزاد پذیرش دانشجو نداشته است.

در این مقاله در ارتباط با رشته اعضای مصنوعی و آخرین رتبه قبولی در دانشگاه‌های دولتی و خودگردان اطلاعات لازم را ارائه کردیم. اما متاسفانه دانشگاه آزاد در این رشته هنوز داوطلبی را پذیرش نکرده است.

جهت بررسی رشته‌های پیراپزشکی بدون کنکور وارد لینک مربوطه شوید.

 

خلاصه مطالب

داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در رشته اعضای مصنوعی را دارند، در فرایند انتخاب رشته آزمون سراسری و برای چینش اولویت‌های خود باید قبل از هر چیز با آخرین رتبه قبولی رشته اعضای مصنوعی دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه سراسری و پردیس خودگردان آشنایی داشته باشند تا بتوانند شانس قبولی خود را در کد رشته محل هایی که مورد نظر آنها است، افزایش دهند.

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات لازم را در خصوص کارنامه قبولی رشته اعضای مصنوعی دانشگاه‌های سراسری در مناطق سه گانه 1 ، 2 و 3 و دانشگاه پردیس خودگردان ارائه کنیم. دانشگاه آزاد در رشته اعضای مصنوعی پذیرش دانشجو ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب رشته اعضای مصنوعی و دریافت کارنامه قبولی رتبه‌های سال قبل می‌توانید از مشاوره تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره ایران تحصیل بهره مند شوید تا مشاوران خبره ما شما عزیزان را راهنمایی کنند.

 

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید

آخرین رتبه قبولی رشته اعضای مصنوعی منطقه ۱ چیست؟

در این مقاله به آخرین رتبه قبولی در رشته اعضای مصنوعی در منطقه ۱ اشاره کردیم.

 اطلاع از آخرین رتبه قبولی رشته چه اهمیتی دارد؟

با اطلاع از آخرین رتبه قبولی این رشته افراد می‌توانند انتخاب رشته موفق‌تری و دقیق‌تری را داشته باشند.

آخرین رتبه قبولی رشته اعضای مصنوعی دانشگاه آزاد چیست؟

متاسفانه دانشگاه آزاد در رشته اعضای مصنوعی هنوز پذیرش دانشجو ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا