آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم تجربی { زمان و نحوه برگزاری }


آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم تجربی ایران تحصیل، یکی از استانداردترین آزمون‌های مجموعه ایران تحصیل است و دانش آموزان این مقطع می‌توانند با شرکت در این آزمون‌ به بهترین شکل خود را برای امتحانات نهایی سال دوازدهم و همچنین آزمون سراسری آماده کنند. آزمون‌های آزمایشی، محیطی شبیه به آزمون سراسری دارند تا دانش آموزانی که مایلند با آمادگی بیشتری در جلسه کنکور شرکت کنند، فرآیند ثبت نام خود را در ازمون‌های شبیه ساز کنکور انجام دهند.

دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم باید تلاش کنند تا بهترین معدل را کسب نمایند، چرا که تأثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری 1403 حدود 50 درصد است. بنابراین افرادی که قصد تحصیل در بهترین رشته‌های تجربی از جمله پزشکی و دندانپزشکی را دارند، می‌توانند از شانس طلایی حضور در آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم تجربی بهره‌مند شوند.

دانش آموزان گرامی چنانچه به دنبال کسب اطلاع از نحوه ثبت نام در آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم تجربی مجموعه ایران تحصیل هستید، می‌توانید با شماره 9099075307 در تماس باشید. همکاران ما آخرین اطلاعات مربوط به نحوه برگزاری این آزمون را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

معرفی آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم تجربی ایران تحصیل

👈 آزمون‌های کنکور سال یازدهم تجربی ایران تحصیل، معمولا در چند مرحله و به صورت ماهانه برگزار می‌شوند. دانش آموزان سال یازدهم دو سال مهلت دارند تا خود را برای آزمون سراسری اصلی آماده کنند و چنانچه با محیط آزمون و نحوه تست زنی آشنا باشند، قطعا در امتحانات نهایی عملکرد بهتری خواهند داشت.

👈 دانش آموزان از طریق این آزمون‌ها می‌توانند نقاط ضعف خود را جهت شرکت آزمون سراسری شناسایی کرده و میزان یادگیری خود را به چالش بکشند. آزمون مجازی کنکور سال یازدهم تجربی به صورت آنلاین برگزار می‌شود و دانش آموزان برای ورود به جلسه باید از طریق لینکی که این مجموعه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند، وارد جلسه آزمون شوند.

معرفی آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم تجربی ایران تحصیل

👈 معمولا آزمون‌های آزمایشی که به صورت حضوری برگزار می‌شوند، کارنامه را دیرتر به دست دانش آموزان می‌رسانند. اما یکی از مهمترین فاکتورهایی که آزمون‌های آزمایشی ایران تحصیل را از دیگر آزمون‌ها متمایز می‌سازد، ارائه کارنامه و پاسخنامه در مدت بسیار کوتاهی پس از برگزاری ارزیابی است. آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم تجربی این مجموعه دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

☑️ تاریخ برگزاری آزمون از چند روز قبل به دانش آموزان اعلام می‌شود.

☑️ قبل از شروع ارزیابی اتصال به اینترنت همراه را بررسی کنید.

☑️ پاسخ‌های اشتباه دارای نمره منفی هستند و همین باعث می‌شود که افراد بتوانند محیطی مانند آزمون سراسری را تجربه کنند.

☑️ آزمون آزمایشی سراسری سال دوازدهم به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود و این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مجموعه ایران تحصیل است.

برای شرکت در آزمون آزمایشی منحصرا زبان ایران تحصیل وارد لینک شوید.

تعداد سوالات آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم تجربی

👈 سوالات آزمون سال یازدهم تجربی که توسط آکادمی ایران تحصیل طراحی می‌شود، شبیه به استانداردهای آزمون سراسری است. در این آزمون سوالات آزمون مجازی کنکور سال یازدهم تجربی مطابق با سولات کنکور سال گذشته طراحی می‌شود.

👈 دانش آموزان سال یازدهم دو سال فرصت دارند تا خود را برای کسب بهترین رتبه و تراز آماده کنند، بنابراین باید پشت کار و اراده قوی داشته باشند و این امر جز با بررسی و مطالعه سوالات کنکور حاصل نمی‌شود.

👈 معمولا مهم‌ترین سوالات آزمون‌های آزمایشی از میان درس‌های زیست شناسی، فیزیک، شیمی و ریاضی طراحی می‌شود. از این رو چنانچه با بودجه بندی سوالات آشنا باشید، مدیریت زمان بهتری برای مطالعه و همچنین پاسخ به سوالات خواهید داشت.

تعداد سوالات آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم تجربی

👈 دانش آموزان سال یازدهم علاوه بر مطالعه درس‌های اختصاصی، باید درس‌های عمومی این مقطع را نیز بررسی نمایند. اما تنها سوالات آزمون شبیه ساز کنکور، از دروس تخصصی طراحی می‌شود. از این رو در ادامه به دروسی که سوالات آزمون مجازی کنکور سال یازدهم تجربی طرح شده، اشاره خواهیم کرد:

  • زیست شناسی
  • شیمی
  • فیزیک
  • زمین شناسی
  • ریاضی

زمان آزمون مجازی کنکور سال یازدهم تجربی

👈 اغلب دانش آموزان هنگامی که در جلسات آزمون آزمایشی شرکت می‌کنند، استرس زیادی دارند. اما جای نگرانی نست، چرا که شرکت در آزمون‌های شبیه ساز صرفا برای محک زدن سطح یادگیری و افزایش قدرت تست زنی دانش آموزان است و چنانچه نقطه ضعفی وجود داشته باشد، دانش آموزان می‌توانند برای رفع آن اقدام کنند.

👈 آزمون‌های شبیه ساز مقطع یازدهم تجربی ایران تحصیل به صورت ماهانه و مرحله‌ای برگزار می‌شود و براساس اطلاعیه این موسسه، زمان آزمون چند روز قبل به دانش‌آموزان اعلام می‌گردد. بنابراین دانش آموزان هر ماه این فرصت را دارند که به ارزیابی عملکرد خود بپردازند و چنانچه در این بین مشکلی داشته باشند، می‌توانند با مشاوران مجموعه ایران تحصیل برای رفع اشکالات خود در ارتباط باشند.

👈 دانش آموزان برای اینکه بتوانند شانس قبولی و پذیرش خود را در دانشگاه‌های برتر افزایش دهند، به عنوان مثال در رشته‌های برتر تجربی مانند دندانپزشکی، پزشکی، پرستاری و… تحصیل کنند، باید در کنار مطالعه کتاب‌های تخصصی در آزمون‌های جامع و مرحله‌ای حضور یابند. این آزمون‌ها به افراد فرصت می‌دهد که خود را برای کسب نتیجه بهتر در آزمون سراسری آماده نمایند.

جهت ثبت نام در آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم ریاضی ایران تحصیل وارد لینک شوید.

بودجه بندی آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم تجربی

ایران تحصیل به داوطلبان کنکور سراسری، بودجه بندی آزمون آزمایشی تجربی را اعلام می‌کند تا داوطلبان با توجه به آن برای مطالعه دروس تخصصی، برنامه ریزی کنند و با هدف درس بخوانند. پس از ارسال برنامه بودجه بندی تجربی یازدهم، آزمون در روز و ساعتی خاص برگزار می‌شود.

داوطلبان برای اینکه بتوانند نتیجه بهتری از کنکور بگیرند، می‌بایست در امتحانات نهایی سال دوازدهم، آماده و با سطح علمی بالا، آماده شوند. این آزمون آزمایشی ایران تحصیل به صورت دوره‌ای است و ماهانه برگزار می‌گردد.

افرادی که به دنبال پیشرفت بیشتر در آزمون سراسری شوند، لازم است ابتدا برنامه درسی که به عنوان نقشه راه مهر تا خرداد ماه است را مشاهده کنند و بعد فرآیند ثبت نام را انجام دهند. در ادامه لینک دانلود آزمون شبیه ساز سال یازدهم تجربی آورده شده است:

 

بودجه بندی آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم تجربی

اعلام نتایج آزمون مجازی سال یازدهم تجربی ایران تحصیل

👈 آزمون آزمایشی سال یازدهم تجربی ایران تحصیل به صورت آنلاین برگزار می‌شود و پس از اتمام آن، افراد می‌توانند به کارنامه خود دسترسی داشته باشند. بسیاری از داوطلبان در ارتباط با زمان اعلام نتایج این آزمون سوالاتی دارند.

برخلاف آزمون‌های آزمایشی که به صورت حضوری برگزار می‌شود و افراد باید زمان زیادی منتظر دریافت نتایج باشند، اعلام نتایج آزمون آزمایشی سال یازدهم تجربی ایران تحصیل در کوتاه‌ترین زمان پس از اتمام آزمون خواهد بود و نتایج در قالب پاسخنامه در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

👈 از سوی دیگر دانش آموزانی که کارنامه خود را دریافت می‌کنند، برای تحلیل و ارزیابی عملکرد خود می‌توانند با مشاوران ما در ارتباط باشند. مشاوران آکادمی ایران تحصیل به بهترین شکل برای رفع اشکالات دانش آموزان اقدام کرده و بهترین راهکار را به افرادی که در آزمون‌های این مجموعه شرکت می‌کنند، قرار می‌دهد.

اعلام نتایج آزمون مجازی سال یازدهم تجربی

👈 دانش آموزان دبیرستانی مقطع یازدهم باید عملکرد خود را در بازه زمانی مهر تا خرداد ماه ارتقا دهند. بنابراین توصیه می‌کنیم پس از اعلام نتایج هپاسخنامه خود را در اختیار مشاوران مجرب این مجموعه قرار دهید، چرا که تیم مشاوره خبره ما می‌تواند به بهترین شکل روش‌های تست زنی را به شما آموزش دهند.

👈 از سوی دیگر افرادی که در مدیریت زمان و انتخاب سریع گزینه‌های صحیح دچار دارای چالش هستند، می‌توانند از طریق یادگیری نحوه مطالعه سرفصل‌های مهم درس‌های زیست شناسی، فیزیک، شیمی و ریاضی زمان خود را به شکل بهتری برای مطالعه مدیریت کنند. از مهمترین مزیت‌های آزمون‌های آزمایشی ایران تحصیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

☑️ نتایج آزمون بلافاصله پس از اتمام جلسه انتشار خواهد یافت.

☑️ این آزمون به دلیل شبیه ‌ساز بودن و رعایت استانداردهای آزمون سراسری، دارای اعتبار بسیار بالایی است.

☑️ دانش آموزان می‌توانند روند پیشرفت خود را پیگیری نموده و بیشتر به تلاش ادامه دهند.

☑️ داوطلبان این امکان را دارند که از پاسخنامه خود پرینت گرفته و در پنل کاربری مشاهده نمایند.

نحوه شرکت در آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم تجربی

👈 داوطلبان آزمون مجازی کنکور سال یازدهم تجربی باید قبل از شروع ارزیابی که غالبا ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود، لینک آزمون را دریافت کرده و پس از ثبت رمز عبور و نام کاربری خود وارد محیط امتحان شوند.

👈 سؤالات آزمون آزمایش ایران تحصیل معمولا به صورت استاندارد طراحی می‌شود و این امر باعث شده افرادی که می‌خواهند برای امتحان نهایی و کنکور سراسری آماده شوند، از این طریق با مهم‌ترین سوالات آزمون نیز آشنا شوند.

👈 برای اینکه بتوانید در آزمون‌های شبیه ساز سال یازدهم تجربی به بهترین شکل عمل کنید، باید نکاتی را در راستای رسیدن به هدف خود رعایت نمایید. یکی از طلایی‌ترین مواردی که می‌توانید برای بهره‌بری بهتر از این آزمون‌ها بکار بگیرید، شبیه سازی محیط و فضای فیزیکی آزمون است.

نحوه شرکت در آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم تجربی

آماده سازی محیط آزمون مجازی سال یازدهم

👈 آزمون شبیه ساز باید به اندازه فضای آزمون سراسری و حتی بیشتر از آن مورد توجه قرار گیرد. داوطلبانی که در آزمون‌های جامع شرکت می‌کنند، باید یک مکان ساکت و آرام را در نظر بگیرند تا تمرکز خود را در امتحان از دست ندهند.

👈 از سوی دیگر اگر افراد بتوانند با لباس رسمی در این آزمون حاضر شوند، بسیار می‌تواند در کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس آن‌ها تأثیر داشته باشد.

👈 علاوه بر این سعی کنید که از قبل پاک کن، مدادتراش، دستمال و بطری آب را در کنار خود داشته باشید و بر روی یک صندلی بنشینید. تمام این موارد باعث می‌شود که قبل از آزمون سراسری بتوانید با محیط کنکور آشنا شوید و به میزان زیادی اضطراب خود را کنترل نمایید.

هزینه آزمون مجازی کنکور سال یازدهم تجربی

👈 اغلب داوطلبان کنکور سراسری تجربی سعی دارند با شرکت در آزمون‌های شبیه ساز خود را نسبت به دیگر رقبا آماده‌تر کنند، چرا که رقابت دانش آموزان برای کسب رتبه قبولی هر سال بیشتر می‌شود و به همان اندازه سطح سؤالات مطرح شده در آزمون سراسری نیز سخت‌تر خواهد بود.

بنابراین شرکت در آزمون‌های آزمون مجازی سال یازدهم ایران تحصیل می‌تواند به عنوان یک سکوی پرتاب برای آن دسته از افرادی باشد که به دنبال رقم زدن بهترین آینده تحصیلی برای خود هستند.

👈 هزینه آزمون شبیه ساز با توجه به مرحله‌ای بودن آن و به این دلیل که به صورت ماهانه برگزار می‌گردد، حدود ۵۰ هزار تومان است و افرادی که در ۱۰ جلسه آزمون شرکت می‌کنند، با توجه به بودجه‌بندی استانداردی که برای رشته تجربی در نظر گرفته شده، می‌بایست مبلغ ۵۰۰ هزار تومان را پرداخت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هزینه آزمون‌های اکادمی ایران تحصیل می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

هزینه آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم تجربی ایران تحصیل

مزایای آزمون شبیه ساز سال یازدهم تجربی ایران تحصیل

👈 یکی از مهمترین خدمات آکادمی ایران تحصیل، برگزاری آزمون‌ آزمایشی کنکور سال یازدهم تجربی است. دانش آموزانی که برای آزمون سراسری سخت تلاش می‌کنند، به دلیل افزایش سوابق تحصیلی بر رتبه و تراز قبولی، باید زمان بیشتری صرف مطالعه دروس تخصصی و عمومی خود داشته باشند.

👈 لذا ثبت نام در این آزمون‌ها برای افرادی که پشت کار زیادی دارند، ضروری است. از این رو این افراد همیشه به دنبال بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور هستند. اگر می خواهید در آزمون سراسری نتیجه دلخواه را کسب کنید، آزمون های مجموعه ایران تحصیل مناسب ترین گزینه است.

این آزمون‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود و شما می‌توانید در بستر آنلاین، به محیط آزمون متصل شوید و نتایج خود را در بازه زمانی کوتاهی دریافت نمایید. در مجموع مهم‌ترین مزایای شرکت در آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم ایران تحصیل را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

☑️ پی بردن به نقاط ضعف و قوت خود در آزمون‌های آزمایشی رشته تجربی

☑️ کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در امتحانات نهایی سال دوازدهم رشته تجربی

☑️ کسب آمادگی بیشتر جهت شرکت در کنکور سراسری رشته تجربی

☑️ کاهش استرس و اضطراب برای مدیریت زمان در آزمون سراسری

☑️ تقویت سرعت تست زنی و یادگیری نحوه پاسخ به سؤالات پس از شرکت در چند آزمون آزمایشی شبیه ساز

جهت ثبت نام آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی ایران تحصیل وارد لینک شوید.

خلاصه مطالب

آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم تجربی ایران تحصیل، از آزمون‌های شبیه سازی است که در این مجموعه به صورت آنلاین برگزار می‌شود. سوالات این مجموعه از فصل‌های مختلف دروس تخصصی طراحی می‌شود. آن دسته از داوطلبانی که در سال یازدهم تحصیل می‌کنند، دو سال فرصت دارند که خود را برای آزمون سراسری آماده نمایند.

بنابراین دانش آموزان می‌توانند با شرکت در آزمون‌های شبیه ساز خود را برای امتحانات نهایی و کنکور اصلی آماده کنند. از سوی دیگر کاربران پس از دریافت کارنام این امکان را دارند که از طریق مشاوران ایران تحصیل به تحلیل عملکرد خود بپردازند و چنانچه نقصی داشته باشند، آن را رفع کنند.

از سال 1402 تأثیر سوابق تحصیلی بر روی رتبه و تراز افراد بیشتر شده است، بنابراین دانش‌آموزان سال یازدهم باید عملکرد خود را در امتحانات نهایی ارتقا دهند. برای ثبت نام در آزمون‌های آزمایشی سال یازدهم ایران تحصیل کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در خصوص نحوه شرکت در این آزمون‌ها به شما عزیزان ارائه نمایند.

برای دانلود pdf آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم تجربی کلیک نمایید.

به این پست امتیاز دهید

ضرورت شرکت آزمون آزمایشی سال یازدهم تجربی ایران تحصیل چیست؟

با این شرکت در این آزمون‌ها می‌توانید به بهترین شکل برای امتحانات نهایی و آزمون سراسری ۱۴۰۳ آماده شوید.

 نتایج آزمون آزمایشی مجازی رشته تجربی چه زمانی منتشر می‌شود؟

پاسخنامه این آزمون در کوتاه‌ترین زمان پس از اتمام آزمون در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

هزینه ثبت نام آزمون شبیه ساز سال یازدهم تجربی چقدر است؟

در حال حاضر هزینه شرکت در هر جلسه آزمون آزمایشی سال یازدهم تجربی حدود ۵۰ هزار تومان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا