استخدام سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان امام ۱۴۰۲


استخدام سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان امام
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان امام یک سازمان شبه دولتی یا خیریه است که برای اولین بار در سال ۱۳۶۸ و به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد. این ستاد امروز هزاران زمین و ملک توقیف شده از وابستگان رژیم پهلوی، اختلاسگران، زندانیان سیاسی و موارد این چنینی را توقیف کرده و برای مصارف خیریه استفاده می کند و وظیفه مدیریت این مجموعه بر عهده ولی فقیه می باشد. در همین راستا سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان امام آماده استخدام بسیاری از متقاضیان میباشد که تابع شرایط و قوانینی است که در ادامه مقاله به آن پرداخته شده است. در صورت هرگونه سوال و یا ابهامی در خصوص استخدام سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان امام 1402 میتوانید با مشاوران ما با شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

برگزاری آزمون استخدامی ستاد اجرایی فرمان امام

ممکن است هر ساله ستاد اجرایی فرمان امام اقدام به استخدام و جذب نیرو برای کار در این شرکت و ارگان کند. این آزمون در سال قبل در تاریخ ۱۱ آذر برگزار شده و در رشته های مختلف اقدام به پذیرش افراد متقاضی می کند.

برگزاری آزمون استخدامی ستاد اجرایی فرمان امام

افرادی که دارای شرایط اعلام شده هستند یا علاقه مند به کار در این ستاد می باشند می‌ توانند از طریق سایت های معتبر پیگیر شرایط استخدام و زمان آن شده و سپس در این آزمون شرکت نمایند، افراد متقاضی باید در ابتدا دفترچه منتشر شده توسط این ستاد را مطالعه کرده و اگر دارای شرایط یا رشته های درخواستی هستند نسبت به ثبت‌ نام اقدام کنند.

علاوه بر این، این افراد باید در زمان و تاریخ اعلام شده ثبت نام خود را انجام دهند یا نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. در بیشتر مواقع این سازمان نیاز به شغل و رشته هایی مانند کارشناس حقوق، کارشناس مالی، کارشناس اجتماعی و مسئول دفتر و مواردی از این قبیل دارد که افراد متقاضی می توانند در صورت تمایل نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

علاوه بر این امروزه در برخی شهرهای ایران در صورتی که داوطلبان به حد نصاب برسند این آزمون برگزار می گردد پس از پایان آزمون در حدود یک الی دو هفته بعد، نتایج اولیه اعلام می‌ شود و داوطلبانی که پذیرفته شده اند باید برای پذیرش نهایی یا مصاحبه به مراکز اعلام شده مراجعه کنند.

توجه به این نکته بسیار ضروری است که داوطلبان باید دفترچه آزمون منتشر شده را با دقت فراوان مطالعه کرده و به فراخوان های مربوطه دستگاه اجرایی دقت کنند تا بتوانند تمام اطلاعات لازم جهت شرکت در این آزمون مانند زمان دریافت کارت ورود به جلسه، رشته های مورد نیاز، سن داوطلبان و مواردی از این قبیل را دریافت کنند.

برای اطلاع از ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون استخدامی ستاد اجرایی فرمان امام

👈 برای شرکت در آزمون و استخدام سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان امام نیاز به مدارک مختلفی می باشد که بهتر است قبل از ثبت نام و برای سهولت و کاهش خطا در آن از قبل مدارک خود را آماده کرده تا بتوانید با اطمینان ثبت نام کنید. مدارک مورد نیاز برای شرکت در این آزمون به شرح زیر است:

  1. مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون استخدامی ستاد اجرایی فرمان اماماسکن عکس ۳ * ۴ داوطلب با وضوح بالا و پس زمینه سفید.
  2. ارائه اطلاعات فردی همانند نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام پدر.
  3. اطلاعات کامل شناسنامه مانند شماره ملی، سریال های شناسنامه، عکس صفحه اول شناسنامه.
  4. اطلاعات محل زندگی داوطلب و شماره تماس آن ها.
  5. اطلاعاتی مانند سوابق تحصیلی یا رده شغلی، زمان تحصیل، مدرک تحصیلی.

بهتر است در زمان ثبت نام همه اطلاعات خواسته شده را وارد و کامل کنید تا هنگام دریافت کارت ورود به جلسه یا هنگام مصاحبه شغلی با مشکل روبرو نشوید.

زمان بندی آزمون استخدامی ستاد اجرایی فرمان امام

👈 توجه به زمان بندی در مورد آزمون استخدامی ستاد اجرایی فرمان امام مانند زمان ثبت نام، زمان دریافت کارت ورود به جلسه و زمان اطلاع از نتایج آزمون اهمیت داشته و باید به آن دقت شود.

داوطلبان در ابتدا باید از طریق ارائه مدارک خواسته شده در این آزمون شرکت کرده و سپس کارت ورود به جلسه را دریافت نموده و در زمان اعلام شده جهت شرکت در این آزمون اقدام کنند کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی در سایت مربوطه منتشر می‌ شود.

پس از برگزاری آزمون حدود یک هفته بعد، نتایج اعلام می شود و در صورتی که پذیرفته شده باشید می توانید نسبت به ثبت نام در مراحل دیگر اقدام کنید، در سال قبل زمان بندی و مراحل مختلف این آزمون به این گونه بوده است که از ۳ تا ۲۴ آبان زمان ثبت نام بوده است و ۸ آذر کارت ورود به جلسه منتشر شده است و در آخر این آزمون در تاریخ ۱۱ آذر برگزار گردیده است.

توجه داشته باشید که پس از ثبت نام به شما کد رهگیری داده می‌ شود و این کد به معنی پایان ثبت‌ نام است، همچنین تا زمانی که این کد را دریافت نکرده اید مراحل ثبت نام هنوز به پایان نرسیده است و بهتر است برای پیشگیری های بعدی و اطلاع از نتایج آزمون کد رهگیری را یادداشت کنید.

برای اطلاع از آزمون استخدامی بخش خصوصی روی لینک مربوطه کلیک کنید.

شرایط شرکت در آزمون استخدامی ستاد اجرایی فرمان امام

👈 برای شرکت در آزمون استخدام سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان امام مطالعه و دقت به تمام شرایط ذکر شده در این دفترچه بسیار ضروری می باشد. این دفترچه دارای شرایط و ضوابطی است که باید داوطلبان و افراد علاقه مند به شرکت در این آزمون آن را به طور کامل مطالعه کرده و تمام شرایط را در نظر بگیرند.

شرایط شرکت در آزمون استخدامی ستاد اجرایی فرمان امام

قبل اقدام به ثبت‌ نام در این این آزمون دفترچه اطلاعیه توسط سازمان سنجش در این سایت منتشر می‌ شود و افراد متقاضی می توانند برای اطلاع از شرایط یا جزئیات مربوطه به این سایت مراجعه کرده و این دفترچه را دریافت نمایند.

برای شرکت در این آزمون و حتی پذیرفته شدن در ستاد اجرایی فرمان امام یکسری شرایط عمومی و اختصاصی لازم است که به شرح آن ها می پردازیم:

👈 اعتقاد به دین مبین اسلام و انجام تمام فرایض و واجبات آن

👈 اعتقاد به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه

👈 داشتن تابعیت ایرانی

👈 داشتن حداکثر سن ۲۶ سال برای صاحبان مدرک کارشناسی، حداکثر سن ۳۰ سال برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دارا بودن حداکثر سن ۳۶ سال برای صاحبان مدرک دکترا.

👈 داشتن سلامت جسم و روان متناسب با شغل و رشته های انتخابی

👈 نداشتن سابقه کیفری یا جزایی و همچنین عدم اعتیاد به هرگونه ماده مخدر یا روانگردان ها، علاوه بر این داشتن کارت پایان خدمت برای شرکت در این آزمون ضروری است.

👈 از اصلی ترین شروط شرکت در آزمون و استخدام شدن در آن عدم اشتغال خویشاوندان در مجموعه های استاد اجرایی فرمان امام یا واحدهای مربوطه است علاوه بر این مرد مذکور نباید در سایر ارگان ها یا سازمان‌های دولتی اشتغال یا تعهد داشته باشد.

برای اطلاع از شرایط استخدام تامین اجتماعی روی لینک مربوطه کلیک کنید.

سامانه و نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی ستاد اجرایی فرمان امام

همان طور که قبلاً گفته شد فراخوان ثبت نام در آزمون استخدامی ستاد اجرایی فرمان امام توسط سایت trmcg.iran_azmoon.ir به صورت غیر حضوری انجام می شود که متقاضیان می‌ توانند برای ثبت‌ نام به این سایت مراجعه کنند.

سامانه و نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی ستاد اجرایی فرمان امام

در مرحله اول پس از ورود به این سایت باید هزینه نام نویسی را پرداخت کرده و شماره سریال مربوطه را یادداشت نمایید، در مرحله بعد بازگشته و گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید (بهتر است چندین بار دفترچه ارائه شده را مطالعه کنید تا مطمئن شوید واجد شرایط شرکت در این آزمون هستید).

در مرحله بعد اطلاعات مورد نیاز خود را مانند شماره شناسنامه و کد ملی وارد کرده و سپس به مرحله بعد وارد شوید، در این مرحله نیز باید اطلاعاتی که از شما خواسته شده است را وارد نموده و سپس ثبت نام خود را نهایی کنید.

توجه داشته باشید که برای ثبت نام در این ستاد حتماً باید به سایت trmcg.iran_azmoon.ir مراجعه کرده و سایت‌ های دیگر اعتباری ندارند مگر اینکه قبل تر در سایت سازمان سنجش به آن اشاره شده باشد.

در هنگام ثبت نام باید تمام اطلاعات شخصی خود را به طور کامل و دقیق وارد کنید. همچنین آخرین مرحله ثبت نام دریافت کد رهگیری است و تا دریافت نکردن این کد هنوز ثبت نام شما نهایی نشده است، پس به این نکته توجه کنید.

برای اطلاع از ثبت نام استخدام آموزش و پرورش روی لینک مربوطه کلیک کنید.

رشته های تحصیلی مورد پذیرش در ستاد اجرایی فرمان امام

👈 هر ساله برای پذیرش در ستاد اجرایی فرمان امام و برگزاری آزمون استخدامی رشته های متفاوتی مورد نیاز هستند که در اغلب موارد رشته و گرایش های زیر بیشتر مورد توجه قرار می گیرند:

۱_ رشته حقوق با گرایش هایی مانند مبانی فقه و حقوق و علوم قضایی

۲_ رشته های مالی با گرایش هایی همچون حسابداری، حسابرسی، مدیریت مالی و مدیریت صنعتی.

۳_ رشته های شغلی امور اجتماعی مانند روابط عمومی ارتباطات، همه گرایش های مدیریت و همه گرایش های زیر مجموعه علوم اجتماعی

۴_ رشته های فناوری اطلاعات مانند همه گرایش های مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر و مدیریت IT

البته ممکن است به جز رشته های ذکر شده رشته های دیگری نیز نیاز باشد که قبل از ثبت نام توسط سازمان سنجش در دفترچه مذکور ذکر می شود و شما در صورتی که واجد شرایط و دارای حداقل مدرک کارشناسی در این رشته ها باشید می توانید نسبت به ثبت نام اقدام کنید.

👈علاوه بر این، رشته ها و گرایش های مختلف بر اساس شهر یا استان ممکن است تفاوت های مختلفی با یکدیگر داشته باشند برای مثال گرایش های ذکر شده در برخی شهرها بیشتر مورد نیاز بوده و به همین دلیل ممکن است افرادی که در شهر مربوطه زندگی می کنند شانس بیشتری برای قبولی در این رشته ها داشته باشند.

📜 خلاصه مطلب

در چند سال اخیر ستاد اجرایی فرمان امام که یک سازمان خیریه نیمه دولتی است آزمون های استخدامی مختلفی برگزار می‌ کند که افراد متقاضی در صورتی که شرایط درج شده در دفترچه این آزمون را دارا باشند می‌ توانند نسبت به شرکت در آن اقدام کنند. این آزمون در ماه های مختلف سال برگزار شده و قبل از آن سازمان سنجش اطلاعیه و دفترچه ثبت نام را منتشر کرده و شما پس از پرداخت هزینه و ثبت نام در سایت مربوطه می توانید در زمان تعیین شده در این آزمون شرکت کنید. امروزه گرایش ها و رشته های مختلفی برای استخدام در این ستاد مورد نیاز هستند که در دفترچه استخدامی ذکر می شود. در صورتی از شرایط لازم برای شرکت در آزمون استخدام سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان امام اطلاع ندارید میتوانید با مشاورین ما در مرکز ایران تحصیل با شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

 

برای دانلود این مطلب به صورت pdf روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

ستاد اجرایی فرمان امام چه رشته هایی را پذیرش می کند؟

رشته حقوق، رشته های مالی، رشته های شغلی امور اجتماعی، رشته های فناوری اطلاعات.

شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی ستاد اجرایی فرمان امام چیست؟

اعتقاد به دین مبین اسلام و انجام تمام فرایض و واجبات آن، اعتقاد به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، داشتن تابعیت ایرانی، داشتن حداکثر سن ۲۶ سال، داشتن سلامت جسم و روان متناسب با شغل و رشته های انتخابی، نداشتن سابقه کیفری یا جزایی

برای ثبت نام آزمون استخدامی ستاد اجرایی فرمان امام چه مدارکی نیاز است؟

عکس ۳ * ۴ داوطلب با وضوح بالا و پس زمینه سفید، اطلاعات فردی، اطلاعات محل زندگی، سوابق تحصیلی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا