خرید کارت اعتباری سازمان سنجش + لینک مستقیم


افراد داوطلب کنکور، هر ساله برای ثبت نام در کنکور باید هزینه ای به عنوان خرید کارت اعتباری سازمان سنجش در سامانه epay.sanjesh.org پرداخت نمایند تا بتوانند مراحل ثبت نام را طی نمایند. امسال نیز همانند سال های گذشته برای ثبت نام باید هزینه آزمون پرداخت شود و سریال کارت اعتباری را خریداری نمایند. ما در این مقاله قصد داریم نحوه خرید کارت اعتباری سازمان سنجش در سال جاری را به صورت گام به گام بیان نماییم تا در زمان خرید کارت با مشکل مواجه نشوید. پس اگر نیاز به دانستن این مراحل دارید و قصد دارید از همه هزینه های خدماتی سامانه سنجش در زمان ثبت نام اطلاع پیدا نمایید تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید. همچنین همان طور که می دانید آزمون سراسری در سال جاری، دچار تغییر و تحولات فراوانی شده است تغییراتی مانند حذف زیر گروه های آزمایشی و … که در صورتی که نیاز به اطلاعیه های جدید سامانه سنجش دارید و می خواهید از جدیدترین تغییرات این سامانه با خبر شوید می توانید با شماره 9099075307 تماس گرفته و اخبار جدید را دریافت نمایید.

 

نحوه خرید کارت اعتباری سازمان سنجش ۱۴۰۲

همانند سال های گذشته، افرادی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند باید جهت ثبت نام کارت اعتباری خریداری نمایند. همچنین برای شرکت در گروه های آزمایشی فرعی نیز باید هزینه ای را جداگانه در سامانه epay.sanjesh.org پرداخت نمایید. برای شرکت در دانشگاه های مانند غیر انتفاعی، پیام نور و .. نیز شما باید هزینه ای را پرداخت نمایید که در ادامه لیست تمامی موارد خدماتی سامانه epay.sanjesh.org را به صورت جزیی برای شما شرح خواهیم داد.

حال اگر قصد خرید کارت اعتباری سازمان سنجش در سال جاری را دارید باید ابتدا وارد سامانه سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org شده و مراحل خرید کارت را انجام دهید. 

برای خرید کارت اعتباری سازمان سنجش مراحل زیر را طی نمایید:

🔶 ابتدا وارد سامانه سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org  شوید و گزینه سراسری را انتخاب نمایید.

🔶 سپس از منوی سمت راست گزینه ثبت نام را کلیک نمایید و سپس «خرید سریال ثبت نام»  را انتخاب نمایید.

🔶 در این مرحله باید گروه آزمایشی خود را انتخاب کرده و بر روی گزینه تایید و ادامه کلیک نمایید.

🔶 سپس تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه و …

🔶 سپس باید درگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی گزینه تایید و ادامه کلیک نمایید.

🔶 در مرحله بعد در صفحه جدید، شما باید اطلاعات کارت خود را مانند شماره کارت، تاریخ انقضا و .. را با دقت وارد کرده و سپس کد امنیتی را وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه پرداخت کلیک نمایید.

🔶 باید یادآوری نماییم به دلیل اینکه دانشگاه آزاد و سراسری در زمان ثبت نام ادغام شده اند، نیاز به پرداخت هزینه جداگانه ای برای دانشگاه آزاد ندارید و با خرید کارت اعتباری می توانید برای هر دو دانشگاه آزاد و سراسری اقدام نمایید.

🔶 اگر در مراحل رداخت هزینه epay.sanjesh.org دچار مشکل شدید نگران نباشید، می توانید خرید کارت اعتباری و ثبت نام آزمون خود را به دست کارشناسان ایران تحصیل بسپارید، برای این امر کافی است با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

 

جهت اطلاع از دریافت شماره پرونده کنکور با کد ملی کلیک نمایید.

نحوه خرید کارت اعتباری

هزینه خرید کارت اعتباری سازمان سنجش ۱۴۰۲

اکنون که با مراحل خرید کارت اعتباری سازمان سنجش در سال جاری در سامانه epay.sanjesh.org  آشنا شدید، دیگر می توانید به راحتی کارت اعتباری ثبت نام را خریداری کرده و برای ثبت نام در آزمون اقدام نمایید. اما باید یادآوری نماییم که هزینه خرید کارت اعتباری سازمان سنجش برای هر گروه آزمایشی، متفاوت بوده و این مبلغ هر ساله دارای افزایش می باشد. به طور مثال رشته های گروه آزمایشی اصلی در سال گذشته پنجاه و چهار هزار تومان و خرید کارت اعتباری سازمان سنجش به مبلغ 75 هزار تومان بود که در سال جدید این مبالغ افزایش می باید. 

هنوز هزینه دقیق خرید کارت اعتباری سازمان سنجش  epay.sanjesh.org  در سال جاری مشخص نشد است و به محض اطلاعیه سامانه سنجش ایم مقاله به روز رسانی خواهد شد اما در ادامه مبلغ های خرید کارت اعتباری سازمان سنجش و هزینه های خدماتی ثبت نام در سال گذشته را بیان خواهیم کرد تا بدانیم حدود هزینه ثبت نام در کنکور چقدر می باشد.

 

هزینه خرید کارت اعتباری سازمان سنجش و هزینه های خدماتی ثبت نام در سال گذشته

هزینه ثبت نام برای هر گروه آزمایشی 130 هزار تومان
هزینه های آزمون عملی برای رشته های هنر و  تربیت بدنی  برای رشته هنر 130 هزار تومان

برای رشته تربیت بدنی 70 هزار تومان 

هزینه برای بررسی صلاحیت در دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی شصت و پنج هزار تومان
هزینه‌ ثبت ‌نام آزمون برای داوطلبین خارج از کشور  یک میلیون تومان
هزینه اختیاری برای استفاده از سامانه انتخاب رشته

خدمات سامانه انتخاب رشته پیشنهادی (اختیاری)

 14 هزار تومان
هزینه برای افرادی که حوزه امتحانی خود را تغییر داده و یا متأخرین آزمون‌ها 120 هزار تومان
هزینه برای افرادی که متخلفان احتمالی هستند و باید رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون­ های سراسری انجام گیرد. 120 هزار تومان
اگر داوطلب علاقه مند به دانشگاه های غیر انتفاعی، پیام نور و … باشد

علاقه‌مندی به گزینش در دانشگاه پیام نور ، تربیت معلم (فرهنگیان) و مراکز غیرانتفاعی

36 هزار تومان
فعال سازی پیام کوتاه برای اطلاعیه آزمون  3 هزار تومان

توجه نمایید در سال جاری شما دیگر نیاز به خرید کارت مجزا برای گروه های مختلف آزمایشی می باشید. به طور مثال برای شرکت در رشته تجربی و هنر باید دو کارت مجزا خریداری نمایید و اگر قصد دارید در دانشگاه های مانن غیر انتفاعی شرکت نمایید باید هزینه آن را نیز جدا بپردازید. اگر نیاز به راهنمایی و شماره در خصوص خرید کارت اعتباری سازمان سنجش برای هر گروه آزمایشی دارید می توانید با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

همچنین اگر در زمان ثبت نام با کلمه کد پرداختی  مواجه شدید بدانید، این همان هزینه ثبت نام آزمون می باشد که باید سریال کارت خریداری شده را از epay.sanjesh.org وارد نمایید. 

برای اطلاع از مشاهده سوابق تحصیلی سنجش کلیک نمایید.

هزینه خرید از epay.sanjesh.org 

اخبار پیرامون سازمان سنجش

🔊 راه اندازی “سامانه طراحان سوال” سازمان سنجش

” سامانه طراحان سوال” در راستای تحقق عدالت آموزشی با مشارکت استادان و معلمان سراسر کشور از طریق سازمان سنجش آموزش کشور راه اندازی شد.در راستای سیاست‌های کلان سازمان سنجش آموزش کشور، مبنی‌بر «برنامه‌ریزی در مسیر توسعه آزمون‌های استاندارد و شیوه‌های نوین به منظور برگزاری الکترونیکی و هوشمند تمامی آزمون‌ها» سامانه طراحان سؤال راه‌اندازی شد که در مرحله نخست درنظر است تا برای آزمون‌های سراسری، کارشناسی‌ارشد و دکتری، نسبت به شناسایی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های علمی ‌ـ ‌تخصصی موجود در دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی کشور و همچنین ظرفیت معلمان و دبیران وزارت آموزش و پرورش، برای طراحی سؤالات با رعایت استانداردهای لازم استفاده شود.

خلاصه مطلب

تمامی افراد علاقه مند به کنکور سراسری برای ثبت نام در این آزمون باید برای خرید کارت اعتباری سازمان سنجش اقدام نمایند و هزینه خرید کارت را پرداخت نمایند. ما در این مقاله روند خرید کارت اعتباری سازمان سنجش از سامانه epay.sanjesh.org به همراه هزینه های خرید کارت در سال جاری را شرح دادیم. پس از مطالعه مقاله اگر نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید می توانید با شماره 9099075307 تماس گرفته و یا پرسش خود را در زیر همین مقاله بیان نمایید تا در اولین فرصت پاسخ شما عزیزان توسط کارشناسان ما داده شود.

برای دریافت و مطالعه پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید

خرید کارت اعتباری سازمان سنجش در چه سایتی می باشد؟

خرید کارت اعتباری سازمان سنجش از طریق سامانه epay.sanjesh.org بوده که مراحل خرید در طول مقاله بیان شده است.

هزینه لازم برای خرید کارت اعتباری سازمان سنجش  چه میزان است ؟

این هزینه برای داوطلبین گروه های آزمایشی اصلی و فرعی در سال قبل یعنی سال ۱۴۰۱ برابر با  ۵۴۰,۰۰۰ تومان بود. به احتمال زیاد داوطلبان برای کنکور امسال لازم است هزینه بیش تری را پرداخت نمایند.

خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد چگونه می باشد؟

با توجه به ادغام کنکور سراسری و آزاد در هنگام ثبت نام نیازی نیست برای دانشگاه آزاد کارت اعتباری مجزایی تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا