برای قبولی در تیزهوشان کدام آموزشگاه برویم؟!


مدارس در کشور ما انواع مختلفی دارند. مشهورترین این مدارس عبارتند از مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، غیرانتفاعی و دولتی. اکثر دانش آموزان و اولیا آن‌ها تلاش می‌کنند تا به یک مدرسه خوب و با کیفیت بالا بروند و در آن ادامه تحصیل داشته باشند. اما ورود به این مدارس برتر کار چندان ساده‌ای نیست و شما باید معدل بالایی داشته باشید و علاوه بر آن در آزمون ورودی این مدارس پذیرفته شوید. امروز در این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری را در رابطه با این مدارس با شما در میان بگذاریم و بهترین راهکار قبولی در تیزهوشان و سایر مدارس برتر را به شما آموزش دهیم و در آخر به یکی از متداول ترین سوالات اولیا یعنی «برای قبولی در تیزهوشان کدام آموزشگاه برویم؟» پاسخ دهیم، پس تا پایان همراه ما باشید.

برای قبولی در تیزهوشان کدام آموزشگاه برویم؟ - موسسه موفقیت

تحصیل در مدارس برتر چه مزایایی دارد؟

این مدارس به شما کمک می‌کنند تا به بهترین معلمان و امکانات آموزشی دسترسی داشته باشید. شیوه تدریس در مدارس تیزهوشان و یا سایر مدارس برتر به سبکی است که باعث می‌شود از همان ابتدا برای سؤالات کنکور آماده شوید. بنابراین اگر می‌خواهید در دانشگاه‌های برتر کشور و حتی جهان پذیرفته شوید، بهتر است که در مدارس برتر از جمله تیزهوشان تحصیل کنید. قبولی در مدارس برتر همچون تیزهوشان را می‌توان در حکم یک سکوی‌پرتاب برای شما دانست. این مورد به شما کمک می‌کند تا در بهترین دانشگاه‌های کشور قبول شوید. همچنین علاقه مندان در حوزه المپیاد نیز به موفقیت‌هایی خواهند رسید. البته در نظر داشته باشید که رتبه مدارس تیزهوشان با هم فرق دارند و شما می‌توانید با توجه به میزان توانایی‌تان گزینه‌ای را انتخاب کنید که با توانایی شما تطابق بیشتری داشته باشد.

اطلاعاتی در مورد آزمون تیزهوشان

اطلاعاتی در مورد آزمون تیزهوشان - برای قبولی در تیزهوشان کدام آموزشگاه برویم - موسسه موفقیت

برای شرکت در آزمون تیزهوشان شما باید از منابع مربوط به آزمون اطلاع داشته باشید. همچنین باید بدانید که آزمون تیزهوشان معمولاً به‌صورت چهارگزینه‌ای و دارای نمره منفی است. هدف آزمون تیزهوشان سنجش هوش، استعداد، دقت، خلاقیت و سرعت العمل دانش آموزان است و در مقایسه با کتاب و جزوه مدرسه، سطح بالاتری دارد.

اگر بخواهیم به طور دقیق‌تری بگوییم، آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، تنها شامل سوالات استعداد تحلیلی یا همان هوش است؛ این در حالی است که آزمون تیزهوشان نهم به دهم، علاوه بر سوالات استعداد تحلیلی، شامل سوالات استعداد تحصیلی که از دروس پایه هشتم و نهم مطرح می‌شوند، تشکیل شده است. شرکت در دوره هوش ششم برای دانش آموزانی که قصد قبولی در آزمون تیزهوشان را دارند، به شدت می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

مقاطع جذب مدارس برتر

معمولا اکثر مدارس برتر از جمله تیزهوشان، در پایان مقطع ابتدایی، یعنی ورودی هفتم و همچنین پایان مقطع متوسطه اول یعنی ورودی دهم، ثبت نام دارند. در نظر داشته باشید که برخی از مدارس آزمون میان پایه‌ای نیز برگزار می‌کنند و شما می‌توانید مثلا در پایه دهم به یازدهم و یا یازدهم به دوازدهم نیز در آزمون شرکت کرده و در صورت پذرفته شدن، ثبت نام کنید اما در مدارس تیزهوشان چیزی به عنوان آزمون میان پایه‌ای وجود ندارد. در ادامه راهکارهای قبولی در تیزهوشان را با هم بررسی خواهیم نمود.

راهکارهای قبولی در آزمون تیزهوشان که باید بدانید!

راهکارهای قبولی در آزمون تیزهوشان که باید بدانید! - برای قبولی در تیزهوشان کدام آموزشگاه برویم - موسسه موفقیت

در خصوص قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم یا ششم به هفتم باید حتما مطالبی را بدانید. در ابتدا مطالعه دقیق کتاب‌های مد نظر است. سؤالات تستی زیادی باید حل شوند تا مهارت تست زنی شما بالا رود. زمان‌بندی حل سؤالات یا به اصطلاح مدیرت زمان بسیار مهم است. به عبارت دیگر هر چقدر شما بیشتر تست حل کنید و آزمون تیزهوشان را برای خودتان شبیه سازی کنید، شانس بیشتری خواهید داشت.

کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان یکی از بهترین راهکارها برای دانش آموزان است تا هرچه سریع‌تر و با برنامه خود را برای آزمون ورودی آماده کنند. البته استفاده از کلاس‌های آمادگی آزمون نه‌تنها برای قبولی در آزمون تیزهوشان مؤثر است، بلکه به شما کمک می‌کند تا برای آزمون ورودی مدارس برتر نیز خودتان را محک بزنید. مؤسسات مختلفی در این زمینه هستند که در واقع اهداف مختلفی دارند. از اهداف آنها می‌توانیم به آشنا کردن شما با سؤالات تیزهوشان و سبک سؤالات آزمون‌های ورودی به مدارس برتر اشاره کنیم. علاوه بر این تجربه کسانی که در تیزهوشان قبول شدند نیز به شما کمک خواهد کرد.

بررسی ویژگی‌های بهترین مؤسسات و آموزشگاه‌ها در زمینه تیزهوشان

بررسی ویژگی‌های بهترین مؤسسات و آموزشگاه‌ها در زمینه تیزهوشان - برای قبولی در تیزهوشان کدام آموزشگاه برویم - موسسه موفقیت

در حوزه تیزهوشان مؤسسات و آموزشگاه‌های فراوان با سطح‌های مختلفی وجود دارند. برخی از آن‌ها با دقت و جدیت زیاد و با برنامه ریزی دقیق، مسیر درست را به شما نشان می‌دهند و متاسفانه برخی دیگر از آموزشگاه‌ها صرفا به دنبال پول گرفتن هستند و چندان رضایتی از آن‌ها وجود ندارد. بنابراین لازم است که شما پیش از انتخاب یک آموزشگاه و موسسه حتما تحقیق کنید و گول برخی از تبلیغات را نخورید. هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان به دلیل عملکرد ضعیف موسساتی که بعضا برند هستند و حتی در تلویزیون و بیلبوردهای شهری تبلیغ می‌شوند، انصراف می دهند.

اولین نکته‌ای که برای انتخاب یک موسسه خوب باید آن را در نظر بگیرید، منابع و مدرسین است. این بخش‌ یکی از مهم‌ترین عواملی است که باعث قبولی شما در آزمون‌های مربوطه خواهند بود. دومین نکته، پیگیری و با برنامه بودن آن آموزشگاه است. اگر دانش آموزان صرفا در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند اما هیچ گونه تمرین و برنامه ریزی نداشته باشند، نتیجه‌ای نخواهند گرفت. نقش مشاورین و پیگیری آن‌ها در این مورد، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

علاوه بر این موارد، انتخاب کلاس به صورت حضوری یا آنلاین، آمار قبولی‌ها و رضایت دانش آموزان سال گذشته، خدماتی مانند آزمون شبیه ساز، کلاس تحلیل آزمون و رفع اشکال و … از دیگر عوامل و معیارهایی هستند که شما می‌توانید از آن استفاده نمایید.

بهترین آموزشگاه برای قبولی در تیرهوشان را بشناسید!

بهترین آموزشگاه برای قبولی در تیرهوشان را بشناسید! - برای قبولی در تیزهوشان کدام آموزشگاه برویم - موسسه موفقیت

حال به سراغ پرسش مطرح شده در ابتدا یعنی، برای قبولی در تیزهوشان کدام آموزشگاه برویم؟ می‌رسیم. یکی از برترین مؤسسات و آموزشگاه‌هایی که در سال‌های گذشته در حوزه قبولی آزمون ورودی از جمله تیزهوشان و مدارس برتر، عملکرد درخشانی داشته است، موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت است. این آموزشگاه را می‌توانیم به‌عنوان بهترین آموزشگاه برای قبولی در آزمون تیزهوشان معرفی نماییم! زیرا به طور تخصصی در زمینه آزمون ورودی تمرکز دارد و بهترین دبیران و اساتید سطح کشور که خود سابقه تدریس در تیزهوشان و طرح سوالات آزمون ورودی را دارند، در کادر خود دارد.

از دیگر خدمات و امکاناتی که موسسه موفقیت را از دیگر آموزشگاه‌ها متمایز کرده است، وجود پشتیبان تحصیلی، برگزاری آزمون شبیه ساز استاندارد، کلاس تحلیل آزمون و رفع اشکال و … است. کلاس‌های آموزشگاه موفقیت به سه شکل حضوری، آنلاین و دوره آفلاین وجود دارد و شما با توجه به شرایط، مکان و هزینه‌ای که در نظر دارید، می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید. طبق آمار سال گذشته، 80% دانش آموزان ثبت نامی در این موسسه موفق به قبولی در آزمون تیزهوشان شده اند که آمار بسیار خوبی است. همچنین اکثر والدین و دانش آموزان از کلاس‌ها و خدمات این موسسه رضایت کامل را داشته اند.

برای گرفتن مشاوره، ثبت نام در کلاس‌ها و آگاهی از جزئیات آن می‌توانید به وب سایت موسسه موفقیت به نشانی آموزش سنتر (www.amoozeshcenter.com) مراجعه نموده و یا با تلفن 22891840-021 تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

در این مطلب در ابتدا مدارس برتر و مزایای تحصیل در آن‌ها بررسی شد؛ سپس به مطالب پیرامون این مدارس همچون آزمون ورودی و راهکارهای قبولی در آن پرداختیم. در پایان ویژگی‌های بهترین مؤسسات برای قبولی در آزمون ورودی را بررسی کردیم و بهترین آموزشگاه تیزهوشان که می‌توانید به آن مراجعه نمایید را به شما معرفی کردیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. در صورت وجود هر گونه سوال و یا ابهام می‌توانید در قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید.

 

برچسب ها : تیزهوشان,سمپاد,آزمون تیزهوشان,آزمون سمپاد,هوش و استعداد تحلیلی,استعداد تحصیلی,تیزهوشان ششم,تیزهوشان نهم,بهترین آموزشگاه تیزهوشان,بهترین موسسه تیزهوشان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا