آزمون نهاد چیست؟ + راهنما جامع انجام آزمون نهاد و جواب


آزمون نهاد چیست؟
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

آزمون نهاد چیست؟ سایت آزمون نهاد مختص کدام یک از دانشجویان دانشگاه‌های می‌باشد؟ کاربردهای سایت آزمون نهاد چیست؟ چگونه برای انجام آزمون نهاد وارد سایت آن شویم؟ آیا امکان تقلب در سایت نهاد وجود دارد؟ چگونه جواب سوالات را در آزمون نهاد به دست بیاوریم؟ امکانات سایت آزمون نهاد چیست؟

این‌ها سوالاتی هستند که دانشجویان مختلف از خود می‌پرسند تا بدانند سایت آزمون نهاد چیست و چه کاربردی دارد؟ خوب است بدانید که در سال‌های اخیر بعد از شیوع ویروس کرونا سایت‌های مختلفی در سطح کشور ایجاد شدند. این سایت‌ها معمولا جنبه آموزش مجازی یا امتحان‌های آنلاین دارند که در میان آن‌ها سایت آزمون نهاد (آموزش مجازی دانشگاهیان) برای تمامی دانشجویان دانشگاه‌ مختلف در هر مقطع تحصیلی ایجاد شده است. بنابراین دانشجو برای انجام آزمون نهاد غیرحضوری خود می‌تواند وارد این سایت شود. به طوری که در آن تمام مراحل آموزش، امتحان و دریافت نتیجه آزمون را مشاهده کند. بنابراین. لذا لازم است آن‌ها با این سامانه آشنا شوند.

 شما برای سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای و نحوه ورود به کلاس مجازی دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد آزمون نهاد چیست، انجام آزمون نهاد، تقلب در سایت نهاد، جواب سوالات آزمون نهاد، نحوه ثبت‌نام در آزمون نهاد، امکانات سایت آموزش مجازی دانشگاهیان، نحوه ورود به سایت آزمون نهاد، تعداد سوالات آزمون نهاد، مدارک سایت آزمون نهاد، لیست دروس ارائه شده در سایت آزمون نهاد و تاریخ دریافت دروس سایت آزمون نهاد با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

انجام آزمون نهاد

انجام آزمون نهاد

 

 

سایت آزمون نهاد چیست؟

سایت آزمون نهاد مختص دانشجویان دانشگاه‌های سراسری، آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور و غیره می‌باشد. به طوری که تمام دانشجویان ترم‌های مختلف باید برخی از واحدهای درسی خود را در این سایت بگیرند. این درس‌ها می‌توانند معارف اسلامی، قرآن، انقلاب، وصایای امام و غیره باشند که در تمامی دانشگاه‌ها به دانشجویان مختلف ارائه می‌شوند. سایت آزمون نهاد از سال 1393 برای آموزش مجازی دانشگاه‌های شبانه‌روزی و رایگان ایجاد شده است. به طوری که تمامی دانشجویان با ورود به این سامانه می‌توانستند مراحل انجام آزمون نهاد و شرکت در آن‌ها را برگزار کنند. اما در حال حاضر با شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های تردد باعث باشد شد تا تمام دانشجویان دانشگاه‌های مختلف تمام منابع درسی و غیردرسی خود را در زمینه‌های معارف اسلامی، سیاسی، مهارتی، فرهنگی و اجتماعی در این سایت دریافت کنند.

مشاورین ما آماده پاسخگویی هستند

شما برای دانشگاه مجازی چیست؟  و سامانه آموزش مجازی روی لینک کلیک کنید.

 

مراحل ورود و انجام آزمون نهاد 1401-1401

ممکن است بسیاری از دانشجویان برای ورود و انجام آزمون نهاد دانشگاهیان مشکل داشته باشند. در حالی که این کار بسیار ساده است و زمان زیادی را نمی‌گیرد. حال آن‌ها برای ورود و استفاده از این سامانه باید در آن عضو شوند. سپس دانشگاه خود را انتخاب کرده و از خدمات مربوط به دانشگاه محل تحصیل خود استفاده کنند. آن‌ها برای ورود و انجام آزمون نهاد باید مراحل زیر را انجام دهند.

  • در سایت ec.nahad.ir ثبت‌نام و رمز عبور خود را دریافت کنید.
  • برای انجام امور دانشجویی خود وارد سایت نهاد شده و روی گزینه دانشجو کلیک کنید.
  • حالا در صفحه باز شده کد ملی و رمز عبور سامانه خود را وارد کنید.
  • در صفحه باز شده یک تعهدنامه در رابطه با تخلفات مختلف مانند امکان تقلب در سایت نهاد و غیره درج شده است. لذا دانشجو باید تمامی این تعهدنامه را با دقت مطالعه کرده و تیک عبارت «موارد بالا به دقت مطالعه کرده و با آگاهی کامل آن‌ها را می‌پذیرم» را فعال کند.

 

تقلب در سایت نهاد

تقلب در سایت نهاد

 

  • در مرحله بعدی لیست کلی همه اساتید واحدهای دانشگاهی دانشجو به همراه واحدهای درسی معارف، سیاسی، فرهنگی و غیره مشخص می‌شود. در واقع سایت آزمون نهاد نام تمام اساتید مربوط به دروس را نشان می‌دهد که شما باید استاد مورد نظر خود را انتخاب کرده و مراحل بعدی را طی کنید.
  • بعد از انتخاب اساتید، درس‌های ارائه شده توسط آن‌ها را مشاهده خواهید کرد که شما باید روی درس مورد نظر خود کلیک کرده و گزینه ثبت‌نام را بزنید.
  • بعد از اینکه درس خود را انتخاب کردید باید مباحث و در تعداد جلسات دوره، ظرفیت هر درس و غیره را انتخاب کنید. برای تایید آن‌ها روی گزینه شروع کلیک کنید.
  • حالا به صفحه ثبت‌نام و درس مورد نظر خود خواهید شد که برای تایید آن‌ها روی گزینه نشان داده شده کلیک کنید.
  • بعد از آنکه درس خود را انتخاب کردید می‌توانید این درس را به سه روش ویدیوی، صوتی و جزوه پاس کنید و در پایان جلسه نیز با کلیک کردن بر روی «آزمون جلسه اول» در آزمون آن شرکت کنید. این روال برای جلسات بعدی نیز تکرار خواهد شد. لذا در جلسات بعدی نیز باید آن‌ها را انجام دهید.

 

شما برای سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه ثبت‌نام و عضویت در سایت آموزش مجازی دانشگاهیان

معمولاً دانشجویان برای گذراندن دروس مختلف باید در سایت آزمون نهاد ثبت‌نام کنند تا بتوانند وارد مراحل بعدی شوند. حال شما برای این کارها می‌توانید طبق روال زیر پیش بروید:

  • ابتدا سایت ec.nahad.ir در گوگل جستجو کنید و روی آن کلیک کنید.
  • بعد از ورود به صفحه اصلی سایت روی گزینه ورود دانشجویان کلیک کرده تا صفحه ثبت‌نام در سایت آزمون نهاد برای شما باز شود.
  • بعد از آنکه گزینه ثبت‌نام را کلیک کردید حالا می‌توانید یک پروفایل شخصی روی سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان بسازید.
  • در مرحله بعدی کد ملی خود را برای شروع ثبت‌نام وارد کنید.
  • در صفحه جدید باز شده تمام اطلاعات درخواستی خود را به ترتیب وارد کنید.
  • بعد از آنکه تمام اطلاعاتی دانشجویی خود را وارد کردید، پروفایل کاربری شما در سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان ساخته خواهد شد. لذا شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

 

جواب سوالات آزمون نهاد

جواب سوالات آزمون نهاد

 

مراحل ثبت‌نام و عضویت در سامانه ec.nahad.ir بسیار آسان است. اما اگر شما به هنگام کار با آن به هر گونه مشکلی برخورد کردید می‌توانید آن را از کارشناسان ایران تحصیل بپرسید. آن‌ها می‌توانند شما را در پر کردن گزینه‌های مختلف ثبت‌نام و شرکت در آزمون نهاد مجازی کمک کنند.

 

شما برای سامانه مجازی دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

 

مراحل شرکت در آزمون‌های سامانه نهاد ec.nahad.ir

شاید برای برخی از دانشجویان سوال پیش آمده باشد که  برای انجام آزمون نهاد چیکار باید کرد؟ مراحل آزمون نهاد چیست؟ جواب سوالات آزمون نهاد را چگونه مشاهده کنیم؟ نحوه سوالات آزمون نهاد چگونه است؟

در رابطه با این سوالات می‌توان بیان کرد که دانشجویان تمام دانشگاه‌های فرهنگیان، فنی حرفه‌ای، آزاد و غیره می‌توانند بعد از گذراندن دوره آموزشی خود در سایت ec.nahad.ir می‌توانند در آزمون آن شرکت کنند و مدرک پایان دوره آموزشی خود را دریافت کنند. در صورتی که دانشجو بعد از انجام آزمون نهاد نتواند نمره حدنصاب خود را بگیرد، آنگاه باید دوباره در آزمون شرکت کند. آن‌ها برای شرکت و انجام آزمون نهاد ec.nahad.ir باید مراحل زیر را طی کنند:

  • وارد سامانه ec.nahad.ir شوند.
  • به پرتال شخصی خود وارد شوند.
  • گزینه آزمون مجدد را کلیک کرده و درس مورد نظر خود را انتخاب کنند.
  • فرآیند آزمون مجدد به صورت اتوماتیک برای دانشجویان فعال خواهد شد. لذا دانشجو باید آزمون خود را به پایان رسانده تا بتواند نمره خود را کسب کند. همچنین بدانید که امکان تقلب در سایت نهاد وجود ندارد. زیرا تمام سوالات برای دانشجویان مختلف کاملاً تصادفی است.

 

معمولا تعداد سوالات و نحوه سوالات آزمون نهاد برای درس‌های مختلف متفاوت است که فهمیدن آن‌ها می‌تواند دانشجو را برای رویارویی با آزمون آماده کند. لذا شما برای این که بدانید تعداد سوالات و نحوه آزمون چگونه است می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید. آن‌ها می‌توانند یک راهنمای جامع برای جواب سوالات آزمون نهاد شما باشند.

 

 

سایت آزمون نهاد چیست؟

سایت آزمون نهاد چیست؟

 

 

امکانات سایت آزمون نهاد چیست؟

سایت آموزش مجازی دانشگاهیان یکی از زیرساخت‌های آموزش کلی تمام دانشجویان سراسر کشور می‌باشد. لذا همه آن‌ها باید تمام خدمات آموزشی خود را در زمینه معارف اسلامی، سیاسی و فرهنگی از این سایت دریافت کنند. این سایت خدمات و امکانات زیادی دارد که به چند مورد آن در زیر اشاره می‌کنیم:

  • تمام خدمات آموزشی در زمینه معارف اسلامی را ارائه می‌دهد.
  • ارائه دوره‌های رشد فردی دانشجو
  • برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان و دوره ارتقای اساتید

 

البته این سایت علاوه بر دانشجویان، کارکنان و اساتید امکانات دیگری نیز عرضه می‌کند که استفاده از آن‌ها برای عموم آزاد است. لذا شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

شما برای سامانه امتحانات غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد آزمون نهاد چیست، انجام آزمون نهاد، تقلب در سایت نهاد، جواب سوالات آزمون نهاد، نحوه ثبت‌نام در آزمون نهاد، امکانات سایت آموزش مجازی دانشگاهیان، نحوه ورود به سایت آزمون نهاد، تعداد سوالات آزمون نهاد، مدارک سایت آزمون نهاد، آزمون نهاد دانشگاه سراسری، آزمون نهاد دانشگاه آزاد، آزمون نهاد دانشگاه پیام نور، آزمون نهاد دانشگاه غیرانتفاعی، سایت ec.nahad.ir، آزمون نهاد دانشگاه فنی حرفه‌ای، لیست دروس ارائه شده در سایت آزمون نهاد و تاریخ دریافت دروس سایت آزمون نهاد با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

مراحل انجام آزمون نهاد سامانه ec.nahad.ir

معمولاً دانشجویان پس از اتمام دوره آموزشی خود باید در آزمون‌های پایان دوره سایت نهاد شرکت کنند تا با کسب نمره حدنصاب در جلسات بعدی آزمون شرکت کنند. معمولا دانشجویان بعد از این که ویدیو آموزشی خود را مشاهده کردند باید در جلسه آزمون آن نیز شرکت کنند. البته آن‌ها می‌توانند این کار را برای ساعات دیگری نیز موکول کنند تا با آمادگی بیشتری در جلسه آزمون حضور داشته باشند.

 

 

مراحل آزمون نهاد چیست؟

مراحل آزمون نهاد چیست؟

 

دانشجویان باید برای کسب نمره قبولی در آزمون سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان باید نمره‌ای بین 12 تا 20 بگیرند. بعد از کسب نمره قبولی می‌توانند در جلسات بعدی آزمون مجازی خود شرکت کنند. معمولاً زمان آزمون با توجه به تعداد سوالات متغیر است. اما در حال حاضر برای هر سوال تستی حدود 45 ثانیه زمان در نظر گرفته شده است. به همین دلیل شما برای شرکت و انجام آزمون نهاد مجازی ec.nahad.ir آمادگی کامل داشته باشید.

تمام سوالات سامانه برای هر دانشجو کاملا تصادفی خواهد بود. لذا امکان تقلب در سایت نهاد وجود ندارد. هر دانشجو یک آزمون را می‌تواند حداکثر برای دو مرحله به صورت رایگان امتحان دهد. اما بعد از آن باید مبلغی را جهت شرکت در آزمون پرداخت کند. همچنین شما در صورت تمایل می‌توانید بعد از گذراندن امتحان، جواب سوالات آزمون نهاد را از سامانه ec.nahad.ir دریافت کنید. ولی بعد از آن امکان شرکت در آزمون را نخواهید داشت. حال اگر شما هر گونه سوالی در مورد سوالات و مراحل برگزاری آزمون آموزش نهاد دانشگاهیان داشته باشید می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل کمک بگیرید.

خوب است بدانید که هر جلسه به طور میانگین حدود بیست دقیقه است و دانشجویان برای دریافت نمره قبولی در درس مدنظر خود باید حداکثر 15 جلسه را سپری کنند. بعد از آن می‌توانند گواهی پایان دوره آموزش مجازی خود را دریافت کنند. البته تعداد جلسات برای استفاده از امکانات سایت برای اساتید و کارکنان دانشگاه متفاوت خواهد بود. لذا شما برای دریافت حداکثر تعداد جلسات آن‌ و دریافت گواهی پایان دوره آموزش مجازی می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل مشاوره بگیرید.

 

 

نحوه آزمون نهاد چیست؟

نحوه آزمون نهاد چیست؟

 

مطالب مرتبط:

Imsmap.iauec.ac.ir – سامانه آموزش آنلاین دانشگاه آزاد اسلامی

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

نرم افزارهای مورد نیاز کلاس مجازی دانشگاه آزاد

مرکز مشاوره دانشگاه آزاد

آزمون نهاد چیست؟ + راهنما جامع انجام آزمون نهاد و جواب

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

برای انجام آزمون نهاد باید از چه نرم‌افزارهایی استفاده کنیم؟

معمولاً شما برای استفاده از امکانات سایت آزمون نهاد می‌توانید از آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده کنید. البته برای مشاهده ویدیوها و برنامه‌های آموزشی آن نیاز به برنامه خاصی ندارید و در تمام سیستم‌های هوشمند موبایل، کامپیوتر، لپ‌تاپ و غیره قابل اجرا هستند. تنها برای مشاهده فایل متنی درس باید از نرم‌افزار PDF READER  استفاده  کنید. همچنین تمام فایل‌های ویدیویی آن به صورت فلش بوده و شما باید در سیستم هوشمند خود نرم‌افزار فلش پلیر نصب کنید.

مراحل مختلف استفاده از سایت آزمون نهاد چیست؟

تمام دانشجویان دانشگاه‌های کشور برای استفاده از امکانات سایت آزمون نهاد می‌توانند ابتدا در آن ثبت‌نام کرده و سپس در دوره‌های مختلف آن شرکت کنند تا در نهایت موفق به دریافت گواهی پایان دوره آموزشی شوند.

آیا تنها دانشجویان دانشگاه‌های کشور می‌توانند جهت شرکت و انجام آزمون نهاد در آن عضو شوند؟

خیر، تمام افراد مختلف می‌توانند از آموزش‌های این سامانه مجازی استفاده کنند و پس از شرکت در آزمون‌های آنلاین گواهی دریافت کنند.

سوالات آزمون نهاد چیست؟

تمام دانشجویان مراحل مختلف آزمون نهاد را به صورت مجازی طی می‌کنند. لذا باید سوالات آن‌ها به گونه‌ای باشد که امکان تقلب در سایت نهاد وجود نداشته باشد. به همین دلیل تمام سوالات دانشجویان مختلف کاملاً تصادفی است. حال اگر شما هر گونه سوالی در مورد تعداد سوالات آزمون نهاد، تستی یا تشریحی بودن آن‌ها و جواب سوالات آزمون نهاد دروس مختلف دارید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا