اعلام نتایج آزمون دفتریاری 1402 + نحوه مشاهده


با توجه به نیاز ملی به نیروهای دفتریار، آزمون دفتریاری یک یا دو بار در سال و بدون توجه به زمان خاصی برگزار می‌گردد. افرادی که توسط سردفتران دفاتر اسناد رسمی معرفی‌شده‌ و در آزمون سال ۱۴۰۲ شرکت کرده اند، مانند سال‌های قبل، بر اساس دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه استخدامی انتخاب می‌گردند و نتایج آن در قالب نتایج اولیه و نتایج نهایی منتشر می‌شوند. به دلیل نیاز داوطلبان به اطلاع از اعلام نتایج آزمون دفتریاری برای مصاحبه استخدامی، در این مقاله به‌طور کامل زمان و شرایط اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون دفتریاری سال ۱۴۰۲ توضیح داده‌شده‌است. با ما همراه باشید.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دفتریاری 1402

آزمون دفتریاری با هدف انتخاب دفتریاران  از بین افرادی که توسط سردفتران دفاتر اسناد رسمی معرفی شده‌اند برگزار می‌گردد. داوطلبانی که شرایط لازم را دارا بوده و در این آزمون ثبت نام نموده اند، پس از برگزاری آزمون، در دو مرحله بر اساس نمره آزمون کتبی و انجام مصاحبه کاری پذیرفته می‌شوند. برگزاری آزمون دفتریاری هیچ تعیین زمانی خاصی نداشته و بر اساس نیاز ملی به نیروی دفتریار انجام می‌پذیرد. لذا، تعیین زمان دقیق برای اعلام نتایج اولیه آزمون دفتریاری امکان‌پذیر نیست.

نتایج اولیه آزمون دفتریاری معمولا با گذشت مدتی از برگزاری آزمون کتبی اعلام می‌گردد و انتظار می‌رود نتایج اولیه آزمون دفتریاری سال ۱۴۰۲ نیز در همین بازه زمانی اعلام گردد. همچنین، تاکنون نتایج اولیه آزمون دفتریاری سال ۱۴۰۲ اعلام‌نشده‌است.

برای اطلاع از اینکه آیا آزمون سردفتری امسال برگزار می شود؟ کلیک نمایید.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دفتریاری

سایت اعلام نتایج آزمون دفتریاری

داوطلبان آزمون دفتریاری اسناد رسمی سال ۱۴۰۲ برای قبولی نهایی باید تمامی مراحل گزینش را با کسب حدنصاب لازم طی کنند.

نتایج این آزمون در سایت saazmoon.com اعلام می‌شود. همچنین، اعلام نتایج این آزمون از طریق سایت ایران تحصیل نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانندبا مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایند.

مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون دفتریاری 1402

آزمون دفتریاری بر اساس نیازمندی‌های صورت گرفته در دفاتر اسناد رسمی کشور، توسط نیروی متخصص دفتریار برگزار می‌گردد و زمانبندی و نحوه اجرای تمامی مراحل آن، از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام گردیده است.

داوطلبان محترمی که در آزمون دفتریاری ۱۴۰۲ حضور یافته اند، در مرحله اول بر اساس امتیاز کسب‌شده‌در آزمون کتبی دفتریاری پذیرش می‌یابند. به منظور مشاهده نتایج اولیه آزمون، داوطلبان محترم می‌توانند به وبسایت saazmoon.com مراجعه نموده و با رعایت مراحل توضیح داده شده، نتایج اولیه خود را مشاهده نمایند.

مراحل مشاهده اعلام نتایج آزمون دفتریاری به شرح زیر است:

✅برای مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون دفتریاری باید وارد سایت saazmoon.com شوید.

✅سپس بر روی گزینه اعلام نتیجه کلیک نمایید.

اعلام نتیجه آزمون

✅در انتها با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز نتایجه اولیه این آزمون را مشاهده نمایید.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دفتریاری 1402

آزمون دفتریاری برای انتخاب نیروی دفتریار واجد شرایط برگزار می‌شود.

داوطلبان آزمون باید توسط سردفتران دفاتر اسناد رسمی کشور معرفی شوند. افرادی که در آزمون دفتریاری ۱۴۰۲ شرکت می‌کنند، از طریق آزمون کتبی و مصاحبه استخدامی انتخاب می‌شوند. نتایج نهایی آزمون حدود دو ماه پس از اعلام نتایج اولیه منتشر می‌شود.

زمان دقیق اعلام نتایج نهایی هنوز مشخص نیست و به محض اعلام، در این مقاله اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مشاهده اعلام نتایج نهایی آزمون دفتریاری 1402

فرآیند پذیرش در امتحانات دفتریاری مشابه بیشتری از آزمون‌های استخدامی، توسط دو مرحله انجام می‌گیرد.

مرحله اول، برگزاری آزمون کتبی است و داوطلبانی که در این مرحله نمره مورد نیاز را اخذ کرده اند، به مرحله بعدی که مصاحبه استخدامی است، وارد می‌شوند.

اطلاعات مربوط به اعلام نتایج نهایی آزمون دفتریاری ۱۴۰۲ هنوز منتشر‌نشده‌است، اما پیش‌بینی می‌شود که این فرآیند همانند سایر آزمون‌های دفتریاری سال‌های گذشته طبق مراحل زیر اجرا شود.

برای مشاهده نتایج نهایی این ازمون باید مراحل زیر را طی نمایید:

✅برای مشاهده اعلام نتایج نهایی همانند نتایج اولیه آزمون دفتریاری باید وارد سایت saazmoon.com شوید.

✅سپس بر روی گزینه اعلام نتیجه کلیک نمایید.

✅در آخرین مرحله از دو طریق کد ملی و کد رهگیری و یا از طریق کد ملی و تاریخ تولد می توانید نتایج خود را مشاهده نمایید.

دو روش مشاهده آزمون

برای اطلاع و آشنایی با بهترین منابع آزمون سردفتری  کلیک نمایید.

مشاوره اعلام نتایج آزمون دفتریاری

اعلام نتایج هر آزمونی زمان معینی را در بر دارد. نتایج آزمون دفتریاری ۱۴۰۲ نیز در زمانی مشخص منتشر گردیده و متقاضیان  بایستی با پیگیری اطلاعیه‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره زمان اعلام نتایج آزمون دفتریاری، از جزئیات مربوط به زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون دفتریاری ۱۴۰۲ مطلع گردند.

به همراه اطلاعیه‌های منتشر شده، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دفتریاری نیز منتشر‌شده‌است که متقاضیان برای اطلاع دقیق از جزئیات و زمان‌بندی فرآیند آزمون، توصیه می‌گردد که این دفترچه را دقیق مطالعه نمایند.

همان گونه که پیشتر اشاره‌شده‌است آزمون دفتریاری در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی برگزار می‌گردد. متقاضیان برای قبولی در مرحله اول آزمون دفتریاری ۱۴۰۲ یعنی آزمون کتبی بایستی منابع آزمون دفتریاری را دقیق مطالعه نموده و بر این مباحث مسلط گردند.

برای کسب آمادگی جهت شرکت در مرحله دوم آزمون دفتریاری یعنی مصاحبه استخدامی، متقاضیان بایستی به سرعت از پذیرفته شدن در مرحله اول اطلاع یابند و خود را برای مرحله بعد آماده سازند. به همین علت بایستی در زمان مقرر نتایج اولیه خود را بررسی نمایند.

متقاضیان برای پذیرش نهایی در آزمون دفتریاری ۱۴۰۲ بایستی خود را برای زمان برگزاری آزمون دفتریاری آماده نمایند و در هر دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی پذیرفته‌شده‌و نمره قبولی را در هر دو مرحله کسب کنند.

نتایج اولیه و نتایج نهایی آزمون دفتریاری ۱۴۰۲ در وبسایت saazmoon.com منتشر گردیده و متقاضیان بایستی در زمان مقرر به این وبگاه مراجعه نموده و از نتایج خود مطلع گردند.

برای اطلاع از مدارک مورد تایید آزمون سردفتری چیست؟کلیک نمایید.

"مشاوره

اخبار پیرامون اعلام نتایج آزمون دفتریاری

  • برای سردبیران آزمون علمی حذف شد

داوطلبانی که حداقل ۷۰٪ امتیاز میانگین نمرات ۱٪ بالاترین امتیاز را کسب کنند، به عنوان پذیرفته‌شده‌معرفی می‌شوند. اما چهار ماه پس از اعلام نتایج، هنوز ابلاغ سردفتری به پذیرفته شدگان انجام‌نشده‌و سازمان ثبت در حال آماده‌سازی شرایط برای برگزاری اختبار علمی و مصاحبه علمی است. نویسنده از مجلس شورای اسلامی می‌خواهد که صیانت از قانون مصوب را در دستور کار قرار دهد.

 

خلاصه مطلب

اشخاصی که در آزمون دفتریاری سال ۱۴۰۲ حضور یافته اند، در دو مرحله انتخاب می‌گردند. افراد متقاضی برای بررسی نتایج اولیه و نتایج نهایی این امتحان ملزم به مراجعه در زمان تعیین‌شده‌به وبگاه saazmoon. com و بررسی نتایج خود می‌باشند. تا به حال نتایج اولیه آزمون دفتریاری سال ۱۴۰۲ اعلام نگردیده است. ما در طول مقاله در خصوص اعلام نتایج آزمون دفتریاری مالبی را برای شما عزیزان بیان نمودیم. در صورت نیاز به راهنمایی در خصوص مشاهده نتایج خود با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 در ارتباط باشید.

 

برای دانلود پی دی اف مقاله بر روی لینک کلیک نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید

تاریخ اعلام نتایج اولیه آزمون دفتریاری سال ۱۴۰۲ کی است؟

اعلام نتایج اولیه آزمون دفتریاری در فاصله یک تا دو ماه بعد از برگزاری آزمون صورت می‌گیرد که در این مقاله تاریخ دقیق آن تشریح گردیده است.

رویه اعلام نتایج آزمون دفتریاری سال ۱۴۰۲ چگونه است؟

نتایج آزمون دفتریاری به شکل الکترونیکی اعلام می‌گردد که در این مقاله مراحل اعلام نتایج به‌طور جامع تشریح گردیده است.

تاریخ اعلام نتایج نهایی آزمون دفتریاری سال ۱۴۰۲ کی می باشد؟

نتایج نهایی آزمون دفتریاری دو تا سه ماه پس از اعلام نتایج اولیه اعلام می‌شوند و زمان دقیق آن در این مقاله تشریح گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا