آزمون آنلاین گاج بهتره یا گزینه دو؟ + سطح سوالات، مزایا و معایب


کدام آزمون آزمایشی باید شرکت کنم؟ آزمون آنلاین گاج بهتره یا گزینه دو؟ این سوالات معمولا اولین سوالاتی هستند که وقتی داوطلبان تصمیم به شرکت در آزمون آزمایشی می‌گیرند می‌پرسند. ما در این مقاله تصمیم داریم این پرسش های شما از طریق مقایسه گاج و گزینه دو پاسخ بدهیم. برای آشنایی کامل با هر دو آزمون تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

گاج یا گزینه دو؟

👈 سه عامل اصلی در دستیابی به موفقیت تاثیرگذار هستند.

✍️ اولین عامل تلاش و پشتکار شماست

✍️ دومین عامل آموزش مناسب

✍️ سومین عامل مشاور و آزمون آزمایشی است.

در اینجا به تمام سوالات ذهن شما پیرامون آزمون‌ها پاسخ داده می‌شود و شما می توانید پاسخ پرسش آزمون آنلاین گاج بهتره یا گزینه دو؟ را پیدا نمایید.

ابتدا به معرفی آزمون‌های آزمایشی گاج و گزینه دو پرداخته می‌شود، سپس به مقایسه گاج و گزینه دو پرداخته می‌شوند و در پایان می توانید به راحتی متوحه بشوید که آزمون آنلاین گاج بهتره یا گزینه دو؟

اگر شما دارای منبع آموزشی و مشاور هستید و تنها به یک آزمون نیاز دارید و نوع برنامه‌ریزی برای شما مهم نیست. آزمون‌های گزینه ۲ قیمت کاملا یکسانی در همه نقاط دارد و همچنین دارای تعداد بالایی کارنامه برای شرح وضعیت داوطلب است که کمک زیادی می‌کند.

همچنین آزمون گاج با نوسان کمتری از قیمت در مناطق مختلف برخوردار است. برای اطلاع بیشتر در خصوص آزمون آنلاین گاج بهتره یا گزینه دو؟ در ادامه به معرفی هر دو پرداخته و در انتها مقایسه گاج و گزینه دو را انجام خواهیم داد. تا انتهای مقاله آزمون آنلاین گاج بهتره یا گزینه دو؟ ما را همراهی نمایید.

گاج یا گزینه دو

جهت اطلاع از نحوه شرکت در آزمون آنلاین گاج  کلیک نمایید.

آشنایی با آزمون آنلاین گزینه دو

👈در دوره‌های اخیر، آزمون گزینه دو جذب‌کنندگی زیادی پیدا کرده است. خود موسسه تبلیغاتی خود را با این اظهارات آغاز کرده است که این موسسه دارای بیش‌ترین تطابق سوالات با کنکور است.

این موسسه مانند سایر موسسات آموزشی دارای برنامه‌ای است که تمامی دروس را در طول یک سال جمع‌آوری می‌کند و فاصله زمانی هر آزمون سه هفته یکبار است. همچنین، این آزمون دارای مرور جامعی است.

نقاط قوت آزمون آنلاین گزینه دو

✔️ داشتن جامعه آماری بالا در تابستان

✔️ حفظ نظم در برگزاری آزمون‌ها.

✔️ استحکام قیمت‌ها در شهرهای مختلف و کمتر بودن هزینه آزمون نسبت به گاج.

✔️ صدور انواع مختلف کارنامه‌ها از جمله کارنامه تحلیل آزمون، مشاوره آموزشی، رشته قبولی، روند تحصیلی و تعیین سطح تحصیلی به علاوه کارنامه اصلی.

✔️ صدور کارنامه تخمین رتبه گزینه دو که نشان می‌دهد در کنکور سال قبل با این درصد چه رتبه‌ای را کسب می‌کردید. این کارنامه صادر می‌شود به منظور پوشاندن کمبود جامعه آماری این آزمون و جایگزینی آن با جامعه آماری کنکور سال قبل.

نقاط صعف آزمون آنلاین گزینه دو

✔️ از مهر به بعد، اهمیت کمتری به دروس پایه داده می‌شود (در تابستان به دروس پایه اهمیت بیشتری می‌دهد و از مهر به بعد به دروس سال دوازدهم بیشتر اهمیت می‌دهد).

✔️ این آزمون جامعه آماری کمی دارد.

✔️ در برنامه راهبردی این آزمون، ایستگاه جبرانی کمی وجود دارد، اگر داوطلبی از آزمون عقب بیفتتد، به سختی آن را می‌تواند جبران کند.

✔️ با توجه به اینکه عید یک سکوی پرش خوبی برای داوطلبان است، آزمون‌هایی برای بازه زمانی عید در نظر گرفته‌نشده‌و به آن اهمیت زیادی داده‌نشده‌است.

✔️ در این موسسه، ۸ نوع کارنامه طراحی‌شده‌که سه تا از این کارنامه‌ها و مواردی که نشان داده می‌شود را می‌نویسیم. کارنامه اصلی، درصد خام و تراز را نسبت به کل داوطلبان نشان می‌دهد.

✔️ کارنامه تخمین رتبه آزمون سراسری، برای شما مشخص می‌کند که این درصد‌ها در کنکور سال قبل چه رتبه‌ای را کسب کرده اند.

برای اطلاع از تخمین تراز کنکور  کلیک نمایید.

آشنایی با آزمون آنلاین آزمون گزینه دو

آشنایی با آزمون آنلاین گاج

آیا آزمون گاج ارزش شرکت دارد؟ آزمون گاج با تازه تاسیس بودنش، از دیگر آزمون‌های قلم‌چی و سنجش متمایز است، اما با ارائه خدمات مطلوب، توانسته است استانداردهای خوبی را ارائه دهد.

این آزمون ۱۹ بار در سال و هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود.

اگرچه جامعه آماری آن در حال حاضر گسترده نیست، اما با تبلیغات اخیر، پیشرفت چشمگیری داشته است. معایب و مزایای کنکور آزمایشی آنلاین گاج به شرح زیر است:

نقاط قوت آزمون آنلاین گاج

✔️ برگزاری هفتگی آزمون‌ها باعث خرد شدن برنامه می‌شود.

✔️ کارنامه تحلیلی مناسبی دارد، شامل کارنامه‌های شخصی و جمع‌بندی است.

✔️ خدمات مطلوبی همچون گاج مارکت دارد.

✔️ سوالات آن ایده‌های نوینی را دربرمی‌گیرد و سوالات مطرح‌شده‌سطح کنکور و استانداردی دارند.

✔️ هزینه آزمون مناسب است.

نقاط ضعف آزمون آنلاین گاج

✔️ جامعه آماری این موسسه محدود است و این باعث‌شده‌است که دانش‌آموزان کمتری در آن شرکت کنند.

✔️ برنامه آزمون کمترین بازه مرور را دارد.

✔️ در صورت عقب‌ماندن از آزمون، ایستگاه جبرانی خاصی در نظر گرفته‌نشده‌است.

انواع کارنامه آزمون گاج

👈 کارنامه آزمون گاج شامل موارد زیر است:

🔘 نمره و رتبه در زیرگروه

🔘 تراز هر درس

🔘 نمره میانگین نفرات برتر

🔘 تعداد شرکت‌کنندگان در شهر

🔘 نمودار وضعیت داوطلب

🔘 نمایش رتبه داوطلب در صورت عدم داشتن نمره منفی

🔘 نمره خام درس

🔘 نمره تراز هر درس

اکنون که با هر دو آزمون آنلاین آشنا شدید بهتر می توانید مطلع شوید که آزمون آنلاین گاج بهتره یا گزینه دو؟

برای اطلاع بهتر از انتخاب گاج یا گزینه دو، در قسمت بعدی مقایسه گاج و گزینه دو را انجام خواهیم داد.

آشنایی با آزمون آنلاین گاج

جهت اطلاع از بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور کلیک نمایید.

مقایسه گاج و گزینه دو

👈 برای اینکه بتوانید پاسخ پرسش آزمون آنلاین گاج بهتره یا گزینه دو؟ بدهیم ابتدا به مقایسه گاج و گزینه دو می پردازیم.

پنج عامل اصلی در مقایسه گاج و گزینه دو وجود دارد که در ادامه به هرکدام از این عامل ها می پردازیم:

❇️ اولین مورد) میزان کیفیت و تشابه سوال‌های آزمون‌های آزمایشی با آزمون کنکور

در تمامی آزمون‌های آزمایشی ممکن است تعدادی سوال مشابه با سوالات کنکور وجود داشته باشد و قطعا هر داوطلبی با این تبلیغات که سوالات آزمون‌های ما بیش‌ترین شباهت به سوالات آزمون سراسری کنکور را دارد، مواجه‌ شده‌ است.

بررسی کلی بین سطح سوالات موسسات:

از نظر کیفیت سوال، آزمون‌های گاج گاهی سوالات شان بسیار سخت و گاهی برعکس بسیار آسان است.

❇️ مورد دوم) جامعه آماری موسسات آزمون مقایسه آزمون‌ها از نظر جامعه آماری:

همانطور که می دانید ازمون های که دارای سابقه بیشتری هستند، جامعه آماری بالاتری دارند.

آزمون‌های گاج (در طول سال از جامعه آماری بیشتری برخوردار است) و آزمون‌های گزینه ۲ (در فصل اول که دارای طرح گام اول است، جامعه آماری بیشتری دارد.)

از این نظر، پشت سر هم قرار می‌گیرند ولی هر دوی آن‌ها از جامعه آماری پایین‌تری نسبت به آزمون کانون برخوردارند.

❇️ مورد سوم) فواصل و زمان‌بندی میان آزمون‌های آزمایشی

هنگامی که تعداد آزمون‌های آزمایشی بیشتر باشد، بودجه‌بندی دقیقتر خواهد‌بود و همچنین برای داوطلبان کنکور، مطالعه و برنامه‌ریزی آن‌ها آسان‌تر خواهد بود.

همچنین داوطلبان زودتر به خود ارزیابی می‌کنند و مرور و عیب‌یابی آن‌ها نیز آسان‌تر می‌شود. در مقایسه آزمون‌های آزمایشی از نظر تعداد آزمون، آزمون گاج (با ۱۹ آزمون) بیش‌ترین تعداد آزمون را دارد و با فاصله ۲ هفته برگزار می‌شود. گزینه ۲ با فواصل بیشتری بین ۳ تا ۴ هفته برگزار می‌شود و تعداد آزمون کمتری دارد.

❇️ مورد چهارم) برنامه راهبردی آزمون‌های آزمایشی کنکور

ما به فاکتور برنامه راهبردی حساس‌ترین اهمیت را می‌دهیم که داوطلب نحوه مطالعه، برنامه‌ریزی و مرور مباحث و عیب‌یابی خود را چگونه انجام می‌دهد. آیا موضوعات پیش نیاز و پس نیاز را رعایت می‌کند؟

در مقایسه آزمون‌ها از نظر برنامه راهبردی، تمام آزمون‌ها از برنامه راهبردی برخوردارند، اما آزمون‌هایی که از تعداد آزمون بیشتری برخوردارند، از برنامه راهبردی بهتری بهره مند هستند. به همین دلیل آزمون گاج و قلم چی را توصیه می‌کنم.

❇️ مورد پنجم) خدمات، پشتیبانی و بحث هزینه‌های آزمون
در صورت تمایل به ارزیابی بهترین منابع کنکور از نظر کارآمدی و بررسی پشتیبانی موثر، انتشارات معتبری همچون گاج با رتبه بالایی برخوردار است، زیرا تبلیغات تجاری آن به شدت فراگیر است.

اهداف آموزشی گاج بهبود یافته و دارای اپلیکیشن‌های موثری مانند گاجینو یا گاج مارکت، وب‌سایت و منابع معتبر (فیلم‌های آموزشی) و همچنین انتشارات معتبری دارد.

گزینه ۲ دارای جزوه‌های بسیار عالی، خدمات، مشاوره و پشتیبانی موثر است. همچنین آزمون‌های گزینه ۲ با نظم و ترتیب بسیار خوبی برگزار می‌شود.

به عنوان مثال، در آزمون‌های گاج ممکن است دفترچه اشتباهی جلوی داوطلبان قرار گیرد یا سوالات ریاضی با انسانی اشتباه گردد، اما در گزینه ۲ هرگز چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

حال دیگر با مقایسه گاج و گزینه دو، به راحتی می توانید جواب آزمون آنلاین گاج بهتره یا گزینه دو؟ را پیدا نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

مقایسه گاج و گزینه دو

معیار بهترین آزمون آزمایشی

👈 معیار بهترین آزمون آزمایشی کنکور آنلاین به شرح زیر است:

🔶 سوالات استاندارد: سوالات آزمون آنلاین باید به صورت استاندارد باشد و سخت بودن سوالات مفهوم استاندارد بودن آن را نمی دهد.

همچنین، استاندارد بودن آزمون فقط از نظر سختی و آسانی نیست، بلکه سوالات نباید تکراری باشند و اشتباه در سوالات وجود نداشته باشد. همچنین سوال گنگ نباید وجود داشته باشد و بیش‌ترین تطبیق با کنکور را داشته باشد.

🔶 جامع آماری: هرچه سابقه ازمون و جامعه آماری آن بالاتر باشد، آن آزمون آنلاین معتبر تر می باشد. همچنین، هرچه قدمت یک آزمون بیشتر باشد، مطمئنا جامعه آماری آن بیشتر است.

🔶 خدمات بعد از آزمون: این خدمات شامل کارنامه تحلیل آزمون، همچنین یک سری خدمات دیگر شامل: کتاب تست و آموزشی، کلاس و پشتیبانی است.

🔶 برنامه آزمون: هر آزمونی برنامه راهبردی خود را دارد، اما کیفیت این برنامه مهم است. برنامه راهبردی پیشنهاد می‌شود که ایستگاه مرور و جمع‌بندی داشته باشد، برنامه استاندارد باشد. همچنین، وجود ایستگاه جبرانی، یعنی مشخص شدن بازه زمانی برای جبران عقب‌افتادگی‌های درسی، از اهمیت زیادی در برنامه برخوردار است.

معیار بهترین آزمون آزمایشی

برای اطلاع از آزمون آنلاین گزینه دو بهتره یا قلمچی؟  کلیک نمایید.

خلاصه مطلب

آزمون آنلاین گاج بهتره یا گزینه دو؟ اگر سرعت مطالعه شما کم است و زمان زیادی برای مطالعه در مدرسه و کلاس صرف می‌کنید، و اهمیت آمارهای جامعه‌شناختی برایتان اهمیتی ندارد و تمایل دارید که هزینه زیر ۱ملیون تومان داشته باشید، آزمون گزینه دو مناسب‌تر است.

همچنین، اگر میزان سرعت مطالعه شما متوسط است و روحیه و اعتماد به نفس کمی دارید، و از رقابت با تعداد بالا می‌ترسید و استرس می‌گرفتید و مایل به هزینه کردن بالای ۲ملیون تومان هستید، آزمون گاج مناسب‌تر است.

حال که در این مقاله با گاج یا گزینه دو بهتر آشنا شدید و مقایسه گاج و گزینه دو در طول مقاله مطالعه کردید، اگر نیاز به مشاوره و انتخاب هر یک را دارید، می توانید با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید و با یک برنامه ریزی صحیح در کنار انتخاب گاج یا گزینه دو، قبولی خود را تضمین نمایید.

 

برای دانلود پی دی اف مقاله آزمون آنلاین گاج بهتره یا گزینه دو؟ کلیک نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید

آزمون آنلاین گاج بهتره یا گزینه دو؟

هر دو آموزشگاه تستی کنکوری جزو بهترین آموزشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند، اما در مواردی از جمله مشاوره، نوع آزمون، زمان برگزاری آزمون و… تفاوت‌های قابل‌توجهی با یکدیگر دارند که در این مقاله به مهم‌ترین تفاوت‌های آن‌ها پرداخته‌شده‌است.

آیا گاج با توجه به جدیدتر و نوپا بودن نسبت به سایر آموزشگاه ها، قابل اطمینان می باشد؟

بله، آزمون های گاج با اینکه نوپا هستند قابل اطمینان بوده و هرساله آمار قبولی قابل توجهی دارد.

تخمین رتبه در آزمون آنلاین گزینه دو آیا صحیح است؟

تخمین رتبه‌ای که گزینه دو برای دانش‌آموزان ارائه داده است، به آن‌ها امکان می‌دهد تا رتبه و تراز خود را با دقت بالایی مشاهده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا