اعلام نتایج المپیاد دانشجویی 1402 + لینک مشاهده


آزمون المپیاد دانشجویی هر ساله توسط سازمانه سنجش برای شناسایی دانشچویان با استعداد برتر برگزار می نماید  و افرادی که موفق به قبولی در این آزمون شوند امتیاز و امکاناتی  مانند تسهیلات آموزشی، خدمات و کمک های مالی و … در اختیار آن ها قرار می دهد. اعلام نتایج المپیاد دانشجویی توسط سامانه سنجش اعلم و افراد برای مشاهده نتایج خود باید به سامانه المپیاد علمی دانشجویی سازمان سنجش به نشانی Olympiad.sanjesh.org مراجعه کرده و نتایج خود را مشاهده نمایند. جهت کسب اطلاع در خصوص اعلام نتایج المپیاد دانشجویی در ادامه مقاله همراه ما باشید.

زمان اعلام نتایج المپیاد دانشجویی ۱۴۰۲

المپیاد دانشجویی هر ساله به دو صورت متمرکز و غیر متمرکز برگزار می گردد. المپیاد دانشجویی متمرکز و غیر متمرکز به صورت مختلف برزار می گردد و زمان ثبت نام آن ها نیز با هم متفاوت است. اما اعلام نتایج المپیاد دانشجویی به صورت متمرکز و غیر متمرکز به صورت همزمان و از طریق سامانه المپیادهای سازمان سنجش به نشانی Olympiad.sanjesh.org می باشد.

اعلام نتایج المپیاد دانشجویی برای 23 رشته به صورت همزمان بوده و افرادی که توانسته اند در مرحله اول پذیرفته شوند، برای مرحله دوم و پذیرش نهایی دعوت خواهند شد.

رشته های المپیاد دانشجویی در سال جاری به شرح زیر می باشد:

زبان و ادبیات فارسی فیزیک شیمی الهیات و معارف اسلامی مهندسی برق زیست‌شناسی مهندسی کامپیوتر
مهندسی شیمی علوم تربیتی ریاضی و آمار علوم زمین حقوق مهندسی مکانیک علوم جغرافیایی
علوم اقتصادی مهندسی مواد و متالورژی مهندسی عمران مهندسی صنایع مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات) روانشناسی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت

زمان اعلام نتایج المپیاد دانشجویی اولیه و نهایی  در ادامه مقاله بیان شده است.

زمان اعلام نتایج المپیاد دانشجویی

 

نتایج اولیه المپیاد متمرکز و غیر متمرکز در سال جاری به صورت همزمان و یک ماه پس از برگزاری آزمون در سامانه سنجش اعلام می شود. نتایج المپیاد دانشجویی در سال جاری اعلام شده است و افراد پذیرفته شده باید برای انتخاب شهر محل آزمون خود از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ تیر  از طریق سامانه اقدام نمایید تا بتوانند کارت ورود به جلسه را دریافت کرده و امکان شرکت در مرحله دوم را داشته باشند.

 

زمان اعلام نتایج نهایی المپیاد دانشجویی ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج نهایی المپیاد دانشجویی به صورت متمرکز و غیر متمرکز به صورت همزمان و مشترک از طریق سامانه سنجش اعلام می شود. 

نتایج نهایی المپیاد دانشجویی در حدود 1 الی 2 ماه پس از برگزاری مرحله دوم آزمون بوده و از طریق سامانه المپیاد علمی سنجش به نشانی Olympiad.sanjesh.org منتشر می گردد. برای اطلاع بیشتر در خصوص زمان جواب نتایج متمرکز و غیر متمرکز المپیاد دانشجویی در سال جاری با شماره 9099075307  تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

همچنین به محض اطلاعیه های اعلام نتایج نهایی المپیاد دانشجویی این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

نحوه مشاهده اعلام نتایج المپیاد دانشجویی  ۱۴۰۲

همان طور که می دانید اعلام نتایج المپیاد دانشجویی در سامانه سنجش به صورت لیست اسامی قبول شدگان می باشد که افراد شرکت کننده در آزمون باید در زمان مقرر و اعلام شده از سوی سامانه سنجش به سامانه olympiad.sanjesh.org مراجعه کرده و نتایج خود را مشاهده نمایند.

برای مشاهده نتایج المپیاد دانشجویی مراحل زیر را طی نمایید:

✔ ابتدا وارد سایت المپیاد علمی دانشجویی  به نشانی اینترنتی olympiad.sanjesh.org شوید.

✔ سپس بر روی گزینه “اعلام نتیجه” کلیک نمایید.

✔ در صفحه مشاهده شده بر روی گزینه اعلام اسامي راه يافتگان به مرحله نهايي بيست و هشتمين المپياد علمي – دانشجويي كشور سال 1402 کلیک نمایی و اعلام نتايج مرحله نهايي را مشاهده نمایید.

نحوه مشاهده نتایج المپیاد دانشجویی

برای اطلغاع از ثبت نام المپیاد دانشجویی کلیک نمایید.

مشاوره  المپیاد دانشجویی ۱۴۰۲

زمانی که اعلام نتایج المپیاد دانشجویی بر روی سامانه سنجش قرار می گیرد نام شما اگر در لیست پذیرفته شدگان باشد، باید بر اساس اطلاعیه سامانه سنجش برای حضور در مرحله دوم آماده شوید.

اگر نام شما جز پذیرفته شدگان این آزمون نباشد، شما می توانید خود را برای آزمون کارشناسی ارشد آماده کرده و در این کنکور حضور داشته باشید.

افرادی که در مرحله اول پذیرفته می شوند، پیامکی که حاوی اطلاعات انتخاب شهر محل آزمون است ارسال می گرددو

داوطلبانی که در یکی از رشته های  مهندسی شیمی، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی مکانیک،مهندسی صنایع، برق، زیست شناسی کشاورزی، اگر بخواهند می توانند به جای رشته های خود در رشته هی مهندسی بافت و سلولهای بنیادی شرکت نمایند.

جهت مشاوره و اطلاع از آخرین اخبار این آزمون با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

محل برگزاری المپیاد دانشجویی 1402

المپیاد غیر متمرکز در سال جاری در اردیبهشت ماه برگزار گردید که محل برگزاری این آزمون در ده منطقه و به شرح زیر بود:

✔️ منطقه اول دانشگاه‌های استان تهران  و البرز به مركزيت دانشگاه تربیت مدرس
✔️ منطقه دوم دانشگا‌ه‌های استان‌های گيلان، مازندران و گلستان به مركزيت دانشگاه مازندران.
✔️ منطقه سوم دانشگاه‌های استان‌های آذربايجان شرقی و غربی، اردبيل و زنجان به مركزيت دانشگاه تبريز.
✔️ منطقه چهارم دانشگاه‌های استان‌های همدان، مرکزی، قزوین و قم به مرکزیت دانشگاه بوعلی سینا همدان.
✔️ منطقه پنجم دانشگاه‌های استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام به مرکزیت دانشگاه رازی کرمانشاه.
✔️ منطقه ششم دانشگاه‌های استان‌های یزد، چهارمحال بختیاری و اصفهان به مركزيت دانشگاه اصفهان.
✔️ منطقه هفتم دانشگاه‌های استان‌های بوشهر، فارس و کهکیلویه و بویراحمد به مركزيت دانشگاه شيراز.
✔️ منطقه هشتم دانشگاه‌های استان‌های كرمان، سيستان و بلوچستان و هرمزگان به مركزيت دانشگاه شهید باهنر كرمان.
✔️ منطقه نهم دانشگاه‌های استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سمنان به مركزيت دانشگاه فردوسی مشهد.
✔️ منطقه دهم دانشگاه‌های استان‌های خوزستان به مرکزیت دانشگاه شهیدچمران اهواز.

محل برگزاری المپیاد دانشجویی

برای اطلاع از کدام المپیاد شرکت کنم؟ بر روی لینک کلیک نمایید.

اخبار پیرامون اعلام نتایج المپیاد دانشجویی

🔊 اعلام نتایج المپیاد علمی دانشجویی

نتایج مرحله اول بیست و هشتمین المپیاد علمی – دانشجویی کشور سال ۱۴۰۲ در ۲۳ رشته از راه درگاه مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور به نشانی الکترونیکی http://Olympiad.sanjesh.org اعلام شده است. لازم به ذکر است که هر یک از راه یافتگان به مرحله نهایی المپیاد از ۱۲ تا ۱۶ تیر برای انتخاب محل آزمون و همچنین رشته المپیاد (مخصوص داوطلبانی که اجازه شرکت در المپیاد رشته سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت به جای رشته اصلی خود را دارند) اقدام کنند و برای دانشجویانی که نسبت به انتخاب شهر محل آزمون خود در بازه زمانی تعیین شده اقدام نکنند، کارت ورود به جلسه آزمون صادر نمی‌شود و امکان شرکت در المپیاد را نخواهند داشت.

🔊 ۱۶ دانشجوی دانشگاه سمنان به مرحله نهایی المپیاد علمی-دانشجویی کشور راه‌یافتند

۱۶ دانشجوی این دانشگاه در رشته‌های مختلف در مرحله اول بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ۱۴۰۲ خوش درخشیدند و به مرحله نهایی راه‌یافتند. دانشگاه سمنان با نیم‌قرن فعالیت، یک استاد در بین یک‌دهم درصد دانشمندان پراستناد جهان، فروش داخلی دستاوردهای پژوهشی به میزان ۱۴۰ هزار میلیارد تومان و ۱۷۰ هزار دلار صادرات، ۸۵۰ عضو هیات علمی ثابت و حق‌التدریسی، ۱۴ هزار دانشجو و ۲۰۰ دانشجوی خارجی در ۵۷ رشته در دوره کارشناسی، ۱۲۲ رشته در دوره کارشناسی ارشد و ۶۳ رشته در دوره دکتری دارد.

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله بر روی لینک کلیک نمایید. 📥

خلاصه مطلب

سامانه سنجش هر ساله آزمون را به عنوان المپیاد علمی دانشجویی برگزار می نماید که این آزمون به صورت متمرکز و غیر متمرکز بوده و دو دو مرحله اولیه و نهایی برگزار می شود. همچنین اعلام نتایج المپیاد دانشجویی توسط سامانه سنجش به نشانی اینترنتی Olympiad.sanjesh.org می باشد. ما در این مقاله به طور مفصل در خصوص اعلام نتایج و روش مشاهده این آزمون بیان کردیم. اگر پس از مطالعه این مقاله نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید حتما با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 در ارتباط باشید و یا پرسش خود را در زیر همین مقاله بیان نمایید.

 

 زمان اعلام نتایج المپیاد علمی دانشجویی چه زمانی است ؟

 نتایج نهایی پذیرفته شدگان المپیاد علمی دانشجویی معمولا یک ماه پس از برگزاری آزمون و جلسه مصاحبه اعلام می شود .

 سایت اعلام نتایج اسامی پذیرفته شدگان المپیاد دانشجویی متمرکز و غیرمتمرکز چیست ؟

 داوطلبان برای مشاهده لیست پذیرفته شدگان المپیاد علمی دانشجویی می توانند به سایت المپیادهای سنجش  که در متن مقاله توضیح داده شده اند مراجعه کنند.

محل برگزاری المپیاد دانشجویی 1402 کجاست؟

محل برگزاری المپیاد دانشجویی متمرکز 1402 در محل آزمون مشخص‌شده برای کارشناسی ارشد و محل برگزاری المپیاد دانشجویی غیر متمرکز در یکی از قطب‌های دهگانه که در این مقاله آورده شده است، خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا