اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۲ | زمان مشاهده نتایج بدون کنکور پیام نور


زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور 1402 اعلام شد. کلیه افراد می توانند در زمان اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور اقدامات لازم را برای مشاهده نتایج دانشگاه پیام نور بدون آزمون انجام دهند. البته در این میان اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور نیز برای هر فرد داوطلب و متقاضی کاملاً مهم و ضروری به نظر می رسد. هر چند فرد داوطلب باید از نحوه مشاهده نتایج دانشگاه پیام نور بدون آزمون در زمان نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن و مهر نیز اطلاع حاصل کند.

در این نوشته، قصد داریم اطلاعاتی را پیرامون سایت سازمان سنجش اعلام نتایج دانشگاه پیام نور خدمت شما ارائه دهیم. جهت کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان اعلام نتایج نهایی بدون آزمون پیام نور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت 9099075307 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید. 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور بهمن 1402

زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور مهر 1402

هر سال، داوطلبانی که مایل به ثبت‌نام در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور هستند، می‌توانند نتایج نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور را مدتی پس از اتمام مهلت ثبت‌نام و بررسی سوابق از طریق سایت سازمان سنجش اعلام نتایج دانشگاه پیام نور به آدرس sanjesh.org و به صورت آنلاین مشاهده کنند.

در هر دوره از این فراخوان، زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور توسط سازمان سنجش و آموزش کشور مشخص می‌شود و به داوطلبان اطلاع رسانی می‌شود. زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ۱۴۰۲ در اواخر ماه شهریور اعلام شد.

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور 1402

هر فرد داوطلب ورود به دانشگاه پیام نور در دوره بدون آزمون باید در زمان اعلام نتایج اقدامات لازم را برای مشاهده نتایج دانشگاه پیام نور بدون آزمون مهر انجام دهد.اعلام نتایج دانشگاه پیام نور در دوره بدون آزمون در تاریخ اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور طی دو مرحله و برای افراد ورودی مهر و همین طور بهمن ماه انجام می گیرد. در این بخش به نحوه اعلام نتایج در تاریخ اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور در دو دوره مهر  و بهمن اشاره خواهیم کرد.

برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه‌های سراسری ، ابتدا به سایت سازمان سنجش اعلام نتایج دانشگاه پیام نور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید و در صفحه جدید بر روی گزینه “سراسری” کلیک کنید.

گام اول اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور

سپس، بر روی گزینه “اعلام نتیجه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سراسری – مهر ماه سال ۱۴۰۲” کلیک کنید.

گام دوم اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور

با انتخاب این گزینه، وارد صفحه جدیدی خواهید شد که بایستی گزینه “اعلام نتیجه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سراسری – مهر ماه سال ۱۴۰۲” را انتخاب کنید.

گام سوم اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور

سپس با تکمیل اطلاعات خواسته شده و فشردن “مشاهده نتیجه”، وارد پورتال شخصی خود خواهید شد و از نتیجه آزمون خود مطلع خواهید شد.

گام چهارم اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور

در صورتی که اطلاعات کاربری خود را برای ورود به سیستم اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور در دسترس ندارید یا گم کرده‌اید، می‌توانید با ورود به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش، اقدام به ثبت تقاضای بازیابی این اطلاعات نمایید. برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت و ارسال درخواست، می‌توانید بر روی لینک موجود کلیک کنید.

نحوه اعتراض به نتایج بدون آزمون پیام نور 1402

ابتدا به سایت سازمان سنجش اعلام نتایج دانشگاه پیام نور به آدرس sanjesh.org مراجعه کنید و در بخش اطلاعیه‌ها، گزینه “سامانه پاسخگویی” را انتخاب کنید.

گام دوم اعتراض به نتایج بدون کنکور پیام نور

در قسمت ورود به سیستم پاسخگویی، گزینه “عضویت در سایت” را انتخاب کنید و اطلاعات هویتی خود را وارد کنید.

گام سوم اعتراض به نتایج بدون کنکور پیام نور

سپس نام کاربری و رمز عبور را دریافت کنید و به کمک آن وارد سیستم شوید.

گام چهارم اعتراض به نتایج بدون کنکور پیام نور

بعد از ورود، در قسمت سمت راست، گزینه “درخواست جدید” را انتخاب کنید.

گام ششم اعتراض به نتایج بدون کنکور پیام نور

نوع آزمون و سال برگزاری آن را وارد کنید و گزینه “جستجو” را فشار دهید.

گام هفتم اعتراض به نتایج بدون کنکور پیام نور

در قسمت مشخص شده، اعتراض، درخواست یا پیشنهاد خود را ثبت کنید و گزینه “تایید” را انتخاب کنید.

گام هشتم اعتراض به نتایج بدون کنکور پیام نور

در پایان، اعتراض شما به نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور قابل مشاهده خواهد بود.

ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402

خلاصه مقاله اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور مهر

داوطلبانی که قصد مشاهده نتایج بدون کنکور پیام نور در نوبت مهر و بهمن را دارند، باید در زمان مقرر اعلام شده، به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و برای دریافت نتایج اقدام نمایند. در این مقاله اطلاعات کاملی در ارتباط با زمان نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن و سایت سازمان سنجش اعلام نتایج دانشگاه پیام نور ارائه کردیم.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با مبلغی که در هر ترم تحصیلی برای ادامه تحصیل در این دانشگاه جامع باید پرداخت کنید و در زمان اعتراض به نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور مشکل دارید، می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنید. 

برای دانلود پی دی اف مقاله اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور مهر کلیک کنید.

اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور در دوره مهر ماه چه زمانی است؟ 

اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور در دوره مهر ماه معمولاً در شهریور ماه انجام می گیرد. برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور در سال جاری با مشاوران ما تماس بگیرید.

جهت مشاهده نتایج دانشگاه پیام نور بدون آزمون چه کاری باید انجام داد؟ 

باید در زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور برای مشاهده و اطلاع از نتایج به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرد.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور در دوره بهمن ماه چه زمانی است؟ 

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور در دوره بهمن با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا