تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1403 + مهلت مجدد


تاریخ تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۲ اعلام شد. تمدید مهلت نام نویسی یک فرصت مجدد برای افراد جامانده از ثبت نام است تا بتوانند مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند. برای ثبت نام در آزمون وکالت قوه قضاییه هر ساله مهلت چند روزه‌ای در نظر گرفته می‌شود و افراد می‌توانند از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی باید پس از اطلاع از مهلت تمدید ثبت نام آزمون وکالت، برای تهیه مدارک لازم خود اقدام نمایند.

داوطلبانی که از زمان اسم نویسی اطلاع ندارند، ممکن است در موعد مقرر از ثبت نام جا بمانند و متقاضی مهلت تمدید ثبت نام هستند. مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی برای همکاری با داوطلبانی که از ثبت نام جا مانده‌اند، زمان ثبت نام مجدد آزمون وکالت را اعلام خواهد کرد. از این رو اطلاع از سامانه تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه بسیار اهمیت دارد.

آیا امکان تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه وجود دارد؟

👈علاوه بر کانون وکلای دادگستری، آزمون وکالت در سال از سوی قوه قضاییه نیز برگزار می‌شود و متقاضیانی که دارای شرایط ثبت نام آزمون وکالت از جمله داشتن مدرک لیسانس و بالاتر در رشته حقوق فقه و حقوق مبانی اسلامی هستند، این امکان را دارند که در این آزمون شرکت کنند.

👈داوطلبان پس از طی کردن مراحل آزمون کتبی وارد مرحله مصاحبه شفاهی و دوره ۱۸ ماهه کارآموزی خواهند شد و در نهایت پرونده وکالت را از قوه قضاییه دریافت می‌کنند. برای نام نویسی در آزمون وکالت قوه قضاییه مهلت مجددی در نظر گرفته می‌شود و افراد جامانده از ثبت نام باید پیگیر تاریخ مهلت تمدید ثبت نام آزمون وکالت باشند.

👈همچنین اگر فردی به هر دلیلی از جمله ناقص بودن مدارک یا اطلاع نداشتن از زمان ثبت نام موفق به نام نویسی در آزمون نشدند، جای نگرانی نیست، چرا که فرصت مجددی در نظر گرفته خواهد شد و متقاضیان این امکان را دارند که در این آزمون یا بارگذاری مدارک درخواستی شرکت کنند.

جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون وکالت وارد لینک شوید.

آیا امکان تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه وجود دارد؟

تاریخ تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1403

👈آزمون وکالت قوه قضاییه هر سال هم زمان با آزمون وکالت دادگستری برگزار می گردد. افراد متقاضی باید مراحل نام نویسی را در زمان مقرر انجام دهند. افرادی که در تاریخ نام نویسی برای آزمون وکالت قوه قضاییه موفق به تکمیل فرایند ثبت نام خود نشده‌اند، یا مدارک آنها ناقص است و می خواهند برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند، می‌توانند در زمان ثبت نام مجدد آزمون وکالت قوه قضاییه در سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مدارک خود را بارگذاری کنند.

👈مهلت تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه هنوز اعلام نشده است، اما احتمالاً در اواخر فروردین ماه خواهد بود. مهلت در نظر گرفته شده برای نام نویسی بازماندگان از ثبت نام محدود خواهد بود و حداکثر سه روز فرصت دارند تا در فرایند نام نویسی شرکت کنند. پس از این زمان دیگر مهلتی برای تکمیل نام نویسی برای داوطلبان وجود نخواهد داشت.

👈با توجه به مشخص نبودن تاریخ تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه شما می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشید و در صورت تمدید مهلت ثبت نام مراحل اسم ‌نویسی را انجام دهید.

راهنمای اسم نویسی در تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1403

👈مراحل نام نویسی در آزمون وکالت قوه قضاییه تفاوت زیادی برای جاماندگان و سایر داوطلبان نخواهد داشت. این دسته از افراد باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه کنند و پس از پرداخت نمودن هزینه، مراحل تکمیل فرم را آغاز کنند.

👈برای پرداخت هزینه در سایت سنجش دانشگاه آزاد به نشانی نیاز به ارائه کارت بانکی عضو شبکه شتاب است و در صورتی که واریز وجه و هزینه موفقیت آمیز باشد، سریال پرداختی به داوطلبان ارائه می‌شود.

👈با استفاده از سریال ارائه شده افراد می‌توانند فرم ثبت نام را دریافت کرده و آن را با اطلاعات درخواستی تکمیل نمایند. در پایان نیز کد پیگیری ارائه می‌شود که افراد باید تا زمان اعلام نتایج آن را در نزد خود نگه دارند.

برای اطلاع از شرایط شرکت در آزمون وکالت آنلاین وارد لینک شوید.

راهنمای اسم نویسی در تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه

مدارک لازم در تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه

👈مدارکی که افراد در مهلت تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه باید ارائه دهند، شامل موارد زیر می‌باشد:

✔️ارائه نمودن عکس پرسنلی 4*3

✔️ارائه عکس پشت و روی کارت ملی

✔️ارائه کردن گواهی فراغت از تحصیل یا اشتغال به تحصیل در مقطع کارشناسی یا بالاتر در رشته حقوق (گرایش های متفاوت حقوق و فقه و مبانی حقوق اسلامی)

✔️ارائه کردن کارت پایان خدمت سربازی

✔️ارائه دادن گواهی معافیت دائم یا موقت از سربازی

اطلاعیه

برای دریافت مشاوره آزمون وکالت می توانید با مشاوران خبره آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما را برای کسب نمره قبولی به بهترین شکل یاری کنند.

 مدارک لازم در تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه

خلاصه مطالب

آزمون وکالت قوه قضاییه هر ساله مانند آزمون وکالت دادگستری در زمان مشخصی برگزار می‌شود. افرادی که ثبت نام از ثبت نام جا مانده‌اند، می‌توانند در مهلت تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه فرایند ثبت نام در این آزمون سرنوشت ساز را انجام دهند. به این منظور افراد باید مدارک لازم را که در متن مقاله به آنها اشاره کردیم، در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org بارگذاری کنند.

در این مقاله راهنمای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. در حال حاضر زمان ثبت نام مجدد آزمون وکالت قوه قضاییه اعلام نشده است، در صورت انتشار اطلاعیه‌های جدید از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه اسلامی این مقاله به روز رسانی خواهد شد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با همکاران ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک نمایید.

به این پست امتیاز دهید

بازماندگان ثبت نام در آزمون وکالت قوه قضاییه چگونه می‌توانند اسم نویسی کنند؟

برای جاماندگان ثبت نام در این آزمون مهم فرصت مجددی در نظر گرفته شده است.

زمان تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه چه تاریخی است؟

 تاریخ دقیق تمدید ثبت نام آزمون هنوز اعلام نشده است. به محض اطلاع رسانی متن این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 فرایند ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه چگونه است؟

 ثبت نام در آزمون وکالت قوه قضاییه به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا