استخدام شهرداری 1401 + زمان و شرایط گزینش


استخدام شهرداری
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

شرایط استخدام شهرداری 1401 و زمان و شرایط گزینش تعیین شد. تمامی آن دسته از داوطلبانی که واجد شرایط استخدام شهرداری و همچنین شرایط سنی استخدام شهرداری می باشند، در صورتی که در زمان استخدام شهرداری متناسب با فراخوان های مورد نظر ثبت نام نمایند، می توانند در آزمون استخدامی شهرداری شرکت نمایند. در صورتی که شرایط گزینش شهرداری را داشته باشند، می توانند برای استخدام شهرداری موفق شوند.

با توجه به اینکه استخدام شهرداری در رشته های مختلفی صورت می پذیرد، فراخوان های مختلفی، از سوی استان های متفاوت، جهت ثبت نام داوطلبان ارائه خواهد گردید. بنابراین تمامی آن دسته از متقاضیانی که به دنبال استخدام می باشند، می توانند، جهت انجام ثبت نام، پس از انتشار فراخوان ، نسبت به دریافت دفترچه راهنما اقدام نموده و همچنین نسبت به انجام ثبت نام اینترنتی اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام ثبت نام نیز با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

 

نحوه استخدام شهرداری 1401

👈 جهت استخدام شهرداری کلیه داوطلبان لازم است در زمان انتشار آگهی، مبنی بر استخدام و پذیرش تحصیلات در رشته های مختلف جهت شرکت در آزمون و یا مصاحبه آمادگی خود را اعلام نمایند. برای پذیرش و استخدام شهرداری کلیه متقاضیان لازم است واجد شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده برای آن باشند که در ادامه به تمام این موارد اشاره خواهیم بود

بر اساس شورای اسلامی شهر تهران و مصوبه قوانین استخدامی کشور متناسب با پیگیری های به عمل آمده از سوی شهرداری تهران سازمان اداری و استخدامی کشور مطابق برنامه‌ای که در سال جاری اعلام شده است، مجوز استخدام تعداد ۲ هزار نفر برای تهران سال صادر گردید و متناسب با آن مصوب شد که کلیه امور برای جذب پرسنل آغاز شود.

متناسب با هماهنگی های به عمل آمده جهت جذب نفرات جهت استخدام کلیه فارغ التحصیلان بر اساس فراخوان به وجود آمده مطابق با شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده و ظرفیت های در نظر گرفته برای هر یک از استان ها و همچنین شهرداری های در استان های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد.

نحوه استخدام شهرداری

📌 برای اطلاع از زمان و نحوه استخدام مدرس دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید.

 

زمان استخدام شهرداری1401

👈 با توجه به اینکه استان‌های مختلف، فراخوان متفاوت خود را جهت جذب کارمندان و کارکنان شهرداری منتشر می نمایند؛ بنابراین کلیه شهرداری های مختلف متناسب با فراخوان های ایجاد شده می‌توانند نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. همچنین پس از کسب مجوز های لازم جهت استخدام کارکنان شهرداری فراخوان و اطلاعیه هایی منتشر خواهد شد.

با توجه به اینکه هنوز اطلاع دقیقی در خصوص زمان ثبت نام دستگاه های اجرایی اعلام نشده است نمی توان زمان دقیق ثبت نام را اعلام نمود. اما با توجه به سال گذشته احتمالا این آزمون اواخر بهمن ماه برگزار می گردد.

کلیه داوطلبان و علاقه مندان به شرکت در استخدام شهرداری می‌توانند جهت اطلاع دقیق از جزئیات و زمان اعلام استخدامی در استان خود و همچنین اطلاع از ظرفیت های تعیین شده جهت پذیرش با شماره 9099075307  تماس حاصل نمایند

 

شرایط استخدام شهرداری 1401

همانطور که ذکر شد، جهت استخدام کلیه داوطلبان لازم است از شرایط عمومی و اختصاصی برخوردار باشد که در ادامه به شرح کامل آن خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که امکان ثبت نام پس از مشاهده لیست کامل رشته های استخدامی شهرداری وجود خواهد داشت.

راهنمای لازم داری؟

شرایط عمومی استخدام در شهرداری

👈 برخی از مهمترین شرایط عمومی به شرح زیر است:

🔵 معتقد بودن به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور که در قانون اساسی مطرح شده و به تصویب رسیده است.

🔵 داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

🔵 معتقد بودن به مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین اعتقاد عملی راسخ به انجام آن

🔵 برای داوطلبان پسر، داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم از خدمت بدون داشتن غیبت سربازی برای مشمولین  ضروری می باشد.

🔵 متقاضیان نباید به مواد مخدر و دخانیات اعتیاد داشته باشند و یا اینکه هیچگونه موادمخدری را مصرف نمایند.

🔵 نداشتن سابقه محکومیت جزایی و همچنین نداشتن عدم سوء پیشینه برای کلیه داوطلبان ضروری می باشد.

🔵 متقاضیان باید از شرایط روانی و جسمانی مطلوب و توانایی لازم جهت استخدام در شهرداری برخوردار باشند.

🔵 داوطلبان باید از نظر قانون جمهوری اسلامی ایران و آنچه که در قوانین تعیین شده است معتقد به آن باشند.

🔵 متقاضیان باید به هیچگونه ارگان دولتی یا خصوصی تعهد و یا قرارداد رسمی پیمانی به ارگانی نداشته باشند.

🔵 از نظر شرایط استخدام، متقاضیان نباید هیچ گونه ممنوعیتی جهت استخدام داشته باشند.

 

📌 برای دریافت راهنمای گام به گام ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو کلیک کن.

 

شرایط استخدام شهرداری برای شغل آتش نشانی

👈 همانطور که ذکر شد، در رشته های مختلفی امکان استخدام و پذیرش در شهرداری وجود دارد. به همین دلیل شرایط اختصاصی متناسب با هر یک از رشته های مختلف می تواند متفاوت باشد. در ادامه به شرح شرایط استخدام شهرداری که به صورت اختصاصی برای داوطلبان استخدام آتش نشانی تعیین شده است، اشاره خواهیم نمود.

🔵 دارا بودن گواهینامه پایه یک برای آن دسته از متقاضیان رشته شغلی راننده وسایل نقلیه تندرو سنگین

🔵 دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه دو یا پایه سه برای کلیه متقاضیان رشته آتش نشان و کاردان آتش نشان به هنگام ثبت نام الزامی می باشد.

🔵 از جمله شرایط سنی در نظر گرفته شده برای داوطلبان، دارا بودن حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۳۰ سال سن با مدرک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم

🔵 دارا بودن حداقل ۱۸ سال سن حداکثر ۳۵ سال با مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر

🔵 آن دسته از جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان که یک سال اسارت و یا بالاتر از آن را دارند از شرط حداکثر سن معاف می باشد.

🔵 مشمولین سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد خانواده محترم ایثارگران در صورت ثبت نام در آزمون مطابق با تبصره ۲ مکلف به رعایت حداکثر سن های اعلام شده در این دفترچه خواهد بود. در غیر اینصورت از سایر فرآیندهای استخدام حذف خواهند شد.

🔵 در صورتی که داوطلبی از خانواده محترم شهدا که پدر، مادر، همسر، برادر و یا خواهر شهید باشند، پنج سال به حداکثر سن آنها اضافه خواهد شد.

🔵 داوطلبانی که در جبهه ها به صورت داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت ، به سن آن ها اضافه خواهد گردید.

🔵 برای آن دسته از داوطلبان پسری که خدمت سربازی خود را گذرانده اند، مدت زمان خدمت به شرایط سنی آنها افزوده خواهد شد.

🔵 آن دسته از داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی بانک‌ها و شرکت‌های تحت پوشش آنها شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری و موسسات و شرکت های دولتی و ارگان هایی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‌کنند، از اشتغال به خدمت و میزان مدت بیمه و غیره به خدمت غیررسمی آنها اضافه خواهد شد.

شرایط استخدام

📌 جهت مشاهده نمونه سوالات آزمون استخدامی ایران خودرو بر روی لینک کلیک کنید.

 

مراحل ثبت نام آزمون استخدام شهرداری 1401

👈 آزمون استخدامی شهرداری هر سال بر اساس نیاز به تامین نیروی انشانی خود به صورت اینترنتی و غیر حضوری از طریق آزمون دستگاه های اجرایی صورت می گیرد.

اما گاها ممکن است برخی از شهرداری ها بر اساس نیاز به نیروی خود بر اساس سامانه خود اقدام به ثبت نام نمایند و نیروی مورد نظر خود را جذب نمایند.در این صورت نحوه ثبت نام در هر سامانه مطابق به روش خود بوده و در زمان ثبت نام این روش اعلام خواهد شد.

حال اگر ثبت نا آزمون استخدام شهرداری از طریق سامانه سنجش صورت بگیرد این ثبت نام به روش زیر انجام خواهد شد.

فرد داوطلب ابتدا باید وارد سامانه سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org  مراجعه کرده و گزینه سایر آزمون های استخدامی  را انتخاب نماید.

سپس باید کارت آزمون را خریداری کرده و برای این کار باید بر روی گزینه خرید کارت اعتباری کلیک نماید.

پس از تکمیل فرآیند خرید کارت و پرداخت هزینه شماره سریال کارت برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را یادداشت نمایید.

سپس به صفحه نخست رفته و شماره سریال کار را به همراه عبارت امنیتی وارد نمایید

سپس وارد مرحله ثبت نام می شوید که باید تمامی اطلاعات خواسته شده را دقیق وارد کرده و در نهایت شماره پرونده خود را دریافت نمایید.

 

مدارک  آزمون استخدام شهرداری 1401

👈 شهرداری همانند سایر ارگان ها در زمان استخدام مدارک و اطلاعاتی  را از داوطلبین می خواهد. تمامی این مدارک در دفترچه استخدامی لحاظ شده است که برخی از مهمترین این مدارک که در زمان ثبت نام و همچنین در زمان مصاحبه حضوری مورد نیاز است شامل:

 

مدارک  آزمون استخدام شهرداری

📂 ارائه شناسنامه و کپی از تمامی صفحات آن 
📂 ارائه کارت ملی هوشمند و کپی از آن 
📂 ارائه وضعیت پایان خدمت داوطلب (کارت پایان خدمت و یا معافیت دائمی آن)
📂 آخرین مدرک تحصیلی
📂 6 عدد عکس پرسنلی با پشت زمینه سفید و تمام رخ که در سال جاری گرفته شده باشد.
📂 اگر داوطلب دارای سهمیه ایثارگری و .. می باشد باید مدارک آن تهیه و در زمان ثبت نام و ارائه حضوری همراه داشته باشد.

مدارک  آزمون شهرداری

مواد آزمون استخدامی شهرداری 1401

👈 برای شرکت در آزمون های استخدام شهرداری با توجه به رشته تحصیلی یکی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و یا نوع شغلی که متناسب با آن، قرار است برای آن در آزمون استخدامی شرکت نمایند، منابع آزمون و شرایط آن متفاوت خواهد بود. برای آشنایی شما متقاضیان عزیز ما به برخی از مواد آزمون عمومی و همچنین معرفی بهترین منبابع قبولی خواهیم پرداخت.

📌 برای مشاهده لیست رشته های استخدامی آموزش و پرورش کلیک کنید.

مواد آزمون عمومی

👈 دروس عمومی برای کلیه رشته های آزمون استخدامی شهرداری یکسان می باشد و معمولاً می‌توان گفت رفرنس های یکسانی نیز برای مطالعه هر یک از مواد درسی در رشته های مختلف وجود خواهد داشت. بنابراین پس از مطالعه دقیق می توانید درصد بالایی را در درس مورد نظر تست زنی کنید. به طور کلی مواد آزمون به شرح زیر می باشد :

📖  فناوری اطلاعات مهارت های هفتگانه icdl

📖  ریاضی و آمار مقدماتی

📖  زبان و ادبیات فارسی

📖 معارف اسلامی

📖 زبان انگلیسی عمومی

📖 اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی

📖 هوش و توانمندی عمومی

نکته مهم :  آن دسته از متقاضیان عزیزی که از جمله اقلیت‌های دینی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشند، از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و در این صورت نمره مکتسبه به این داوطلبان بر اساس مجموعه تراز شده سایر آزمون عمومی در استخدام شهرداری محاسبه خواهد شد.

 

📌 جهت اطلاع از شرایط استخدام دانشگاه امام صادق سپاه کلیک کن.

 

بهترین منابع عمومی قبولی در آزمون شهرداری

👈 اولین سوالی که متقاضیان و داوطلبان از مشاوران ما در رابطه با منابع عمومی دارند این است که چه درصدهایی می تواند ما را به موفق شدن و کسب نمره علمی کافی برای آزمون استخدامی کمک نماید؟ در پاسخ باید بگوییم این موضوع بستگی زیادی به رقبای شما و همچنین عملکرد شما برای پاسخگویی به سوالات داشته باشد و نمی‌توان همیشه درصد یکسانی را برای قبولی و پذیرش نام برد.

اما به طور معمول با میانگین ۴۰ درصد در صورت دارا بودن استخدام شهرداری 1401 امکان شرکت و قبولی در آزمون استخدامی شما بسیار بالا خواهد بود.

بهترین منابع عمومی قبولی در آزمون شهرداری
☑️   برای درس کامپیوتر یکی از بهترین منابع که می توانید مطالعه نمایید، تست های آنلاین ICDL که در سایت های مختلفی وجود دارند، در آزمون های آنلاین آن ها شرکت نمایید و یا برای خرید تست های مختلف جهت آمادگی در این آزمون تلاش نمایید.

کتاب سبزعلی گلی یکی دیگر از از منابع برای آن دسته از افرادی است که مهارت های کامپیوتری بالایی ندارند و تمایل به مطالعه این درس دارند، می تواند منبع بسیاری خوبی باشد. اما دقت داشته باشید که این منبع در صورتی می‌تواند کمک کند که ویندوز ۸ را شامل شده باشد.

☑️ برای درس ریاضی و آمار مقدماتی بهترین منبع، در واقع درس ریاضی و آمار علوم انسانی قدیم می باشد که در صورت مطالعه دقیق می توانید به میزان ۸۰ درصد در این درس به سوالات پاسخ مناسب و درستی بدهید. اگر بتوانید درس ریاضی را به خوبی مطالعه نمایید، احتمال پیشی گرفتن شما از سایر رقبا بسیار بالا خواهد بود.
☑️ برای درس زبان و ادبیات فارسی یکی از بهترین جزوات، جزوه علی کنکوری و همچنین کتابهای ادبیات دوره دبیرستان می باشد که می تواند کمک زیادی به شما برای آمادگی در آزمون استخدامی داشته باشد. اما دقت داشته کنید که مطالعه منابع کنکور می تواند کمک بسیار زیادی به شما جهت پذیرش داشته باشد.
☑️ زبان انگلیسی عمومی در واقع همان زبان دوره دبیرستان و همچنین کتاب ۵۰۴ در کنار مطالعه دقیق گرامر و سایر موارد لازم انجام تست زنی می تواند کمک زیادی به تست زنی بالا در این درس داشته باشد. بنابراین یکی از منابع کمک آموزشی بسیار مهم کتاب کنکور اناری خواهد بود .
☑️ برای تست هوش و توانمندی های عمومی نمی توان منبع خاصی را اعلام نمود چرا که مهمترین اصلی که شما باید آن را رعایت نمایید، در واقع تست زنی زیاد می باشد. به طور اتوماتیک زمانی که شما تست زنی زیادی برای تست های هوش داشته باشید و بتوانید تحلیل درستی از پاسخ ها داشته باشید به صورت خودکار آمادگی ذهنی بیشتری را برای پاسخگویی به این تست هوش ها خواهید داشت.
☑️ معارف اسلامی از دیگر دروسی است که در آزمون استخدامی شهرداری باید به سوالات آن پاسخ دهید که در این صورت سوالات مربوط به دین و زندگی دوره دبیرستان به علاوه اندیشه ۱ سبحانی از بهترین منابع خواهند بود و به زدن درصد بالا بسیار کمک خواهد نمود. همچنین تست های گاج برای آمادگی بیشتر می تواند کمک کننده باشد.

 

شرایط سنی استخدام شهرداری

📌 برای اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش کلیک کنید.

 

شرایط سنی استخدام شهرداری 1401

👈 برای استخدام در شهرداری در استان های مختلف، داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط عمومی لازم است از شرایط اختصاصی جهت شرکت در استخدام برخوردار باشند. با توجه به اینکه استخدام در شهرداری در شرایط مختلفی و در رشته های متفاوت امکان پذیر است لذا شرایط اختصاصی جهت پذیرش می‌تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی شرایط سنی استخدام شهرداری داوطلبان جهت شرکت در آزمون استخدامی به شرح زیر می باشد.

🔹 آن دسته از داوطلبانی که دارای مدرک فوق لیسانس می باشند، با احتساب دوران سربازی حداکثر سن آنها جهت استخدام و مشغول شدن به کار در شهرداری با شرایط سنی استخدام شهرداری 32 سال تمام است.

🔹 شرایط سنی استخدام شهرداری برای افرادی که دارای مدرک دکترا می باشند متفاوت است و می توانند با سن بالاتری برای ثبت نام اقدام نمایند.

 

تذکرات مهم در رابطه با شرایط سنی استخدام شهرداری

🔹 ملاک عمل در محاسبه، تاریخ فارغ التحصیلی و تاریخ مندرج در گواهینامه موقت و یا دانشنامه تحصیلی برای شرایط سنی استخدام شهرداری خواهد بود.

🔹 ملاک عمل جهت زمان دریافت کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی آخرین روز ثبت نام می باشد.

🔹 ملاک عمل برای محاسبه سن افراد روز شروع ثبت نام آزمون خواهد بود.

 

نتایج آزمون استخدام شهرداری 1401

👈 برای مشاهده نتایج آزمون استخدام شهرداری می توان از طریق سامانه مجری این آزمون استفاده نمود و همچنین نتایج ممکن از از طریق سامانه استخدامی شرکت های طرف قرار داد با شهرداری در هر استان قابل مشاهده باشد.

برای مشاهده باید ابتدا اطلاعات و کد رهگیری در زمان ثبت نام خود را وارد سامانه کرده و نتایج خود را مشاهده نمایید و اگر آزمون به صورت دو مرحله ای بود، در صورت پذیرفته شدن خود را برای آزمون عملی و یا مصاحبه آماده نمایید. زمان مصاحبه در همان سامانه قابل مشاهده می باشد.

مصاحبه آزمون استخدام شهرداری 

👈 همان طور که اشاره شد آزمون استخدام شهرداری دو دو مرحله کتبی و مصاحبه صورت می گیرد و اگر داوطلب در آزمون کتبی موفق به کسب نمره حداقلی شود برای مصاحبه دعوت می گردد

در زمان مصاحبه باید بتوانید بدون استرس و با دقت کامل به تمامی سوالات پاسخ دهید و همچنین فراموش نکنید مدارک خود را با خود همراه داشته باشید.

سوالات پرسیده شده در خصوص میزان آشنایی شما با عنوان شغلی شما می باشد و البته پرسش هایی در خصوص وظایف شهرداری ها و سازمان های وابسته پرسیده خواهد شد . شما همچنین باید بتوانید به سوالات در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز  پاسخ بدهید.

برای اطلاع بیشتر از سوالات در مصاحبه حضوری می توانید از افراد با تجربه و خبره ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس گرفته و این سوالات را درخواست نمایید.

مصاحبه آزمون

اخبار پیرامون استخدام شهرداری

🔊 استخدام‌های جدید در شهرداری تهران صحت ندارد

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: اخبار و آماری که در چند روز گذشته در فضای مجازی در مورد استخدام‌های شهرداری تهران طی یکسال اخیر منتشر شده صحت ندارد.

🔊 هرگونه استخدام غیرقانونی در شهرداری‌های کرمانشاه، ممنوع

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه شهرداری‌ها را از هر گونه استخدام غیرقانونی برحذر دانست و گفت: شهرداران در استخدام نیروهای انسانی تنها باید بر اساس قانون اقدام کنند.

📎 کاربران گرامی، برای دانلود و مطالعه این مقاله  به صورت پی دی اف کلیک کنید. 📎

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه استخدام شهرداری  و زمان و شرایط گزینش به شما عزیزان ارائه نماییم. در صورتی که مایل به اطلاع از زمان استخدام شهرداری و  شرایط استخدام شهرداری می باشید، می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. اطلاع از بهترین منابع آزمون استخدامی شهرداری و همچنین شرایط سنی استخدام شهرداری برای هر یک از رشته ها و مشاغل شهرداری، پس از برقراری تماس با شماره 9099075307 امکان پذیر خواهد بود.

 

 

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

شرایط استخدام شهرداری چیست؟

کلیه داوطلبان علاقه مند به استخدام شهرداری لازم است از شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام ثبت نام و پذیرش در این سازمان برخوردار باشند.

منابع آزمون استخدامی شهرداری برای دروس عمومی چیست؟

برای استخدام شهرداری در کلیه رشته ها، تمامی دروس عمومی همانند : ریاضی، کامپیوتر، زبان، معارف، هوش و استعداد ، ادبیات فارسی و …. یکسان می باشد.

شرایط گزینش شهرداری چیست؟

در صورتی که داوطلبان از شرایط سنی استخدام شهرداری برخوردار باشند و همچنین موفق به کسب نمره قبولی در آزمون شوند، جهت مراحل بعدی همانند مصاحبه و همچنین گزینش عقیدتی و سیاسی باید شرکت نمایند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا