اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1401 | زمان مشاهده جواب آزمون


اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

جواب آزمون استخدامی وزارت بهداشت خدمت افراد شرکت کننده در این آزمون اعلام شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت اقدامات لازم را برای مشاهده نتایج این آزمون انجام دهند. لازم به ذکر است زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام وزارت بهداشت از قبل و به صورت اینترنتی به اطلاع داوطلبان و افراد شرکت کننده می رسد.

از آن جایی که کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای هر یک از داوطلبان و شرکت کنندگان در این آزمون الزامی و مهم به نظر می رسد از این رو بهتر است در این مورد از کمک مشاوری خبره و کارآزموده استفاده شود و راهنمایی های لازم در این رابطه به عمل بیاید.

به همین علت برای رسیدن به اطلاعاتی درست و دقیق در رابطه با زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت و همین طور امکان پذیر بودن یا نبودن اعتراض به نتیجه می توانید از کمک تیم مشاوره تحصیلی در این رابطه کمک بگیرید.

 

📢 اطلاعیه 📢

شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص آزمون استخدامی وزارت بهداشت به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 9099075307 ( بدون کد) تماس بگیرید. 

در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت چه می دانید؟

موضوع بسیار مهم و اساسی که تمامی افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی وزارت بهداشت به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با آن هستند زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت است.

بنابراین باید بگوییم به طور تقریبی زمان مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت در حدود سی روز پس از برگزاری آزمون و شرکت داوطلبان می باشد و در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت تمامی افراد شرکت کننده در این آزمون می توانند برای اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام وزارت بهداشت به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

باید یادآور شویم زمان مشاهده جواب آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال قبل، خرداد ماه بوده است. اما در رابطه با زمان مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال آتی نمی توان نظر قطعی داد و تاریخ آن هنوز مشخص نیست ولی به محض دریافت اطلاعات جدید از سوی سازمان سنجش، متن این مقاله به روز رسانی می گردد و زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در مقاله حاضر به اطلاع شما خواهد رسید.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت

👈🏻 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت کلیک کنید.

نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت چگونه است؟

اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای تمامی افراد و داوطلبان شرکت کننده در این آزمون به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

موضوع مهم دیگر این که مشاهده نتایج و اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام وزارت بهداشت در دو مرحله یعنی مراحل اولیه و نهایی صورت می گیرد.

در ادامه این مبحث با شما در رابطه با نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت در قالب نتایج اولیه و نهایی در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل هستیم.

اعلام جواب اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت به طور معمول تا 30 روز پس از تاریخ برگزاری آزمون از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود و به شکل کارنامه ای جامع و کامل در دسترس تمامی داوطلبان و افراد شرکت کننده قرار می گیرد.

برای مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت گام های زیر لازم است طی شوند:

در گام اول و برای مشاهده جواب آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید وارد سایت سنجش شوید.

سایت سازمان سنجش

📢 اطلاعیه 📢

پوسته و قالب سایت سنجش به روز شده است اما همچنان امکان کار با پوسته قبلی این سایت ممکن می باشد. در صورت تمایل به استفاده از سایت قدیم سازمان سنجش و آموزش کشور می توانید از منوی بالای صفحه گزینه “سایت قدیم” را انتخاب نمایید.

ما در این قسمت مراحل مشاهده نتایج آزمون استخدامی سازمان سنجش از سایت به روز شده را به صورت تصویری بیان می کنیم اما به طور کلی این مراحل برای سایت قدیمی نیز مشابه مرحله های زیر می باشد و تنها مکان گزینه ها کمی تغییر کرده است.

 

در قدم دوم می بایست آزمون مورد نظر را انتخاب کرد که برای انجام این کار دو روش وجود دارد. روش اول مربوط به انتخاب گزینه ” استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی” در همین صفحه است و روش دوم انتخاب همین گزینه از قسمت آزمون ها در منو بالای صفحه سایت است. در سایت قدیمی هم برای دسترسی به این گزینه از منوی رنگی سمت راست صفحه می توان اقدام کرد.

استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی

حال پس از انتخاب گزینه ذکر شده باید در صفحه پیش رو، لینک مربوط به آزمون استخدامی سال مورد نظر را انتخاب کنید. 

مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت

در آخرین مرحله برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزرات بهداشت نوبت درج اطلاعاتی می رسد که به کمک آن ها می توانید از اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام وزارت بهداشت آگاه شوید.

در این مرحله به دو روش متفاوت می توانید برای اطلاع از نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت اقدام بفرمایید.

در یکی از روش های پیشنهادی اطلاع از جواب آزمون استخدامی وزارت بهداشت با درج سال تولد، شماره شناسنامه، نام و نام خانوادگی و عبارت امنیتی برای داوطلب امکان پذیر است.

در روش دوم می توانید با درج چند مورد مهم در فیلدهای تعیین شده یعنی شماره شناسنامه یا کد ملی خود و همین طور شماره پرونده از اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام وزارت بهداشت اطلاع پیدا کنید.

جواب آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 

👈🏻 برای دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت کلیک کنید.

 

اعلام جواب نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت

بعد از این که سازمان سنجش آموزش کشور بررسی های لازم را در رابطه با پذیرش افراد به عمل آورد و مصاحبه استخدام در وزرات بهداشت نیز در زمان مشخص شده برای هر داوطلب انجام شد؛ نوبت اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت می باشد.

در رابطه با اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید خدمت شما عرض کنیم که این نتایج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و به صورت اینترنتی و آنلاین به اطلاع کلیه افراد شرکت کننده در این آزمون می رسد و برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام وزارت بهداشت باید مراحل ذکر شده فوق را مجددا تکرار کرد.

 

📢 اطلاعیه 📢

برای مشاهده نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت الزاماً باید به سامانه سنجش مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای اطلاع از نتیجه انجام دهید.

آیا می توانم به اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعتراض داشته باشم؟

بسیاری از داوطلبان پس از اعلام نتایج چندان رضایتی از نتیجه اعلام شده نداشته و تمایل به ثبت اعتراض خود در این رابطه دارند. بنابراین شاید این پرسش مهم برای شما دوستان و همراهان عزیز نیز مطرح شود که آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت وجود دارد یا خیر؟

در پاسخ باید عرض کنیم که بله شما در صورت تمایل و نیاز می توانید برای اعتراض به نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت اقدامات لازم را انجام دهید و مشکلی در این رابطه وجود ندارد. 

زمان ثبت اعتراض به جواب آزمون استخدامی وزارت بهداشت 

در مورد زمان در نظر گرفته شده برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج و جواب آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید خدمت شما عرض کنیم که براساس تصمیم گرفته شده به وسیله سازمان سنجش آموز کشور هر یک از داوطلبان در صورت تمایل می توانند برای ثبت درخواست اعتراض خود در حدود ده روز کاری بعد از اعلام نتایج اقدام کنند.

البته توجه کنید که پس از تمام شدن این زمان تعیین شده دیگر فرصتی برای ثبت اعتراض به داوطلبان داده نمی شود. 

ثبت اعتراض به جواب آزمون استخدامی وزارت بهداشت 

👈🏻 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت کلیک کنید.

چگونه می توان برای اعتراض به نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت اقدام کرد؟ 

در رابطه با نحوه ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید عرض کنیم که برای این امر الزاماً باید از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org اقدام بفرمایید.

البته قبل از هر چیز کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه و مراحل انجام ثبت درخواست اعتراض برای هر یک از شما دوستان عزیز شرکت کننده در آزمون استخدامی مهم و ضروری به نظر می رسد. 

مراحل ثبت اعتراض در آزمون استخدامی وزارت بهداشت به شرح زیر هستند:

📌 مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور

📌 کلیک بر روی گزینه ” ورود به سیستم پاسخگویی سنجش ” از منوی سمت چپ صفحه

📌 عضویت در سایت و تکمیل فرم عضویت 

📌 ارسال رمز عبور سیستم پاسخگویی از طریق ایمیل یا پیامک به شخص دارای اعتراض

📌 بازگشت به صفحه سیستم پاسخگویی و انتخاب گزینه ورود به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش 

📌 وارد کردن اطلاعات خواسته شده در صفحه که شامل پست الکترونیکی و رمز عبور ارسال شده هستند.

📌 ورود به صفحه اصلی ثبت درخواست اعتراض به نتیجه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

📌 کلیک کردن بر گزینه ” درخواست جدید ” از منوی سمت راست سیستم پاسخگویی سازمان سنجش 

📌 انتخاب گزینه ” آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ” و سال آن

📌 کلیک بر گزینه ” درخواست بررسی مجدد نمره ” و تکمیل فرم تقاضا

شایان ذکر است چنانچه در انجام مراحل ذکر شده فوق نیاز به راهنمایی داشتید و با مشکلی مواجه شدید می توانید با کارشناسان ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید.

 

👈🏻 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد رشته های استخدامی وزارت بهداشت کلیک کنید.

اخبار پیرامون آزمون استخدامی وزارت بهداشت

استخدام 20 هزار پرستار در سال 1402

دکتر عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت اعلام کردند که با توجه به نیاز کشور استخدام پرستار در سال آتی حتما انجام خواهد گرفت و گفتند زمانی که مجوز استخدام سال آینده گرفته می‌ شود معمولا سازمان امور اداری و استخدامی خیلی وارد جزئیات نمی‌ شود و تعداد استخدام مجاز وزارت بهداشت را به شکل کلی اعلام می‌ کند.

سپس ایشان اضافه کردند: تعداد استخدام مجاز وزارت بهداشت سال 1402 به شکل کلی حدود 41 هزار نفر است و به احتمال زیاد حدود ۱۹ تا ۲۰ هزار نفر در مجوز استخدامی پیش رو، ‌پرستاران هستند.

✅ امتیاز ویژه برای پرستاران از کار بیکار شده فعال در دوره کرونا

معاون پرستاری وزارت بهداشت در مورد استخدام پرستاران از کار بیکار شده فعال در دوره کرونا گفتند: برای این گروه از پرستاران به ازای تعداد ماه هایی که در زمان کرونا در بخش های مربوط به این بیماری فعالیت کردند؛ امتیاز ویژه ای در نظر گرفته می شود.

ایشان همچنین تاکید کردند این امتیاز ویژه تنها به کسانی تعلق خواهد گرفت که در دوران سخت کرونا کنار مردم بودند و باید میان این افراد با کسانی که بعد از آن مشغول به کار شدند یا در زمان کرونا ترک طرح کرده و یا کلا طرح خود را آغاز نکردند، تفاوت وجود داشته باشد.

امتیاز ویژه برای پرستاران دوره کرونا

 

👈🏻 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت کلیک کنید.

خلاصه مطلب 📝  

در این مقاله در مورد اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت صحبت کردیم و گفتیم با توجه به این که زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت هنوز مشخص نشده است پس نمی توان زمان دقیق را هم برای اعلام این نتایج در نظر گرفت.

همچنین گفتیم مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت تنها در سایت سنجش قابل مشاهده است و اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام وزارت بهداشت نیز در همین سایت منتشر می گردند.

علاوه بر این افراد معترض به نتیجه آزمون می توانند از طریق طی کردن مراحل ثبت اعتراض آزمون استخدامی وزارت بهداشت که در مقاله شرح دادیم، اعتراض خود را به ثبت برسانند.

امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد. شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آزمون استخدامی وزارت بهداشت و شرایط آن در سال 1402 با مشاوران ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید. 

افزون بر این چنانچه در خصوص هریک از مراحل اطلاع از جواب آزمون استخدامی وزارت بهداشت و اعتراص به نتیجه آن سوالی داشتید می توانید آن را به صورت کامنت در انتهای این مطلب بنویسید تا کارشناسان با تجربه ایران تحصیل در کوتاهترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

 

👈🏻برای دانلود فایل پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

 

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت در چه سایتی انجام می شود؟ 

جواب آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع داوطلبان می رسد.

زمان اعلام نتایح آزمون استخدامی وزارت بهداشت چه زمانی است؟ 

مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت و اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام وزارت بهداشت در سال جاری هنوز مشخص نیست. برای کسب اطلاعات جدید می توانید با مشاورین ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید.

آیا امکان ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت وجود دارد؟

بله برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مقاله فوق را مطالعه نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا