تمدید مهلت ثبت نام آزمون قضاوت 1403 + تاریخ مجدد


قضاوت یکی از حساس ترین و مهم ترین مشاغل در حوزه حقوق و قوه قضاییه است. به دلیل اهمیت و تاثیری که حکم قاضی در سرنوشت افراد دارد، سختگیری های بسیاری نیز در آزمون قضاوت اعمال می شود. آزمون قضاوت سالانه از سوی قوه قضاییه برگزار می شود؛ لذا متقاضیان می بایست در تاریخ مقرر شده ثبت نام خود را نهایی کنند. آن دسته از متقاضیانی که در تاریخ اصلی زمان بندی آزمون، فرصت ثبت نام قضاوت را از دست داده اند هم باید در تمدید مهلت ثبت نام آزمون قضاوت اقدام کنند. اگر قصد شرکت در آزمون قضاوت 1403 را دارید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

متقاضیان گرامی با وجود فرصت ثبت نام مجدد آزمون قضاوت، پیشنهاد می کنیم که حتما در زمان اصلی ثبت نام خود را نهایی کنید؛ در صورت بروز خطا و یا عدم دسترسی به سیستم برای ثبت نام در آزمون نیز می توانید با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس گرفته و از کارشناسان مرکز ایران تحصیل درخواست ثبت نام و یا راهنمایی جهت رفع مشکل ایجاد شده کنید.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون قضاوت 1403

علاقمندان به حرفه و شغل قضاوت می توانند در صورت داشتن شرایط مورد نیاز برای استخدام در آزمون قضاوت، با شرکت در آزمون تصدی منصب قضا که توسط قوه قضاییه برگزار می شود، شانس خود را برای استخدام محک بزنند. این آزمون به دو صورت جذب عمومی و جذب اختصاصی قضات برگزار می شود و تنها افراد دارای مدرک دانشگاهی مرتبط با رشته حقوق و طلبه های دارای مدرک حوزوی می توانند در زمان مقرر شده برای نام نویسی داوطلبان در آن ثبت نام کنند.

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه و مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی سالانه فرصت ثبت نام قضاوت را اعلام می کنند. این تاریخ ممکن است به دلیل عواملی چون اعلام نیاز قوه قضاییه، تصمیم گیری مراجع ذیربط، به پایان رسیدن فرایند گزینش داوطلبان سال قبل و … تغییر کند. به محض منتشر شدن دفترچه ثبت نام آزمون، داوطلبان می توانند برای ثبت نام در آزمون قضاوت اقدام کنند.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون قضاوت چه زمانی است؟

با توجه به اینکه حجم ترافیک ورودی به سامانه در زمان نام نویسی ناگهان زیاد می شود، ممکن است کاربران با خطا رو به رو شده و موفق به ثبت نام در فرصت اولیه نشوند؛ به همین دلیل هم فرصت تمدید مهلت ثبت نام آزمون قضاوت به داوطلبان این آزمون داده می شود.

زمان ثبت نام اولیه آزمون قضاوت سال 1402 از 29 فروردین ماه الی 15 اردیبهشت ماه ادامه داشت و تمدید مهلت ثبت نام آزمون قضاوت 1402 دو بار صورت گرفت. در مورد آزمون قضاوت سال آینده یعنی 1403 اما هنوز تاریخ دقیقی برای اطلاع رسانی از سوی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام نشده است که بتوانیم تاریخ تمدید مهلت ثبت نام آزمون قضاوت 1403 را هم اعلام کنیم. به محض انتشار زمان بندی دقیق این آزمون، جدول مربوطه خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهد شد.

 

برای اطلاع از میزان تاثیر سهمیه در آزمون قضاوت در سال جاری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

مشاوره فرصت ثبت نام آزمون قضاوت

دفترچه ثبت نام آزمون قضاوت یکی از مهم ترین فایل ها و مدارکی است که شما را با جزئیات دقیق برگزاری آزمون آشنا می کند. پیشنهاد می کنیم که به محض انتشار این دفترچه، آن را دانلود کرده و در اولین فرصت ثبت نام آزمون قضاوت، نام نویسی خود را نهایی کنید و تا حد امکان انجام آن را به دقیقه نود موکول نکنید. توجه داشته باشید که گاه ممکن است تمدید مهلت ثبت نام آزمون قضاوت صورت نگیرد و شما دیگر شانس دوباره ای نداشته باشید.

مشاوره فرصت ثبت نام آزمون قضاوت

اگر در زمان ثبت نام مشکلی در سامانه رخ داد و یا به علت پایین بودن سرعت اینترنت و بالا بودن حجم ترافیک ورودی امکان مشاهده سامانه برای شما مهیا نبود، می توانید با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید و از کارشناسان مرکز ایران تحصیل بخواهید تا پروسه ثبت نام شما را انجام دهند. هم چنین برای اطلاع از نحوه رفع مشکلات ایجاد شده نیز، بهترین گزینه تماس با مشاوران ایران تحصیل است.

فراموش نکنید که به علت اینترنتی بودن تمامی مراحل ثبت نام، بروز خطا و مشکل امری طبیعی است و برای هر داوطلبی ممکن است اتقاف بیوفتد؛ پس نا امید نشده و تا زمان اتمام فرصت ثبت نام شانس خود را امتحان کنید.

 

برای اطلاع از چگونگی آزمون قضاوت شورای حل اختلاف بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

اخبار پیرامون آزمون قضاوت

◀ آزمون تشریحی قضاوت در 27 مرداد ماه 1402 برگزار شد:

براساس اطلاعیه ای که از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه منتشر شده، باتوجه به درخواست مکرر داوطلبان مبنی بر تعویق زمان برگزاری آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی منصب قضا سال 1402، این آزمون با تاخیر در روز جمعه مورخ 27 مرداد ماه 1402 و صرفا در شهر تهران برگزار شد.

ساعت و محل برگزاری آزمون نیز متعاقباً از طریق کارت ورود به جلسه متقاضیان که از سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاه به نشانی www.hrc.ir قابل دریافت است، اطلاع رسانی شد.

✅ مواد امتحانی آزمون تشریحی قضاوت در این دوره برای متقاضیان دانشگاهی عبارت است از:

حقوق مدنی (کتاب دکتر ناصر کاتوزیان)، حقوق تجارت (کتاب دکتر ربیعا اسکینی)، آئین دادرسی مدنی جلد 1 و 2 (کتاب دکتر عبدالله شمس)، آئین دادرسی کیفری (کتاب دکتر محمد مصدق یا دکتر جواد طهماسبی)، اجرای احکام کیفری (کتاب احمدرضا عابدی)، حقوق جزای عمومی جلد 1 و 2 و 3 (کتاب دکتر محمد علی اردبیلی)، حقوق جزای اختصاصی (کتاب دکتر حسین میر محمد صادقی).

 

خلاصه مطلب

آزمون قضاوت یکی از آزمون های دشواری است که هر سال از سوی قوه قضاییه برای متقاضیان دارای مدرک دانشگاهی و حوزوی (طلاب) برگزار می شود. آزمون قضاوت از سه مرحله تشکیل می شود: تستی، تشریحی و مصاحبه حضوری و متقاضیان باید برای اینکه بتوانند در این مراحل شرکت کنند، در تاریخ مقرر شده ثبت نام خود را نهایی کنند؛ در غیر این صورت تنها شانس آنها اقدام در زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون قضاوت خواهد بود. همانطور که در مقاله بالا گفتیم هنوز تاریخ فرصت ثبت نام آزمون قضاوت 1403 اعلام نشده است.

متقاضیان گرامی توجه داشته باشید که در صورت اعلام زمان ثبت نام اصلی و ثبت نام مجدد آزمون قضاوت سال 1403، این مقاله به روز شده و خدمت شما اطلاع رسانی خواهد شد. در صورت داشتن سوال و یا نیاز به راهنمایی بیشتر نیز می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید. مشاوران مرکز ایران تحصیل به بهترین نحو شما را راهنمایی کرده و از آخرین اخبار پیرامون آزمون قضاوت مطلع خواهند کرد.

 

برای دانلود پی دی اف کامل مقاله تمدید مهلت ثبت نام آزمون قضاوت بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید

به چه صورت می توان در فرصت ثبت نام آزمون قضاوت، نام نویسی کرد؟

متقاضیان گرامی برای ثبت نام و شرکت در آزمون قضاوت می بایست در بازه زمانی مقرر شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و مراحل نام نویسی را طی کنند. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

زمان ثبت نام آزمون قضاوت 1403 چه تاریخی است؟

زمان بندی دقیق ثبت نام در آزمون قضاوت 1403 هنوز از سوی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام نشده است. به محض اعلام زمان نام نویسی این مقاله به روز رسانی شده و تاریخ دقیق به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی می شود.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون قضاوت 1403 چه زمانی است؟

هنوز تاریخ دقیقی برای اطلاع رسانی اعلام نشده است که بتوانیم تاریخ تمدید مهلت ثبت نام آزمون قضاوت 1403 را هم اعلام کنیم. برای اطلاع از آخرین وضعیت آزمون قضاوت می توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا