دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد 1402 + دانلود pdf


دانشجویان برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد باید در زمان مقرر اعلام شده پیش از شروع آزمون‌های پایان‌ترم وارد سامانه پرتال دانشجویی خود شده و کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. در پایان هر نیم سال تحصیلی دانشگاه آزاد امتحانات پایان‌ترم را برای ارزیابی دانشجویان برگزار می‌کند. دانشجویان باید در زمان مقرر برای دانلود کارت جلسه امتحان دانشگاه آزاد اقدام نمایند. 

 معمولاً زمان برگزاری امتحانات نیمسال بر اساس تقویم آموزشی تعیین شده دانشگاه آزاد و برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه محل تحصیل مشخص خواهد شد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که افراد با چگونگی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه آزاد از طریق سایت آموزشیار آشنایی داشته باشد.

 اطلاعیه

 لینک دریافت کارت امتحانات دانشگاه آزاد تابستان در سامانه آموزشیار در حال حاضر فعال شده است.

برای دریافت کارت کلیک نمایید.

تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد 1402

دانشجویان محصل در دانشگاه آزاد در پایان آموزش‌های حضوری و یا اینترنتی سامانه ودانا باید برای شرکت در آزمون های پایان‌ترم دانشگاهی خود کارت ورود به جلسه آزمون را از سایت آموزشیار دریافت کنند.

 به این منظور افراد با وارد کردن شماره دانشجویی و رمز عبور خود می‌توانند کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند. امکان حضور در جلسه آزمون، مستلزم کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه آزاد می‌باشد. بنابراین افراد حتماً باید کارت خود را در زمان مقرر دریافت کنند.

دانشجویان برای کسب مجوز دریافت کارت ورود جلسه ابتدا باید ارزشیابی اساتید را از طریق سامانه انجام داده و باقی شهریه ترم را پرداخت کنند و پس از تسویه حساب با دانشگاه می‌توانند کارت ورود جلسه خود را از طریق سامانه دریافت نمایند.

 کارت ورود به جلسه امتحانات پایانی دانشگاه آزاد در انتهای ترم و مدتی قبل از آغاز امتحانات فعال خواهد شد و یک مهلت چند روزه برای دریافت کارت از سوی دانشجویان ارائه می‌گردد.

براساس جدول زمانبندی برگزاری امتحانات پایان‌ترم نیمسال دوم ۱۴۰۲ تاریخ برگزاری امتحانات رشته‌های غیر پزشکی از ۲۷ خرداد تا تیر ماه و برای رشته‌های پزشکی از ۳ تیر ماه تعیین شده است. از این رو دانشجویان باید چند روز قبل از برگزاری امتحانات نیم سال دوم نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد

برای مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه آزاد وارد لینک شوید. 

چگونگی دریافت کارت ورود جلسه امتحانات دانشگاه آزاد 1402

 دانشجویان دانشگاه آزاد پس از اتمام کلاس‌های درس در رشته‌های مختلف، افرادی که به صورت حضوری در کلاس‌ها حاضر بودند یا افرادی که در سایت دان دانشگاه آزاد به صورت مجازی شرکت کرده‌اند، می‌توانند کارت ورود به جلسه امتحان خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

 سامانه آموزشیار برای یکپارچه شدن امور آموزشی و دانشگاه دانشجویان واحدهای آزاد راه اندازی شده است و دانشجویان باید از طریق این سامانه برای دریافت کارت ورود جلسه آزاد اقدام نمایند. مراحل دریافت کارت امتحانات دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

✅ ابتدا وارد سایت آموزشی به آدرس  edu.iau.ac.ir شوید.

✅ سپس به صفحه شخصی دانشجویی با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد شوید.

✅ در ادامه گزینه ارزشیابی استاد در نیم سال جاری را انتخاب کنید.

✅ در پایان فرم ارزشیابی اساتید را تکمیل و تأیید نهایی را انتخاب کنید.

✅ در بخش بعد گزینه چاپ کارت ورود به جلسه امتحان برای تمام دروس را انتخاب نمایید.

چگونگی دریافت کارت ورود جلسه امتحانات دانشگاه آزاد

جهت بررسی زمان ثبت نام جاماندگان دانشگاه آزاد وارد لینک شوید. 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود جلسه امتحانات دانشگاه آزاد 1402

 در این بخش قصد داریم راهنمای تصویری مراحل دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 به این منظور ابتدا باید نشانی edu.iau.ac.ir را در مرورگر گوگل جستجو کنید.

گام اول دریافت کارت ورود جلسه امتحانات دانشگاه آزاد

 هنگامی که وارد سامانه شدید، نوع کاربری خود را انتخاب نمایید.

گام دوم دریافت کارت ورود جلسه امتحانات دانشگاه آزاد

 در قسمت بعد وارد پورتال شخصی خود شوید. 

گام سوم دریافت کارت ورود جلسه امتحانات دانشگاه آزاد

در این مرحله، می‌توانید گزینه ارزشیابی اساتید و تکمیل فرایند ارزشیابی را انجام دهید.

گام چهارم دریافت کارت ورود جلسه امتحانات دانشگاه آزاد

 پس از تکمیل فرم ارزشیابی و تأیید اطلاعات می‌توانید گزینه چاپ کارت ورود جلسه امتحان برای تمامی دروس را انتخاب کنید.

گام پنجم دریافت کارت ورود جلسه امتحانات دانشگاه آزاد

 اطلاعیه

چنانچه در ارتباط با نحوه دریافت کارت ورود جلسه آزمون دانشگاه آزاد سؤال و ابهامی دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه ایران تحصیل تماس بگیربد تا پاسخگوی سؤالات شما عزیزان باشند.

مشاوره دریافت کارت ورد به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد 1402

دانشجویان دانشگاه آراد که به صورت حضوری و مجازی در کلاس های طول ترم حاضر شده اند، چند روز قبل از آغاز امتحانات پایان ترم خود باید از طریق سامانه دانشگاه آزاد برای دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد اقدام کنند.

از این رو دانشجویان باید به سامانه آموزشیار به نشانی  edu.iau.ac.ir مراجعه نموده و در اسرع وقت کارت خود را پس از تکمیل نمودن فرم ارزشیابی اساتید دانشگاه، دریافت کنند. در واقع یکی از مهمترین شروط برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات آزاد، پر کردن فرم ارزشیابی طراحی شده می باشد. 

از انجا که ممکن است در ارتباط با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد 1402 سوال و ابهامی داشته باشید، توصیه می کنیم با مشاوران تحصیلی خبره در ارتباط باشید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند. چنانچه مایل به کسب مشاوره در ارتباط با امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد و دریافت کارت آزمون هستید، می توانید با مشاوران برجسته آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید. مشاوره دریافت کارت ورد به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد

برای اطلاع از حداکثر مدت مجاز تحصیل کاردانی در دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید. 

 خلاصه مطالب

در این مقاله در ارتباط با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ توضیح دادیم. همانطور که می‌دانید دریافت کارت امتحانات دانشگاه آزاد بسیار حائز اهمیت است، چرا که افراد بدون داشتن این کارت نمی‌توانند در امتحانات جلسه امتحان حضور یابند. بنابراین باید در زمان تعیین شده برای دانلود کارت جلسه امتحان دانشگاه آزاد اقدام کنند. 

زمان دقیق برای فعال سازی لینک دانلود کارت جلسه امتحان دانشگاه آزاد در برای رشته‌های غیرپزشکی و پزشکی این دانشگاه متفاوت می‌باشد. چنانچه شما عزیزان در ارتباط با نحوه و همچنین زمان دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد سؤال و ابهامی می‌دارید، می‌توانید با کارشناسان آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید

اهمیت دریافت کارت ورود جلسه امتحانات دانشگاه آزاد چیست؟

بدون داشتن کارت ورود به جلسه دانشجویان نمی‌توانند در جلسه امتحان حضور پیدا کنند.

زمان دریافت کارت ورود جلسه امتحانات دانشگاه آزاد چه تاریخی است؟

در حال حاضر لینک دریافت کارت ورود به جلسه امتحان دانشگاه آزاد برای ترم تابستان فعال می‌باشد.

نحوه دریافت کارت ورود جلسه امتحانات دانشگاه آزاد چگونه است؟

در متن مقاله به طور کامل در ارتباط با چگونگی دریافت کارت ورود به جلسه امتحان دانشگاه آزاد توضیح داده‌ایم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا