اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام 1402 + مشاهده


پتروشیمی بندر امام خمینی، یکی از مراکز بزرگ پتروشیمی در خوزستان است که هر چند سال یک بار آزمونی را برای استخدام نیروهای مورد نیاز خود به صورت سراسری برگزار می کند. بعد از برگزاری آزمون، اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام یکی از مهم ترین سوالاتی است که داوطلبان همواره به دنبال آن هستند تا بتوانند نتایج اولیه آن را مشاهده کنند.

اعلام جواب آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام معمولا طبق اعلامیه ای از طریق سایت autazmoon.ir منتشر می شود. شما برای مشاهده نتایج اولیه آن به سایت مذکور مراجعه کرده و در صورت قبولی برای مصاحبه آماده شوید. جهت شرکت در مصاحبه آزمون پتروشیمی بندر امام خمینی باید کارت ورود به جلسه مصاحبه تخصصی –روانشناختی دریافت کنید. در این مرحله از آزمون استخدامی نیز باید نکاتی را رعایت کنید تا در آن قبول شوید، اما چگونه برای آزمون مصاحبه تخصصی-روانشناختی بندر امام آماده شوید؟ برای قبولی در این مرحله از آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام خمینی باید نمونه سوالاتی را دانلود و مطالعه کنید که برای دانلود این نمونه سوالات می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام مرحله اول 1402

جواب آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام از طریق سایت autazmoon.ir منتشر می شود. داوطلبان در تاریخ مقرر شده برای مشاهده نتایج اولیه آزمون خود به این سامانه مراجعه کرده و با درج اطلاعات خواسته شده شماره پرونده و کد رهگیری، کد ملی و کد داوطلب یا کد ملی و سریال شناسنامه نتایج آن را مشاهده کنند. بعد از آن لازم است برای شرکت در مصاحبه به سایت aut.ac.ir مراجعه کنند. این سایت متعلق به دانشکده ماهشهر دانشگاه صنعتی امیرکبیر است که شما باید اطلاعات لازم جهت حضور در مصاحبه را از این سامانه دریافت کنید.

با توجه به این که در حال حاضر برای سال 1402 هیچ گونه اخباری در رابطه با آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام منتشر نشده است. لذا تاریخ اعلام جواب آزمون آن مشخص نیست. نکته مهمی که در رابطه با اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام وجود دارد این است که معمولا 2.5 برابر ظرفیت از میان داوطلبان جهت مصاحبه دعوت به عمل می آورند. قبول شدگان در مرحله اول باید خود را برای مصاحبه و آزمون عملی آماده کنند. لذا آن ها جهت اطلاع از این موضوع می توانند با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دفترچه استخدام پتروشیمی بندر امام و  بخشنامه  جدید آن برای سال جاری کلیک کنید.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام مرحله اول

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام 1402

کلیه داوطلبانی که در آزمون پتروشیمی بندر امام خمینی 1402 شرکت کردند باید برای مشاهده نتایج اولیه و نهایی آن به سایت autazmoon.ir مراجعه کنند. این سایت در حال حاضر مرجع رسمی ثبت نام و مشاهده نتایج آزمون های پتروشیمی بندر امام خمینی است. به همین دلیل شما بعد از شرکت در آزمون می توانید برای مشاهده جواب آن به این آدرس در تاریخ مقرر شده مراجعه کنید و در صورت قبولی برای شرکت در جلسه مصاحبه تخصصی-روانشناختی آماده شوید. برای شرکت در این مصاحبه نیز باید کارت ورود به جلسه داشته باشید که برای دریافت آن نیز باید به این سامانه مراجعه کنید. بعد از آن باید منتظر نتایج نهایی آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام خمینی باشید.

اگر به هنگام مشاهده نتایج اولیه آزمون به آن اعتراضی داشته باشید می توانید جهت راهنمایی بیشتر با مشاوران ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام و شرایط آن کلیک کنید.

نحوه دریافت اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام 1402

شما برای این که بتوانید جواب آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام را مشاهده کنید باید در تاریخ مقرر شده به سایت autazmoon.ir مراجعه کنید. در واقع سایت autazmoon.ir تنها در محدوده زمانی مشخصی برای کاربران باز است و بعد از آن بسته می شود و شما بعد از تمام شدن مهلت آن نمی توانید نتایج آزمون را دریافت کنید. به همین دلیل در اولین فرصت اعلام شده برای مشاهده اعلام جواب آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام  1402 وارد سامانه autazmoon.ir شوید و سپس طبق مراحل گفته شده ادامه دهید.

🔶 برای ورود به سایت autazmoon.ir تنها کافی است آدرس آن را در مرورگر اینترنت جستجو کنید.

🔶 بعد از آن که صفحه مورد نظر برای شما باز شد روی بخش اعلام نتایج کلیک کنید.

نحوه دریافت اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام

🔶 پنجره جدیدی برای شما باز می شود که روی آن اطلاعات خواسته شده را درج و گزینه مربوطه را کلیک نمایید.

🔶 اگر اطلاعات خود را به درستی درج کرده باشید می توانید کارنامه اولیه خود را مشاهده کنید و در صورت قبولی برای مصاحبه آماده شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امریه پتروشیمی و شرایط، مراحل و حقوق آن کلیک نمایید.

نحوه دریافت کارت مصاحبه تخصصی –روانشاختی پتروشیمی بندر امام خمینی

اگر از میان 2.5 برابر ظرفیت قبولی جزو یکی از قبول شدگان آزمون باشید باید در تاریخ مشخص شده از طرف این سایت برای مصاحبه حضوری مراجعه کنید. معمولا آدرس دقیق مصاحبه حضوری برای قبول شدگان مرحله اول آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام خمینی مشخص می شود که برای سال 1400 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دانشکده ماهشهر به مدت 6 روز بوده است. لذا شما در این مرحله از آزمون باید شرکت کرده و منتظر نتیجه نهایی آن باشید. برای دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه نیز باید به سایت autazmoon.ir مراجعه کنید و در آن جا کارت خود را پرینت بگیرید. با توجه به این که داشتن پرینت کارت ورود به جلسه مصاحبه تخصصی- روانشناختی اجباری است لذا اگر در مورد پرینت گرفتن آن مشکلی داشته باشید می توانید آن را با مشاوران ایران تحصیل در میان بگذارید.

 زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام نهایی 1402

معمولا حدود 2 الی 3 هفته بعد از مصاحبه حضوری نتیجه نهایی آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام خمینی منتشر می شود. شما در این زمان می توانید برای مشاهده جواب آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام نهایی دوباره به سایت autazmoon.ir مراجعه کنید و در آن جا طبق مراحل گفته شده در بالا برای مشاهده اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام اقدام کنید. اگر در این مرحله نیز قبول شده باشید خود را برای دوره کارآموزی آماده کنید.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام نهایی

برای اطلاع از نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی کلیک کنید.

مدارک لازم برای ثبت نام در دوره کارآموزی قبول شدگان نهایی بندر امام خمینی 1402

بعد از آن که شما مراحل بالا را با موفقیت پشت سر گذاشتید باید برای شروع دوره کارآموزی و کارورزی خود به آدرس «استان خوزستان- بندر ماهشهر- شهر چمران- مجموعه مهمانسراهای مستقر در جنب بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر- مجموعه مهمانسراهای شرکت ره آوران فنون پتروشیمی» برسانید. برای ثبت نام در دوره کارآموزی پتروشیمی بندر امام خمینی باید مدارکی را به همراه داشته باشید که این مدارک به شکل زیر هستند.

📌 معرفی نامه قبولی در آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام خمینی از طرف دانشگاه صنعتی امیرکبیر (واحد دانشگاهی ماهشهر)

📌 اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه

📌 اصل و تصویر کارت ملی پشت و رو

📌 اصل و کپی کارت پایان خدمت وظیفه و یا کارت معافیت دائم غیرپزشکی قانونی

📌 اصل و تصویر مدرک تحصیلی

📌 چهار قطعه عکس پرسنلی ۴*۳

شما به غیر از مدارک بالا باید لوازم شخصی برای زندگی در محل اعلام شده را به همراه خود ببرید. دقت کنید که اگر در تاریخ مشخص شده به آدرس مذکور مراجعه نکنید، به منزله انصراف قطعی شما از استخدام در پتروشیمی بندر امام خمینی است. به همین دلیل باید حتما وسایل خود را از قبل آماده کنید. بعد از مراجعه به آدرس مذکور، باید با ارائه مدارک ذکر شده بتوانید تاییدیه های زیر را دریافت کنید تا به عنوان کارآموز در پتروشیمی بندر امام خمینی مشغول به کار شوید.

جهت اطلاع از استخدام شرکت پالایش نفت لاوان کلیک کنید.

📌 مدارک شناسایی، تحصیلی، کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم غیرپزشکی قانونی ارائه شده توسط شما با استعلام از سازمان‌های ذی‌ربط یکسان باشد.

📌 گواهی عدم سوء پیشینه با استعلام از نیروی انتظامی را دریافت کنید.

📌 بتوانید گواهی سلامت متناسب با نوع شغل خود را از مراکز رسمی طب صنعتی مورد تایید شرکت دریافت کنید.

📌 مراحل مختلف دوره‌های‌ کارآموزی و کارورزی (۱۸ ماهه) را با نمره عملی و کتبی لازم بگذرانید.

📌 صلاحیت حرفه‌ای از شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی را دریافت کنید.

📌 افرادی که در سایر سازمان ها و شرکت‌ها تعهد خدمت دارند نمی توانند در دوره کارآموزی پتروشیمی حضور داشته باشند.

📌 پذیرفته شدگان آزمون های قبلی شرکت های تابعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس که در حال حاضر مشغول به کار هستند نمی توانند در دوره های کارآموزی و کارورزی شرکت کنند.

📌 داوطلبانی که پرونده پرسنلی آن ها ناقص است در صورت عدم موفقیت در ارائه کامل مدارک خود نمی توانند در دوره کارآموزی شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی شرکت کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام در دوره کارآموزی قبول شدگان نهایی بندر امام خمینی

خلاصه مطلب

افرادی که در آزمون پتروشیمی بندر امام خمینی 1402 شرکت کردند می توانند برای اعلام جواب آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام  به آدرس autazmoon.ir مراجعه کنند. در این آدرس می توانید کلیه امور مربوط به ثبت نام، مشاهده کارنامه اولیه، صدور کارت ورود به مصاحبه تخصصی – روانشناختی و نتایج نهایی را انجام دهید که شما تنها در تاریخ مقرر شده می توانید با درج اطلاعات خواسته شده امور مربوط به خود را انجام دهید.

محل مصاحبه حضوری شما در دانشکده ماهشهر دانشگاه صنعتی امیرکبیر خواهد بود که بعد از آن می توانید در صورت موفقیت برای کارورزی به آدرس «استان خوزستان- بندر ماهشهر- شهر چمران- مجموعه مهمانسراهای مستقر در جنب بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر- مجموعه مهمانسراهای شرکت ره آوران فنون پتروشیمی» مراجعه کنید. به هنگام مراجعه به این آدرس باید مدارکی را به همراه ببرید و صلاحیت مدارک شما در آن جا تایید شود تا بتوانید دوره مهارت آموزی خود را سپری کنید. بعد از 18 ماه کارآموزی می توانید به بندر امام خمینی مراجعه کرده و در آن جا استخدام رسمی شوید.

حال اگر در هر کدام از مراحل اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام خمینی 1402 مشکلی داشته باشید می توانید در اسرع وقت با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 در میان بگذارید. این کارشناسان در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

جهت دانلود pdf این مقاله روی لینک کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید

در مرحله اول آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام خمینی چند درصد افراد قبول می شوند؟

در مرحله اول 2.5 برابر ظرفیت از میان داوطلبان جهت آزمون مصاحبه دعوت به عمل می آید. به طوری که قبول شدگان باید با در دست داشتن کارت ورود به جلسه مصاحبه به دانشکده ماهشهر دانشگاه امیرکبیر مراجعه کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام خمینی 1402 کی است؟

در حال حاضر اطلاعیه‌ای در مورد استخدامی پتروشیمی بندر امام خمینی برای سال جاری منتشر نشده است.

مدت زمان دوره کارآموزی در پتروشیمی بندر امام خمینی چقدر است؟

طول دوره مهارت آموزی قبول شدگان نهایی آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام خمینی 18 ماه است که در این مدت باید نمره قبولی را برای ورود به عرضه کار کسب نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا