حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی + زمان بندی 1402


زمان حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ اعلام شد. دانشجویانی که مایل به اضافه کردن و یا حذف برخی از واحدها هستند، می‌توانند از طریق سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی به سامانه هم آوا به آدرس edu.uast.ac.ir اقدامات لازم را انجام دهند. برای حذف و اضافه در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی دانشجویان باید در زمان مقرر اعلام شده از سوی دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهند.

 بنابراین افراد باید هم از زمان و هم نحوه حذف و اضافه واحدهای درسی علمی کاربردی اطلاعات لازم را کسب کنند و چنانچه انتخاب‌های خود را به درستی انجام نداده باشند، می‌توانند برای ویرایش واحدها در این سامانه اقدام نمایند.

زمانبندی حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی 1402

دانشجویان علمی کاربردی که به دلایل مختلفی از جمله تغییر در امور شخصی، تداخل کلاس‌ها یا هرگونه مسئله شخصی پس از اتمام زمان انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی بخواهند برای ویرایش آن اقدام کنند یا درسی را از لیست دروس خود حذف کنند یا یک درس جدید را اضافه کنند، باید در زمان مقرر این کار را انجام دهند.

جهت بررسی امکان تحصیل همزمان سربازان در علمی کاربردی وارد لینک شوید. 

در هر نیمسال تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی از جمله ترم جاری علاوه بر مهلت انتخاب واحد و نام نویسی مهلتی برای حذف انتخاب واحد دانشگاه تعیین می‌کند و بدین وسیله به دانشجویان اطلاع داده خواهد شد. دانشجویان معمولا باید به تفکیک مقطع و نیمسال ورودی در محدوده زمانی مختلف تقسیم طبقه بندی شده و طبق آن باید برای ویرایش دروس اقدام نمایند. در حال حاضر زمان حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی در سال 1402 اعلام نشده است. به محض اطلاع رسانی مقاله بروزرسانی خواهد شد.

زمانبندی حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی

اطلاعیه

زمان حذف و اضافه علمی کاربردی 1402 که از طریق شامانه هم آوا صورت می گیرد، هنوز اعلام نشده است. به محض انتشار زمان جدید ویرایش واحدها، این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی 1402

فرایند حذف و اضافه در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی صورت می‌گیرد. از این رو دانشجویانی که مایلند مراحل ثبت اینترنتی و الکترونیکی حذف و اضافه را انجام دهند، باید در زمان مقرر وارد سایت هم آوا شده و اصلاحات لازم را انجام دهند.

نشانی سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی که همان سایت هم آوا می‌باشد، به آدرس edu.uast.ac.ir است و افراد باید وارد صفحه شخصی خود شوند و با مراجعه به بخش انتخاب واحد از میان موارد ارائه شده در لیست دروس انتخاب واحد علمی کاربردی، برای انتخاب واحد جدید یا حذف برخی از دروس اقدام کنند.

برای بررسی شرایط حذف اضطراری دانشگاه علمی کاربردی وارد لینک شوید. 

چگونگی حذف و اضافه انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی

چگونگی حذف و اضافه انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی 1402

دانشجویانی که مایلند مراحل حذف و اضافه در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی را انجام دهند، باید مراحلی را طی کرده تا بتوانند درس مربوطه را حذف کرده یا درس جدید را انتخاب کنند. افرادی که امکان حضور در کلاس‌های درسی را ندارند، باید با مراجعه به سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی مراحل زیر را انجام دهند:

  • مراجعه نمودن به سامانه هم آوا به آدرس edu.uast.ac.ir
  • درج نمودن نام کاربری و کلمه عبور
  • وارد شدن به صفحه شخصی دانشجو
  • انتخاب کردن گزینه انتخاب واحد
  • انتخاب واحد جدید از میان موارد اعلام شده و یا حذف موارد ناخواسته
  • ثبت کردن نهایی تغییرات

 

جهت اطلاع از مراحل تسویه حساب دانشگاه علمی کاربردی وارد لینک شوید. 

 

راهنمای تصویری حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی 1402

بسیاری از افراد به طور دقیق با روند حذف دروس علمی کاربردی و یا اضافه کردن واحدها آشنایی ندارند. برای تسهیل انجام مراحل، راهنمای تصویری زیر را ارائه کرده‌ایم.

ابتدا عبارت سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی یا آدرس edu.uast.ac.ir را در مرورگر خود جستجو کنید.

گام اول حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی

پس از ورود به سامانه نام کاربری و رمز عبور را برای دسترسی به صفحه شخصی خود ثبت کنید.

گام دوم حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی

انتخاب گزینه انتخاب واحد را از منوی پرتال دانشجویی انتخاب کنید.

گام سوم حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی

 اطلاعیه

 برای دریافت مشاوره در ارتباط با نحوه حذف واحدهای درسی علمی کاربردی یا اضافه کردن درس ها می‌توانید با مشاوران آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید تا راهنمایی‌های لازم را به شما عزیزان ارائه کنند.

خلاصه مطالب

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات لازم را در ارتباط با زمان حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی و نحوه ثبت درخواست ارائه کنیم. دانشجویانی که در دانشگاه علوم علمی کاربردی تحصیل می‌کنند، در زمان مقرر بر اساس چارت تحصیلی ارائه شده باید برای انتخاب واحد دروس ترم تحصیلی خود اقدام کنند. در صورت تغییر در تعداد واحدهای درسی انتخاب شده متقاضیان می‌توانند از طریق حذف و اضافه با ورود به سامانه هم آوا به ویرایش انتخاب‌های خود بپردازند.

در حال حاضر حذف و اضافه در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی طبق زمانبندی اعلام شده صورت می‌گیرد و دانشجویان با وارد شدن به سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی به نشانی edu.uast.ac.ir می‌توانند اقدامات لازم را برای انتخاب درس جدید یا حذف کردن درس انتخاب شده انجام دهند. برای آشنایی بیشتر با نحوه انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما عزیزان را در مسیر حذف یا اضافه کردن دروس در این دانشگاه راهنمایی کنند.

 برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید

زمان حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی 1402 چه تاریخی است؟

در سال جاری هنوز تاریخ حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی اعلام نشده است. به محض انتشار اعلامیه مربوطه، این مقاله به روزرسانی خواهد شد. 

سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

دانشجویان برای حذف یا اضافه کردن دروس باید به سایت edu.uast.ac.ir مراجعه کنند.

چگونه می توان برای ثبت درس جدید یا حذف یک درس اقدام کرد؟

شما می توانید از طریق راهنمای ارائه شده در سامانه فرایند مربوط به حذف و اضافه دروس را انجام دهید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا