آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری 1402 + شرایط، مدارک و سوال ها


آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری یکی از آزمون‌های فنی حرفه‌ای است که هر سال برگزار می‌شود. داوطلبان برای شرکت این آزمون باید به سامانه advari.irantvto.ir مراجعه کرده و پس از بررسی شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام نمایند. سازمان فنی حرفه‌ای با جهت ارائه خدمات خود به افراد در رشته‌های مختلف فنی حرفه‌ای آزمون‌های ادواری در بازه‌های زمانی مختلف برگزار می‌کند.

آزمون ادواری یکی از انواع امتحان‌هایی است که زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای برگزار می‌شود و پس از آن مدرک دوره مورد نظر به افراد اعطا خواهد شد. آن دسته از داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری 1402 را دارند، باید قبل از هر چیز از زمان برگزاری آزمون مطلع شود.

زمان ثبت نام آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری 1402

آزمون ادواری یکی از آزمون‌های سازمان فنی حرفه‌ای است که برای افرادی مناسب است که بدون شرکت در دوره‌های آموزشی فنی حرفه‌ای قصد دریافت مدرک از این سازمان را دارند، امتحان اداوری در مهارت‌ها و رشته‌های مختلفی برگزار می‌شود و داوطلبان این امکان را دارند که براساس مهارت و رشته خود برای ثبت نام آزمون ادواری فنی حرفه ای اقدام کنند.

متقاضیانی که قصد ثبت نام در این آزمون را دارند، باید در بازه زمانی مشخص شده از سوی سازمان فنی حرفه‌ای به سامانه  advari.irantvto.ir مراجعه کرده و مراحل اسم نویسی را انجام دهند. این آزمون معمولاً در بازه‌های زمانی مختلفی برگزار می‌گردد و زمان ثبت نام هرکدام از آزمون‌ها متفاوت است.

افرادی که در ارتباط زمان ثبت نام آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری سؤال دارند. باید بگوییم که این ثبت نام برای این آزمون‌ها از ۲۰ فروردین تا ۳۰ شهریور ماه آغاز شد و داوطلبان از طریق سامانه advari.irantvto.ir مراحل مربوط به ثبت نام خود را انجام دهند. به علاوه داوطلبان می‌توانند در یک بازه زمانی سه ماهه برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

زمان ثبت نام آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری

نحوه ثبت نام آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری 1402

داوطلبانی که مایل به شرکت در امتحان ادواری دوره‌های فنی حرفه‌ای هستند، باید در زمان مشخص شده برای ثبت نام در این آزمون به سامانه آزمون‌های ادواری صنعت ساختمان و تفاهمنامه مراجعه کرده و مراحل اسم نویسی خود را انجام دهند.

برای ثبت نام در این آزمون داوطلبان باید ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ادواری پکیج شوفاژهای دیواری را از طریق  advari.irantvto.ir دریافت کنند و در صورت داشتن شرایط لازم در یک بازه زمانی سه ماهه برای ثبت نام مراجعه کرده و مراحل اسم‌نویسی خود را تکمیل نمایند. مراحل ثبت نام آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری به شرح زیر است:

ابتدا وارد سامانه آزمون‌های ادواری صنعت و ساختمان و تفاهمنامه آدرس advari.irantvto.ir شوید. پس از ورود به سامانه برای گزینه ثبت نام در قسمت منوی سمت راست کلیک نمایید. زمانبندی آزمون‌ها به شما نمایش داده می‌شود و بر روی گزینه ثبت نام مطابق با تصویر زیر کلیک کنید.

گام اول ثبت نام آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری

در صورتی که کارت اعتباری خرید نکردید، گزینه خرید کارت اعتباری را انتخاب کرده و پس از پرداخت شناسه پرداخت را یادداشت کنید.

گام دوم ثبت نام آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری

در گام بعد شماره پرونده و شماره شناسه پرداخت کارت اعتباری را ثبت کرده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید تا مراحل بعدی اسم نویسی انجام شود.

گام سوم ثبت نام آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری

شرایط نام نویسی در آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری 1402

  • متقاضیانی که قصد اسم‌نویسی در آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری را دارند و می‌خواهند مدرک حرفه‌ای را دریافت کنند. باید ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت کرده و پس از بررسی شرایط ثبت نام آزمون ادواری فنی حرفه ای خود را انجام دهند. داوطلبان برای شرکت در آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری باید استانداردهای آموزشی زیر را داشته باشند.
  • برخورداری از حداقل میزان تحصیلات متناسب با استاندارد آموزشی اعلام شده در دفترچه راهنما
  • متقاضیانی که در شاخه کاردانش آموزش و پرورش هستند، این امکان را دارند که با یک معرفی نامه از سوی آموزش و پرورش از این بند مستثنی باشند.
  • داشتن گواهی نامه مهارت های پیش نیاز مطابق با جدول شماره 1 دفترچه راهنما
  • برخورداری از حداقل شرط سنی 15 سال تمام در زمان نام نویسی
  • برخورداری از حداقل توانایی جسمی برای انجام دادن امور مربوط به یک مهارت مطابق با استانداردهای مهارتی

مقررات نظام وظیفه

داوطلبان برای نام نویسی در این آزمون باید به مقررات نظام وظیفه توجه داشته و در صورت داشتن یکی از این شرایط در آزمون نام نویسی کنند:

  • برخورداری از کارت پایان خدمت
  • برخورداری کارت معافیت پزشکی دائم
  • برخورداری کارت معافیت کفالت
  • برخورداری کارت معافیت دائم زمان صلح
  • برخورداری معافیت تحصیلی
  • مشغول به تحصیل بودن در یکی از حوزه های علمیه
  • متولدین سال 1382 و قبل از آن مجاز به نام نویسی در این آزمون هستند.
  • در صورت سرباز بودن نداشتن منع قانونی برای مشمولان خدمت سربازی از سوی نظام وظیفه است.

تاریخ برگزاری آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری 1402

داوطلبانی که مراحل اسم نویسی آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری را انجام داده‌اند، می‌توانند در تاریخ برگزاری در این آزمون شرکت کنند. زمان برگزاری آزمون ادواری با توجه به زمان ثبت نام در ۶ ماه اول سال به صورت متفاوت برگزار می‌شود.

متقاضیان برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون ادواری باید به سامانه  advari.irantvto.ir مراجعه کرده و اطلاعیه‌های این سامانه را بررسی کنند. در حال حاضر همه آزمون‌های ادواری سازمان فنی حرفه‌ای به صورت اینترنتی برگزار می‌شود و افراد باید کارت ورود به جلسه خود را از این سامانه دریافت نمایند.

اطلاعیه

زمان برگزاری آزمون‌های ادواری فنی حرفه‌ای در سامانه این سازمان اعلام می‌شود.

مراحل آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری

مراحل آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری 1402

آزمون‌های ادواری سازمان فنی حرفه‌ای دارای دو مرحله هستند. آزمون کتبی و آزمون علمی که برای هریک از مهارت‌های آزمون ادواری در نظر گرفته شده است. برای اینکه بتوانند مدرک مورد نیاز را دریافت کنند. باید حتماً این دو مرحله را به خوبی پشت سر بگذارند، آزمون کتبی به صورت آنلاین برگزار می‌شود و در صورتی که داوطلب کسب کنند نمره حد نصاب را می‌توانند، وارد مرحله آزمون علمی شوند.

آزمون علمی نیز به صورت حضوری در هر یک از استان‌ها برگزار می‌گردد و افراد می‌توانند پس از قبولی از طریق ورود به سایت advari.irantvto.ir از محل برگزاری آزمون علمی استان‌های اطلاعات کسب کرده و در آزمون علمی شرکت کنند. حد نصاب نمره قبولی برای آزمون علمی ۷۰ تا ۱۰۰ می‌باشد.

چنانچه داوطلبان بتوانند نمره قبولی در آزمون کتبی علمی را کسب نکنند، نمی‌توانند مدرک فنی دریافت کنند، چرا که حد نصاب نمره آنها کمتر از ۷۰ تا ۱۰۰ است.

برای اینکه بدانید آزمون ادواری چیست؟ می توانید لینک مربوطه را بررسی کنید.

اعلام نتایج آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری 1402

داوطلبانی که موفق به شرکت در آزمون ادواری ۱۴۰۲ شوند، باید منتظر اعلام نتایج آزمونی باشند. زمان اعلام نتایج آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری پس از زمان آزمون‌های ادواری سال ۱۴۰۲ برای مهارت‌های مختلف هنوز اعلام نشده است. داوطلبان می‌توانند از زمان اعلام نتایج به سامانه مراجعه کنند.

هنگام اعلام نتایج آزمون پکیج شوفاژ دیواری داوطلبان باید به سامانه  advari.irantvto.ir مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نام خود نتیجه آزمون کتبی را مشاهده کنند. نتیجه آزمون شفاهی و قبولی و عدم قبولی داوطلبان از طریق مرکز آزمون شفاهی قابل دریافت است و داوطلبان می‌توانند پس از قبولی مدرک فنی حرفه‌ای را دریافت کنند.

برای آشنایی رشته های آزمون ادواری فنی حرفه ای وارد لینک شوید.

 مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری 1402

پس از شروع بازه زمانی برای ثبت نام در آزمون ادواری فنی حرفه‌ای داوطلبان باید برای تکمیل روند ثبت نام خود به سامانه  advari.irantvto.ir مراجعه کنند. در این قسمت باید مدارک مورد نیاز را از قبل آماده کرده باشند تا در زمان ثبت نام ارائه نمایند.

از مهمترین مدارکی که در دفترچه راهنما قرار داده شده، فرم پیش‌نویس ثبت نام است که باید همراه با سایر مدارک ارائه شود. داوطلبان آزمون ادواری باید علاوه بر ارسال فرم پیش‌نویس ثبت نام، مدارک زیر را نیز باید بارگذاری کنند:

  • ارائه مدارک مربوط به گواهینامه پیش نیاز مربوط به رشته انتخابی
  • ارائه مدارک مربوط به اطلاعات هویتی از جمله شناسنامه و کارت ملی
  • ارائه مدارک مربوط به نظام وظیفه

عکس داوطلب بایددر گواهینامه مهارت صادره قبول شدگان الصاق شود، از این رو رعایت موارد زیر الزامی است:

  • فرمت عکس به صورت jpg و اندازه آن 4*3 باشد.
  • حجم فایل ارسالی داوطلب باید کمتر از 70 کیلوبایت باشد.
  • تصویر داوطلب باید در جهت صحیح و بدون چرخش گرفته شده و بدون هرگونه حاشیه باشد.
  • عکس داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد هیچگونه اثر مهر و مواردی که منجر به مشخص نشدن چهره متقاضی شود.
  • پس زمینه عکس باید حتما سفید باشد.
  • تصویر داوطلب باید با رعایت شئونات اسلامی گرفته شود.

اطلاعیه

مسئولیت ارسال مدارک اشتباه بر عهده داوطلب است، چراکه در صورت بروز خطا ثبت نام آنها را لغو خواهد شد و مجاز به ثبت نام دوره نیستند.

سؤالات آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری 1402

داوطلبانی که قصد حضور در آزمون پکیج شوفاژ دیواری را دارند، می‌توانند قبل از هر چیز برای کسب نمره حد نصاب سوال‌های سال‌های گذشته را مرور کنند. معمولاً دسترسی به این سؤالات کار دشواری است، چرا که ممکن است که سازمان فنی حرفه‌ای نمونه سؤالات را منتشر نکند. چنانچه شما داوطلبان گرامی نیازمند دسترسی به سؤالات آزمون ادواری پکیج دیواری هستید، می‌توانید با همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا سؤالات مورد نظر را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

خلاصه مطالب

آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری یکی از آزمون‌های سازمان فنی حرفه‌ای است که برای سنجش مهارت هنر پژوهان در شاخه‌های مختلف برگزار می‌شود. آزمون افرادی که مایل به شرکت در این آزمون هستند، باید قبل از هر چیز شرایط و همچنین مدارکی که باید در سامانه advari.irantvto.ir بارگذاری شده‌ را بررسی نمایند.

در این مقاله سعی کردیم مهمترین اطلاعات را در ارتباط با مدارک مورد نیاز و همچنین شرایط و نحوه ثبت نام برای این آزمون را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. چنانچه شما عزیزان بتوانید به سؤالات سال‌های قبل دسترسی داشته باشید، قطعاً شانس قبولی شما افزایش خواهد یافت. از آنجا که دسترسی به نمونه سؤالات کار آسانی نیست، کافی است با شماره advari.irantvto.ir تماس بگیرید همکاران ما در مجموعه ایران تحصیل اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

زمان برگزاری آزمون پکیج شوفاژ دیواری چیست؟

زمان برگزاری آزمون پکیج شوفای دیواری در سال 1402 هنوز اعلام نشده است. به محض اعلام زمان برگزاری این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

شرایط ثبت نام آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری چیست؟

در متن مقاله به طور کامل به شرایط ثبت نام در این آزمون اشاره شده است.

سامانه ثبت نام آزمون ادواری پکیج شوفاژ دیواری چیست؟

داوطلبان برای ثبت نام در این آزمون باید به سامانه advari.irantvto.ir مراجعه کنند تا مراحل ثبت نام آنها کامل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا