ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان 1402 + مراحل و مدارک


افرادی که در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده‌اند، بااطلاع از نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان باید مهرماه به سایت گلستان به نشانی اینترنتی education.cfu.ac.ir مراجعه کنند. با بارگذاری مدارک مورد نیاز و همچنین کامل‌کردن فرم‌های درخواستی مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان طی می‌شود.

بنابراین بعد از اینکه متقاضیان در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند، نوبت آن است که اقداماتی جهت ثبت‌ نام انجام دهند تا برای حضور در دانشگاه با مشکلی برخورد نکنند. همچنین چنانچه درباره سوالات آزمون فرهنگیان و ثبت نام قبول شدگان ابهامی داشتید، می‌توانید با مشاورین ما با شماره تلفن ثابت 9099075307 تماس حاصل نمایید.

مهلت ثبت‌ نام پذیرفته‌ شدگان دانشگاه فرهنگیان 1402-1403

👈 سازمان سنجش هم‌ زمان با اعلام نتایج کنکور، اقدام به نشر اطلاعیه‌ای در رابطه‌ با مهلت و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان خواهد کرد. آن دسته از افراد که در دانشگاه پذیرفته شده‌اند، باید در زمانی که از سوی سازمان سنجش تعیین گردید است، به سایت گلستان مراجعه کنند. سپس اقدام به تکمیل مدارک نمایند. سال گذشته ثبت‌ نام غیرحضوری پذیرفته‌ شدگان فرهنگیان از 20 تا 24 مهرماه توسط سایت education.cfu.ac.ir انجام می‌شود.

◀ بنابراین مهلت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان در مهر ماه می‌باشد. البته هنوز اطلاعات خاصی درباره زمان ثبت‌ نام در این دانشگاه از سوی سازمان سنجش اعلام نگردید است. اما پیش‌ بینی می‌شود که در صورت برگزاری کنکور سراسری در موعد مقرر شده، شاهد ثبت‌نام پذیرفته‌ شدگان دانشگاه فرهنگیان در مهرماه باشیم. لازم به ذکر است افرادی که قصد ثبت‌نام در دانشگاه فرهنگیان را دارند، با آماده نمودن مدارک به سایت مذکور مراجعه کنید.

◀ دانشگاه فرهنگیان یکی از مؤسسات پر متقاضی در کشور ایران است و نحوه پذیرش و شرایط آن با سایر دانشگاه‌ها فرق دارد. به عنوان مثال این تفاوت‌ها در زمینه تعهد خدمت و سایر موارد این‌چنینی است. چنانچه سوالی درباره مهلت ثبت نام حضوری دانشگاه فرهنگیان داشتید، بهتر است برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر با مشاورین ما در آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید.

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان

👈 دانشگاه فرهنگیان یکی از دانشگاه‌های سراسری ایران است که با وضع شرایطی خاص دانشجو می‌پذیرد. فقط از طریق شرکت در آزمون دانشگاه فرهنگیان می‌توانید وارد این دانشگاه شوید. باتوجه‌ به این موضوع که آزمون فرهنگیان برای نخستین‌بار در کشور قابل اجرا است، داوطلبان باید از جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان مطلع گردند.

◀ همچنین شرایط این آزمون نسبت به سال‌های قبل تغییر کرده است. از این‌ رو، شما باید از این جزئیات خبردار باشید. تا هنگام ثبت‌ نام با مشکلی مواجه نشوید. آن دسته از افراد که همه مراحل پذیرش دانشگاه را با موفقیت طی کرده‌اند، بااطلاع از ثبت نام حضوری دانشگاه فرهنگیان مدارکشان را تکمیل نمایند.

◀ البته این موضوع مختص افرادی است که در اعلام نتایج کنکور فرهنگیان به‌عنوان پذیرفته شده معرفی شدند و اکنون می‌خواهند اقدامات لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان را انجام دهند. در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام قبول شدگان حضوری دانشگاه فرهنگیان اعلام نشده است، چنانچه اطلاعات دقیقی منتشر گردد، اطاعات این بخش از مقاله به‌روزرسانی می‌شود.

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان

مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان 1402-1403

👈 برای ثبت‌ نام در هر یک دانشگاه‌های سراسری ایران لازم است یک سری مدارک برای بارگذاری و یا ارسال به دبیرخانه دانشگاه داشته باشید. ابن مدارک مهم و ضروری شامل شناسنامه‌ و کارت ملی و مدرک تحصیلی فرد است. در صورت نداشتن این مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان امکان پذیر نمی‌باشد.

◀ دانشگاه فرهنگیان و تربیت‌مدرس رجایی هم مطابق با قانون آموزش و پرورش بوده و برای ثبت نام افراد این مدارک فردی را لازم دانسته است. چرا که پذیرفته شدگان در هر کدام از این دانشگاه‌های نام برده شده تحصیل‌ کنند، پس از اتمام تحصیلات وارد سازمان آموزش پرورش می‌شوند.

◀ پذیرفته‌ شدگان سال تحصیلی 1402 برای ثبت نام به صورت حضوری یا غیر حضوری باید مدارک زیر را در دست داشته باشند. سپس آن‌ها را در سایت دانشگاه فرهنگیان بارگذاری کنند یا به صورت حضوری اصل آن‎ها را به دانشگاه تحویل دهند. در ادامه قصد داریم این مدارک را به ترتیب برای شما عزیزان شرح دهیم:

  • عکس داوطلب (3 *4)
  • اسکن از تمام صفحات شناسنامه
  • اسکن از معافیت تحصیلی (برای داوطلبان آقا)
  • اسکن از قسمت پشت و روی کارت ملی
  • اسکن از گواهینامه انصراف از تحصیل (برای دانشجویانی که از تحصیل انصراف داده‌اند.)
  • اسکن از کارنامه کنکور (همچنین نتایج نهایی که کسب کرده است.)
  • اسکن از مدارک موقت دیپلم یا مدارک مربوط به دوره پیش‌دانشگاهی

مراحل ثبت نام حضوری پذیرفته‌ شدگان دانشگاه فرهنگیان

👈 سال‌های قبل ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان تنها به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه گلستان صورت می‌گرفت. پذیرفته‌ شدگان نهایی دانشگاه فرهنگیان حدنصاب لازم در همه مراحل پذیرش را کسب کرده و شرایط لازم برای واردشدن به شغل معلمی را دارند.

◀ بنابراین اگر می‌خواهید برای ثبت نام غیر حضوری دانشگاه فرهنگیان اقدام کنید، مطالعه این مقاله به شما توصیه می‌شود. از این رو این افراد می‌توانند وارد سایت گلستان دانشگاه فرهنگیان به نشانی education.cfu.ac.ir شوند و برای ثبت‌ نام مراحل زیر را انجام دهند.

  • ابتدا وارد سایت گلستان که نشانی آن cfu.ac.ir است شوید.
  • سپس گزینه پذیرش غیرحضوری را انتخاب و روی گزینه پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود کلیک کنید.
  • اطلاعات خواسته شده را وارد و آن‌ها را تأیید نمایید.
  • فایل اسکن شده مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام را ارسال کنید.
  • مبلغی که در سامانه دانشگاه فرهنگیان از شما درخواست می‌شود را به‌صورت الکترونیکی پرداخت کنید.
  • مشخصات کامل، فرم‌های اخذ تعهد و گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو را چاپ نمایید.
  • برگه درخواست معافیت تحصیلی چاپ شود.

مشاوران ما در ایران تحصیل آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. بنابراین اگر قصد دارید درباره مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان بیشتر بدانید، بهتر است با کارشناسان مجرب و حرفه‌ای ما در ارتباط باشید تا بتوانید به موقع برای ثبت نام در این دانشگاه به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام نمایید.

مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان

خلاصه مقاله ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان

همان‌طور که گفتیم ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان در سایت گلستان به نشانی اینترنتی education.cfu.ac.ir انجام می‌شود. به این ترتیب شما باید در این سامانه مدارکی را بارگذاری کنید و اطلاعات لازم را در اختیار بگذارید. اگر هم جز قبول شدگان آقا هستید باید برگه درخواست معافیت تحصیلی داشته باشید تا برای تحصیل با مشکلی مواجه نشوید.

افرادی که در دانشگاه فرهنگیان تحصیل می‌کنند پس از اینکه دوران تحصیلی‌شان به اتمام رسید، می‌توانند به‌عنوان معلم شروع به کار نمایند. در صورت داشتن سوال می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. بنابراین با شماره ثابت آکادمی ایران تحصیل 9099075307 تماس بگیرید.

برای دانلود pdf این مقاله کلیک کنید.

پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان باید در کدام سامانه ثبت‌نام کنند؟

ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان در سایت گلستان که نشانی آن education.cfu.ac.ir است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان چیست؟

عکس 3*4، مدارک هویتی، کارنامه کنکور و…از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان است.

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان در چه تاریخی است؟

در سال جدید تاکنون اعلام نشده است؛ اما به‌ محض به دست آوردن اطلاعات این مقاله به‌روزرسانی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا