ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی + شرایط


شرایط ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی ۱۴۰۲ اعلام شد. دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نیمسال 1402 – 1403 در دوره MDPH دندانپزشکی دانشجو می‌پذیرد. متقاضیانی که واجد شرایط هستند، جهت اسم‌نویسی می‌توانند از 10 تیر ماه در سایت دانشکده علوم پزشکی تهران اقدام کنند و با پرداختن هزینه 79,200,000 فرایند نام‌نویسی خود را در این سامانه تکمیل نمایند.

لازم به ذکر است تاریخ برگزاری آزمون در ۲۷ و ۲۸ تیرماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود. به دلیل اهمیت اطلاع از شرایط پذیرش و همچنین مدارکی که لازم است داوطلبان آماده کنند، در ادامه به نحوه ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی ۱۴۰۲ اشاره خواهیم کرد.

اطلاعیه

زمان برگزاری آزمون MDPH دندانپزشکی 1402 تاریخ 27 و 28 تیرماه خواهد بود. 

 

شرایط ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی 1402

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران مطابق با شماره 1402/11/52/2226  به تاریخ 1402/3/7 دارای مجوز شورای آموزش دانشگاه برای دوره MDPH دندانپزشکی در سال ۱۴۰۲ بر اساس آزمون ورودی دانشجو می‌پذیرد. اما داوطلبان باید در برای شرکت در این دوره شرایطی را داشته باشند که به شرح زیر می‌باشد:

– برخورداری از مدرک دکتری یا بالاتر در رشته دندانپزشکی
– شرکت و پذیرش در آزمون ورودی MDPH
– برخورداری از موافقت بالاترین مقام مسئول برای شاغلین دستگاه‌های دولتی

 

جهت اطلاع از رتبه قبولی دندانپزشکی سراسری وارد لینک شوید. 

شرایط ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی

نحوه پذیرش و ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی 1402

برای افرادی که حائز شرایط ثبت نام دوره پودمانی MDPH  دندانپزشکی 1402 باشند، آزمونی برگزار می‌شود که براساس ظرفیت‌های اعلام شده داوطلبان می‌توانند در این دوره شرکت کنند. نحوه پذیرش به این صورت است که آزمون مرحله کتبی به صورت چهار گزینه برگزار می‌گردد. در این مرحله ظرفیت رشته پذیرش‌ها دو برابر خواهد بود.

آزمون مرحله دوم نیز مصاحبه شفاهی است که از طریق شورای برنامه‌ریزی MDPH صورت می‌گیرد. عدم حضور داوطلبان در مرحله دوم آزمون به معنای انصراف خواهد بود و انجام مرحله مصاحبه امکان‌پذیر نیست.

پذیرش داوطلبان در مرحله اول با تأثیر 70 درصدی نمره کسب شده از آزمون کتبی و 30 درصد مربوط به نمره مرحله شفاهی یا همان مصاحبه می‌باشد و اولویت پذیرش قطعاً با رتبه‌هایی است که بالاتر خواهند بود.

تبصره: از ۳۰ درصد نمره مصاحبه شفاهی، ۴۰ درصد بر اساس رزومه و مستندات ارائه شده محاسبه می‌گردد و ۶۰ درصد معادل 18 درصد کل در مصاحبه شفاهی براساس زبان انگلیسی و توانمندی‌های ارتباطی داوطلبان در نظر گرفته می‌شود.

 

برای آشنایی با استخدام دانشگاه های علوم پزشکی بر روی لینک کلیک کنید. 

شرایط تحصیل و طول دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی 1402

تا اینجا در ارتباط با نحوه و شرایط ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی 1402 توضیحاتی ارائه شد. اما بسیاری از داوطلبان در ارتباط با طول دوره MDPH و شرایط تحصیل در این دوره سؤال دارند. باید بگوییم که این دوره شامل ۲۸ واحد درسی و ۴ واحد پایان نامه می‌باشد و ۵ ترم تحصیلی برای داوطلبان در نظر گرفته شده و هر ترم بین ۴ تا ۷ واحد درسی را شامل می‌شود. با این حساب حداکثر دو و نیم سال طول دوره پودمانی دندانپزشکی به طول خواهد انجامید.

علاوه بر این در پایان دوره به فارغ‌التحصیلان مدرک MDPH اعطا خواهد شد. در کنار این موارد بسیاری در ارتباط با مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دوره پودمانی سؤال دارند که در بخش بعد به این موضوع خواهیم پرداخت.

شرایط تحصیل و طول دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی 1402

داوطلبانی که برخوردار از شرایط اعلام شده برای ثبت نام در دوره پودمانی MDPH هستند، قبل از هر چیز باید مدارک خود را برای ثبت نام آماده کنند. این مدارک شامل موارد زیر می‌باشد:

  • ارائه تصویر شناسنامه و کارت ملی (در صورت توضیحات بر روی شناسنامه، تصویر صفحه توضیحات شناسنامه الزامی می‌باشد)
    ارائه دو قطعه عکس 4*3
    ارائه گواهی پایان خدمت سربازی یا معاف از خدمت نظام وظیفه برای داوطلبان مرد
    آماده کردن پروانه تأسیس مطب یا ارائه دانشنامه و یا گواهی پایان تحصیلات
    در صورتی که داوطلب استخدام است، تصویر حکم استخدامی و موافقت دستگاه مربوطه الزامی است.
    ارائه اصل فیش واریزی به مبلغ 300/000 ریال بابت اسم نویسی در آزمون به شماره حساب 42/27619004 در بانک ملت شعبه هجرت با ارائه شناسه 23/38 به اسم “درآمدهای غیر درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران”

توجه داشته باشید که داوطلبان باید مدارک خود را از تاریخ 1402/4/10  تا 1402/4/19 به معاونت تحصیلی تکمیلی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به آدرس تهران، آخر خیابان کارگر شمالی، بالاتر از سازمان انرژی اتمی کشور، دانشکده دندانپزشکی، ساختمان اداری دانشکده، طبقه دوم، بخش کارشناسان تخصصی 2  ارسال نمایند. چنانچه پس از این تاریخ داوطلبان اقدام به ارسال مدارک نمایند، مدارک آنها مورد قبول واقع نمی‌شود.

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام طرح دندانپزشکی بر روی لینک کلیک کنید.

 

زمان برگزاری آزمون دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی 1402

بسیاری از داوطلبان مایل به کسب اطلاع از زمان و محل برگزاری آزمون دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی هستند. زمان برگزاری آزمون ۲۷ و ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ می‌باشد. علاوه بر این مکان برگزاری آزمون به آدرس تهران، آخر خیابان کارگر شمالی، بالاتر از سازمان انرژی اتمی کشور، دانشکده دندانپزشکی، ساختمان اداری دانشکده، طبقه دوم، بخش کارشناسان تخصصی 2  خواهد بود و داوطلبان باید در زمان مقرر در مکان آزمون حاضر شوند.

زمان برگزاری آزمون دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی

منابع آزمون دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی 1402

 آشنایی با مهم‌ترین منابع آزمون دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی 1402 مهم‌ترین بخشی است که داوطلبان باید به آن توجه داشته باشند تا بتوانند به نحو احسن خود را برای آزمون آماده کنند. از آنجاکه برنامه‌ریزی و آمادگی برای آزمون پودمانی MDPH دندانپزشکی ممکن است در زمان کوتاهی برای همه افراد امکان‌پذیر نباشد، بنابراین شما باید سراغ مهم‌ترین منابع آزمون بروید. در ادامه به مهمترین منابع آزمون دوره پودمانی دندانپزشکی اشاره خواهیم کرد.

  • کتاب گزیدهای مبانی دندانپزشکی جامعه‌نگر؛ ترجمه توسط: محمدرضا خامی و همکاران. انتشارات رویان پژوه، سال 1391.
  • کتاب پیمایش‌های سلامت دهان: روش‌های پایه مربوط به تحقیق در دندانپزشکی؛ ترجمه توسط: حسین حصاری. انتشارات رویان پژوه، ویرایش پنجم، 1393.
  • McDonald (9th Edition. 2011), Book: Dentistry for the Child & Adolescent

فصل 10 – بخش مربوط به پوسیدگی دندان در کودک و نوجوان
فصل 11 – بخش مربوط به بهداشت دهان در خانه با شیوه‌های مکانیکی و شیمیایی

توجه داشته باشید که آزمون کتبی دارای 70 سؤال است که 30 سؤال از منبع اول، تعداد 10 سؤال از منبع دوم و تعداد 10 سؤال از منبع سوم و در نهایت 20 سؤال مربوط به زبان انگلیسی خواهد بود.

شهریه ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی

شهریه ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی 1402

افرادی که برای دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی 1402 ثبت نام کرده‌اند، باید شهریه کل دوره را بپردازند. شهریه کل دوره ثبت نام دوره پودمانی دندانپزشکی مبلغ 79/200/000 می‌باشد که افراد پذیرفته شده باید در یک نوبت هنگام ورود به دوره آن را بپردازند. توجه داشته باشید که احتمال افزایش شهریه در سال ۱۴۰۲ برای داوطلبان وجود دارد که متعاقباً اعلام خواهد شد.

اطلاعیه

پیش‌بینی می‌شود شهریه ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی در سال ۱۴۰۲ افزایش یابد.

 

جدیدترین اخبار ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی 1402

 پذیرش دانشجوی پودمانی MDPH دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دانشکده دندانپزشکی علوم پزشکی تهران برای دوره MDPH در نیمسال اول تحصیل 1402 –  1403 از طریق آزمون کتبی دانشجو خواهد پذیرفت. از مهمترین شرایط شرکت در دوره برخورداری از مدرک دکتری یا بالاتر، کسب نمره حد نصاب در آزمون کتبی و برخورداری از موافقت بالاترین مقام مسئول برای داوطلبان شاغل در دستگاه دولتی می‌باشد.

 شرایط شرکت در مصاحبه آزمون پودمانی MDPH دندانپزشکی

 افرادی که در آزمون کتبی پذیرش شده‌اند، باید در مرحله مصاحبه یا آزمون شفاهی که از سوی شورای برنامه‌ریزی برگزار می‌شود، شرکت کنند. افرادی که در مصاحبه شفاهی حضور نداشته باشند، به منزله انصراف محسوب خواهد شد و انجام مجدد مصاحبه برای آنها امکان‌پذیر نخواهد بود.

 

برای اطلاع از شرایط افزایش ظرفیت پزشکی و دندان پزشکی وارد لینک مربوطه شوید. 

جدیدترین اخبار ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی

خلاصه مطلب

در این مقاله در ارتباط با نحوه ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی 1402 توضیح دادیم. همانطور که می‌دانید دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نیمسال 1402 – 1403 در دوره MDPH دندانپزشکی پذیرش خواهد کرد و افراد واجد شرایط این امکان را دارند که برای ثبت نام در این دوره از ۱۰ تیر ماه به سایت دانشکده علوم پزشکی تهران مراجعه کرده و با پرداخت هزینه اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی فرایند نام‌نویسی خود را تکمیل کنند.

 افرادی که در آزمون کتبی نمره قبولی را کسب کنند، باید برای مصاحبه شفاهی در زمان اعلام شده حضور پیدا کنند. عدم حضور داوطلبان در این آزمون به معنای انصراف آنها خواهد بود. به علاوه زمان برگزاری آزمون ۲۷ و ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ می‌باشد و افراد داوطلب باید خود را برای شرکت در این آزمون با مطالعه مهم‌ترین منابع آماده کنند. در این مقاله به طور کامل به مهمترین منابع آزمون MDPH اشاره شد. چنانچه مایل به کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت نام دوره پودمانی دندانپزشکی 1402 هستید، کافی است با کارشناسان آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا شما عزیزان را به بهترین شکل  در این زمینه یاری نمایند.

برای دریافت فایل پی دی اف مقاله کلیک نمایید. 

 

شرایط ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی 1402 چیست؟

در این مقاله به طور کامل به شرایط ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی اشاره شد.

زمان برگزاری آزمون دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی چه تاریخی است؟

این آزمون در تاریخ ۲۷ و ۲۸ تیر ماه برگزار می‌گردد.

مدارک لازم برای ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی ۱۴۰۲ چیست؟

در متن مقاله در ارتباط با مدارکی که باید برای ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی آماده کنید، اشاره شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا