ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان + بخشنامه 1402


از جمله مواردی که متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان باید داشته باشند، معدل مناسب است. اما اگر به دلیل مختلف نتوانستند، معدل مورد نظر خود را به دست آورند م یتوانند از طرحی به نام ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان استفاده نمایند و شانس قبولی خود را برای ورود به این دانشگاه افزایش دهند. افراد متقاضی ترمیم معدل دانشگاه فرهنگیان باید در مدارس بزرگسالان آزمون بدهند. ما در این مقاله هر آنچه که نیاز به دانستن در خصوص ترمیم معدل بود را بیان می نمایید. برای دریافت جدیدترین اخبار در این خصوص می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ترمیم معدل دانشگاه فرهنگیان چیست؟

ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان کمکی برای افزایش معدل می باشد و افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را دارند باید تمامی شرایط که مهمترین آن ها معدل است را داشته باشند.

در سال جاری حداقل معدل قبولی برای رشته های علوم انسانی 15 و برای گروه های آزمایشی دیگر 14 در نظر گرفته شده است و اگر به این معدل نرسید، نمی توانید برای آزمون دانشگاه فرهنگیان ثبت نام نمایید.

همچنین بسیاری از داوطلبین دبیرستانی نگران نمرات خود بوده و سعی دارند با نمرات بالا برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شوند، این فرصت ترمیم معدل می توانند به آن ها کمک کرده تا نمرات بالاتری را به دست آورند.

برای دانش آموزانی که در هر سه سال دبیرستان خود نمرات مناسبی را کسب نکرده اند و همچنین معدل آن ها از حداقل معدل دانشگاه فرهنگیان یعنی معدل 14 پایین تر است می توانند از طرح ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان استفاده نمایند.

قابل ذکر است طرح ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان، تنها بر روی سوابق تحصیلی فرد تاثیر می گذارد و ترمیم معدل در نهایت بر روی معدل کتبی دیپلم تغییری ایجاد نخواهد کرد.

برای اطلاع از رشته های دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک کلیک نمایید.

ترمیم معدل دانشگاه فرهنگیان چیست؟

شرایط استفاده از ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان 1402

افرادی که قصد استفاده از ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان دارند، باید بدانند اگر شرایط استفاده از این طرح را داشته باشند، می توانند برای تمامی دروس خود استفاده نمایند 

فراموش نکنید ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان، تنها یک بار قابل اجرا بوده و هر داوطلب برای ترمیم معدل خود فقط یک بار می تواند استفاده نماید.

همچنین همان طور که بیان شد، این طرح بر روی معدل کتبی دیپلم، اثر نگذاشته و تنها بر روی سوابق تحصیلی ثبت خواهد شد.

زمانی که از طرح ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان، استفاده می نمایید؛ اگر نمره شما بالاتر از نمره قبلی شما باشد، نمره جدید، جایگزین خواهد شد و در شرایطی که نمره شما ، کمتر از نمره قبلی شود، آن نمره جایگزین نخواهد شد و نمره قبلی برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

برای استفاده از ترمیم معدل باید فرد دیپلم خود را بعد از سال 1384 به بعد گرفته باشد.

این طرح تنها برای رشته های ریاضی، انسانی و تجربی بوده و دانش آموزان هنرستان، نمی توانند از این طرح استفاده نمایند.

برای استفاده از این ظطرح باید حداکثر پیش دانشگاهی خود را 1392 کسب کرده باشد و سال های قبل از آن پذیرفته نخواهد بود.

دانش آموزان نظام جدید نیز باید دیپلم خود را از سال 1398 به بعد دریافت کرده باشند.

جهت اطلاع از شرایط جدید در سال جاری می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس گرفته و اخبار روز ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان را دریافت نمایید.

 

زمان ثبت نام ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان 1402

زمان ثبت نام ترمیم معدل، مطابق با سال های گذشته، در حدود یک ماه پس از امتحانات نهایی می باشد.

بر اساس بخشنامه جدید سال جاری، برای انجام ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان، می توانید در سه نوبت خرداد، شهریور و دی ماه برای آن اقدام نمایید اما هر دانش آموز تنها یک بار می تواند از این طرح استفاده نماید.

توصیه می کنیم با توجه به اینکه آزمون سراسری در تیرماه می باشد شما در ترمیم معدل خرداد شرکت مرده تا با ارتقا سوابق تحصیلی، شانس قبولی خود را افزایش دهید.

برای اطلاع از شرط معدل دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک کلیک نمایید.

زمان ثبت نام ترمیم معدل

نحوه ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان 1402

همانطور که تا این قسمت مقاله بیان شد، طرح ترمیم معدل برای افراد متقاضی بوده که نیاز به بالابردن نمرات دروس خود را دارند می باشد، این افراد می توانند دروس با نمره پایین خود را انتخاب کرده و برای ترمیم معدل آن اقدام نمایند.

محل برگزاری امتحانات ترمیم معدل، در مدارس بزرگسالان می باشد. 

افراد باید در ابتدا به سازمان آموزش پرورش ناحیه خود مراجعه کرده و با پرداخت هزینه ای ، ثبت نام کرده و در زمان اعلام شده برای آزمون حضور داشته باشد.

پس از اعلام نتایج افراد می توانند تا 3 روز به نتایج خود اعتراض نمایند.

در نهایت وقتی تمامی شرایط شرکت در آزمون فرهنگیان را داشته در کنکور سراسری شرکت می نمایند و در صورت کسب نمره علمی برای ثبت نام در این دانشگاه باید در مصاحبه های این دانشگاه شرکت کرده و در نهایت پس از پذیرفته شدن، مشغول تحصیل شوند.

برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک کلیک نمایید.

نکاتی در خصوص ترمیم معدل فرهنگیان 1402

بر اساس بخشنامه جدید ترمیم معدل برای استفاده از این طرح باید حداکثر سن 22 سال را داشته باشید.

این طرح در سه ماه، خرداد، شهریور و دی ماه برگزار می گردد و هزینه ثبت نام برای هر درس 20 هزار تومان خواهد بود.

هر فرد تنها یک بار می توانند از این طرح استفاده نماید.

طرح ترمیم معدل تنها برای پذیرش دانشگاه ها مانند دانشگاه فرهنگیان مناسب بوده و در معدل دیپلم شما تغییر ایجاد نخواهد کرد.

برای مشاوره و انتخاب دروس مهم در زمان ترمیم معدل می توانید با مشاورین ایران تحصیل مشورت کرده و بهترین گزینه ها را انتخاب نمایید. همچنین برای اطلاع از رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان می توانید از مشاورین ایران تحصیل کمک بگیرید.

نکاتی معدل فرهنگیان

اخبار پیرامون ترمیم معدل 

🔊 درخواست افزایش تعداد دفعات ترمیم معدل

اگر تعداد دفعات ترمیم معدل افزایش داده شود هر کس با چندین بار تلاش و امید می‌تواند برای هدف و آینده دل‌خواه خود تلاش کند و روحیه خود را حفظ کند و شانس خود را بارها امتحان کند و شکست نخورد؛ این کار هیچ ضرری برای دانش آموزان دیگر نخواهد داشت بلکه باعث امید و انگیزه خواهد شد، هیچ‌وقت نباید فرصت جبران از کسی گرفته شود.

🔊 تغییرات جدید در جذب دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به تغییرات جدید در جذب دانشجو معلم گفت: کنکور اختصاصی برای جذب معلمان برگزار می‌شود.

خلاصه مطلب

دانش آموزانی که دارای نمرات پایین بوده و متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان هستند، باید نمرات خود را افزایش بدهند، زیرا یکی از شرایط اصلی شرکت در این دانشگاه ها معدل می باشد. این افراد برای افزایش نمرات خود می توانند از طرح ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان استفاده نمایند. ما در این مقاله در خصوص این طرح و بخشنامه های آن در سال جاری صحبت کردیم. اگر پس از مطالعه نیاز به راهنمایی و شماره داشتید، می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس گرفته و یا پرسش خود را در زیر همین مقاله کامنت بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ گو شما عزیزان باشیم.

 

 

به این پست امتیاز دهید

آیا ترمیم معدل دیپلم برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان امکان پذیر است ؟

بله ، داوطلبانی که معدل مناسب ندارند و می خواهند در دانشگاه فرهنگیان پذیرش شوند ، می توانند با شرکت در طرح ترمیم معدل ، نمرات و معدل خود را ارتقا دهند.

شرایط شرکت در طرح ترمیم معدل دیپلم برای دانشگاه فرهنگیان به چه صورت است ؟

شرایط خاصی برای شرکت در طرح ترمیم معدل وجود ندارد و جزئیات آن در مطلب بررسی شده است.

شرط معدل دانشگاه فرهنگیان برای کنکور 1402 چقدر است ؟

شرط معدل دانشگاه فرهنگیان، معدل 14 دیپلم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا