ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1402


ثبت نام مدارس نمونه دولتی
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم از دانش آموزان باهوش و با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. گرچه در سال های اخیر، پذیرش آن ها از طریق آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شده و بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود.

دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی اداره کل آموزش و پرورش استان خود اقدام نمایند. ثبت نام نمونه دولتی همانند سال های گذشته که هر یک از مراکز استان های کشور برای دانش آموزان آن استان یک سامانه ثبت نام معرفی کرده بود برای سال تحصیلی نیز دانش آموزان می توانند از همان درگاه های ثبت نام قبلی اقدام به ثبت نام نمایند لازم به ذکر است که پذیرش در مدارس نمونه دولتی از پذیرش در مدارس تیزهوشان راحت تر است.

این موضوع به دلیل این است که ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی بیشتر از ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان است لذا دانش آموزانی که تلاش کنند حتما در آزمون موفق می شوند و این هدف برای آن ها دست یافتنی خواهد بود ضمنا جهت دریافت نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی و مشاوره قبولی می توانید از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل با شماره 9099075307 بهره مند شوید و موفقیت خود را تضمین کنید.

 

محتوا پنهان

ثبت نام سراسری مدارس نمونه دولتی 1402

ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 همانند سال های گذشته  به صورت هماهنگ و از طریق سامانه ثبت نام استانی انجام می شود. ثبت نام این آزمون در سال گذشته از اواسط فروردین ماه آغاز گردید و تا 10 روز تمدید شد، لذا ممکن است تاریخ ثبت نام آزمون نمونه دولتی برای سال تحصیلی 1402 – 1403​ نیز حوالی همین تاریخ انجام شود.

اولیا گرامی قبل از هر گونه اقدامی در راستای خرید کارت ثبت نام و یا تکمیل مراحل نسبت به مطالعه شیوه نامه و شرایط ثبت نام اقدام نمایند و یا از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پیش شماره از سراسر کشور با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایند شایان ذکر است ثبت نام این دوره مدارس نمونه دولتی طبق سنوات گذشته به صورت هماهنگ برگزار خواهد شد.

هیچگونه پذیرشی به صورت حضوری انجام نخواهد شد لذا داوطلبان گرامی می توانند پس از آگاهی از شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی و زمان نام نویسی در آزمون مدارس نمونه دولتی از طریق مطالعه دفترچه ثبت نام به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی مراجعه کرده و فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند ضمنا دانش آموزان گرامی باید کارت حضور در جلسه آزمون نمونه دولتی را دریافت کرده و در آزمون شرکت کنید.

لازم به ذکر است نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مطابق سنوات گذشته حدودا پس گذشت 3 هفته از برگزاری آزمون روی سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی قابل مشاهده خواهد بود ضمنا لازم به ذکر است ثبت نام دانش آموزان در مدارس با توجه به آدرس مدارس نمونه دولتی و محل سکونت داوطلب صورت خواهد گرفت.

 زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1402

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت هماهنگ در استان ها اعلام می شود. مدارس تیزهوشان برای هر پایه تحصیلی با توجه به زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان دانش آموزان را در پایه های مختلف تحصیلی ثبت نام می نماید. مدارس نمونه  نیز ، همانند سایر مدارس دیگر ابتدا زمان بندی برای هر پایه در نظر دارند و بر اساس آن، ثبت نام را برای کلیه داوطلبان به انجام خواهد رسانید. ثبت نام هایی که به صورت اینترنتی می باشند ، از طریق سامانه ثبت نام تیزهوشان صورت می پذیرد. لذا داوطلبان در صورتی خواهند توانست در ثبت نام این مدارس شرکت نمایند که سامانه امکان ثبت نام را در اختیار آنان قرار دهد. پس از اتمام مهلت ثبت نام ، سامانه به صورت خودکار بسته خواهد شد و لذا امکان ثبت نام برای هیچ یک از دانش آموزان پس از آن وجود نخواهد داشت.

در زمان ثبت نام نمونه دولتی دفترچه ثبت نام در اختیار کلیه داوطلبان از طریق سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان قرار داده خواهد شد. لذا آن دسته از داوطلبانی که مایل به شرکت در این آزمون می باشند، لازم است ابتدا به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون اقدام نمایند و پس از آن نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک در سامانه مورد نظر اقدام نمایند.

 

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه دهم

ثبت نام برای کلیه داوطلبان و دانش آموزان پایه نهم تحصیلی در مقطع دبیرستان به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان صورت خواهد پذیرفت. لذا کلیه داوطلبان لازم است در زمان ثبت نام نمونه دولتی دهم به سامانه Azmoon.medu.ir مراجعه نمایند. متقاضیان توجه داشته باشند که ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی برای این مقطع در سال های اخیر در یک روز صورت خواهد پذیرفت.

زمان ثبت نام نمونه دولتی در سال های اخیر با تغییراتی همراه بوده است و همین مسئله موجب شده تا دانش آموزان برای ثبت نام دچار مشکلاتی شوند. با توجه به برخی از تغییراتی که در رابطه با زمانبندی آزمون تیزهوشان صورت گرفته است، جابه جایی های ممکن است در زمان ثبت نام این آزمون ملاحظه گردد. در سال های گذشته زمان ثبت نام نمونه دولتی دهم به بعد از فروردین موکل گردید.

 

🔔 اطلاعیه 🔔

از مهم ترین شرایط اختصاصی ثبت نام در آزمون نمونه دولتی  شرط معدل آن می باشد.

 

 

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه هفتم

تغییرات ایجاد شده در رابطه با زمان ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم در سال های اخیر ، موجب حذف این آزمون گردیده است. به طوری که در سال های گذشته ما شاهد عدم برگزاری این آزمون بوده ایم و این مدارس به شکل های دیگری در حال فعالیت می باشند. چنانچه قوانین جدید تغییر یابند، ثبت نام برای دانش آموزان همانند سال های گذشته به صورت اینترنتی خواهد بود.

شکل تغییر یافته مدارس تیزهوشان پایه دوم متوسطه به صورت مدارس هیئت امنایی می باشد. به همین دلیل این مدارس دیگر آزمون ورودی نخواهند داشت و ثبت نام آنان به صورت حضوری و در مدارس مربوطه صورت خواهد پذیرفت. لذا دانش آموزان واجد پذیرش در این مدارس خواهند توانست در این آزمون پذیرفته شوند.

 

 

📌 جهت دریافت نمونه سوالات نمونه دولتی و اطلاع از مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی هفتم، همزمان با ثبت نام سایر مدارس صورت خواهد پذیرفت. لذا کلیه دانش آموزان عزیز می توانند به مدارس محل تحصیل خود جهت ثبت نام مراجعه نمایند. شرایط معدلی در نظر گرفته شده برای این دانش آموزان نیز کمتر از این شرایط ثبت نام نمونه دولتی نخواهد بود. لذا دانش آموزان عزیز لازم است نسبت به اطلاع از این شرایط اقدامات لازم را انجام دهند.

مراحل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی  1402

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی هر ساله به صورت استانی برگزار می گردد و روند ثبت نام هر استان مختلف می باشد. اما یک سری مراحل سراسری برای تمامی استان ها وجود دارد که کلیه دانش آموزان برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به مقطع دهم باید آن ها را طی نمایند. این مراحل به صورت زیر می باشد:

🔶  ابتدا دانش آموزش پایه نهم باید به سامانه آموزش پرورش استان خود مراجعه نماید.

🔶 سپس کد ملی و رمز سامانه همگام خود را وارد نماید و وارد ناحیه کاربری خود شود.

🔶 پس از ورود به بخش ناحیه کاربری باید تمامی اطلاعات خواسته شده را با دقت و صحیح وارد نماید. این اطلاعات شامل موارد زیر است:

نام نام خانوادگی نام و کد دبیرستان
کد ملی منطقه و استان محل تحصیل سهیه دانش آموزی

🔶 پس از تکمیل تمامی اطلاعات خواسته شده باید اقدام به پرداخت هزیتنه ثبت نام نماید.

هزینه شرکت در آزمون سال تحصیلی سال گذشته برابر 250/000 ریال معادل بیست و پنج هزار تومان بود 

🔶 در نهایت پس از پرداخت هزینه رسید و شماره پیگیری را دریافت کرده و نزد خود نگه دارند.

🔶 همچنین شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از مامی مراحل ثبت نام و همچنین جدیدترین اطلاعیه های آموزش پرورش دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی را از روی سامانه آموزش پرورش استان محل زندگی خود دانلود کرده و مطالعه نمایید. همچنین می توانید این دفترچه ر از مشاورین ایران تحصیل درخواست و تحویل نماید.

مراحل ثبت نام آزمون نمونه دولتی

مراحل ویرایش ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی  1402

اگر دانش آموزان در زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی اطلاعات خود را به اشتباه وارد نمایند، اجازه ورود به آزمون داده نخواهد شد و حتی در صورت پذیرفته شدن در آزمون اجازه تحصیل به آن ها داده نخواهد شد. به همین دلیل آموزش و پرورش فرصت مجددی برای افرادی که اطلاعات خود را به درستی وارد نکرده است قرار داده است. دانش آموزان بر اساس اطلاعیه های آموزش پرورش استان خود باید در زمان مشخص شده برای ویرایش اقدام نمایند.

افراد در سه مرحله می توانند اطلاعات اشتباه خود را ویرایش نمایند:

📑 در بازه زمان نام نویسی اگر اطلاعات خود را اشتباه وارد نمودید می توانید در فرصت باقی مانده آن ها را اصلاح نمایید. از این رو به شما پیشنهاد می دهیم در روزهای اول ثبت نام مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده تا در صورتی که نیاز به ویرایش داشته باشید فرصت وجود داشته باشد.

📑 در زمانی که آموزش و پرورش مهلت ویرایش اطلاعات می دهد می توانید برای ویرایش اقدام نمایید.

📑 آخرین زمان، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیز فرصت ویرایش اطلاعات خود را خواهید داشت.

برای اقدام به ویرایش ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی باید مراحل زیر را طی نمایید:

🔵 برای ویرایش اطلاعات باید ابتدا وارد سایت ثبت نام نمونه دولتی استانی محل زندگی خود شده و بر روی ویرایش اطلاعات ثبت نام کلیک نمایید.

🔵 سپس کد ملی و رمز عبور خود را وارد کرده و وارد ناحیه کاربری خود شوید.

🔵 سپس اطلاعات مورد نظر خود را ویرایش نمایید و در نهایت گزینه ثبت در سایت ثبت نام نمونه دولتی  را کلیک نمایید.

🔵 کد پیگیری ثبت نام خود را مشاهده و آن را یادداشت نمایید.

🔵 اگر به هر دلیلی رمز عبور خود را فراموش کرده باشید باید به صورت حضوری به مراکز آموزش پرورش استان محل زندگی خود مراجعه کرده و رمز جدید را دریافت نمایید.

📌 برای اطلاع از ثبت نام مدارس تیزهوشان بر روی لینک کلیک کنید.

سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم

سایت ثبت نام نمونه دولتی پایه نهم به دهم به شرح زیر است:

سایت ثبت نام نمونه دولتی

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1402

پذیرش در مدارس نمونه دولتی همه ساله از طریق آزمون ورودی انجام می شود، آزمون مدارس نمونه دولتی تقریبا کمی راحتتر از مدارس سمپاد خواهد بود. اما با این حال باز هم تلاش بسیاری را می طلبد که در این آزمون موفق شوید. به اطلاع کلیه داوطلبان می رسانیم که ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی نیز دارای شرایط خاصی می باشد به صورتی که داوطلبان محترم که قصد ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی را دارند باید حتما تابع شرایط پذیرش مدارس نمونه دولتی مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی را داشته باشند. در ادامه شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام در مدارس نمونه دولتی در پایه های مختلف را بیان خواهیم کرد. 

 

شرایط عمومی ثبت نام مدارس دولتی 

کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در آزمون نمونه دولتی را دارند باید تابعیت رسمی ایران را داشته باشند.

ثبت نام نمونه دولتی صرفا در محدوده محل سکونت هر دانش آموز (ترجیحا) اجرا خواهد شد.

پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی بر اساس تاثیر معدل (50%) و تاثیر آزمون (50%) خواهد بود.

قانون پذیرش برای دانش آموزان دوقلو به صورتی است که اگر یکی از آن ها در مدارس نمونه دولتی قبول شوند قل دیگر در صورت کسب حداقل 80% امتیاز قبولی آخرین دانش آموز که در آن مقطع قبول شده می تواند جهت ثبت نام نمونه دولتی پذیرش شود.

در صورتی که دانش آموزانی که قبولی وی قطعی شده در موعد مقرر به واحد نمونه دولتی قبولی خود مراجعه ننمایند ثبت نام وی ملغی و یک نفر از لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی جایگزین وی خواهد شد.

همه داوطلبان باید طبق نتیجه آزمون های هدایت تحصیلی خود، انتخاب رشته نمایند. 

📌 برای آشنایی و نحوه ثبت نام سامانه Pada.medu.ir کلیک کنید.

شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس نمونه دولتی

شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه ششم و نهم به شرح زیر است:

 

شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه ششم
☑️ داشتن تابعیت ایرانی 
☑️ دانش آموز داوطلب باید خیلی خوب در یکی از دروس و یا حداکثر خوب در دروس نیم سال اول و یا نیم سال دوم پایه ششم خود داشته باشد.
شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه نهم
☑️ در پایه نهم خود حداقل معدل 17 را داشته باشد.
☑️ تابعیت ایرانی داشته و در پایه نهم مشغول به تحصیل باشد
☑️ اگر از افراد کوچ رو هستند می توانند در هر منطقه ای از استان ثبت نام نمایند.
☑️ اگر امکان ثبت نام در دو مدرسه در ناحیه خود را داشته باشد می تواند بر اساس اولویت های خود یکی از آن ها را ثبت نام نماید.
☑️ رقابت بر سر رشته های هنرستان بدون در نظر گرفتن منطقه یا ناحیه  صورت می گیرد.
☑️ مبلغ پرداخت شده برای ثبت نام قابل بازگشت نخواهد بود و باید قبل از ثبت نام دفترچه را با دقت مطالعه نمایید.

 

 

شرایط اختصاصی ثبت نام

ثبت نام دانش آموزان در مناطقی که مدارس نمونه دولتی ندارند چگونه خواهد بود؟

به اطلاع می رساند آن دسته از دانش آموزانی که در مناطقی سکونت دارند که منطقه دارای مدرسه نمونه دولتی نمی باشد می بایست پیرو جدول مندرج در شیوه نامه ثبت نام نسبت به انتخاب مدرسه جایگزین اقدام نمایند شایان ذکر است در غیر این صورت حتی اگر دانش آموز در آزمون پذیرفته شود پذیرش وی کان لم یکن تلقی خواهد شد و دانش آموز حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. شایان ذکر است مطابق دفترچه ثبت نام ثبت نام دانش آموزان مناطق زیر در مدارسی خواهد بود که در جلوی مناطق ذکر گردیده:

دانش آموزان منطقه 3 (پسرانه) = دبیرستان امام موسی صدر واقع در منطقه یک شهرداری

دانش آموزان پسر منطقه 11 = دبیرستان نمونه دولتی جاودان واقع در منطقه شش شهرداری

دانش آموزان منطقه 13 (پسر) = دبیرستان دکتر حسابی منطقه 14 تهران

 

 

🔔 اطلاعیه 🔔

ملاک پذیرش در آزمون مطابق آخرین اطلاعیه آموزش و پرورش 50% تاثیر آزمون و 50% تاثیر معدل کتبی ترم دوم پایه نهم (در صورتی که بالای 17 باشد) خواهد بود.

 

 

 

سهمیه های دانش آموزان خاص در آزمون مدارس نمونه دولتی 1402

پیرو آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی و انتشار دفترچه ثبت نام در سایت ثبت نام نمونه دولتی به اطلاع آن دسته از دانش آموزان که عضو خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند می رسانیم که در این دوره از پذیرش مدارس نمونه دولتی نیز سهمیه 10 % به ترتیب اولویت به شرح زیر به این عزیزان اختصاص داده شد ضمنا کلیه داوطلبانی که قصد استفاده از سهمیه های 10 % جهت پذیرش را دارند می بایست تا موعد ثبت نام اقدام به دریافت کد احراز هویت از بنیاد نمایند تا در موعد ثبت نام با مشکلی مواجه نشوند.

سهمیه های دانش آموزان خاص در آزمون مدارس نمونه دولتی

اولویت اول جهت استفاده از سهمیه شاهد : فرزندان شاهد
اولویت دوم سهمیه شاهد برای فرزندان جانبازان بالای 50% و دانش آموزانی که پدرشان بالای 3 سال اسارت داشته است.
اولویت سوم استفاده از این سهمیه در ثبت نام نمونه دولتی با فرزندان جانبازان 25 تا 49% و فرزندان آزادگان بالای 6 ماه اسارت خواهد بود.
اولویت چهارم : استفاده از سهمیه شاهد برای قبولی در مدارس نمونه دولتی با فرزند جانباز زیر 25 درصد و آزاده زیر 6 ماه اسارت خواهد بود.

 

تبصره : ثبت نام نمونه دولتی در صورتی برای داوطلبان خانواده های شاهد و ایثارگران با اعمال سهمیه خواهد بود که دانش آموز متقاضی حداقل 70% نمره آخرین دانش آموزی که در آزمون شرکت کرده را کسب نماید اعمال سهمیه در پذیرش آنها تاثیر نخواهد داشت ضمنا تمامی سهمیه های مربوط به ثبت نام آزمون نمونه دولتی در صورتی که در کارنامه آزمون نمونه دولتی دانش آموزان درج نگشته باشد هیچ تاثیر مثبتی نخواهد داشت.

 

 

📌 جهت ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان و اطلاع از دریافت لیست مدارس نمونه دولتی برروی لینک قرمز کلیک نمایید.

سهمیه های دانش آموزان خاص در آزمون مدارس

منابع و سوالات آزمون ورودی نمونه دولتی 1402

به اطلاع کلیه داوطلبان می رسانیم که اطلاع از منابع آزمون نمونه دولتی برای شرکت در آزمون و موفقیت در آن الزامی خواهد بود که بدین منظور مرکز مشاوره ایران تحصیل آماده ارائه بهترین منابع قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی می باشد.

توصیه می کنیم دانش آموزان و اولیا گرامی قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی با مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید و موفقیت خود را با اطلاعات دقیق در مورد سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی تضمین نمایید ضمنا تماس برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مرکز مشاوره ایران تحصیل از سراسر کشور با تلفن ثابت امکان پذیر خواهد بود، شماره تماس های مشاوره 9099075307 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب خواهد بود شایان ذکر است توضیح کوچکی در مورد سوالات آزمون نمونه دولتی می دهیم که امیدوارم مفید واقع شود :

بهترین منابع برای آزمون مدارس نمونه دولتی کتب درسی دانش آموزان است ولی چون سطح تدریس آن متفاوت است کتب آموزشی یا کمک آموزشی بیشتر می تواند در موفقیت در آزمون تاثیر گذار باشد.
توجه فرمایید 80% محتوای سوالات آزمون ورودی از محتوای کتب آموزشی پایه نهم خواهد بود و 20% مربوط به سال های پیش .

آن دسته از دانش آموزانی که از اقلیت های مذهبی می باشند می بایست به سوالات مربوط به ادیان خود پاسخ دهند.

ضمنا سوالات پیام های آسمان آزمون نمونه دولتی به صورتی مطرح می شود که تمام دانش آموزان مذاهب شیعه و اهل تسنن پاسخ دهند.

 

منابع آزمون ورودی نمونه دولتی ضریب منابع تعداد سوالات آزمون هر منبع محدوده  سوالات آزمون
زبان انگلیسی 1 7 پایان درس 4 (صفحه 79)
مطالعات اجتماعی (جغرافیا، تاریخ و مدنی) 1 10 پایان درس 19 (صفحه 132)
زبان عربی 1 8 پایان درس 8 (صفحه 90)
آموزش قرآن و پیام های آسمانی 2 10 قرآن تا پایان درس 8 (صفحه 93) و پیام های آسمانی تا پایان درس 9 (صفحه 108)
فارسی 2 15 پایان درس 14 (صفحه 110)
علوم تجربی 2 25 پایان درس 12 (صفحه 132)
ریاضی 3 25 پایان درس 6 (صفحه 112)

 

نحوه امتیاز بندی سوالات در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1402

دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند هر پاسخ صحیح در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم دارای 3 امتیاز مثبت و هر پاسخ اشتباه دارای یک امتیاز منفی خواهد بود لذا از پاسخ به سوالاتی که پاسخ آن را نمی دانید پرهیز کنید شایان ذکر است سوالاتی که دارای پاسخ نباشد بدون امتیاز مثبت یا منفی محاسبه خواهند شد و سوالاتی که دو گزینه مختلف را انتخاب کنید حتی اگر یکی از گزینه ها به عنوان گزینه صحیح باشد به صورت امتیاز منفی محاسبه می شود.

 

 

📌 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران وارد شوید.

 

نکاتی مهم که باید قبل از ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی بدانید

🔶 در صورتی که ظرفیت مدارس نمونه دولتی مذکور پس از ثبت نام دانش آموزانی که اسامی آن ها در اسامی قبول شدگان نمونه دولتی پذیرفته شده تکمیل نگردد مدارس نمونه دولتی از دانش آموزانی که اسامی آنان که در لیست ذخیره می باشد ظرفیت را تکمیل می کنند.

🔶 برای پذیرش در هنرستان های نمونه دولتی باید موافقت نامه ای تنظیم گردد فی ما بین دفتر آموزش های فنی و حرفه ای وزارت و این که باید از ظرفیت کلاس ها مطلع شوند.

🔶 آن دسته از داوطلبان ثبت نام مدرسه نمونه دولتی فنی حرفه ای که در آزمون مدارس نمونه دولتی در هنرستان مشخصی قبول شده باشند حق ثبت نام حضوری در واحد دیگری نخواهند داشت و صرفا می توانند در همان هنرستان تحصیل کنند لذا توصیه اکید داریم داوطلبان محترم در انتخاب مدارس دبیرستان و هنرستان دقت لازم را به عمل آورند.

🔶 با توجه به سطح بالا تدریس در مدارس نمونه دولتی ، برگزاری کلاس های تقویتی یکی از اصول شیوه نامه آموزشی مدارس نمونه دولتی می باشد و همه دانش آموزانی که در این مدارس قبول کنند ملزم به شرکت در کلاس های فوق برنامه مدارس نمونه دولتی می باشند و موظفند نسبت به پرداخت شهریه مدارس نمونه دولتی اقدام کنند.

 

نکاتی مهم قبل از ثبت نام آزمون

آخرین اخبار ثبت نام آزمون نمونه دولتی 

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه مردمی

فرهاد اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی که قرار بود۲۸ مرداد اعلام شود، فردا چهارشنبه سوم مرداد اعلام خواهد شد.

ثبت‌ نام مدارس نمونه دولتی بدون محدوده‌ بندی است

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌ و پرورش اصفهان گفت: آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۵ مردادماه برگزار شده و نتیجه این آزمون‌ها مشخص شده است و دانش‌آموزان می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند، ثبت‌نام در این مدارس محدوده‌ بندی ندارد.

📌 جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

خلاصه مطالب

در این مقاله سعی بر آن شده است تا ثبت نام مدارس نمونه دولتی به صورت کامل و مفصل برای شما عزیزان به صورت کامل شرح دهیم.سپس به شرح کامل مراحل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی و شرایط ثبت نام آن پرداختیم. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص زمان ثبت نام نمونه دولتی و یا  سایت ثبت نام نمونه دولتی داشتید، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل با شماره 9099075307 در میان بگذارید.

 

4.7/5 – (15 امتیاز)

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی چگونه می باشد؟

 داوطلبان می بایست با مراجعه به سامانه آموزش پرورش محل زندگی خود، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند که در این مقاله می توانید نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی  را مشاهده نمایید.

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی چه زمانی است؟

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی از اواسط فروردین آغاز می شود. جهت اطلاع از زمان و اطلاعات دقیق تر با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی چه زمانی خواهد بود؟

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی تیر ماه خواهد بود. جهت اطلاعات دقیق تر با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا