برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها


برنامه ریزی درسی
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

همه ما می دانیم بدون برنامه ریزی تحصیلی، هر هدفی تنها آرزویی بیش نیست و باید برای رسیدن تمامی اهداف خود از کوچک ترین تا بزرگ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. برنامه ریزی درسی نه تنها به شما کمک می کند از وقت تان بیشترین استفاده را نمایید می توانید نقاط قوت و ضعف خودتان را نیز پیدا کنید. برای داشتن یک برنامه اصولی، باید مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی خوبی داشته باشید و در این رابطه شما عزیزان باید نکاتی را دانسته و رعایت کنید.

در حال حاضر با توجه به این که رقابت زیادی بین دانش آموزان مختلف در سراسر کشور وجود دارد. لذا لازم است شما در اسرع وقت با مشاوران خبره صحبت کنید. به همین دلیل ما در سایت برنامه ریزی درسی ایران تحصیل سعی کردیم شرایطی را فراهم کنیم که شما بتوانید برنامه ریزی درسی آنلاین دریافت کنید و پاسخ تمامی سوالات خود را بگیرید. تفاوتی ندارد که پشت کنکوری باشید یا دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی، در هر صورت به شما پیشنهاد می کنیم با استفاده از سامانه مشاوره و برنامه ریزی درسی، از برنامه ریزی آنلاین و دیگر خدماتی که برای شما آماده کرده ایم بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ریزی تحصیلی و درسی می توانید با شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل نمایید.

آکادمی ایران تحصیل با کمک مشاورین برتر ایران و رتبه های سال های گذشته کنکور علاوه بر ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته با ارائه تکنیک های تندخوانی، گزارش پیشرفت نموداری، آموزش تکنیک های تست زنی و … مسیر قبولی شما در کنکور را هموار می کند، برای کسب اطلاع از هزینه پکیج های مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی در ایران تحصیل و شرایط استفاده از آن کافیست تا  بر روی لینک کلیک کرده و فرم مربوطه را پر نمایند.

فقط به یک رقمی شدن فکر کن

 

محتوا پنهان

اصول برنامه ریزی درسی چیست؟

تحصیل در هر یک از دانشگاه ها با توجه به رویکردی که دانشگاه مورد نظر دارد می تواند متفاوت از سایر دانشگاه های دیگر باشد؛ به عنوان مثال یکی از مشکلاتی که ممکن است دانشجویان با آن درگیر باشند، بحث اشتغال همزمان با تدریس است که این امر داشتن یک برنامه ریزی درست را پررنگ تر می نماید.

اگر در دانشگاه های روزانه مشغول به تحصیل هستید، این نکته را در نظر داشته باشید که برای اساتید دانشگاه های روزانه معمولا فعال بودن دانشجو بسیار مهم است. به همین دلیل در صورتی که شما بتوانید مطالعه بیشتری داشته باشید، حضور پررنگ تری در کلاس داشته باشید و همچنین نظر استاد را به خود جلب نمایید، حتی در صورتی که در زمان امتحان نتوانید نمره مناسبی را کسب کنید، اساتید معمولا با توجه به دانش شما نمره ای خارج از برگه برای شما در نظر خواهند گرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید کلیک نمایید.

چنانچه در دانشگاه پیام نور تحصیل می نمایید، یکی از نکات برنامه ریزی درسی در این دانشگاه این است که سوالات سال های گذشته را دانلود نمایید و به مطالعه آن بپردازید، زیرا به طور معمول بسیاری از سوالات سال های گذشته در همین آزمون نیز تکرار خواهند شد. برای سایر دانشگاه هایی همانند دانشگاه آزاد، غیر انتفاعی و علمی کاربردی، ممکن است سخت گیری کمتری داشته باشند، اما باز هم این موضوع بسته به شرایط هر یک از دانشگاه ها می تواند متفاوت باشد.

 

اصول برنامه ریزی درسی چیست

 

اهمیت استفاده از برنامه ریزی درسی آنلاین

امروز کافی است این عبارت را در گوگل سرچ نمایید تا با سیل عظیمی از خدمات و برنامه ها در حوزه برنامه ریزی تحصیلی آنلاین، رو به رو شوید. سایت برنامه درسی ایران تحصیل نیز یکی از این موارد است که در آن می توانید پاسخ تمامی سوالات خود را بگیرید. همین که تنوع و رقابت بسیاری برای این خدمات وجود دارد، نشان دهنده نیاز واقعی داوطلبان امروزی است. البته تعجبی هم ندارد که بسیاری از داوطلبان برای برنامه ریزی تحصیلی آنلاین راغب باشند، زیرا شرایط به گونه ای است که برای دریافت هر گونه خدمات صرفه جویی در زمان و انرژی در اولویت خواهد بود. در این روش، نه تنها برنامه ریزی های آنلاین در کمترین زمان ممکن انجام می شود، حتی برای دریافت بسیاری از آن ها نیز لازم نیست هزینه خاصی را بپردازید و این موضوع در حالی است که مشاوران در سال های گذشته مبالغ هنگفتی را جهت ارائه برنامه دریافت می کردند.

 

11 نکته طلایی برنامه ریزی درسی موفق

همان طور که در ابتدا مقاله بیان شد، برای این که بتوانید برنامه اصولی و منسجمی داشته باشید، باید آن را طبق استانداردهای لازم طراحی کنید. برخی از مهم ترین این اصول و نکات، شامل موارد زیر هستند:

برای مشاوره تحصیل در خارج از کشور و نحوه رزرو نوبت کلیک کنید.

تمام موارد را در نظر بگیرید

قبل از اینکه شروع به برنامه ریزی کنید، یکی از اصول و نکات برنامه ریزی درسی را در نظر بگیرید. منظور ما از همه چیز این است که تمام شرایط زندگی، تحصیلی و همچنین اهداف خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال دانش آموزی که در حال حاضر مشغول به تحصیل است، با دانش آموزی که فارغ التحصیل شده است و به اصطلاح پشت کنکوری محسوب می شود، زمان متفاوتی برای مطالعه خواهند داشت. همچنین برای داوطلبانی که مشغول به کار هستند و یا در روستاها زندگی می کنند، شرایط زندگی و برنامه ریزی متفاوتی خواهند داشت.

 

برنامه ریزی درسی قابل اجرایی را طراحی کنید

بسیار مهم است که برنامه ریزی شما به گونه ای باشد که بتوانید آن را عمل نمایید. یکی از اشتباهاتی که بسیاری از داوطلبان مرتکب آن می شوند، برنامه ریزی بسیار کتابی بدون در نظر گرفتن شرایط خود است. همین مسئله موجب می شود پس از چند روز عمل از برنامه ریزی خود خسته شوید و یا اینکه برنامه ریزی خود را رها نمایند، بنابراین لازم به ذکر است که عمل به برنامه ریزی از خود برنامه ریزی مهمتر است. در سایت برنامه ریزی درسی ایران تحصیل این نکته به خوبی در نظر گرفته شده است و داوطلبان می توانند برنامه های دقیق و کاملاً قابل اجرا دریافت کنند.

برنامه ریزی درسی قابل اجرایی را طراحی کنید

زمانبندی متفاوتی برای برنامه ریزی داشته باشید

حجم مطالب و دروس هر یک از رشته ها متفاوت می باشد و قطعا اگر بخواهیم یک برنامه ریزی درست داشته باشیم، باید برنامه ریزی ماهانه، هفتگی و روزانه طراحی کنیم، به عنوان مثال برای داشتن یک انسجام در برنامه خود برای دروسی که بسیار مهم و  با حجم بالا می باشند، بهتر است برنامه ریزی ماهانه داشته باشید، اما داشتن یک برنامه ریزی هفتگی نیز کمک می نماید تا ساعات مطالعه خود را تنظیم نمایید و بر اساس مطالب درسی، جمع بندی خوبی داشته باشید. برنامه ریزی روزانه را تنها در موارد خاص توصیه می نماییم.

 

برای اطلاع از برنامه ریزی و مشاوره قبولی در آزمون استخدامی کلیک کنید.

 

 

تست زنی را فراموش نکنید

در واقع یکی از ۱۲ اصل مهم برای موفقیت در برنامه ریزی درسی کنکور و دانشگاه  که در سایت برنامه ریزی درسی ایران تحصیل نیز به آن پرداخته شده است، تست زنی می باشد. برخی از داوطلبان شاید اینگونه تصور کنند که تست زدن باعث می شود وقت زیادی را صرف نمایند و از مطالعه اصلی جا بمانند. شاید بتوان گفت 50 درصد موفقیت شما عادت به تست زنی و همچنین تحلیل تست ها است. در واقع تست زنی کمک می نماید تا شما تمام مطالبی را که مطالعه نموده اید، در ذهنتان تثبیت شود و به راحتی بتوانید در جلسه کنکور موفقیت خود را تضمین نمایید. حتما به هنگام تست زنی به این نکته دقت داشته باشید که تست های زده شده را تحلیل نمایید.

نحوه تست زنی و برنامه ریزی برای آن به نوبه خود بسیار مهم است، به عنوان مثال تست زنی مهندسی معکوس یکی از انواع تست زنی ها می باشد . اگر هدف شما پذیرش در دانشگاه دولتی است، توصیه می نماییم قبل از مطالعه و برنامه ریزی حتما نگاهی به سوالات کنکور سال های گذشته داشته باشید تا بتوانید برنامه ریزی خود را بر اساس نحوه طرح سوالات تنظیم نمایید. توصیه کلیه مشاوران این است که حدودا پس از گذشته دو یا سه روز پس از مطالعه تست زنی را آغاز نمایید.

 

برای آشنایی با ترفند تست زنی مهندسی معکوس، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

نقاط قوت و ضعف خود را در برنامه ریزی لحاظ نمایید

از دیگر نکات برنامه ریزی درسی که می توان بدان اشاره نمود، توجه به نقاط قوت و ضعف شما می باشد، به عنوان مثال یکی از مباحث درس ریاضی که هر ساله سوالات زیادی از آن طرح می شود، مشتق است. برای این که هر دانش آموز یا داوطلبی که می خواهد بر این مبحث کاملا مسلط باشد، به زمان زیادی برای مطالعه این موضوع نخواهد داشت، اما برای دانش آموزی که هنوز این مبحث را به خوبی مطالعه ننموده است، لازم است مهارت و تلاش خود را در این زمینه بیشتر نماید.

یکی از اشتباهاتی که داوطلبان در ارکان برنامه ریزی درسی خود انجام می دهند، عدم توجه به نقاط قوت خود است؛ به عنوان مثال اگر در همین مبحث مشتق از تسلط خوبی برخوردار هستند، این گونه تصور می نمایند که نیازی به اختصاص زمان برای این مبجث نخواهند داشت غافل از اینکه عدم اختصاص زمان به این مباحث موجب می شود تا از میزان تسلط آن ها کم شود و به تبع آن نتوانند در کنکور به سوالات این مبحث پاسخ مناسبی بدهند. البته تصور نکنید که نقاط ضعف شما تا ابد همان نقطه ضعف باقی خواهند ماند. تمرین و تکرار در تمام زمینه ها به موفقیت شما کمک می کند.

برنامه ریزی کنکور و پشتیبانی تحصیلی برای آمادگی در آزمون سراسری در آکادمی ایران تحصیل به وسیله بهترین مشاورین ایران و رتبه های برتر سال های گذشته به صورت 24 و مستمر برای دانش آموزان کنکوری ارائه می شود، برای کسب اطلاع از هزینه پکیج ها و نحوه استفاده از آن ها بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

 

از بودجه بندی دروس مطلع شوید

سازمان سنجش و آموزش کشور هر ساله در هر درس و هر مبحث به طور میانگین تعداد سوالاتی را به عنوان تست های کنکور در هر مبحث طراحی می نماید، بنابراین اگر به جدول برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور توجه داشته باشید، همیشه زمان بیشتری را برای این مباحث در نظر می گیرند. این نکته را فراموش نکنید که این تعداد سوالات برای هر سال ممکن است بیشتر و یا کمتر باشد و به همین دلیل نمی توان تعداد ثابتی را برای آن در نظر گرفت، اما بسیار مهم است که شما برای تسلط بر مباحث مهم تلاش کنید.

 

برای آشنایی با جدول برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور، بر روی لینک کلیک کنید. 

 

ورزش را در برنامه ریزی قرار دهید

حقیقت این است، هر چقدر شما به درس و مطالعه علاقه مند باشید، باز هم روند مطالعه خسته کننده است و همین مسئله می تواند در روند مطالعه و همچنین تمرکز شما تاثیر بگذارد. به همین دلیل برای بالا رفتن انرژی خود و افزایش تعداد ساعات مطالعه و داشتن روحیه بالاتر، حتما در برنامه ریزی خود ساعاتی را به ورزش اختصاص دهید. حتی اگر در زمان بندی شما این تعداد ساعات کم باشد، اما باز هم تاثیر آن را خواهید دید.

 

در برنامه ریزی درسی انعطاف پذیری داشته باشید

یکی از اصول برنامه ریزی درسی داشتن برنامه ریزی منعطف می باشد؛ به عنوان مثال در برخی از روزها ممکن است شما نتوانید به برنامه خود عمل کنید یا برنامه های پیش بینی نشده ای برای شما اتفاق بیفتد. در این شرایط باید برنامه شما به گونه ای باشد که راه هایی برای جبران ساعت های مطالعه خود داشته باشید. توصیه ما به تمامی داوطلبان این است که چند روز در برنامه ریزی خود برای این موارد در نظر بگیرید.

 

برنامه خود را تحلیل کرده و هدف گذاری کنید

گاهی ممکن است شما در برنامه ریزی درسی خود بر روی کاغذ تمام موارد را به گونه ای داشته باشید که از نظر خودتان با عمل نمودن به این برنامه موفقیت شما تضمین شده است، اما پس از اینکه در کنکورهای آزمایشی شرکت نمایید نتیجه و تراز دلخواه را به دست نمی آورید. در این موارد باید حتما به نکات برنامه ریزی درسی خود نگاه دوباره ای داشته باشید و آنچه را که احساس می کنید به اشتباه انجام داده اید، جبران نمایید. در بررسی برنامه خود نکات مثبت را حفظ و نکات منفی را بهبود ببخشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره تحصیلی تلفنی در تمامی مقاطع + 24 ساعته کلیک کنید.

 

برنامه خود را تحلیل کرده و هدف گذاری کنید

 

عادت های بد مطالعه را ترک کنید

شاید شما از پشتکار بسیار خوبی برخوردار باشید و مطالعه خوبی هم داشته باشید اما عملا کمترین نتیجه را از مطالعه خود به دست خواهید آورید. در اینجا بهتر است مشاوره تحصیلی بگیرید و از مشاورین ما برای تغییر عادت های بد مطالعه خود تلاش نمایید. توجه داشته باشید که کنکور و قبولی در آن هیچ عذر و بهانه ای را قبولی نخواهد کرد و صرفا آنچه به شما ارائه خواهد داد کارنامه ای است که تمام زحمات شما را نشان می دهد.

 

در صورت وجود مشکل برنامه خود را اصلاح کنید

آخرین موردی که در نکات برنامه ریزی درسی باید بدان اشاره نماییم، اصلاح برنامه درسی است. با کمک مشاور، اگر برنامه ریزی شما نیاز به اصلاح داشته باشد آن را تغییر دهید و اصلاح نمایید تا به هدف خود نزدیک تر شوید. اطلاع از ۱۲ اصل مهم برای موفقیت در برنامه ریزی درسی کنکور و همچنین برنامه ریزی درست و اصولی پس از برقراری ارتباط با شماره های امکان پذیر است. برای دریافت اصول برنامه ریزی درسی pdf می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

مزایای استفاده از برنامه ریزی آنلاین

از مهم ترین مزایای برنامه ریزی درسی آنلاین، می توان کاهش زمان و هزینه دانست. با استفاده از خدمت آنلاین می توانید با صرفه زمان و هزینه کمتری به هدف و نیازتان برسید. در برنامه ریزی درسی آنلاین امکان دریافت خدمات مکمل بسیاری وجود دارد که در برنامه ریزی های معمولی امکان پذیر نیست؛ به طور مثال افرادی که برنامه ریزی را با مراجعه به شرکت های مشاوره دریافت می کنند، هیچ خدمت مکمل دیگری را در کنار آن به صورت آنی نداشتند و به دلیل آنلاین نبودن، امکان وجود خطا در آن بسیار زیاد بوده است.

در برنامه ریزی درسی آنلاین، از آنجایی که داوطلب با مراجعه به سامانه مشاوره و برنامه ریزی درسی، به صورت سیستمی تمامی خدمات را دریافت می کند، به همین دلیل امکان بروز خطا در آن بسیار کم بوده در نتیجه دقیق تر و قابل اعتماد تر است. از آنجایی که در برنامه ریزی آنلاین و بهره گیری از امکانات سیستمی امکان مشاهده برنامه ریزی بلند مدت به صورت لحظه  ای وجود دارد، داوطلب می تواند توانایی خود را در تحلیل و ارزیابی افزایش دهد و نگرانی از این بابت نداشته باشد.

جهت اطلاع از مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان کلیک کنید.

افراد موفق در کنکور چگونه برنامه ریزی می کنند؟

تا به این مرحله سعی کردیم فواید برنامه ریزی درسی آنلاین را بررسی کنیم. در صورتی که نیاز به اطلاعاتی بیشتری در خصوص برنامه ریزی تحصیلی آنلاین داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا به سایت برنامه ریزی درسی آنلاین رایگان ما مراجعه کنید. در ادامه ما روش ها و نکاتی را که افراد موفق در برنامه ریزی کنکور در نظر می گیرند، بررسی خواهیم کرد.

❇️ این افراد برنامه مطالعاتی خود را واقع بینانه تنظیم می کنند.

❇️ همیشه برنامه ای منعطف دارند، به گونه ای که اگر فعالیتی فوق برنامه داشته باشند می توانند آن را بگنجانند.

❇️ برای مطالعه همواره از بهترین ساعت های مطالعه خود بهره می برنند.

❇️ برای دروسی که نیاز به کار بیشتری دارد، بهترین ساعت ها را انتخاب می کنند.

❇️ در تخمین زمان مناسب برای مطالعه مهارت دارند که البته این کار در طی زمان و تمرین زیاد به دست می آید.

❇️ بهترین تقسیم بندی برای مطالعه، بر اساس ساعت است که افراد موفق نیز همین کار را انجام می دهند.

❇️ به جای کمیت به کیفیت توجه دارند؛ یعنی هر زمان که احساس کردند، خسته شدند دست از مطالعه می کشند.

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل با مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی  VIP به صورت 24 ساعته داوطلبان را پشتیبانی کرده و امکان مصاحبه با رتبه برترها را نیز برای داوطلبان فراهم می کنند. برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی VIP کافی است تا بر روی لینک زیر کلیک کرده و در سامانه مشاوره ثبت نام نمایید.

یک گام تا رتبه شدن!

 

برای انتخاب خدمات برنامه ریزی به چه معیارهایی توجه کنیم؟

از آنجایی که تنوع بسیاری در برنامه ریزی درسی وجود دارد به همین دلیل بسیاری از داوطلبان در رابطه با اینکه باید از کدام برنامه استفاده نمایند و کدام یک بهتر می تواند پاسخ گوی نیازهای آن ها باشد، سوال می پرسند. در این باره باید به شما بگوییم که در ابتدا وضعیت خودتان را در نظر بگیرید و سپس جزئیات آورده شده در برنامه ریزی آنلاین را مقایسه نمایید. در صورتی که حس کردید برنامه ارائه شده با نیازها و شرایط شما همخوانی ندارد، می توانید برنامه ای دیگر را انتخاب کنید. مورد مهم دیگری که وجود دارد، پشتیبانی و ارائه خدمات پس از دریافت برنامه است. یکی از مشکلاتی که بسیاری از داوطلبان ممکن است با آن مواجه باشند، نحوه استفاده از برنامه است.

از آنجایی که برنامه ها به صورت آنلاین هستند و لازم است توانایی خوبی برای استفاده از تلفن همراه یا سامانه مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی داشته باشید، به همین دلیل آموزش در این موضوع نیز بسیار مهم است. علاوه بر این، باید کارشناسانی وجود داشته باشند که به سوالات شما در رابطه با تغییر برنامه و یا موارد دیگر پاسخگو باشند. مورد دیگری که هنگام استفاده از برنامه ریزی آنلاین باید به آن توجه کنید، قابلیت تطبیق پذیری برنامه با تمامی سیستم عامل های کامپیوتری و غیر کامیپوتری است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره انتخاب رشته نهم و 12 نکته خیلی مهم کلیک کنید.

به طور مثال ممکن است شما با مراجعه به سامانه مشاوره و برنامه ریزی درسی، برنامه ای حرفه ای و بدون نقص را دریافت کنید، اما این برنامه تنها در سیستم عاملی خاص با ویژگی هایی خاص قابل اجرا باشد که در این صورت شما با مشکل مواجه خواهید شد. به صورت کلی برای انتخاب یک برنامه ریزی درسی آنلاین خوب، لازم است ویژگی های زیر را در نظر داشته باشید:

♦️ دریافت مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی

♦️ ساخت برنامه هفتگی انعطاف پذیر

♦️ محاسبه نمرات آزمون ها

♦️ امکان ارائه مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آنلاین

♦️ امکان ارسال و اشتراک مطالب

 

برای انتخاب خدمات برنامه ریزی به چه معیارهایی توجه کنیم

 

در اپلیکیشن های برنامه ریزی چه خدماتی ارائه می شود؟

در روش های مختلف برنامه ریزی درسی آنلاین، خدمات مختلفی ارائه می شود که بستگی به نوع برنامه دارد. در بیشتر این برنامه ها، برنامه بلند مدت ارائه می شود و داوطلب نیازی به نگرانی در این مورد نخواهد داشت. در این برنامه ها، تمامی جزئیات در نظر گرفته شده است و امکان تعیین تعداد روز برنامه وجود دارد. شما می توانید در این برنامه ها، بودجه بندی را مشخص نمایید، علاوه بر این امکان تعیین سرعت مطالعه نیز وجود خواهد داشت. حتی می توانید در این برنامه ها آزمون آنلاین بدهید، نمودار یادگیری خودتان را دریافت کنید و بسیاری خدمات سفارشی دیگر را نیز برای خودتان فعال نمایید.

 

برای دریافت مشاوره کنکور حرفه ای وارد لینک مربوطه شوید.

 

چند ساعت در شبانه روز باید درس بخوابیم؟

این مورد به عوامل مختلفی می تواند بستگی داشته باشد. این که شما چند ساعت در شبانه روز می خوابید، بستگی به این دارد چه مقدار فعالیت روزانه دارید و همچنین به ساختار کلی بدن تان بستگی خواهد داشت. برخی افراد به صورت کلی ساعت خواب زیادی ندارند و برخی دیگر برعکس باید چندین ساعت در طول شبانه روز بخوابند. توجه داشته باشید که خواب کافی برای رسیدن به نتیجه مورد نظرتان بسیار مهم است و نباید آن را دست کم بگیرید.

 

تایم جلسه مطالعاتی باید چقدر باشد؟

یکی از سوالاتی که داوطلبان کنکوری همیشه در مورد آن سوال دارند، این است که چقدر در هر مطالعه باید زمان بگذارند. لازم است در این مورد بدانید که ساز و کار مغز ما طوری طراحی شده است که در 20 دقیقه می تواند به صورت مفید به یادگیری مشغول باشد و پس از هر 20 دقیق راندمان مطالعه به صورت چشم گیری کاهش می یابد. البته در این مورد اختلاف سلیقه بسیاری وجود دارد ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم که در هر تایم مطالعه حداقل 20 و حداکثر 90 دقیقه مطالعه داشته باشید.

 

خلاصه مطلب

دانش آموزانی که قصد موفقیت در تحصیلات را دارند باید یک برنامه جامع و انعطاف پذیری داشته باشند. این برنامه ریزی درسی باید نکاتی داشته باشد که شرایط هر کدام از دانش آموزان باید در آن تحمیل شوند، به عنوان مثال نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند، برنامه ریزی قابل اجرایی را طراحی نمایند، تست زنی کنند، بودجه بندی دروس را بررسی کنند، عادات بد مطالعه را حذف کنند و در نهایت لازم است به ورزش و خواب خود نیز توجه کنند.

البته نکات طلایی دیگری نیز برای یک مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی خوب وجود دارد که شما لازم است در این مورد با کارشناسان و مشاوران تحصیلی صحبت کنید. مشاوران ایران تحصیل به عنوان یکی از مشاوران درسی و آموزشی دانش آموزان، پشت کنکوری ها و دانشجویان می توانند در این زمینه آن ها را راهنمایی کنند. لذا اگر شما هر گونه سوالی با آن ها داشته باشید می توانید همین الان با شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل نمایید.

 

 

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید

 

 

 

پادکست صوتی مقاله


3.6/5 – (14 امتیاز)

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

آیا امکان دریافت برنامه ریزی درسی از ایران تحصیل وجود دارد؟

بله؛ می توانید برنامه ریزی درسی را از ایران تحصیل دریافت کنید.

آیا برای ورود به سامانه مشاوره و برنامه ریزی درسی نیاز به پرداخت هزینه است؟

خیر؛ می توانید وارد انواع سامانه های مشاوره و برنامه ریزی به صورت رایگان شوید.

آیا برنامه ریزی تحصیلی آنلاین بهتر از سایر روش های برنامه ریزی است؟

بله؛ قطعاً این روش می تواند مزایای بسیاری نسبت به سایر روش های برنامه ریزی داشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا