آموزش نقاشی های کودکانه روی تخته سیاه و وایت برد


همه کودکان یک نقطه اشتراک دارند که علاقه‌مند بودن به بازی کردن و نقاشی کشیدن است. به زبان ساده، شما نمی‌توانید کودکی را پیدا کنید که به بازی کردن علاقه نداشته باشد یا این‌‌که از نقاشی کشیدن لذت نبرد. این کارها در حالت عادی برای کودکان لذت‌بخش و هیجان‌انگیز هستند، اما اگر اسباب مناسب بازی و نقاشی در اختیار آنها قرار گیرد، بدون شک شادی و لذتشان چند برابر می‌شود. از این‌رو، برای اینکه فرزند خود را شاد کنید می‌توانید برای او تخته‌ سیاه یا وایت برد بخرید تا نقاشی‌های خود را بر روی این وسایل بکشد و از نقاشی کردن لذت بیشتری ببرد. درضمن می‌توانید نقاشی‌های کودکانه زیادی به او یاد دهید تا با کشیدن آن‌ها روی تخته، حس بهتری در فرزند شما به وجود آید.

نقاشی کشیدن بر روی وایت برد، روشی برای توسعه خلاقیت

وایت برد از دوران قدیم برای همه کودکان لذت‌بخش بود؛ زیرا نقاشی کشیدن روی آن خیلی سخت نیست و از طرفی در دست گرفتن ماژیک، برای کودکان و خردسالان لذت زیادی دارد. علاوه‌بر کودکان حتی اگر بزرگسالان نیز روی وایت بردها نقاشی کنند، به‌طور حتم خلاقیت آن‌ها افزایش می‌یابد.

بسیاری از روان‌شناسان معتقد هستند، افراد به منظور توسعه خلاقیت خود و فرزندشان می‌توانند بر روی تخته سفید نقاشی کنند. ممکن است این سوال برای شما به وجود آید که چه نوع نقاشی به توسعه خلاقیت شما کمک می‌کند؟ در بیشتر موارد نقاشی‌های کودکانه انتخاب مناسبی برای افزایش خلاقیت هستند.

توجه داشته باشید که وایت بردها بهترین انتخاب برای فرزند شما خواهند بود و اگر این بردها را برای آن‌ها نخرید، متاسفانه کودکان بر روی سطوح مختلف همانند دیوارها هنرنمایی می‌کنند و نقاشی‌هایی از خود به جای می‌گذارند که مطلوب شما نیست! نقاشی کشیدن کودکان تنها به دفتر و کاغذ منتهی نمی‌شود، بلکه آن‌ها به سایر سطوح نیز علاقه دارند و خرید وایت برد می‌تواند کمک بزرگی برای خلاقیت آن‌ها باشد.

نقاشی کشیدن بر روی تخته سیاه، روشی برای هنرنمایی بیشتر کودکان

نقاشی های کودکانه روی تخته سیاه و وایت برد

انتخاب یک تخته مناسب برای کودکان کار سختی است. شاید در هنگام انتخاب فکر کنید، وایت برد بهتر از تخته سیاه است؛ زیرا گچ و کثیف‌کاری‌های آن را ندارد. این در حالی است که ماژیک‌های وایت برد نسبت به گچ‌های برد سیاه ممکن است عواقب بدتری به همراه داشته باشند.

بدین ترتیب، شما به عنوان والدین باید نظاره‌گر فرزند خود باشید و سعی کنید به بهانه آموزش نقاشی، در تمام طول مدتی که کودک نقاشی می‌کشد، او را تحت کنترل خود داشته باشید. این ابزارها بسیار سرگرم‌کننده هستند؛ اما نمی‌توان کودکان را تنها گذاشت.

البته ایمنی این نوع وسایل بازی بسیار زیاد است و خطر خاصی کودک را تهدید نمی‌کند که این ایمنی به سن فرزند شما نیز بستگی دارد. شما با خرید یک برد سیاه، علاوه بر اینکه باعث خوشحالی فرزند خود می‌شوید؛ به پرورش و رشد استعداد، هنر و خلاقیت او نیز کمک بزرگی خواهید کرد.

چطور استفاده از تخته سیاه و وایت برد را به فرزند خود آموزش دهیم؟

درصورتی که برای توسعه خلاقیت و استعداد فرزند خود تخته سیاه یا وایت برد خریده‌اید، نباید کودک را به حال خود رها کنید. در واقع، کار شما با خرید این نوع بردها به پایان نرسیده، بلکه باید در تمام طول مدت نقاشی، کنار فرزند خود باشید تا او برای کشیدن اجسام جدید، از شما کمک و راهنمایی بگیرد.

بردها بهترین وسایل آموزشی و سرگرمی کودکان هستند که بدون حضور والدین نیز برای بچه‌ها کاربرد دارند. البته اگر شما در مورد نحوه نقاشی کشیدن و سایر کارها به فرزند خود آموزش‌های لازم را بدهید، بدون شک فرزند شما نه تنها در رشد خلاقیت خود موفق‌تر است، بلکه اعتمادبه‌نفس بیشتری خواهد داشت.

لازم نیست کشیدن یک اسب حرفه‌ای را به فرزند خود آموزش دهید، بلکه می‌توانید از اجسام ساده‌تری شروع کنید که در اطراف آن‌ها پیدا می‌شود. برای مثال، کشیدن یک خانه یا توپ ورزشی چند تکه می‌تواند فکر خوبی برای شروع باشد. در نظر داشته باشید که باید شخصیت‌های کارتونی کودکانه را بکشید تا فرزند شما به وجد آید.

به‌طور کلی نمی‌توان از تاثیر نقاشی کشیدن چشم‌پوشی کرد. شما برای اینکه کودکی خلاق و زرنگ داشته باشید باید بهترین نقاشی‌های کودکانه را به روش‌های مختلفی برای او توضیح دهید. در ضمن، اگر فرزند شما به هنگام نقاشی کشیدن اشتباهی انجام داد، آن را پاک کرده و اصلاح کنید تا با این روند نیز آشنا شود.

خرید تخته سیاه و وایت برد، روشی برای تقویت مهارت ذهنی کودکان

خرید تخته سیاه و وایت برد

با نقاشی کردن بر روی تخته سیاه و وایت برد، مهارت دست‌های فرزند شما ارتقا پیدا می‌کند و همچنین کودک بیشتر از ذهن خود کار می‌کشد. هر چه تلاش کودکان برای انجام یک کار بیشتر باشد، بدون شک ذهن آن‌ها نیز بیشتر درگیر شده و این مسئله، امر بسیار مهم و کارآمدی خواهد بود.

ناگفته نماند این نوع بردها علاوه‌بر مهارت‌های ذهنی و البته حرکتی، به مهارت‌های نوشتاری فرزند شما نیز کمک می‌کنند. با خرید این نوع وسایل بازی شما می‌توانید فرزند خردسال خود را برای رفتن به پیش دبستانی نیز آماده کنید. به هنگام خرید این نوع بردها باید به ابعاد و وزن آن‌ها نیز توجه کرده و بر‌اساس اتاق یا توانایی فرزند خود، بهترین نوع برد را بخرید.

انتخاب بهترین و مناسب‌ترین برد به عوامل مختلفی همانند سن و علاقه فرزند شما بستگی دارد. در صورتی که حوصله دارید و به کشیدن نقاشی‌های کودکانه علاقه‌مند هستید، این نوع اسباب بازی را برای فرزند خود بخرید؛ زیرا به هر حال شما نیز به عنوان والدین باید زمانی را برای نقاشی کشیدن همراه کودک صرف کنید.

این نوع وسایل بازی تا حد زیادی برای آموزش دادن مطالب مختلف به فرزند شما کاربرد دارند و نمی‌توان ارزش و اهمیت آن‌ها را نادیده گرفت.

خرید آنلاین تخته سیاه و وایت برد

مانند هر نوع وسیله بازی دیگری، شما می‌توانید تخته سیاه و وایت برد را نیز به صورت آنلاین و از طریق اینترنت سفارش دهید. کافی است تا ابعاد، وزن، جنس و سایر اطلاعات مربوط به برد مورد نظر خود را مطالعه کرده و سپس بر اساس بودجه خود بهترین گزینه را سفارش دهید.

به این پست امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا