ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1402 + راهنمای تصویری


ارشد فراگیر پیام نور
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

هر ساله افراد زیادی تصمیم به شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور گرفته و اقدام به ثبت نام میکنند. دانشگاه پیام نور با در نظر گرفتن شرایط ویژه راهی را برای ادامه تحصیل، خدمت علاقه مندان ارائه میدهد. از مزایای تحصیل در این مرکز آموزشی می توان به منعطف بودن زمان کلاس ها و شهریه کمتر نسبت به دیگر مراکز آموزشی غیر روزانه اشاره کرد. با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان و متقاضیان پذیرش فراگیر پیام نور فوق لیسانس، در این مقاله به نحوه ثبت نام در سامانه فراگیر ارشد و شرایط و مدارک لازم برای شرکت در این آزمون پرداخته شده است.

در صورت وجود هرگونه ابهام و یا سوال میتوانید از طریق شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد)، با مشاوران آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. همکاران ما همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

 

زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

دانشگاه پیام نور با ارائه دوره های مختلف تحصیلی برای مقاطع مختلف راه های متعددی جهت ادامه تحصیل برای اقشار مختلف جامعه ارائه میدهد. آزمون  ارشد فراگیر پیام نور نیز یکی از راه های مناسب جهت تحصیل در مقطع کارشناسی  ارشد برای افرادی  است که داوطلب تحصیل در این مقطع هستند اما نتیجه مطلوبی در آزمون سراسری نگرفته اند و یا قادر به حضور ثابت در کلاس درس نیستند. ثبت نام این آزمون برای ورودی مهر ماه 1401 از 10 اسفند 1400 تا 20 فروردین 1401 بوده است، لازم به ذکر است که زمان ثبت نام دوره بیست و سوم آزمون ارشد فراگیر پیام نور برای داوطلبان سال 1402 هنوز اعلام نشده است، با توجه به روند سال های گذشته پیش بینی میشود ثبت نام این آزمون از نیمه اول اسفند ماه 1401 آغاز شود.

 

 

آیا زمان پذیرش ارشد فراگیر پیام نور تمدید می شود؟

به طور معمول و بعد از پایان یافتن زمان ثبت نام فراگیر پیام نور زمانی دوباره هم برای داوطلبان و متقاضیانی که به هر دلیلی موفق به ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور فراگیر نشده اند در نظر گرفته می شود. داوطلبان در این مهلت مجدد می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور بدون کنکور و با پرداخت هزینه آزمون، ثبت نام خود را انجام دهند.

البته، داوطلبانی که قبلاً و در مهلت تعیین شده اقدام به پذیرش در ارشد فراگیر پیام نور کرده اند در حال حاضر می توانند فرم ثبت نام خود را بررسی کرده و در صورت داشتن مشکل یا بروز خطایی آن را اصلاح کنند.

آشنایی با سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

برای ثبت نام در آزمون ارشد پیام نور و دریافت دفترچه ثبت نام افراد باید به سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و سامانه جداگانه ای برای این امر وجود ندارد.

 

سامانه پیام نور

🔸 گزینه 1: زمان ثبت نام آزمونو جدیدترین اطلاعیه ها و همچنین دریافت دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور  در این قسمت قابل مشاهده می باشد.

🔸 گزینه 2: جدیدترین اخبار در خصوص ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور  در این قسم قابل مشاهده می باشد.

🔸 گزینه 3: سیستم پاسخگویی سامانه سنجش بوده که داوطلبین می توانند با مراجعه به این قسمت در هر زمان از شبانه روز پرسش خود را مطرح نماید و در زمان اعلام نتایج اعتراض خود را ثبت نمایند و درخواست های خود را ثبت کرده و سپس بعد از بررسی کارشناسان، نتیجه به داوطلب اعلام خواهد شد.

نحوه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1402

سامانه ثبت نام فراگیر بدون کنکور و یا با آزمون در سایت سنجش انجام میشود. علی رغم اینکه اطلاعیه ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور 1402 منتشر نشده است، اما روند ثبت نام آزمون، در سال های گذشته مشابه بوده و در سایت سنجش آموزش کشور انجام میشود.

🔸 ثبت نام ارشد پیام نور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می گیرد که به عنوان تنها سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور شناخته می شود.

🔸 در گام اول ابتدا به صفحه اصلی وبسایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org مراجعه و از طریق منوی موجود در سمت راست صفحه، گزینه “پیام نور” را انتخاب نمایید.

🔸 در صورتی که در زمان مقرر اقدام به ثبت نام نمایید، گزینه ای تحت عنوان : “ثبت نام آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور”  را مشاهده خواهید کرد. بر روی این لینک کلیک کرده و وارد صفحه ثبت نام شوید.

ثبت نام آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته

* پیش از ثبت نام به دقت دفترچه راهنمای منتشر شده در سایت سازمان سنجش را مطالعه و بررسی نمایید.

 

🔸 در گام بعدی از منوی سمت راست گزینه “خرید کارت” را به منظور پرداخت هزینه آزمون و خرید کارت اعتباری انتخاب کنید.

خرید کارت پیام نور

🔸 پس از ورود به صفحه سیستم خرید اینترنتی کارت اعتباری، تیک گزینه آزمون مورد نظر خود را فعال نموده و بر روی “تایید و ادامه” کلیک کنید.

خرید سریال

🔸 در این صفحه لازم است که اطلاعات فردی خواستی شده را وارد کرده و مجددا بر روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک کنید.

🔸 در صفحه بعدی بعد از اتمام این مراحل یک کد پیگیری پرداخت به شما ارائه داده می شود که با استفاده از آن می توانید در صورت بروز مشکل مشکل خود را پیگیری نمایید، علاوه بر این بعد از مطالعه مفادی که در صفحه به شما نمایش داده خواهد شد باید اقدام به کلیک روی گزینه “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط شماره پیگیری را پرداخت نموده ام” نمایید و سپس گزینه “ادامه روند پرداخت” را انتخاب کنید.

🔸 در گام بعدی لازم است از طریق درگاه بانکی پرداخت را انجام دهید و در صورت پرداخت موفق، کد ۱۲ رقمی به شما ارائه خواهد شد که این کد را یادداشت نموده و نزد خود نگهداری کنید.

🔸 بعد از پرداخت هزینه باید به صفحه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر بازگردید و گزینه “تایید و ادامه_گام بعدی” را انتخاب کنید

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر

🔸 در این صفحه لازم است سریال ثبت نام 12 رقمی و عبارت امنیتی را در کادر های مربوطه درج کرده و گزینه “تایید” را انتخاب کنید.

مراحل ثبت نام ارشد فراگیر

در زمان ثبت نام اگر پرسش و یا ابهامی دارید می توانید این کار را به دست کارشناسان ایران تحصیل بسپارید. کافی است با  شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس گرفته و درخواست ثبت نام و یا راهنمایی نمایید.

مدارک لازم برای پذیرش فراگیر پیام نور فوق لیسانس

آزمون ارشد فراگیر پیام نور نیز مانند سایر ازمون ها نیازمند شرایط و مدارکی است که هر ساله در دفترچه راهنمای ثبت نام درج میشود، نظر به اینکه تا کنون اطلاعاتی مبنی بر ثبت نام آزمون ارشد فراگیر 1402 منتشر نشده است، به توضیح و تشریح مدارک مورد نیاز در آزمون های سال های گذشته پرداخته ایم. قابل توجه است که هرساله ممکن است تغییرات جزئی در این موارد اعمال شود که به محض انتشار اطلاعیه های آزمون سال 1402 این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

دقت داشته باشید که پذیرش فراگیر پیام نور فوق لیسانس بدون تهیه مدارک اعلام شده به هیچ وجه امکان پذیر نیست، لازم است در زمان ثبت نام و یا پیش از آن، جهت تهیه و آماده سازی مدارک لازم اقدام کنید.

 

📌 برای اطلاع از رشته های جدید پیام نور بدون کنکور کلیک کنید.

 

مدارک نشان دهنده فارغ التحصیلی داوطلب

* مدرک کارشناسی جهت متقاضیان دو مقطع کارشناسی ناپیوسته و پیوسته

* مدرک کاردانی جهت دانش آموختگان دوره کارشناسی ناپیوسته

کارت ملی و شناسنامه

برای درج اطلاعات درخواستی داوطلب در دسترس بودن شناسنامه و کارت ملی در زمان ثبت نام فراگیر پیام نور ضروری است.

عکس اسکن شده داوطلب

کلیه داوطلبان و متقاضیان باید پیش از وارد شدن به سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور بدون کنکور و انجام مراحل پذیرش فوق لیسانس، عکس پرسنلی خود را به صورت اسکن شده در سایت ثبت نام فراگیر پیام نور بدون آزمون بارگذاری کنند.

سریال ثبت نام آزمون ارشد فراگیر

کلیه داوطلبان و متقاضیان ثبت نام و پذیرش فراگیر پیام نور فوق لیسانس باید در مهلت و تاریخ ثبت نام فراگیر پیام نور جهت دریافت شماره سریال ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اقدامات لازم را انجام دهند.

* سریال ثبت نام آزمون، کد 12 رقمی دریافتی پس از خرید کارت آزمون می باشد.

ارائه فرم معدل جهت دانشجویان آخرین سال کارشناسی

گروهی از دانشجویانی که مشغول به تحصیل در آخرین سال از دوره کارشناسی خود هستند و تمایل به پذیرش فراگیر پیام نور فوق لیسانس و ثبت نام ارشد پیام نور دارند، باید میانگین کلیه واحدهای پاس شده را تا آخرین روز شهریور سال جاری در فرم تعبیه شده وارد کنند و بعد از تأیید مرکز دانشگاهی محل تحصیل، برگه را در نزد خود حفظ کنند.

دریافت تأییدیه متقاضیان دارای معلولیت از بهزیستی

افرادی که دچار معلولیت هستند لازم است جهت تشکیل پرونده به سازمان بهزیستی مراجعه کند تا بند مرتبط با معلولیت برای آنها اعمال گردد.

اخذ تأییدیه مختص استفاده از دو سهمیه ایثارگران و رزمندگان

تمامی افراد داوطلبان مشمول دو سهمیه ایثارگران و رزمندگان لزوماً باید براساس موارد مندرج در دفترچه ارشد فراگیر پیام نور جهت اخذ تأییدیه سهمیه و یا دریافت کد پیگیری خود اقدامات لازم را از طریق ارگان های مربوطه انجام دهند.

شرایط ثبت نام جهت پذیرش فراگیر پیام نور فوق لیسانس

ثبت نام فراگیر در گرو داشتن شرایط لازم برای پذیرش فراگیر پیام نور فوق لیسانس است. در واقع، کلیه داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام با دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و بررسی و مطالعه دقیق آن از شرایط در نظر گرفته شده جهت ثبت نام مطلع شوند. 

پذیرش فراگیر پیام نور فوق لیسانس

شرایط عمومی ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

  1) اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.

  2) نداشتن عناد با نظام جمهوري اسلامي ايران.

*مصاديق عناد شامل:

الف) مبارزه مسلحانه با نظام جمهوري اسلاميايران.

ب) داشتن وابستگي تشكيلاتي به گروهكهاي محارب.

ج) پرداخت كمك مالي به گروهكهاي محارب، هواداري تشكيلاتي و يا عضويت در گروهكهاي مزبور آنها

د) تبليغ ماترياليسم و اديان ساختگي.

 3) عدم احراز فساد اخلاقي.
*مصاديق فساد اخلاقي: اعتياد به مواد مخدر و اشتهار به فحشا ميباشد.

 4) برخورداري از توانايي جسمي متناسب با رشته انتخابي.

🔔 اطلاعیه 🔔 

توجه داشته باشید که ثبت نام اتباع در ارشد فراگیر پیام نور شامل ضوابط به خصوص خود می باشد و صرفا در صورت دارا بودن کد اتباع برای افراد غیر ایرانی امکان پذیر می باشد.

شرایط اختصاصی ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

داشتن مدرک کارشناسی که به تائید وزارت علوم رسیده باشد.

دانشجویان سال آخر کارشناسی مدرک خود را باید تا 30 بهمن دریافت کرده باشند.

 

شرایط نظام وظیفه برای پذیرش در ارشد فراگیر پیام نور

براساس شرایطی که برای ثبت نام ارشد پیام نور مشخص شده است معافیت تحصیلی برای دانشجویان صورت نپذیرفته و داوطلبان آقا باید وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص نمایند.

سازمان سنجش جدول وضعیت نظام وظیفه را جهت اطلاع بیشتر دانشجویان در دفترچه راهنمای آزمون منتشر میکند. جدول زیر شرح وضعیت نظام وظیفه برای سال 1401 است. قابل توجه است که این شرایط در سال های گذشته تقریبا یکسان بوده است و تنها دستخوش تغییرات جزئی شده است. این جدول به منظور اطلاع هر چه سریعتر داوطلبان از شرایط آورده شد است، با این وجود به محض انتشار دفترچه راهنمای سال 1402 این جدول نیز بروزرسانی خواهد شد. در صورتی که متقاضیان یکی از این شرایط را داشته باشند می توانند در ارشد فراگیر پیام نور شرکت نمایند.

 

کد وضعیت شرح وضعیت نظام وظیفه
1 داشتن کارت پایان خدمت هوشمند
2 داشتن کارت معافیت دائم هوشمند(كفالت، پزشكي، ايثارگران، موارد خاص و…) 
3 افرادی که متولد سال 1352 یا قبل از آن هستند به شرط عدم تغییر سن
4 فارغ التحصیل مقطع کارشناسی دارای برگ آماده به خدمت بدون مهر غیبت که زمان پذیرش و قبولی قطعی وی قبل از تاریخ اعزام به خدمت مندرج در برگ اعزام باشد.
5 دانشجوی سال آخر کارشناسی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1401 در سنوات مجاز تحصیلی فارغ التحصیل شود (فاقد غیبت سربازی).
6 داوطلبی که در سنوات مجاز تحصیلی در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده و از زمان فراغت از تحصیل تا زمان پذیرش و شروع به تحصیل مقطع کارشناسی ارشد بیش از یک سال سپری نشده و وارد غیبت نشده باشد .
7 کارکنانی که متعهد به خدمت در وزارتخانه ها و سازمان ها هستند (فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد)
8 کارکنان پایور و کارکنانی که در نیروهای مسلح شاغل هستند.
9 طلاب علوم دینی دارای مدرک کارشناسی که موفق به دریافت معافیت تحصیلی از حوزه های علمیه معتبر شده اند.
10 مشمولان دارای برگه معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت
11 سربازان در حال خدمت در نیروهای مسلح و سایر نهادها که فارغ التحصیل مقطع کارشناسی هستند و فاقد غیبت قبل از اعزام می باشند. 
12 دانشجویان انصرافی دانشگاه ها که در سقف مجاز سنوات تحصیلی انصراف داده و از زمان انصراف تا پذیرش آن ها بیش از یک سال سپری نشده باشد.

 

شیوه پذیرش فراگیر پیام نور فوق لیسانس

  • نمره نهايي لازم براي قبولي بر اساس تأثير 80 درصدي ميانگين دروس حاصل از آزمون و تأثير 20 درصدي ميانگين معدل مدرك كارشناسي ميباشـد.
  • داوطلبانی که در دوره کارشناسی ناپیوسته تحصیل کرده اند، حاصل میانگین دو دوره کاردانی و کارشناسی آنها به عنوان میانگین کل دوره کارشناسی در نظر گرفته میشود.

شیوه پذیرش فراگیر پیام نور فوق لیسانس

شهريه ارشد فراگیر پیام نور

هر ساله نرخ شهریه ثابت و متغیر تصویب شده، پیش از شروع سال تحصیلی اعلام میشودو با توجه به اینکه هزینه تحصیل در مقطع ارشد فراگیر پیام نور 1402 اعلام نشده است، در جدول زیر شهریه تصویب شده برای دواطلبان سال 1401 را آورده ایم. هرسال این قیمت ها ممکن است دچار تغییرات و افزایش جزئی شوند،که به محض اعلام، این مطلب بروزرسانی میشود. 

شهریه دانشگاه پیام نور از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل میشود؛ شهریه ثابت، شهریه مصوب و پایه است و شهریه متغیر، با توجه به واحد های عملی و نظری متغیر است.

 

شهریه متغیر شهریه متغیر شهریه متغیر
دروس نظري دروس عملي كم هزينه دروس عملي پرهزينه و پايان نامه
1/613/450(ریال) 4/761/000(ریال) 7/895/325(ریال)
شهریه ثابت
17/192/500 (ریال)

 

 

📌 برای کسب اطلاع از  نتایج قبولی ارشدفراگیر پیام نور کلیک کنید.

 

آیا امکان گذراندن دوره های آمادگی آزمون ارشد فراگیر پیام نور وجود دارد؟

یکی از سؤالاتی که معمولاً‌ داوطلبان مایل به شرکت و ثبت نام ارشد فراگیر از  می پرسند این است که آیا قبل از برگزاری آزمون ارشد فراگیر امکان شرکت در کلاس های مختلف برای آمادگی بیشتر وجود دارد یا خیر؟

بله هرساله موسسات زیادی اقدام به برگزاری دوره های آمادگی برای این آزمون میکنند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

 

نکات پذیرش در ارشد فراگیر پیام نور

  • داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دانشگاه پیام نور به عنوان دانش پذیرش(نه دانشجو)، به ادامه تحصیل میپردازند. روند تحصیلی در دانشگاه پیام نور تقریبا مشابه دیگر مراکز آموزشی است.
  • تحصیل در دانشگاه پیام نور با پرداخت شهریه همراه است که از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده است. این هزینه ها هر ساله تصویب و اعلام میشوند و در گذر هر ترم تغییراتی را شامل میشوند. شایان ذکر است که این شهریه از بسیاری از مراکز و دانشگاه های غیر روزانه کمتر است.
  • متقضیان، در هنگام ثبت نام آزمون میتوانند رشته محل های مورد نظر را نیز انتخاب کنند. این یعنی دو فرآیند ثبت نام و انتخاب رشته به طور همزمان انجام میشود.
  •  منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، دروس ترم اول فوق لیسانس است که داوطلب با مطالعه دقیق دروس میتواند به سوالات آزمون پاسخ دهد.

📌 جهت دریافتنمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نورروی لینک مربوطه کلیک کنید.

سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور

آخرین اخبار پیرامون ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

📢 نتایج نهایی آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال 1401 اعلام شد.

حسن مروتی گفت: در آزمون دوره‌های فراگیر ارشد پیام نور ۱۲۰ هزار و ۱۰۷ داوطلب ثبت‌نام کردند که  ۵۳ درصد ثبت‌نام کنندگان آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی زن و ۴۷ درصد مرد بودند که در ۵ گروه امتحانی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر به رقابت پرداختند که در نهایت ۱۹ هزار و ۳۱۰داوطلب در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور  و ۲۲ هزار و ۴۲۹ نفر در دوره‌های فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شدند. معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همه پذیرفته‌شدگان به شرط اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی مورد تائید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱، مجاز به ثبت‌نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود هستند.

 نتایج نهایی آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

📢 آیا آزمون فراگیر ارشد پیام نور سال 1402 برگزار می شود؟

شنیده هایی به گوش ما رسیده که مسئولین پیام نور همچنان در حال تلاش هستند که این آزمون در سال 1402 برگزار شود. رایزنی ها با بخش های مختلف در جریان است که در همین اسفند ماه 1401 روند ثبت نام آزمون فراگیر آغاز شود.

تقریبا می توان یک موضوع را در زمینه آزمون فراگیر ارشد پیام نور سال 1402 حتمی دانست. اگر در اسفند ماه سال 1401 روند ثبت نام آزمون فراگیر ارشد از سایت سنجش آغاز نشود، تقریبا می توان به این نتیجه رسید که برگزاری آزمون در خرداد یا تیرماه 1402 نخواهد بود و شاااید در مهر ماه و برای نیمسال دوم تصمیم سازمان تغییر کند.

خلاصه مطلب

هر ساله افراد زیادی با توجه به شرایط خاص دانشگاه پیام نور برای تحصیل اقدام به ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور میکنند. با توجه به تعداد زیاد متقضیان در این مقاله به نحوه ثبت نام و شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام این آزمون پرداخته شده است. با مطالعه این مقاله میتوانید از اطلاعات و جزئیات هزینه ها و اعلام نتایج دانشگاه پیام نور اطلاع یابید. در صورت وجود هرگونه ابهام و یا سوال در این خصوص، میتوانید از طریق شماره شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) با مشاوران آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

📥 برای دریافت پی دی اف کامل این صفحه کلیک کنید. 📥

 

 

🎧 پادکست صوتی مقاله 🎧


4.1/5 – (20 امتیاز)

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

آیا امکان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور برای کلیه افراد متقاضی وجود دارد؟ 

امکان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور تنها برای افرادی امکان پذیر است که طبق توضیحات مندرج در مقاله، شرایط لازم برای ثبت نام را داشته باشند.

 ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور در چه سامانه ای انجام میشود؟

ثبت نام آزمون فراگیر پیام نور در سایت سنجش به آدرس sanjesh.org انجام میگیرد، نحوه ثبت نام در مقاله بالا به صورا کامل توضیح داده شده است.

شهریه هر ترم دانشگاه پیام نور به چه صورت است؟

شهریه هر ترم با توجه به مقطع و رشته متفاوت است که در مقاله فوق به آن اشاره شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا