آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم ریاضی + تعداد سوالات، نحوه ثبت نام


آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم ریاضی برای آمادگی بیشتر در آزمون نهایی است. همچنین بعد از حذف دروس عمومی از کنکور و بیشترین تاثیر قبولی براساس سوابق تحصیلی، بایستی دانش آموزان برای امتحانات سال دوازدهم و کنکور اطلاعات خود را بیشتر کنند. بنابراین رشته ریاضی به عنوان یکی از سخت‌ترین رشته‌های نظری از این قاعده مستثنی نیست!

به همین منظور توجه و انرژی دانش آموزان، بایستی به غیر از کنکور به امتحانات نهایی 2 سال آخر دوره دوم متوسطه متمرکز شود. اطلاع از زمان برگزاری آزمون آزمایشی سال دوازدهم، هزینه و نحوه امتحانات از جمله مباحثی است که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

معرفی آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم ریاضی

دانش آموزان سال آخری برای رفع اشکال، به چالش کشیدن خود پیش از شروع کنکور، آشنایی با نحوه سوالات و بودجه بندی دروس، می‌بایست در آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم ریاضی شرکت کنند. به صورت کلی آزمون‌های آزمایشی به دو صورت حضوری و مجازی، هر سال طبق بودجه بندی مشخص برگزار می‌شوند.

آزمون سال دوازدهم ریاضی، به این صورت است که داوطلبان می‌توانند به صورت حضوری به آموزشگاه‌ها و موسسه‌های کنکور آزمایشی مراجعه کنند. همچنین امتحانات، طی اطلاعیه‌ای در تاریخ و ساعتی مشخص انجام می‌شود. شرکت کنندگان می‌توانند بعد از اتمام آزمون آزمایشی سال دوازدهم ریاضی، تحلیل کنکور شبیه ساز دوازدهم ریاضی را با پشتیبانان بررسی کنند.

معرفی آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم ریاضی

اما آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم ریاضی آنلاین ایران تحصیل، به این صورت است که دانش آموزان می‌توانند طبق بودجه بندی مشخص شده در هر ماه به صورت مجازی شرکت کرده و بلافاصله پاسخنامه خود را دریافت کنند. بنابراین بزرگترین مزیتی که در این آزمون شبیه ساز کنکور دوازدهم وجود دارد، آنلاین  بودن آن، دسترسی سریع به پاسخنامه به همراه تحلیل و تفسیر سوالات است.

در نتیجه آزمون آزمایشی دوازدهم ریاضی دارای ویژگی‌های ذیل است:

  • کنکور آزمایشی دوازدهم ریاضی، آنلاین است.
  • پیش از شروع آزمون اینترنت خود را بررسی کنید.
  • پاسخ‌های اشتباه، مطابق با قوانین کنکور منجر به نمره منفی میشوند.
  • زمان برگزاری آزمون به دانش آموزانی که ثبت نام می‌کنند، اعلام می‌شود.

تعداد سوالات آزمون آزمایشی سال دوازدهم ریاضی

نمونه سوالات آزمون شبیه ساز کنکور دوازدهم ریاضی، مشابه با سوالاتی است که در کنکور اصلی طراحی می‌شوند. بودجه بندی دروس مطابق با آموزش و پرورش و سنجش کشور است. به همین خاطر به داوطلبانی که در آزمون آزمایشی دوازدهم رشته ریاضی ثبت نام می‌کنند، این بودجه بندی داده می‌شود تا براساس آن مباحث فیزیک و ریاضی، هندسه، شیمی و آزمایشگاه علوم است.

با توجه به حذف دروس عمومی در کنکور و افزایش تاثیر شرط معدل و سوابق تحصیلی دانش آموزان، سوالات دروس عمومی در امتحانات نهایی یازدهم و دوازدهم اهمیت بیشتری نسبت به سال‌های قبل دارد. منابع سوالات عمومی آزمون شبیه ساز کنکور دوازدهم ریاضی، عبارت است از:

  • نگارش
  • دین و زندگی
  • ادبیات فارسی
  • هنر
  • زبان انگلیسی
  • کتاب کار زبان انگلیسی
  • عربی
  • اخلاق
  • کارگاه کارآفرینی
  • جغرافیا
  • آمادگی دفاعی
  • تفکر و سواد رسانه‎‌‌ای

برای ثبت نام در آزمون آزمایشی کنکور آنلاین کلیک کنید.

زمان آزمون شبیه ساز پایه دوازدهم ریاضی

آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم رشته ریاضی، هر ماه برگزار می‌شود. تاریخ و ساعت مشخصی برای شروع تست وجود دارد تا برای دانش آموزان شبیه به کنکور باشد. افراد باید در بازه زمانی که تعیین شده است، آزمون را انجام داده و پیش از آن جلسه مجازی را ترک نکنند.

در صورتی که به سوالات زودتر از مهلت معلوم پاسخ دادید، می‌توانید بر روی گزینه اتمام آزمون آزمایشی پایه دوازدهم کلیک کنید. مهم‌ترین مزیت این آزمون شبیه ساز کنکور، مدیریت زمان و پاسخ به سوالات تخصصی است.

زمان آزمون شبیه ساز پایه دوازدهم ریاضی

اعلام نتایج آزمون آزمایشی سال دوازدهم ریاضی

بعد از اتمام آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم ریاضی که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، دانش آموزان باید برای مشاهده اعلام نتایج اقدام کنند. پاسخنامه بلافاصله پس از به پایان رسیدن مهلت آزمون در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد تا با بررسی سوالات و پاسخ‌های درست و غلط برای امتحانات نهایی و کنکور آماده شوند.

سوالات طرح شده در آزمون کنکور آزمایشی پایه دوازدهم به این صورت است که دانش آموزان باید به نمونه سوالات سال‌های گذشته پاسخ دهند تا بتوانند نتایج را مشاهده کنند. بنابراین دسترسی به اعلام نتایج سریع است و دانش آموزان می‌توانند برای اطمینان خاطر پاسخنامه را با مشاوران تحصیلی در میان بگذارند.

تحلیل آزمون آزمایشی برای کسب بهترین رتبه قبولی، کمک کننده است. همچنین خاطر نشان می‌گردد پس از انتشار پاسخنامه، رتبه و درصد سوالات درست و سوالات غلط در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. هرچند که این آزمون، بیشتر برای آمادگی در امتحانات نهایی و کنکور سراسری است.

اعلام نتایج آزمون آزمایشی سال دوازدهم ریاضی

دانش آموزان بعد از نتایج آزمون شبیه ساز کنکور سال دوازدهم ریاضی تسلط بهتری بر سوالات، بخش‌های مهم دروس تخصصی مثل ریاضی و فیزیک و شیمی، پیدا می‌کنند. اما این آزمون آزمایشی با پاسخنامه، علاوه بر مزیت‌های گفته شده دارای ویژگی‎های منحصربه‌فرد زیر است:

به محض به پایان رسیدن مهلت آزمون، نتایج روی سایت قرار می‌گیرد.

☑️ این آزمون شبیه ساز کنکور رشته ریاضی در مقطع دوازدهم، معتبر است.

☑️ این نتایج در اختیار کاربر است و از پایگاه داده حذف نمی‌شود.

☑️ دانش‌آموزان روند پیشرفت خود را در نمودار پیگیری میکنند.

☑️ نتیجه آزمون آنلاین آزمایشی سال دوازدهم ریاضی قابل دانلود است.

نحوه شرکت در آزمون مجازی سال دوازدهم ریاضی

آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم رشته ریاضی ساعت 8 صبح برگزار می‌شود. داوطلبان باید برای ورود به لینک آزمون آماده شوند و به اینترنت دسترسی داشته باشند. همچنین در صورت قطعی اینترنت یا پیغام خطا، بلافاصله با پشتیبانان تماس گرفته و مجدد وارد محیط آزمون شوند.

دانش آموزان برای اینکه بتوانند در این آزمون که شبیه به کنکور است، موفق شوند، بایستی به برخی نکات پیش از شروع آزمون آزمایشی توجه کنند. در ادامه برای اینکه به نتیجه‌ای مطلوب در کنکور آزمایشی و سراسری برسید، به مهم‌ترین نکته برای شرکت در آزمون مجازی سال دوازدهم ریاضی می‌پردازیم.

آماده سازی محیط آزمون آزمایشی

برای اینکه بتوانید در حال و هوای کنکور قرار بگیرید، با لباس رسمی، هنگامی که نزدیک به ساعت شروع آزمون آزمایش است، بر روی صندلی بنشینید. این آزمون آنلاین و غیرحضوری است؛ بنابراین مکانی را انتخاب کنید که ساکت و به دور از هیاهو است.

همچنین وسایل خود را آماده کنید تا با شروع آزمون دستپاچه نشوید. جلسه امتحان را ترک نکنید و پاک کن، مداد و دفتر و آب معدنی را کنار صندلی خود بگذارید و با خیالی آسوده و به دور از استرس، وارد فضای آزمون آزمایشی پایه دوازدهم ریاضی شوید.

آماده سازی محیط آزمون آزمایشی

هزینه آزمون آزمایشی سال دوازدهم ریاضی

آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم ریاضی برای آمادگی بهتر دانش آموزان در آزمونی بزرگ‌تر است. البته بعد از برداشته شدن تاثیر صددرصدی کنکور و به جای آن تمرکز بر روی سوابق تحصیلی، آزمون‌های شبیه ساز سال دوازدهم رشته ریاضی، اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

این آزمون شبیه ساز سال دوازدهم ریاضی به صورت ماهانه، با بودجه بندی خاص برگزار می‌شود. هزینه آن برای هر آزمون به صورت حدودی 50 هزار تومان برآورد شده که برای 10 آزمون، دانش آموزان بایستی 500 هزار تومان پرداخت کنند. البته هزینه گفته شده به صورت تقریبی است.

مزایای شرکت در آزمون شبیه ساز سال دوازدهم ریاضی

سال دوازدهم به عنوان یکی از سال‌های مهم و سرنوشت ساز برای دانش آموزان نقش مهمی دارد. به این صورت که داوطلبان برای اینکه شانس قبولی خود را بیشتر کنند، علاوه بر مطالعه دروس تخصصی و خرید کتاب‌های تست برای کنکور، می‌بایست در آزمون‌های مختلف شرکت کنند.

آزمون آزمایشی ماهانه برای سال دوازدهم ریاضی، نتیجه‌بخش است. به طوری که دانش آموزان پشت کنکوری بعد از شرکت در آزمون، هم برای امتحانات نهایی که تاثیر مستقیمی بر قبولی دانش آموزان دارد و هم در کنکور، موثر بوده و تقویتی است.

به غیر از مزایای گفته شده، فاکتورهای مهم دیگر آن عبارت است از:

✅ آمادگی برای امتحانات نهایی سال دوازدهم رشته ریاضی و کنکور

✅ شناسایی نقاط ضعف و نقاط قوت در تست زنی آزمون آزمایشی

✅ کاهش استرس و اضطراب برای امتحانات نهایی و کنکور سراسری

✅ افزایش سرعت تست زنی بعد از 10 آزمون آزمایشی سال دوازدهم ریاضی

خلاصه مطلب

برای شرکت در آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم ریاضی که از اعتبار به نسبت بالایی در ایران تحصیل برخوردار است، می‌بایست ابتدا دانش آموزان ثبت نام خود را انجام دهند و بعد بعد وارد لینک آزمون شوند. این آزمون به صورت ماهانه برگزار می‌شود و بودجه بندی مشخصی برای هر دارس تخصصی دارد.

این آزمون شبیه ساز کنکور سال دوازدهم ریاضی، به صورت آنلاین و غیرحضوری است. بنابراین داوطلبان باید به اینترنت متصل باشند، محیط مناسب آزمون را فراهم کنند و لوازمی مثل پاک کن، مداد و آب معدنی همراه خود داشته باشند. داوطلبان حتی در صورت بروز خطا برای ورود به جلسه آزمون، با پشتیبانان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایند.

برای دانلود فایل PDF آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم ریاضی کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید

آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم ریاضی چیست؟

آزمون شبیه ساز کنکور سال دوازدهم ریاضی، براساس استانداردهای کنکور سراسری و امتحانات نهایی است.

زمان برگزاری آزمون شبیه ساز سال دوازدهم ریاضی به چه صورت است؟

این آزمون ماهانه در تاریخی مشخص برگزار می‌شود.

دلیل اهمیت آزمون آزمایشی سال دوازدهم ریاضی برای چیست؟

این آزمون برای کاهش استرس و بهبود عملکرد دانش آموزان برای امتحانات نهایی و کنکور است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا