ثبت نام امریه کمیته امداد 1402 + شرایط و رشته ها


خدمت سربازی از جمله تعهد های اجباری ای است که انجام آن برای تمامی آقایانی که به سن 18 سالگی رسیده اند، الزامی است. اگر فرد مشمول سربازی تحصیل کرده باشد و دارای مدارک دانشگاهی چون کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری باشد، براساس تخصص و دانش خود می تواند برای دریافت امریه سربازی اقدام کند. کمیته امداد از جمله ارگان های امریه پذیر است و متقاضیان می توانند پس از کسب اطلاع از رشته های مورد نیاز و شرایط امریه کمیته امداد در بازه مقرر شده از طریق آدرس اینترنتی emdad.ir برای ثبت نام امریه کمیته امداد اقدام کنند. آدرس اینترنتی ذکر شده، سایت امریه کمیته امداد امام خمینی می باشد و چگونگی مراحل نام نویسی از طریق آن در این مقاله بررسی خواهد گردید. با ما همراه باشید.

آن دسته از مشمولینی که دارای شرایط مورد نیاز برای دریافت امریه می باشند، تنها می توانند در طرح امریه یک سازمان و یا ارگان ثبت نام کنند. اگر مشمول تحصیل کرده هستید و در رابطه با اینکه چه نوع امریه ای در چه ارگانی مناسب شماست و یا آیا امریه ای برای رشته تحصیلی شما وجود دارد، سوالی دارید و یا نیاز به راهنمایی هستید، می توانید با کارشناسان ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنید. 

آشنایی با سایت امریه کمیته امداد امام خمینی | emdad.ir

کمیته امداد امام خمینی از جمله سازمان ها و ارگان های امریه پذیر است که به افرادی که در رشته های مورد نیاز امریه کمیته امداد تحصیل کرده اند و دارای مدارک تحصیلی کارشناسی، کارشنای ارشد و دکتری هستند، فرصت ثبت نام می دهد. متقاضیان گرامی باید از طریق سایت امریه کمیته امداد امام خمینی به نشانی اینترنتی emdad.ir درخواست خود را ثبت کنند. 

آشنایی با سایت امریه کمیته امداد امام خمینی

توجه داشته باشید که سایت امریه کمیته امداد امام خمینی، سامانه ای مجزا از سامانه اصلی کمیته امداد امام خمینی نیست و تنها یکی از خدمات ارائه شده در این وبسایت رسمی است. این سایت به عنوان پایگاه اطلاع رسانی ای موثق محسوب می شود و اطلاعات مهمی چون تاریخ ثبت نام و شرایط امریه کمیته امداد را به اطلاع متقاضیان آن می رساند. 

از جمله دیگر خدماتی که سایت امریه کمیته امداد امام خمینی ارائه می کند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات الکترونیک ارائه شده در سایت امریه کمیته امداد امام خمینی
تامین هزینه های معیشتی مدد جویان ارائه حمایت های اجتماعی به مدد جویان تامین مسکن مدد جویان کمک به ازدواج نیازمندان
پرداخت وام های ضروری به نیازمندان ارائه خدمات ویژه به نیازمندان اعطای کمک هزینه های تحصیلی به مدد جویان کمک به امنیت تغذیه نیازمندان
کمک به تامین سلامت نیازمندان پرداخت حق بیمه های اجتماعی نیازمندان حمایت از اشتغال نیازمندان ترویج فرهنگ خیر و احسان
برگزاری اردو های آموزشی تربیتی و زیارتی برای مدد جویان ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای به مدد جویان نگه داری و ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان ارائه خدمات حقوقی به نیازمندان
جذب متقاضیان امریه سربازی

 

 برای اطلاع از نحوه دریافت معافیت کفالت پدر تحت پوشش کمیته امداد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

نحوه ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی چگونه است؟

مشمولین خدمت سربازی تحصیل کرده، در صورت واجد شرایط بودن، با گرفتن امریه سربازی و شروع خدمت خود به عنوان یکی از کارکنان وظیفه در کمیته امداد امام خمینی، می توانند بدون اینکه در طول خدمت خود در مناطق و یگان های نظامی حضور پیدا کنند خدمت خود را به اتمام برسانند. این افراد همانند سایر کارکنان و کارمندان این سازمان، در ساعات مقرر شده حضور داشته و انجام وظیفه می کنند. اما چگونه می توان چنین امریه ای را دریافت کرد؟

با انتشار فراخوان پذیرش و جذب کارکنان وظیفه از سوی کمیته امداد امام خمینی، اعلام شده است که متقاضیان دارای شرایط امریه کمیته امداد می توانند از تاریخ یکم مرداد ماه 1402 جهت ورود به سایت امریه کمیته امداد امام خمینی به نشانی اینترنتی emdad.ir اقدام کرده و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند. 

نحوه ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی چگونه است؟

با توجه به اینکه برخی از مشمولین ممکن است در زمان ثبت نام با مشکل هایی مواجه شوند و یا از نحوه ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی اطلاعی نداشته باشند، قصد داریم در این مقاله به بررسی و ارائه آموزش عملی ای از چگونگی مراحل ثبت نام در سایت امریه کمیته امداد امام خمینی بپردازیم. با ما همراه باشید. 

✅ نحوه ورود به سایت و ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی عبارت است از:

در ابتدا می بایست متقاضیان عبارت «سایت امریه کمیته امداد امام خمینی» یا آدرس اینترنتی «emdad.ir» را در قسمت جستجوی مرورگر خود وارد کنند. (برای ورود مستقیم به این سامانه می توانید بر روی لینک ذکر شده کلیک کنید.) اولین سایتی که به شما نشان داده می شود، سایت کمیته امداد امام خمینی است. بر روی آن کلیک کنید.

مرحله اول ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی

وارد صفحه ای مانند تصویر زیر خواهید شد. این سامانه، سایت رسمی اداره کمیته امداد امام خمینی است و اطلاعات مختلف مربوط به این ارگان دولتی را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. 

مرحله دوم ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی

پس از وارد شدن به صفحه اصلی سایت امریه کمیته امداد امام خمینی، لازم است کمی پایین تر آمده و از بخش خدمات الکترونیک، گزینه «متقاضیان امریه سربازی» را انتخاب کنید. 

مرحله سوم ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی

با ورود بر روی گزینه «متقاضیان امریه سربازی»، با صفحه ای مانند تصویر زیر مواجه خواهید شد که فرم ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی است. در این فرم انواع اطلاعات هویتی و فردی و … از متقاضیان خواسته می شود که باید به دقت تکمیل شوند.

مرحله چهارم ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی

در بخش اول از شما اطلاعات اولیه و هویتی متقاضی امریه همچون: کد ملی، تاریخ تولد، نام و نام خانوادگی، وضعیت تاهل و … خواسته می شود.

مرحله پنجم ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی

در مرحله بعدی از شما مشخصات محل سکونت و تماس و اطلاعات تکمیلی خواسته می شود. (استان و شهر محل سکونت، کد پستی، شماره ثابت و همراه، داشتن یا عدم داشتن نسبت خويشاوندی با يکی از کارکنان امداد درسراسر کشور، متقاضی خدمت در استان و شهر و … )

مرحله ششم ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی

سپس اطلاعاتی در زمینه مشخصات برگ اعزام به خدمت و شرایط احراز متقاضیان امریه کمیته امداد امام خمینی از شما خواسته می شود. توجه داشته باشید که در زمان تکمیل اطلاعات تاریخ اعزام به خدمت و احراز هویت، اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید. 

مرحله هفتم ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی

در مرحله بعد اطلاعات مربوط به تحصیلات، سوابق شغلی و سوابق آموزشی متقاضی امریه خواسته می شود. تمامی اطلاعات را به دقت تکمیل کرده و مدارک خواسته شده را آپلود کنید. 

مرحله هشتم ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی

در نهایت نیز با کلیک بر روی گزینه «» در قسمت انتهایی صفحه، مراحل ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی شما تمام خواهد شد. مشمولین گرامی توجه داشته باشید که در صورت بروز خطا و یا مشکل در مراحل نام نویسی، جهت اطلاع از نحوه رفع آن، همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب می توانید با مشاوران مجرب ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنید.

 

 برای اطلاع از شرایط، رشته ها و نحوه ثبت نام امریه وزارت اقتصاد در سال جاری، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

رشته های مورد نیاز امریه کمیته امداد امام خمینی چیست؟

یکی از نکاتی که باید قبل از اقدام به ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی به آن توجه داشته باشید و نسبت به استعلام گیری از آن اقدام کنید، لیست رشته های مورد نیاز امریه کمیته امداد امام خمینی است. همانطور که گفته شد این سازمان دولتی براساس نیاز و کمبود نیروی خود اقدام به پذیرش کارکنان وظیفه می کند و به همین دلیل هم هر سال براساس نیاز، لیست رشته های مورد نیاز امریه کمیته امداد امام خمینی را منتشر می کند. 

رشته های مورد نیاز امریه کمیته امداد امام خمینی چیست؟

بر اساس این لیست رشته های مورد نیاز امریه کمیته امداد امام خمینی، مشمولین گرامی می توانند جهت طی کردن سایر مراحل ثبت نام، وارد سایت امریه کمیته امداد امام خمینی شوند. لازم به ذکر است که معمولا این سازمان از فارغ التحصیلان دارای هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سطح کشور اقدام به جذب نیرو می کند. تنها کافیست که رشته و تخصص شما در لیست رشته های مورد نیاز امریه کمیته امداد امام خمینی قرار داشته باشد.

لازم به ذکر است که تمامی مشمولین علامند به اخذ این امریه، در صورت داشتن شرایط امریه کمیته امداد امام خمینی، می توانند با دفتر کمیته امداد استان محل سکونت خود تماس گرفته و از شامل بودن و یا نبودن رشته و مدرک تحصیلی خود در لیست رشته های مورد نیاز امریه کمیته امداد امام خمینی سال جاری، کسب اطلاع کنند. 

 

 برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام امریه سازمان بنادر و دریانوردی سال جاری، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

مدارک مورد نیاز امریه کمیته امداد امام خمینی چیست؟

با توجه به اینکه ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی به صورت اینترنتی و از طریق سایت امریه کمیته امداد امام خمینی به نشانی اینترنتی emdad.ir صورت می گیرد، لازم است تا متقاضیان از لیست مدارک مورد نیاز برای نام نویسی در فراخوان جذب امریه این سازمان، اطلاعات مورد نیاز را کسب کرده باشند و به هنگام نام نویسی تمامی این مدارک را به صورت آماده در اختیار و در دسترس داشته باشند. 

مدارک مورد نیاز امریه کمیته امداد امام خمینی چیست؟

لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی عبارتند از:

عکس کارت ملی (الزامی)

یک الی دو عکس پرسنلی 4*3 (الزامی)

بارگذاری يکی از قبوض خدماتی دارای آدرس (الزامی)

ارائه کد پستی معتبری از محل سکونت متقاضی امریه

برگ سبز اعزام به خدمت (الزامی) – این برگه را باید قبلا از سازمان نظام وظیفه عمومی دریافت کرده باشید.

تصوير مدرک تحصیلی (الزامی)

سوابق شغلی متقاضی امريه (در صورت وجود)

سوابق آموزشی متقاضی امريه (در صورت وجود)

ارائه کارت عضویت و یا معرفی نامه معتبر در صورت داشتن یکی از شرایط ویژه (تاهل، معاف از رزم، سرپرست خانواده، خانواده ایثارگران، حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ و . . .)

ارائه اجاره نامه یا سند ملکی از محل سکونت متقاضی. (جهت بررسی بومی یا غیر بومی بودن وی)

نکته مهم: گاه در پذیرش و جذب نیروی امریه اعلام می گردد که اولویت با پذیرش افراد بومی است. در چنین شرایطی منظور از:

◀ بومی: فرد بومی کسی است که در شهر محل سکونت خود، خدمت کند و فاصله محل خدمت تا محل زندگی وی کمتر از 50 کیلومتر باشد. در این حالت شخص بومی می تواند پس از تمام شدن ساعت کاری، به منزل خود باز گردد.

◀ غیر بومی: فرد غیر بومی به کسی گفته می شود که فاصله محل سکونت تا محل خدمت وی بیش از 50 کیلومتر باشد و وی نتواند پس از تمام شدن ساعت کاری، به منزل خود بازگردد. در این صورت این شخص مجبور به سکونت در شهر محل خدمت خواهد بود.

متقاضیان گرامی توجه داشته باشید که چنانچه در مورد ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی دو دل هستید و شک و تردید دارید، می توانید با متخصصان ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنید و از لیست سایر ارگان ها و سازمان های امریه پذیر متناسب با مدارک تحصیلی و شرایط خود کسب اطلاع کنید. مشاوران ما به بهترین نحو شما را راهنمایی خواهند کرد. 

 

 برای اطلاع از شرایط و فرم جذب امریه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

شرایط امریه کمیته امداد امام خمینی سال 1402

دریافت امریه در هر ارگان و سازمانی نیازمند برخورداری از برخی شرایط عمومی و اختصاصی است که براساس ارگان امریه پذیر تغییر می کند و از طریق فراخوان جذب و پذیرش کارکنان وظیفه (امریه) آن سازمان، اطلاع رسانی می شود. در رابطه با کمیته امداد امام خمینی نیز می بایست متقاضیان مشمول دارای شرایط امریه کمیته امداد امام خمینی باشند. در این بخش قصد داریم تا لیستی از این شرایط را اعلام کنیم تا بتوانید از برخورداری و یا عدم برخورداری آن ها کسب اطلاع کنید.

شرایط امریه کمیته امداد امام خمینی

لیست شرایط امریه کمیته امداد امام خمینی در سال جاری عبارت است از:

عدم داشتن غیبت اولیه در برگ سبز اعزام به خدمت سربازی متقاضیان.

داشتن تخصص، مدارک و رشته تحصیلی مرتبط با نوع وظایف و فعالیت‌ های مورد نیاز کمیته امداد امام خمینی جهت استفاده از توانمندی علمی و تخصصی مشمولین در بهبود شاخص‌ های اقتصادی، تولیدی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و … به‌ ویژه در روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار کشور. 

دارا بودن حداقل یکی از شرایط زیر جهت ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی الزامی است:

 عضو بودن در خانواده ایثارگران ( که شامل فرزند یا برادر شهدا، جاوید الاثر ها، جانبازان، آزادگان و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه می باشد.) – (ارائه معرفی نامه از سوی بنیاد شهید جهت اثبات)

تحت پوشش و یا حمایت بودن توسط کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره).  – (ارائه معرفی نامه تحت پوشش کميته امداد جهت اثبات)

تحت پوشش و یا حمایت بودن توسط سازمان بهزیستی کشور. – (ارائه معرفی نامه تحت پوشش بهزیستی کشور جهت اثبات)

مشمولین متاهل (این افراد جهت اثبات می بایست تصاویری از صفحه اول و دوم شناسنامه خود را ارائه کنند.)

مشمولین معاف از رزم. (ارائه مدرک جهت اثبات)

علاقمند بودن به انجام خدمت سربازی در مناطق محروم و دارای ضریب پنج به بالا کشور.

داشتن سابقه عضویت در بسیج کشور به مدت حداقل 6 ماه.

حافظ قرآن بودن، عضو قاریان برتر بودن، داشتن دکترای تخصصی Ph.D، فارغ‌التحصیل بودن در دانشگاه‌ های برتر کشور.

داشتن بورسیه از سازمان کمیته امداد امام خمینی

عضو خانواده ایتام بودن.

عدم کارمند یا مسئول بودن یکی از فامیل های نسبی و سببی متقاضی در اداره کمیته امداد امام خمینی کشور. توجه داشته باشید که منظور از فامیل سببی و نسبی عبارت است از: فرزند، برادر و برادر زاده، داماد، خواهر زاده، برادر همسر، دایی، عمو و فرزند عمو و فرزند دایی، عمه و خاله.

جهت رعایت عدالت گزینشی در پذیرش کارکنان وظیفه، می بایست متقاضیان در آزمون کتبی برگزار شده توسط کمیته امداد امام خمینی حضور یابند و براساس سواد علمی خود به سوالات بیان شده پاسخ دهند. در صورت داشتن معدل مورد نیاز و قبولی در آزمون و مصاحبه، افراد دارای صلاحیت مشخص خواهند شد. 

 

برای اطلاع از لیست رشته ها و شرایط مورد نیاز برای ثبت نام امریه سازمان بنادر و دریانوردی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

نکات مهمی که باید قبل از ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی بدانید!

در بخش های قبلی مقاله شما را به صورت کامل با چگونگی ثبت نام و شرایط امریه کمیته امداد امام خمینی آشنا کردیم؛ اما هنوز برخی نکات تکمیلی باقی مانده است که تمامی متقاضیانی که علاقمند به گرفتن امریه سربازی می باشند، می بایست از آن ها مطلع بوده و سپس با داشتن آگاهی کامل اقدام به ثبت نام در فراخوان های منتشر شده کنند. در این بخش از مقاله شما را با این نکات مهم آشنا خواهیم کرد. 

نکات مهمی که باید قبل از ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی بدانید

نکات مهمی که باید قبل از ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی باید بدانید عبارتند از:

کمیته امداد امام خمینی  نمی تواند جهت پذیرش متقاضی مشمول به خدمتی که دارای غیبت از سربازی می باشد و یا قبلا به طول مدت محدودی در ارگانی دیگر خدمت کرده است، اقدام کند. متقاضیان نیز می بایست در زمان ثبت نام به عدم داشتن چنین شرایطی دقت لازم را داشته باشند.  

مشمولینی که موفق به دریافت امریه کمیته امداد امام خمینی می شوند، می بایست تابع مقررات این ارگان بوده و همانند سایر کارکنان این اداره، در ساعات اداری مقرر شده در محل خدمت خود حضور یابند. توجه داشته باشید که کمیته امداد می تواند در ساعات غیر اداری نیز در صورت نیاز از خدمات و تخصص شما استفاده کند. لازم به ذکر است که مسئول مربوطه بابت به کار گیری نیروی امریه در ساعات غیر اداری مستلزم پرداخت حقوق اضافه کاری نمی باشد.  

با دریافت امریه کمیته امداد هر استان و یا شهری، می بایست تا پایان مدت خدمت سربازی در آن محل حضور داشته باشید و نمی توانید بدون دریافت مجوز از ستاد کل نیروهای مسلح نسبت به جابه جایی، انتقالی، انصراف از خدمت و یا اعتراض به محل خدمت خود اقدام کنید. تنها در صورت داشتن چنین مجوزی انجام هرگونه تغییر میسر خواهد بود. 

هیچ یک از افراد مشغول به خدمت سربازی که امریه کمیته امداد امام خمینی را دریافت کرده اند، مجاز به تحصیل در حین خدمت نخواهند بود. در صورت قبولی در مقاطع تحصیلی بالاتر، با دریافت مجوزی معتبر از سازمان نظام وظیفه عمومی امکان تحصیل شما وجود خواهد داشت.

به استناد ابلاغیه‌ ستاد کل نیرو های مسلح، افرادی مشمولی که یتیم بوده و فاقد پدر هستند، می‌ بایست در شهر محل سکونت خود به عنوان نیروی امریه به‌ کار گرفته شوند. (در صورت امضای رضایت نامه کتبی متقاضی جهت ادامه خدمت در نقاطی دیگر، پذیرش آن ها در نواحی دیگر بلا مانع است.)

به استناد ابلاغیه‌ ستاد کل نیرو های مسلح، افرادی مشمولی که متاهل می باشند، می‌ بایست در شهر محل سکونت خود و یا همسر به عنوان نیروی امریه به‌ کار گرفته شوند. (در صورت امضای رضایت نامه کتبی متقاضی جهت ادامه خدمت در نقاطی دیگر، پذیرش آن ها در نواحی دیگر بلا مانع است.)

مرخص کردن فردی که امریه کمیته امداد امام خمینی را دریافت کرده است، قبل از تمام شدن مدت قانونی، غیر مجاز است. 

 

 اگر تمایل به اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام امریه سازمان هواپیمایی دارید، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

اخبار پیرامون فراخوان های جذب نیروی امریه سربازی

فراخوان جذب نیروی امریه سربازی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سال 1402:

بر اساس اعلامیه ای که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور منتشر شده است، این وزارت خانه در نظر دارد جهت ارائه خدمات در حوزه‌ های اجتماعی و … با همکاری ادارات‌ کل اجرایی در استان‌ ها در سال 1402، اقدام به جذب و به کارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی تحت عنوان نیروی امریه کند.

لازم به ذکر است که مشمولین واجد شرایط می توانند با ورود به سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir، جهت ثبت نام و ارسال مدارک مورد نیاز اقدام کنند. افراد پذیرفته شده در این طرح، در تاریخ یکم آبان ماه 1402 به محل خدمت خود اعزام خواهند شد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات در خصوص شرایط پذیرش و جذب در این اداره، به سامانه ذکر شده مراجعه کنید. 

فراخوان جذب نیروی امریه سربازی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان‌ ها سال 1402:

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان‌ ها نیز در نظر دارد به منظور جذب سهمیه کارکنان وظیفه امریه مورد نیاز خود در سال 1402، از بین جوانان تحصیل کرده دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری، افراد واجد شرایط مورد نیاز را جذب کند.

براساس اعلام این سازمان، افراد تحصیل کرده در رشته‌ های اقتصاد (کلیه گرایش ها)، مدیریت و حسابداری (کلیه گرایش ها)، حقوق، رشته‌ های فنی شامل؛ مهندسی مکانیک، معماری و برق، کامپیوتر و شاخه‌ های مرتبط با کامپیوتر، آمار، نقشه برداری، ریاضی و GIS می توانند در صورتی که دارای حداقل معدل 17 باشند، برای نام نویسی در امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان‌ ها اقدام کنند.

 

خلاصه مطلب

دریافت امریه سربازی یک فرصت عالی برای مشمولین خدمت سربازی ای است که تحصیل کرده هستند و دارای مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری می باشند. این افراد از طریق ثبت نام در فراخوان های جذب ارگان های امریه بگیر می توانند در طول خدمت خود تجربه کاری کسب کنند. اگر دارای مدرک رشته های مورد نیاز و شرایط امریه کمیته امداد هستید، می توانید با ورود به سامانه emdad.ir جهت ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی اقدام کنید. 

در مقاله فوق راهنمای تصویری چگونگی ثبت نام در سایت امریه کمیته امداد امام خمینی ارائه شده است. همچنین مدارک و شرایط مورد نیاز برای دریافت این امریه نیز ذکر گردیده است که به متقاضیان امکان سنجش شرایطشان را براساس شرایط اعلامی می دهد. پس از مطالعه دقیق مقاله فوق چنانچه در رابطه با سایت امریه کمیته امداد امام خمینی و یا نحوه ثبت نام و … سوالی داشتید، می توانید با کارشناسان مجرب ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنید.

مشاوران مرکز ایران تحصیل شما را در رفع مشکل ایجاد شده و یا دریافت اطلاعات مورد نیاز راهنمایی خواهند کرد. همه روزه (حتی در ایام تعطیل) از ساعت 8 صبح الی 12 شب می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید. هم چنین می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه برای ما نوشته و ارسال کنید. در اسرع وقت پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهیم بود.

 

 برای دانلود پی دی اف کامل مقاله ثبت نام امریه کمیته امداد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید

ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی به چه صورت است؟

متقاضیانی که قصد ثبت نام امریه در ارگان کمیته امداد امام خمینی را دارند به دو صورت اینترنتی و یا حضوری می توانند ثبت نام خود را انجام دهند. نکته قابل توجه در ثبت نام این است که شما باید به فراخوان جذب امریه که توسط این ارگان منتظر می شود مراجعه کرده و از چگونگی نام نویسی مطلع شوید. 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی چیست؟

جهت نام نویسی امریه کمیته امداد به مدارکی چون: عکس پرسنلی، برگ سبز اعزام به خدمت سربازی، فرم اطلاعات شخصی و فرم ثبت نام، فتوکپی کارت ملی و شناسنامه و. . . نیاز خواهید داشت. برای اطلاع از لیست کامل این مدارک به مقاله فوق مراجعه کنید. 

شرایط مورد نیاز برای دریافت امریه در کمیته امداد امام خمینی چیست؟

رای دریافت امریه کمیته امداد امام خمینی می توان به شرایطی چون متاهل بودن، معافیت از رزم، خانواده شهدا، خانواده ایثارگر، خانواده جانبازان، سرپرستی خانواده، تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و … اشاره کرد. برای مشاهده لیست کامل این شرایط مورد نیاز، به مقاله فوق مراجعه کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا