دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1402 + pdf


در دانشگاه علمی کاربردی، امتحانات پایان ترم برگزار می‌شود و زمان برگزاری آن‌ها توسط مرکز دانشگاه تعیین می‌شود. دانشجویان باید مطابق برنامه اعلام‌شده‌از سوی دانشگاه، اقدامات لازم را برای کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام دهند. کارت ورود به جلسه در جلسه آزمون برای دانشجویان الزامی است و برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1402 مطالبی را در این مقاله ارائه می دهیم. برای مشاهده دریافت کارت ورود به جلسه امتحان از سایت هم آوا تا انتها همراه ما باشید.

محتوا پنهان

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

👈🏼 دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی باید در انتهای هر نیمسال تحصیلی، برای شرکت در امتحانات پایان ترم دانشگاه خود، کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی خود را از سایت هم آوا دریافت کنند. برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات، داوطلبان باید ابتدا ارزشیابی اساتید را تکمیل و سپس باقی مانده شهریه ترم را پرداخت و تسویه حساب کنند.

ریافت کارت ورود به جلسه امتحان از سایت هم آوا، معمولا در انتهای ترم تحصیلی و قبل از آغاز امتحانات پایانی ترم، فعال می‌شود و به دانشجویان مدت زمانی چند روزه برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات ارائه می‌شود.

🗓 طبق تقویم آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، امتحانات دروس نظری نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۷ خرداد ماه آغاز شد و کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ نیز از تاریخ ۲۰ خرداد ماه، منتشر گردید.

🗓 زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1402 هنوز اعلام نشده است و به محض اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به آزمون دانشگاه علمی کاربردی این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه امتحان از سایت هم آوا بهمن 1402

👈🏼 مراحل دریافت کارت ورود به جلسه امتحان از سایت هم آوا در سال جاری به شرح زیر می باشد:

✔️برای دریافت pdf کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی ابتدا وارد  سیستم هم اوا دانشگاه علمی کاربردی به آدرس edu.uast.ac.ir شوید.

✔️ سپس به کمک نام کاربری و رمز عبور خود وارد ناحیه کاربری خود می شوید.

✔️ انتخاب گزینه نمایش و پرینت کارت ورود به جلسه از قسمت دسترسی

✔️ بررسی اطلاعات درج‌شده‌در کارت و تهیه نسخه چاپی برای ارائه در روز آزمون

📌 برای اطلاع از حذف اضطراری دانشگاه علمی کاربردی  کلیک نمایید.

مراحل تصویری دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1402

👈🏼 برای دریافت کارت ورود به آزمون دانشگاه علمی کاربردی بای مراحل زیر را طی نمایید:

✅ ابتدا وارد سایت هم آوا به نشانی اینترنتی edu.uast.ac.ir شوید.

دریافت کارت ورود به آزمون دانشگاه علمی کاربردی

✅ سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و وارد ناحیه کاربری خود شوید.

✅ در این مرحله شما باید گزینه “دسترسی ها ” را از منو انتخاب نمایید.

دسترسی ها در کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی

✅ سپس بر روی گزینه نمایش و چاپ کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی کلیک نمایید.

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان از سایت هم آوا

✅ در مرحله آخر شما کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی را مشاهده کرده و می توانید pdf آن را دریافت و یا آن را چاپ نمایید.

📌برای اطلاع از مراحل تسویه حساب دانشگاه علمی کاربردی کلیک نمایید.

نحوه دریافت رمز عبور برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان از سایت هم آوا

👈🏼 در دانشگاه علمی کاربردی، دانشجویان بعد از ثبت نام، باید نام کاربری و رمز عبور خود را برای ورود به سامانه هم آوا، یعنی سایت آموزشی دانشجویان، وارد کنند. نام کاربری معمولا همان کد ملی و رمز عبور، شماره شناسنامه دانشجویان است.

دانشجویان باید به این نکته توجه کنند که پس از ثبت نام، دانشجویان پذیرفته‌شده‌در دانشگاه علمی کاربردی، در سایت هم آوا، امکان تغییر رمز عبور و نام کاربری خود را دارند. این اقدام به منظور افزایش امنیت پروفایل شخصی در سایت هم آوا صورت می‌گیرد. مراحل تغییر اطلاعات در سامانه هم آوا به صورت زیر است:

🔘 ورود به صفحه شخصی در سایت هم آوا

🔘 انتخاب منوی دسترسی

🔘 انتخاب گزینه تغییر رمز عبور

🔘 وارد کردن رمز قبلی، رمز جدید و تکرار رمز جدید

🔘 ذخیره اطلاعات وارد شده

شرایط دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1402

👈🏼 در انتهای هر ترم تحصیلی، قبل از آغاز آزمون‌های دانشگاه علمی کاربردی، کارت شرکت در آزمون‌ها صادر می‌شود و دانشجویان تنها به مدت کمتر از یک هفته فرصت دارند تا کارت خود را دریافت کنند. طبق بخشنامه دانشگاه جامع علمی کاربردی، زمان برگزاری آزمون‌های علمی کاربردی از طریق جدول زمانبندی اعلام می‌شود و بنابراین کارت ورود به جلسه آزمون‌های دانشگاه علمی کاربردی منتشر می‌شود.

کارت ورود به آزمون‌های پایان ترم دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در سامانه هم آوا برای دریافت دانشجویان قرار می‌گیرد. در شرایط کنونی کشور و با توجه به شرایط کرونا و تعطیلی موقت دانشگاه‌ها، در صورت تغییر زمان برگزاری آزمون‌های دانشجویان و زمان انتشار کارت شرکت در آزمون‌های ۱۴۰۲، این مقاله از طرف صدای سنجش تغییر خواهد کرد و داوطلبان مطلع خواهند شد.

📌برای آشنایی و اطلاع از راهنما سامانه ساتب دانشگاه علمی کاربردی کلیک نمایید.

بازیابی رمز عبور و نام کاربری سامانه آوا برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

👈🏼 برای ورود به سامانه هم آوا و دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی یا انجام فعالیت‌های آموزشی مورد نظر، دانشجویانی که نام کاربری یا رمز عبور خود را فراموش کرده‌اند باید مراحل زیر را انجام دهند:

⏪ بر روی گزینه «نام کاربری/ کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟» کلیک کنید.

فراموشی برای کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی

⏪ گزینه «من دانشجو هستم» یا گزینه‌های دیگری که با شرایط شما مطابقت دارند را انتخاب کنید.

⏪ اطلاعات خود را وارد کنید. – گزینه «بازنشانی کلمه عبور» را فشار دهید.

مراحل ورود دانشجویان جدید به سامانه آوا برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی

👈🏼 همان‌گونه که پیش‌تر به نحوه ورود به سامانه هم‌آوا دانشگاه علمی کاربردی اشاره شد، دانشجویان برای ورود به سایت هم‌آوا، به نام کاربری و کلمه عبور نیاز دارند که باید برای دریافت آن‌ها به دانشگاه خود مراجعه کنند.

در طول فرآیند نهایی و حضوری ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان، مسئول آموزش پس از انجام مراحل ثبت‌نام و دریافت مدارک پذیرفته‌شدگان، برای هر دانشجو در سیستم سایت هم‌آوا دانشگاه علمی کاربردی، نام کاربری و کلمه عبوری تعریف می‌کند و آن‌ها را در اختیار دانشجو قرار می‌دهد.

دانشجویان جدیدالورود در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، پس از دریافت نام کاربری و کلمه عبور، متوجه خواهند شد که کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه‌شان به عنوان کلمه عبور در نظر گرفته‌شده‌است که البته، همان‌طور که در بالا گفته شد، داوطلبان می‌توانند براساس سلیقه خود، نام کاربری و کلمه عبور را تغییر دهند.

📌جهت اطلاع از ثبت نام جاماندگان دانشگاه علمی کاربردی کلیک نمایید.

نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1402

👈🏼 به استناد اعلامیه‌ای که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر‌شده‌است و به‌منظور برگزاری آزمون‌های پایان‌ترم دانشگاه‌های علمی کاربردی و با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها و کاهش شیوع ویروس کرونا، تمامی آزمون‌های پایان‌ترم دانشگاه‌های علمی کاربردی سال ۱۴۰۲ به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

همان‌طور که اطلاع دارید در سال‌های گذشته، تمامی آزمون‌های پایان‌ترم دانشگاه‌های علمی کاربردی پس از اتمام کلاس‌های سامانه سما لایو برگزار شدند. در ادامه تمامی مواردی که باید در خصوص آزمون‌های ترم جاری رعایت شوند، مشخص‌شده‌است.

با تصمیم وزارت علوم، تحقیقات، کلیه دانشگاه‌های علمی کاربردی و موسسات آموزش عالی نیمسال تحصیلی دوم خود را با حضوری بودن کلاس‌های درس آغاز کردند. لذا، طبق اعلامیه منتشر‌شده‌از سوی این سازمان در خصوص برگزاری آزمون‌های پایان‌ترم، مسئولان و اعضای دانشگاه‌ها موظف هستند با رعایت اصول لازم، آزمون‌های پایانی را به صورت حضوری و طبق تقویم آموزشی از پیش تعیین‌شده‌برگزار کنند.

برای مشاهده انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی روی لینک کلیک کنید.

با حضوری بودن آزمون‌های پایانی دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲، دانشجویان این دانشگاه می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه علمی کاربردی، تقویم آموزشی آزمون‌های پایان ترم خود را مشاهده و از زمان برگزاری آزمون‌ها مطلع شوند.

در صورتی که شرایط نامساعدی مانند شیوع شدید ویروس کرونا حاکم شود، ممکن است دانشگاه علمی کاربردی آزمون‌های خود را به صورت غیرحضوری و البته تحت نظر وزارت علوم و تحقیقات برگزار کند. از این رو، روش‌هایی جایگزین آزمون‌های حضوری مورد استفاده قرار می‌گیرد که در ادامه به توضیح آن‌ها پرداخته‌شده‌است.

در سال گذشته، به دلیل کاهش تعداد و محدودیت دانشجویان، آزمون‌های دوره تحصیلات تکمیلی به صورت کتبی یا شفاهی از طریق سیستم‌های آموزشی مجازی برگزار شدند. در این حالت، بر اساس تصمیم اساتید، امتحانات از طریق دوربین و در حضور اساتید نیز امکان‌پذیر بود. هنوز در خصوص برگزاری آزمون‌ها برای این دسته از افراد در سال ۱۴۰۲، هیچ اطلاعیه‌ای منتشر‌نشده‌است و در صورت انتشار خبر جدیدی در این زمینه، در این مقاله اطلاع داده خواهد شد.

از سوی دیگر، در دوره کارشناسی که تعداد دانشجویان بیشتری دارد، سعی بر برگزاری آزمون‌های کتبی تستی خواهد بود. البته دانشگاه علمی کاربردی در نظر دارد در شیوه برگزاری آزمون، استاندارد‌های لازم را رعایت کند تا درصد خطای کمتری داشته باشد. همچنین در این روش، نتیجه آزمون مورد نظر نیست و گزینه‌های دیگری نیز برای ارزشیابی تعیین خواهد شد.

نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه علمی کاربردی بهمن

📌جهت اطلاع از شرایط ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور کلیک نمایید.

اخبار پیرامون دانشگاه علمی کاربردی

📢 دانشجویان بدهکار باید بتوانند سرجلسه امتحان بیایند

بر اساس دستور ریاست دانشگاه، هیچ دانشجویی نمی‌تواند به دلیل بدهی به دانشگاه، از حضور در جلسه امتحانی منع شود زیرا این عمل خلاف قانون است. او افزود: اگرچه هزینه‌های این دانشگاه توسط شهریه‌های دانشجویان تامین می‌شود، اما این به هیچ وجه دلیلی نیست که یک شخص را به عنوان نگهبان در جلوی درب سالن امتحانی قرار دهند تا از ورود آن‌ها جلوگیری کند. این در حالی است که مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی ممنوعیت ورود دانشجویان بدهکار به جلسه امتحانی را خلاف قانون می‌دانند، اما در برخی از واحدهای دانشگاهی برای صدور مجوز ورود به جلسه امتحانی زمانی از وقت امتحان دانشجویان استفاده کرده اند.

خلاصه مطلب

دانشجویان برای شرکت در آزمون‌های پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی نیازمند دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی می‌باشند. زمان آزمون‌ها بر اساس جدول زمانبندی مشخص از سمت مرکز برنامه‌ریزی آموزشی در اختیار دانشگاه قرار می‌گیرد. دانشجویان باید در زمان مشخص برای دریافت کارت شرکت در آزمون‌ها اقدام کنند. ما در طول این مقاله در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه امتحان از سایت هم آوا  مطالبی را بیان نمودیم در صورت نیاز به دریافت کارت ورود به آزمون دانشگاه علمی کاربردی می توانید با مشاورین یاران تحصیل تماس گرفته و کارت خود را از طریق کارشناسان ما دریافت نمایید.

📥 برای دریافت pdf  مقاله کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی کلیک نمایید. 📥

 

چگونه کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی را دریافت کنیم؟

داوطلبان باید نسخه چاپی کارت خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند و مراحل دریافت کارت در این مقاله توضیح داده‌شده‌است.

چه اطلاعاتی برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات علمی کاربردی لازم است؟

همان‌طور که در این مقاله اشاره‌شده‌است، برای دریافت کارت، داوطلبان به نام کاربری و رمز عبور سامانه هم آوا نیاز دارند.

چه زمانی باید کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی را دریافت کند؟

داوطلبان می‌توانند قبل از شروع امتحانات، کارت خود را دریافت کنند و هنگام تعیین تاریخ دقیق، این مقاله اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا