تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی 1401 + تاریخ


تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

دانشگاه علمی کاربردی هر ساله بعد از پایان مهلت ثبت نام خود برای آن دسته از داوطلبانی که از ثبت نام جا مانده اند تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی در نظر می گیرد. به طوری که آن ها می توانند در این مدت زمان در 20 کد رشته محل های دانشگاه علمی کاربردی در سراسر کشور ثبت نام کنند. هم‌چنین داوطلبانی که در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نام نویسی کردند می توانند در این زمان در صورت لزوم اطلاعات ثبت نامی خود را اصلاح کنند.

تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ در واقع آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان است. لذا آن ها باید از تاریخ دقیق آن اطلاع داشته باشند. به همین دلیل لازم است از کارشناسان تحصیلی کمک بگیرند تا از زمان دقیق مهلت تمدید ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جویا شوند. شما جهت ارتباط با این کارشناسان می توانید با شماره تلفن 9099075307 تماس بگیرید. هم‌چنین دقت کنید که در حال حاضر مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی بهمن ماه از ۵ تا ۱۷ دی ماه برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته آغاز شده است که بعد از اتمام مهلت آن می توانید منتظر تاریخ تمدید ثبت نام باشید.

ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

همان گونه که می دانید دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در دو نوبت ورودی مهر ماه و بهمن ماه از داوطلبان واجد شرایط در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد. داوطلبان در تاریخ مقرر شده می توانند در دانشگاه علمی کاربردی 1401 ثبت نام کنند. در ادامه به تفکیک هر کدام از آن ها بسنده می کنیم.

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در ورودی نوبت اول سال 1401

تاریخ ثبت نام ورودی مهر ماه دانشگاه علمی کاربردی از ۲۴ تا ۳۱ مرداد ماه بوده است که مهلت آن تمام شده است. در این محدوده زمانی داوطلبان واجد شرایط در مقاطع کاردانی و کارشناسی می توانستند با ارائه مدارک لازم فرآیند ثبت نام خود را در سایت دانشگاه علمی کاربردی انجام دهند.

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در ورودی نوبت دوم سال 1401

در نوبت بهمن ماه نیز دانشگاه علمی کاربردی برای ظرفیت های باقی مانده خود در این دانشگاه از داوطلبان واجد شرایط دانشجو می پذیرد. لذا اگر شما موفق نشدید در نوبت مهر ماه در دانشگاه علمی کاربردی قبول شوید می توانید در نوبت بهمن ماه مجددا شانس خود را امتحان کنید.

ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی ورودی بهمن ماه

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی کلیک کنید.

البته دقت کنید که تمام کد رشته محل هایی که در نوبت مهر ماه وجود داشتند در نوبت بهمن ماه وجود ندارند. در واقع در نوبت بهمن ماه تنها برای کد رشته محل هایی که ظرفیت خالی دارند از داوطلبان واجد شرایط دانشجو می پذیرند. در حال حاضر زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ورودی نوبت دوم 1401 از سوی سازمان سنجش اعلام شده است. آن ها پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام می توانند در این دانشگاه ثبت نام کنند. در زیر تاریخ دقیق ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی را برای شما اعلام می کنیم.

نیمسال تحصیلی زمان ثبت نام 
نیمسال دوم بهمن ماه کاردانی 7 تا 17 دی ماه 1401
کارشناسی 5 تا 15 دی ماه 1401

همان طور که در جدول بالا دقت می کنید تاریخ ثبت نام دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای نوبت بهمن ماه 1401 کاملا مجزا از هم هستند؛ بنابراین شما باید با توجه به مقطع تحصیلی خود مدارک لازم را در سامانه بارگذاری و ثبت نام کنید.

تاریخ تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم کلیه داوطلبانی که از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جا مانده اند می توانند در مهلت تمدید نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام اقدام کنند. دقت کنند که این تاریخ آخرین فرصت ثبت نامی داوطلبان خواهد بود و بعد از آن مجددا تمدید نخواهد شد، بنابراین شما در این تاریخ ثبت نام خود را تکمیل کنید. اگر به هنگام ثبت نام به هر مشکلی در رابطه با انتخاب کد رشته محل یا گردآوری مدارک مورد نیاز خود برخورد کردید می توانید با مشاوران ایران تحصیل با شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل نمایید.

معمولا مهلت تمدید نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی چند روز بعد از اتمام دوره ثبت نام آن شروع می شود و برای چند روز محدود ادامه دارد. این تاریخ برای نوبت مهر ماه ۱۴۰۱ از یکم تا چهارم شهریور ماه بوده است. در حالی که هنوز سازمان سنجش اطلاعیه ای را در مورد تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی بهمن ماه 1401 اعلام نکرده است. لذا شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

جهت اطلاع از رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور کلیک نمایید.

تاریخ تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی 

دریافت لیست کد رشته محل های دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ماه ۱۴۰۱

شما برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی باید دفترچه راهنما و کد رشته محل های آن را دریافت کنید که این دفترچه برای داوطلبان مقطع کاردانی و کارشناسی به شکل زیر است.

شما بعد از مطالعه دفترچه بالا باید از کلیه شرایط و ضوابط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی اطلاع داشته باشید و بر اساس آن ها اقدام به نام نویسی کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و هم چنین شهریه و رشته های تحصیلی آن ها می توانید مقاله ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه نمایید.

دقت کنید که اگر داوطلبی در ورودی مهر ماه 1401 در دانشگاه علمی کاربردی قبول شده باشد و در حال حاضر قصد ثبت نام مجدد در ورودی بهمن ماه را داشته باشد می تواند مراحل ثبت نام خود را طی کند. در صورتی که در ورودی بهمن ماه نیز قبول شود، آنگاه پذیرش قبلی او لغو  خواهد شد و می تواند در رشته جدید خود تحصیل کند. در واقع با او مانند یک دانشجوی انتقالی رفتار خواهند کرد.

 جهت اطلاع از سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

اخبار پیرامون دانشگاه علمی کاربردی

✔️ مجلس آماده تقویت دانشگاه علمی کاربردی است

حجت الاسلام ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت، تکمیل زنجیره تامین اشتغال جهت رسیدن به کارآفرینی پایدار بسیار ضروری است و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی مهارت ها و توان بیشتری برای ایجاد اشتغال در کشور دارند. به همین دلیل مهارت‌های اشتغال آفرینی یکی از اهداف مهم دانشگاه علمی کاربردی است. به همین جهت مجلس شورای اسلامی برای تقویت دانشگاه علمی کاربردی آماده است.

اخبار دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی کلیک کنید.

✔️ تصویب یک رشته جدید در دانشگاه علمی کاربردی برای اولین بار در کشور

علیرضا جمالزاده، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه علمی کاربردی، طی گزارش هایی اعلام کرد، در این دانشگاه رشته برنامه‌سازی بازی با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی تصویب شده است. این رشته در حال حاضر در مقطع کاردانی از دانشجویان واجد شرایط دانشجو می پذیرد. به طوری که دانشجویان با تحصیل در این رشته می توانند فرآیند ساخت بازی های دیجیتالی، ساخت رسانه های تعاملی، آزمایش بازی، ساخت بازی با سطح و معماری مناسب دارای نور و جلوه های ویژه، به کارگیری موتورهای بازی، اسکریپت نویسی، گرافیک کامپیوتری، صداگذاری و ساخت جلوه های ویژه برای بازی و برخط سازی بازی را یاد می گیرند. در نهایت فارغ التحصیلان این رشته می توانند در شغل هایی مانند تولید بازی، تکنسین توسعه دهنده بازی و برنامه نویس بازی مشغول به کار شوند.

 

خلاصه مطلب

افرادی که قصد ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی نوبت دوم ۱۴۰۱ را دارند می توانند از ۵ تا ۱۷ دی ماه به سایت سنجش مراجعه کنند و در آن جا با دانلود دفترچه راهنما، مراحل ثبت نام خود را طی کنند. آن ها برای این که بتوانند در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنند باید شرایطی داشته باشند، در غیر این صورت مجاز به ثبت نام نخواهند بود. دانشگاه علمی کاربردی برای آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیلی موفق نشدند ثبت نام خود را تکمیل کنند، فرصت دوباره ای را در نظر گرفته است.

آن ها می توانند در تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی به عنوان آخرین فرصت ثبت نام خود مراحل نام نویسی را تکمیل کنند. در حال حاضر این تاریخ توسط سازمان سنجش اعلام نشده است؛ بنابراین شما جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی با شماره 9099075307 در تمام ساعات شبانه روز تنها از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید. در صورتی که تلفن ثابت نداشته باشید می توانید با رزرو مشاور منتظر تماس آن ها باشید.

 

 جهت دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

 

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

مهلت تمدید نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی چقدر است؟

معمولا مدت زمان تمدید مهلت نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی بسیار محدود و در حد ۴ یا ۵ روز است. لذا شما بایددر اولین فرصت اقدامات خود را انجام دهید.

دانشجویانی که هم اکنون در دانشگاه علمی کاربردی مشغول به تحصیلی هستند می توانند در ورودی بهمن ماه ثبت نام کنند؟

دانشجویانی که در ورودی مهر ماه 1401 در دانشگاه علمی کاربردی قبول شدند می توانند برای ورودی بهمن ماه 1401 نیز اقدام کنند.

هزینه ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی چقدر است؟

هزینه ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای ورودی بهمن ماه 1401 متفاوت است. به طوری که شما با مراجعه به سازمان سنجش می توانید از آن مطلع شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا