استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1401 + لینک ثبت نام | ایران تحصیل


استخدام درجه داری نیروی انتظامی
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

زمان استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1401 مشخص شد. مهلت اولیه ثبت نام درجه داری که از سوی ناجا اعلام شد، از ۲ الی ۲۰ آبان ماه 1401 بود که بعد از اتمام این مهلت سازمان ناجا اقدام به تمدید زمان ثبت نام تا 15 دی ماه 1401 نمود تا افرادی که در مهلت اولیه نتوانستند ثبت نام کنند در زمان تمدید شده فرآیند نام نویسی خود را به پایان برسانند. لازم به ذکر است که بعد از اتمام مهلت ثانویه برای ثبت نام درجه داری ناجا در سایت gozinesh.police.org احتمال تمدید مجدد مهلت نام نویسی وجود ندارد و جاماندن از ثبت نام در مرحله دوم به معنای از دست دادن فرصت استخدام درجه داری ناجا در سال 1401-1402 می باشد، لذا به شما توصیه می کنیم برای جلوگیری از ثبت نام اشتباه و آشنایی سریع تر با شرایط ثبت نامی با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ تماس حاصل فرمایید و ثبت نام خود را به کمک مشاورین با تجربه مرکز مشاوره ایران تحصیل انجام دهید.

زمان ثبت نام استخدام درجه داری نیروی انتظامی

👈🏻 نیروی انتظامی به دو شیوه نیروی انسانی مورد نیاز خود را تامین می کند. در روش اول که از طریق ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی می باشد، داوطلبان مرد واجد شرایط در رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین و متقاضیان خانم نیز برای ثبت نام در دانشگاه افسری کوثر متقاضی شده و در صورت داشتن شرایط لازم پذیرفته می شوند.  

👈🏻 روش دوم استخدام نیروی انتظامی درجه داری و افسری می باشد و این ارگان در زمان های خاصی فراخوان جذب نیرو منتشر می کند. بدین ترتیب، متقاضیان می توانند با تکمیل فرم تقاضانامه نام نویسی را انجام دهند. نحوه جذب نیز یا از طریق آزمون کتبی و مصاحبه می باشد، یا صرفا از داوطلبان مصاحبه و گزینش گرفته می شود.

👈🏻 جدیدترین فراخوان استخدام درجه داری نیروی انتظامی سال جاری نیز به تازگی منتشر شد. بر این اساس، زمان ثبت نام فرآیند این دوره تا 15 دی ماه سال 1401 تمدید شد. داوطلبان می توانند در این بازه زمانی به ارائه و تکمیل اطلاعات خود بپردازند.

👈🏻 گفتنی است که پس از اتمام این مهلت دیگر امکان ثبت نام جدید وجود ندارد و سایت ثبت نام درجه داری ناجا تنها برای تکمیل اطلاعات افرادی که قبلا نام نویسی نموده اند، باز می باشد. به همین دلیل، توصیه می شود که در مهلت در نظر گرفته شده، مدارک خود را در سامانه تکمیل کنید.

زمان استخدام درجه داری نیروی انتظامی

📢 اطلاعیه:

زمان ثبت نام درجه داری ناجا در سال جاری از تاریخ 2 آبان ماه شروع شده و تا تاریخ 20 آبان ادامه داشت.

مراحل ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی 

مراحل استخدام درجه داری ناجا

✔️بررسی شرايط عمومی و کلیک بر روی عبارت “پذيرش شرايط و ثبت نام”

✔️بررسی شرایط اختصاصی و سپس وارد کردن اطلاعات اوليه (کد ملی، نام و نام خانوادگی، پست الکترونيکی، شماره همراه و تصوير امنيتی) و کلیک بر روی عبارت “ثبت نام و ورود به سامانه”

✔️ایجاد نام کاربری و کلمه عبور توسط سامانه

✔️تغییر کلمه عبور و ورود مجدد به سامانه ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی

✔️تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری

🔗 برای کسب اطلاع از نحوه استخدام نیروی انتظامی بر روی لینک کلیک نمایید. 

نحوه ثبت نام استخدام درجه داری نیروی انتظامی

👈🏻 همانطور که اشاره شد ثبت نام استخدام درجه داری ناجا، ثبت نام درجه داری ناجا و زمان استخدام درجه داری ناجا به صورت اینترنتی می باشد. برای این منظور دو سایت گزینش و استخدام نیروی انتظامی به آدرس gozinesh.police.ir و  سامانه police.ir فعال می باشد. بنابراین متقاضیان می توانند با مراجعه به هرکدام از سایت‌های مذکور در زمان استخدام درجه داری ناجا نام نویسی خود را انجام دهند. در ادامه راهنمای تصویری ثبت نام را مشاهده خواهید نمود.

📣 توجه 📣

در صورت عدم دسترسی به امکانات لازم، کارشناسان ایران تحصیل فرآیند ثبت نام شما را در کمترین زمان ممکن و به صورت تلفنی انجام می دهند؛ کافیست از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

✔️ آدرس police.ir را در موتور جستجوگر خود را وارد کنید. بهتر است که از مرورگرهای کروم یا فایرفاکس برای این این منظور استفاده شود. همچنین فیلتر شکن سیستم تان نیز بایستی خاموش باشد، در غیر این صورت صفحه برایتان باز نخواهد شد. در صفحه اصلی بر روی بخش گزینش کلیک نمایید.

گام اول در استخدام نیروی انتظامی

✔️در این مرحله کادری برای شما باز می شود که در آن عنوان سامانه ثبت نام متقاضیان استخدامی پلیس درج شده است. در ادامه برای ورود به بخش ثبت نام درجه داری ناجا گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید.

سامانه ثبت نام متقاضیان استخدامی پلیس

✔️ در مرحله بعد توضیحاتی مبنی بر ضرورت مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی درجه داری نیروی انتظامی گنجانده شده است. پس از مطالعه این مطالب جهت شروع نام نویسی گزینه ” پذیرش شرایط و ثبت نام ” را انتخاب کنید.

توضیحاتی مبنی بر ضرورت مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی درجه داری نیروی انتظامی

✔️در این مرحله می بایست اطلاعاتی همچون کد ملی، نام، نام خانوادگی، جنسیت، رشته، مقطع تحصیلی، استان، تاریخ تولد، شماره تلفن همراه  و در نهایت عبارت امنیتی درج شود. سپس می توانید گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

اطلاعاتی همچون کد ملی، نام، نام خانوادگی

✔️در این مرحله سامانه نام کاربری و کلمه عبور که همان کد ملی شما می باشد را برای شما تعریف می کند و  به پنل شخصی هدایت خواهید شد.

پنل شخصی درجه داری

✔️در پنل شخصی نیز اطلاعات خواسته شده درج و سپس بر روی گزینه تایید کلیک شود.

اطلاعات خواسته شده در پنل درجه داری

✔️یک پنجره حاوی چهار مرحله اعم از اطلاعات فردی، اطلاعات تکمیلی فرد، تایید و دریافت کد رهگیری و چاپ برای شما به نمایش در خواهد آمد. باید به ترتیب بر روی هر کدام از این موارد کلیک کرده و پس از از وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز دکمه ذخیره را انتخاب کنید. مرحله اول که اطلاعات فردی می باشد، شامل چند مورد خواهد بود. توجه داشته باشید که  اگر اطلاعاتی را به اشتباه وارد کرده باشید، می توان قبل از رفتن به مرحله بعد آنها را در بخش ویرایش اطلاعات فردی و شناسنامه‌ ای اصلاح نمایید.

اطلاعات فردی، اطلاعات تکمیلی فرد، تایید و دریافت کد رهگیری و چاپ

✔️ در مرحله بعد نوبت به وارد کردن ” اطلاعات تکمیلی فرد ” می رسد. توجه داشته باشید که وضعیت نظام وظیفه شما نباید دارای اشکال باشد. با وارد کردن اطلاعات هر بخش، ذخیره کردن را فراموش نکنید.  

ذخیره اطلاعات تکمیلی فرد

✔️مرحله سوم با آپلود عکس همراه است. حجم و اندازه عکس باید استاندارد باشد.

آپلود عکس همراه استخدام نیرو انتظامی

✔️در نهایت با به تایید رساندن همه مراحل، یک کد رهگیری به شما تعلق می گیرد. با کلیک بر روی گزینه “چاپ” می توانید رسید را پرینت بگیرید و تا پایان پذیرش نزد خود نگه دارید.

کد رهگیری در ثبت نام درجه داری

شرایط عمومی درجه داری نیروی انتظامی

برای استخدام درجه داری نیروی انتظامی لازم است تا افراد متقاضی دارای برخی شرایط عمومی و اختصاصی باشند. در این بخش از مقاله به بررسی شرایط عمومی خواهیم پرداخت. شرایط عمومی جهت استخدام درجه داری ناجا، ثبت نام درجه داری ناجا و زمان استخدام درجه داری ناجا عبارتند از:

✔️معتقد بودن به دین مبین اسلام و التزام عملی به آن

✔️ داشتن تابعیت ایران

✔️ تابعیت عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، پایبندی به ولی فقیه و آمادگی برای جان فشانی در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی

✔️نداشتن سابقه عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معاند و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران

✔️نداشتن محکومیت یا محرومیت از خدمات دولتی در زمان استخدام درجه داری ناجا

✔️ عدم برخورداری از سوء پیشینه کیفری

✔️نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان ها

✔️ برخورداری سلامت جسمی و روانی قیمت انجام امور مربوطه 

شرایط استخدام درجه داری ناجا

🔗 برای آشنایی با سامانه گزینش نیروی انتظامی به آدرس gozinesh.police.ir بر روی لینک کلیک کنید. 

شرایط اختصاصی درجه داری نیروی انتظامی

👈🏻شرایط اختصاصی جهت استخدام درجه داری ناجا، ثبت نام درجه داری ناجا و زمان استخدام درجه داری ناجا عبارتند از:

✔️داستان حداقل ۱۸ و حداکثر ۲۵ سال 

✔️تنها آقایان واجد شرایط  می توانند در بت نام درجه داری ناجا این دوره شرکت نمایند.

✔️داشتن مدرک دیپلم در یکی از رشته های نظری، فنی حرفه ایی یا کار و دانش

✔️قد داوطلب باید حداقل 170 باشد.

✔️داشتن حداقل دیپلم ۱۴ برای تمامی رشته ها

شرایط استخدام درجه داری نیروی انتظامی

شرایط ارفاقی درجه داری نیروی انتظامی

👈🏻 داوطلبای که مایل به استخدام درجه داری نیروی انتظامی هستند، باید واجد شرایط ویژه ای باشند تا در اولویت استخدام قرار گیرند. شرایطی که سازمان ناجا برای استخدام در نظر گرفته است، در سایت این سازمان به طور مفصل توضیح داده شده و افراد متقاضی می توانند شرایط اعلام شده را مطالعه کنند. بر این اساس افرادی که دارای شرایط زیر هستند، در اولویت ثبت نام می باشند:

✔️افرادی که کارت پايان خدمت سربازی دارند. 

✔️خانواده شهدا، ايثارگران، جانبازان و نخبگان علمی و ورزشی در اولویت می باشند. 

✔️افرادی که عضو بسیج فعال یا پلیس افتخاری می باشند. 

🔗 برای کسب اطلاع بیشتر از شرایط استخدام نیروی انتظامی بر روی لینک کلیک نمایید.

نکات مهم در خصوص ثبت نام درجه داری ناجا

نحوه استخدام درجه داری نیرو انتظامی

👈🏻داوطلبانی که قصد شرکت در استخدام درجه داری ناجا، ثبت نام درجه داری ناجا و زمان استخدام درجه داری ناجا را دارند لازم است که چند نکته را در نظر داشته باشند و بر اساس مراحل زیر عمل نمایند:

☑️قبل از اقدام برای نام نویسی حتما شرایط استخدام نیروی انتظامی را مطالعه نمایید.

☑️ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد. هر داوطلب تنها یکبار میتواند ثبت نام نمایند.

☑️ پس از وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز ز و اتمام مراحل، ارائه کد رهگیری به منزله موفقیت آمیز بودن فرایند نام نویسی خواهد بود.

☑️توصیه می‌ شود که برای ثبت نام از سیستم عامل ویندوز استفاده کنید. چرا که انجام این کار از طریق تبلت یا تلفن های هوشمند با مشکلاتی همراه بوده و ممکن است اطلاعات به درستی وارد نشود. در چنین صورتی عواقب آن متوجه خود داوطلب می با شد.

☑️ثبت نام کاملاً رایگان می باشد و نیاز به پرداخت هیچ گونه وجهی به صورت اینترنتی نخواهد بود. بنابراین از مراجعه به سایت هایی که جهت نام نویسی یا مشاوره هزینه دریافت می کنند خودداری نمایید.

☑️ از کد ملی به عنوان  کد ملی به عنوان کلمه عبور و نام کاربری استفاده شود.

☑️ به انجام رساندن مراحل ثبت نام به منزله استخدام نخواهد بود.

☑️در وارد نمودن اطلاعات نهایت دقت را داشته باشید. 

☑️اگر کلمه عبور یا نام کاربری را فراموش کردید، می توانید با مدیریت گزینش استان تماس بگیرید.

🔗 جهت آشنایی با سوالات استخدام نیروی انتظامی بر روی لینک کلیک نمایید. 

مهم ترین مزایای استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1401

👈🏻بسیاری از داوطلبان به این دلیل مایل به استخدام در نیروی انتظامی هستند که بتوانند از مزایایی که در اختیار ان ها قرار می گیرد، بهره ببرند. از مهم ترین مزایای استخدام در نیروی انتظامی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

☑️بهره مندی از حقوق ثابت در صورت قبولی در دوره 

☑️برخورداری از امکانات مراکز رفاهی و خدماتی از جمله هتل و …

☑️برخورداری از بیمه و مزایای آن و امکانان ویژه درمانی 

آخرین اخبار استخدامی درجه داری ناجا

📌 اولویت پذیرش درجه داری نیروی انتظامی اعلام شد

اولویت استخدام درجه داری نیروی انتظامی با اشخاصی است که جزو خانواده شهدا و ایثارگر و یا در دسته نخبگان علمی و ورزشی باشند. علاوه بر این افرادی که کارت پایان خدمت دارند و اشخاصی که عضو فعال بسیج هستند، در اولویت پذیرش می باشند. 

📌 اعلام نتایج استخدام نیروی انتظامی

📣اطلاعیه 📣

فرآیند ثبت نام داوطلبان از طریق سایت گزینش و استخدام نیروی انتظامی به نشانی gozinesh.police.ir و یا police.ir انجام می شود.

خلاصه مطالب

هدف از نگارش این مقاله ارائه اطلاعات لازم در خصوص شرایط و زمان استخدام درجه داری نیروی انتظامی بود و از طریق راهنمای تصویری ارائه شده می توانید مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنید. با توجه به این که ثبت نام درجه داری ناجا هر سال یک بار اتفاق می افتد، متقاضیان بایستی در وارد کردن اطلاعات دقت لازم را داشته باشند و به موقع ثبت نام خود را تکمیل کنند. از سوی دیگر پاسخ دادن به سوالات گزینش یکی از مهم ترین مراحل برای قبولی محسوب می شود و آشنایی با سوالات می تواند شانس موفقیت شما را بالا ببرد. 

افرادی می توانند فرایند ثبت نام جهت استخدام درجه داری نیروی انتظامی را انجام دهند که دارای شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده از سوی سازمان ناجا باشند. لذا قبل از هر چیز داوطلبان باید شرایط تعیین شده را بررسی کنند. با توجه به اینکه ممکن است در ارتباط با زمان و نحوه نام نویسی جهت استخدام درجه داری نیروی انتظامی نیاز به اطلاعات تکمیلی داشته باشید، می توانید با کارشناسان مجرب ما در آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تا به سوالات شما عزیزان در ارتباط با استخدام درجه داری ناجا، به پاسخ دهند. 

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله استخدام درجه داری نیروی انتظامی بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید. 

پادکست صوتی مقاله


________________________________________________________________________________________________________________________________________

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

استخدام درجه داری نیروی انتظامی چه زمانی است؟

زمان استخدام درجه داری ناجا سال جاری از روز 2 آبان لغایت 20 آبان ماه می باشد.

شرایط درجه داری نیروی انتظامی چیست؟

در  این مقاله می توانید تمامی شرایط عمومی و اختصاصی استخدام درجه داری نیروی انتظامی را مطالعه فرمایید.

برای ثبت نام استخدام درجه داری ناجا به کجا باید مراجعه شود؟

برای این منظور دو سایت گزینش و استخدام نیروی انتظامی به آدرس gozinesh.police.ir و  سامانه police.ir فعال می باشد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا