تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی 1402 + نکات مهم


تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی می‌تواند برای دانشجویان علاقه‌مند به پیوستن به رشته پزشکی بسیار مفید و ارزشمند باشد. مصاحبه با قبول شدگان ازمون لیسانس به پزشکی  می‌تواند به دانشجویان کمک کند تا بهترین استراتژی‌ها و روش‌ها برای قبولی در آزمون ورودی دانشگاه‌های پزشکی را درک کنند.برای مشاهده تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی با ما همراه باشید.

نکات مهم تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی 1402

✍️ یکی از نکات تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی، ثبات و پشتکار بالا است. دانشجویان موفق در این رشته باید توانایی تحمل فشارهای بالا، پیگیری مطالعه و انجام تمرین‌های عملی را داشته باشند. همچنین، آن‌ها باید توانایی مدیریت زمان و برنامه‌ریزی مناسب را نیز داشته باشند.

✍️ تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی نشان می‌دهد که دانشجویان باید توانایی تحلیل و تفسیر داده‌ها و مسائل پزشکی را داشته باشند. آن‌ها باید توانایی حل مسئله و تصمیم‌گیری در مواقع بحرانی را نیز داشته باشند.

✍️ تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی نشان می‌دهد که دانشجویان باید توانایی ارتباط برقرار کردن با بیماران و خانواده‌های آن‌ها را داشته باشند. آن‌ها باید توانایی گوش دادن به مشکلات و نیازهای بیماران را داشته باشند و بتوانند به آن‌ها کمک کنند و راهنمایی کنند.

✍️ تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی بیانگر توانایی‌های فردی هر فرد است. هر فرد باید مهارت‌های خود را برای ورود به این رشته بهبود دهد و در کنار آن، تجربیات قبول شدگان را نیز مورد بررسی قرار دهد.

برای مشاهده اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی کلیک کنید.

نکات مهم تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی

مصاحبه با قبول شدگان ازمون لیسانس به پزشکی 1402

در ادامه مصاحبه‌ای با حسین رحیمی، قبول‌شده‌آزمون لیسانس به پزشکی، رتبه سه آزمون لیسانس به پزشکی سال ۹۷ را برایتان منتشر کنیم. تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی بسیار ارزشمند هستند و به شما در موفقیت در آزمون لیسانس به پزشکی بسیار کمک خواهند کرد.

مصاحبه با حسین رحیمی، قبول‌ شده‌ آزمون لیسانس به پزشکی، رتبه سه آزمون لیسانس به پزشکی

🎬 شما چند سال برای آزمون لیسانس به پزشکی وقت گذاشته‌اید؟

بعد از اتمام ترم ۸ که بهمن ماه سال ۹۵ تمام کردم، از اسفند ماه ۹۵ شروع به مطالعه دروس آزمون لیسانس به پزشکی کردم و آزمون که قرار‌بود اسفند ۹۶ برگزار گردد، به خرداد سال ۹۷ انتقال یافت و من در آزمون لیسانس به پزشکی خرداد سال ۹۷ شرکت کردم و توانستم رتبه ۳ آزمون لیسانس به پزشکی را کسب کنم.

 

🎬 شما دوره کارشناسی را در کدام دانشگاه گذراندید؟

دوره کارشناسی من در رشته اتاق عمل در دانشگاه علوم پزشکی زنجان‌بود و آن را به اتمام رساندم.

 

🎬 دلیل شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی  نداشتن علاقه به رشته کارشناسی شما بوده؟

در زمان کنکور رشته اتاق عمل را با توجه به علاقه خودم به رشته جراحی انتخاب کردم، اما بعد از گذشته چند‌تر از اتاق عمل هم متوجه شدم که علاقه من به دروس پزشکی بیشتر است، مثل دروس فیزیولوژی، میکروب شناسی، آناتومی و غیره، و علاقه چندانی به دروس کارشناسی اتاق عمل ندارم.

 

🎬 آیا شما از تحصیل در رشته پزشکی راضی هستید؟

من بسیار خوشحالم که به تحصیل در رشته پزشکی رسیده‌ام و از این امر سپاسگزارم. همچنین آرزو دارم که داوطلبان عزیزی که میخواهند در رشته پزشکی ادامه تحصیل بدهند، موفقیت بیشتری داشته باشند.

 

🎬 تا چند ساعت روزانه به مطالعه دروس لیسانس به پزشکی اختصاص می‌دهید؟

روزانه برای هر درس دو ساعت وقت می‌گذارم و همچنین هر روز درس بعلاوه آزمون زبان را مطالعه می‌کنم. بیشتر روزها از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب مطالعه می‌کنم.

میانگین مطالعه مفید حدود ۷ الی ۸ ساعت در روز است. در ابتدا با ۵ تا ۶ ساعت شروع کردم و در دو سه ماه آخر مطالعه مفیدم به ۹ الی ۱۰ ساعت افزایش پیدا کرد.

 

🎬 از چه منابعی برای لیسانس به پزشکی استفاده می‌کنید؟

برای درس آناتومی از کتاب آناتومی اسنل استفاده می‌کنم. برای درس فیزیولوژی لیسانس به پزشکی از کتاب فیزیولوژی گایتون استفاده می‌کنم و برای سایر دروس از خلاصه‌های کتاب‌ها و جزوات و خلاصه‌های دانشجویان پزشکی استفاده می‌کنم.

برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی روی لینک کلیک کنید.

 

🎬 به داوطلبان آزمون لیسانس به پزشکی، چه منابعی را توصیه می‌کنید؟

به داوطلبان لیسانس به پزشکی توصیه می‌کنم کتاب‌های رفرنس را مطالعه نمایند. تنها کتاب آناتومی و فیزیولوژی را برای آزمون لیسانس به پزشکی به عنوان رفرنس معرفی می‌کنم و برای بقیه دروس، جزوات کافی است.

 

🎬 مدرک زبانتان را در چه زمانی دریافت کرده‌اید و چقدر وقت برای مطالعه زبان اختصاص داده اید؟

برای دریافت مدرک زبان، از کتاب تافل دکتری و کتاب آزمون mhle امیر لزگی استفاده کرده‌ام و همچنین با حل نمونه سوالات سال‌های اخیر آزمون mhle و آزمون msrt تمرین کرده ام.

مدت زمان ۷ ماه را برای آمادگی آزمون زبان لیسانس به پزشکی اختصاص داده‌ام و هر روز حدود یک و نیم ساعت را برای مطالعه زبان صرف می‌کرده ام.

بیشتر وقتم را به مطالعه متن اختصاص می‌دادم و در درجه دوم به مطالعه نکات گرامری در آزمون زبان که توانستم نمره ۵۰ را کسب کنم.

 

🎬 آیا کسب نمره بالا در آزمون زبان لیسانس به پزشکی اهمیت دارد؟

نه. نمره زبان در رقابت داوطلبان لیسانس به پزشکی تاثیری ندارد و صرفا جزو شرایط ثبت نامی در آزمون لیسانس به پزشکی است.

آیا کسب نمره بالا در آزمون زبان لیسانس به پزشکی اهمیت دارد؟

🎬 معدل کل دیپلم و معدل کارشناسی شما چند است؟

معدل کل دیپلم و معدل کارشناسی من ۱۷ و هفتاد و پنج صدم است.

 

🎬 آیا در زمان مطالعه و برنامه ریزی خود ناامید و یا دلسرد شدید؟

در مسیر مطالعه دروس آزمون لیسانس به پزشکی برای قبولی رشته پزشکی علوم پزشکی تهران ناامیدی و دلسردی به سراغم رسید.

اما با توجه به تجربه کنکوری که داشتم و ناامیدی که باعث شکست من در کنکور شد، در آزمون لیسانس به پزشکی تلاشم را حفظ کردم و به مسیر خود ادامه دادم و توانستم در آزمون لیسانس به پزشکی موفق شوم.

🎬 رمز موفقیت خود را با توجه به تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی در چه چیزی می‌دانید؟

رمز موفقیت خود در آزمون لیسانس به پزشکی را تلاش‌های مستمر با امیدواری کامل، مطالعه زیاد، دریافت مشاوره، و طی کردن مسیر قبول شده‌های آزمون لیسانس به پزشکی برای موفقیت می‌دانم.

 

🎬 آیا شما در طی مطالعه برای آزمون لیسانس به پزشکی کار نیز می‌کردید؟

بله، در طی مطالعه دروس آزمون لیسانس به پزشکی به صورت پاره وقت نیز شاغل بودم. اما چهار یا پنج ماه مانده به آزمون، دیگر سر کار نرفتم و تمام وقت خود را برای مطالعه دروس لیسانس به پزشکی اختصاص می‌دادم.

در دوره کارشناسی متوجه شدم که باید زمان زیادی را برای شیفت‌های بیمارستان اختصاص دهم، بنابراین تصمیم گرفتم که طرح کارشناسی را نروم و بدون رفتن به طرح کارشناسی در آزمون لیسانس به پزشکی قبول شوم.

 

🎬 شما چندین بار دروس لیسانس به پزشکی را مرور کرده‌اید؟

در کل، در دو دوره درس آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کرده و دو هفته آخر را به جمع‌بندی دروس اختصاص داده‌اید. دوره اول مطالعاتی محدودیت زمانی ۷ تا ۸ ماه داشت و دوره دوم مطالعه تقریبا ۳ تا ۴ ماه طول کشید.

 

برای اطلاع از شرایط آزمون لیسانس به پزشکی کلیک نمایید.

🎬 آیا شما هم در آزمون آزمایشی شرکت کرده‌اید؟

بله، من با استفاده از یکسری دوره‌های آزمون آزمایشی که به خوبی با سوالات لیسانس به پزشکی همخوانی دارند، حدودا ۱۵ تا ۲۰ دوره آزمون آزمایشی برای خودم برگزار کرده‌ام.

 

🎬 آیا شما از خدمات موسسات برای آزمون لیسانس استفاده کرده‌اید؟

خیر، من برای رسیدن به موفقیت در آزمون لیسانس به پزشکی از هیچ یک از موسسات خدماتی بهره نبردم.

 

🎬 آیا شما نیاز به مشاور برای آزمون لیسانس داشتید؟

بله، من یک مشاور برای آزمون لیسانس به پزشکی داشتم که خود از قبول شده‌های آزمون لیسانس به پزشکی‌بود و در این مسیر به من کمک‌های فراوانی ارائه کرد.

از داوطلبان آزمون لیسانس به پزشکی توصیه می‌کنم که تنها از یک جزوه یا درسنامه برای مطالعه استفاده کنند و به منابع مطالعاتی خود اعتماد کنند.

باور در منابع مطالعاتی و جزوات به شدت بر موفقیت تاثیر دارد.

همچنین، برای آزمون، می‌توانند از دو یا سه سری کتاب تست استفاده کنند.

استفاده از کتاب تست هیچ مشکلی ندارد. همچنین، توصیه می‌کنم که در سال‌های اخیر لیسانس به پزشکی را مطالعه کنند.

برای شروع، حتما به مشاور مراجعه کنید تا با موفقیت این مسیر را طی کنید.

همچنین، شرکت در آزمون‌های آزمایشی نیز به‌طور قابل‌توجهی در آزمون لیسانس به پزشکی کمک می‌کند.

حال که با مصاحبه با قبول شدگان ازمون لیسانس به پزشکی  آشنا شدید، در صورت نیاز به مشاوره تخصصی و قبولی تضمینی در آزمون لیسانس به پزشکی با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل نمایید.

برای مشاهده نمونه سوالات  مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی در سال جدید کلیک نمایید.

مصاحبه با قبول شدگان ازمون لیسانس به پزشکی

نکات و تجربه های قبول شدگان لیسانس به پزشکی

❇️ فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی، که علاقه‌مند به تحصیل در رشته پزشکی هستند، می‌توانند با شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی در رشته مورد علاقه خود، در صورت قبولی و کسب حد نصاب نمره لازم، به تحصیل بپردازند.

❇️ همچنین، این افراد می‌توانند از تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی در سال‌های گذشته استفاده کنند و با برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از منابع مناسب و معتبر برای این آزمون، می توانند به هدف خود یعنی قبولی در این آزمون دست پیدا نمایند.

❇️ در ابتدا، این داوطلبان باید در زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی، به سایت ثبت نام این آزمون مراجعه کرده و نام‌نویسی خود را انجام دهند.

سپس در این زمان باقی‌مانده تا برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی، فرصت دارند تا منابع آزمون کتبی لیسانس به پزشکی را مطالعه کنند.

❇️ در روز برگزاری آزمون که تاریخ دقیق آن از سوی معاونت پزشکی دانشگاه تهران اعلام می‌شود، متقاضیان می‌توانند با همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون و سایر مدارک شناسایی در این آزمون شرکت نمایند.

❇️ پس از برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی، متقاضیانی که توانسته‌اند نمره قبولی لازم در آزمون کتبی را کسب کنند، از سوی معاونت علوم پزشکی دانشگاه تهران به مصاحبه تخصصی لیسانس به پزشکی دعوت خواهند شد.

❇️ به همین خاطر، داوطلبان باید به سامانه  education.tums.ac.ir مراجعه کرده و از تاریخ و محل برگزاری مصاحبه مطلع‌ گردند.

❇️ در مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی، افراد دعوت‌شده‌معمولا دو برابر ظرفیت اعلام‌شده‌می‌باشند تا داوطلبانی که دارای شرایط مناسبی از لحاظ شخصیت و روان‌شناختی برای ورود به رشته پزشکی هستند، وارد این رشته شوند.

❇️ به همین دلیل، مصاحبه‌کنندگان این آزمون، سوالات بسیاری را جهت گزینش افراد در این زمینه از داوطلبان می‌پرسند تا فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

برای اطلاع از لیست رشته های مجاز لیسانس به پزشکی  کلیک نمایید.

مشاوره تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی 1402

✔️ همان‌طور که ذکر شد، افرادی که در مرحله اول آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ حدنصاب نمره را به دست آورده‌اند، به مصاحبه دعوت می‌شوند.

✔️ هدف از مصاحبه، انتخاب اشخاصی است که به‌جز تسلط بر مباحث علمی، از نظر روان‌شناختی و حالات ظاهری به ویژگی‌های یک پزشک شباهت داشته باشند.

✔️ بنابراین، داشتن اعتماد به نفس، آرامش و پاسخ بدون تعصب به سوالات از مهم‌ترین فاکتورهای مورد نظر برای قبولی در این بخش است.

✔️ پس از گذشت مدتی از مصاحبه، نام‌های نهایی پذیرفته‌شدگان در سایت پزشکی دانشگاه تهران منتشر می‌شود و از طریق همین سامانه، اطلاعات دیگری مانند مدارک لازم برای ثبت نام در دانشگاه نیز در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

✔️ افرادی که علاقه‌مند به ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی هستند، می‌توانند برای نام‌نویسی و حضور در زمان برگزاری آزمون اقدام نمایند.

✔️ با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی و تعداد کمی از داوطلبان که امکان قبولی در این آزمون را دارند، توصیه می‌شود با توجه به تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی برای قبولی خود با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

برای اطلاع از منابع لیسانس به پزشکی کلیک نمایید.

مشاوره تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی

 

 

خلاصه مطلب

برای کاهش اضطراب افراد، توصیه می‌شود از تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی در سال‌های ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ استفاده شود.

براساس این تجربیات، ابتدا داوطلبان آزمون لیسانس به پزشکی باید از طریق وب‌سایت مربوطه ثبت‌نام خود را انجام دهند. سپس با برنامه‌ریزی دقیق، باید به مطالعه تمامی دروس و مباحث آزمون بپردازند.

در روز آزمون نیز داوطلبان می‌بایست کارت ورود به جلسه و مدارک شناسایی خود را شامل کارت ملی و شناسنامه با خود داشته باشند تا از بروز هرگونه مشکل و ایجاد اضطراب برای داوطلبان جلوگیری شود. ما در طول مقاله مصاحبه با قبول شدگان ازمون لیسانس به پزشکی  را بیان نمودیم.

در صورت نیاز به مشاوره برای قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی  در سال آینده و قبولی تضمینی خود با توجه به تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی،  می توانید با مشاورین متخصص در ایران تحصیل با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل نمایید.

برای دانلود پی دی اف مقاله تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی  کلیک نمایید.

به این پست امتیاز دهید

از چه سایتی می توانم کارنامه فارغ التحصیلی پزشکی را دریافت کنم؟

متقاضیان و کسانی که برای دریافت گواهی پزشکی اقدام خواهند کرد باید ابتدا به exams.tums.ac.ir مراجعه کرده و اطلاعات خود را وارد کنند.

تجربه قبولی در آزمون فارغ التحصیلی پزشکی چیست؟

این فعالیت ها شامل ثبت نام آزمون، نحوه شرکت در آزمون، دریافت و بررسی خبرنامه و اطلاعات شرکت در مصاحبه حضوری است که در این مقاله به تفصیل توضیح داده شده است.

نکات مهم مصاحبه با قبول شدگان ازمون لیسانس به پزشکی چیست؟

تمامی نکات مهم و مصاحبه با قبول شدگان ازمون لیسانس به پزشکی در طول مقاله بیان شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا