دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403


دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای متقاضیان این آزمون الزامی است. برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور فنی حرفه ای با کد ملی باید از طریق سایت sanjesh.org اقدام کنید. شرکت کنندگان این آزمون با همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی در زمان مقرر باید در محل برگزاری آزمون حاضر شوند.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کاردانی فنی حرفه ای 1403

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای هر سال چند روز قبل از برگزاری آزمون کاردانی فنی حرفه ای منتشر و در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای از طریق سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org برای شرکت کنندگان قابل مشاهده و دریافت است.

زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای در سال 1403 هنوز اعلام نشده و به محض مشخص شدن زمان انتشار، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای

برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانش باید پس از مشخص شدن زمان انتشار آن وارد سایت سنجش شده و بر روی لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای که بروی سامانه فعال شده است کلیک نمایید. سپس با وارد کردن اطلاعات فردی خود، اقدام به دریافت این کارت کنند، شما می‌توانید با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام خود یا کد ملی اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه فنی حرفه ای کنید.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای

در مرحله اول باید وارد سامانه سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org شوید. سپس از منوی سمت چپ گزینه کاردانی فنی حرفه ای را انتخاب نمایید.

کارت فنی حرفه ای

در مرحله بعدی باید از منوی سمت راست گزینه کارت را انتخاب کرده و سپس بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه‌ای ۱۴۰۳ کلیک نمایید.

دریافت کارت کاردانی

در مرحله آخر شما می‌توانید از طریق چهار روش کارت ورود کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 خود را دریافت کنید:

💢 از طریق شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام خود

💢 از طریق شماره پرونده و کد ملی

💢 از طریق شماره پرونده به همراه شماره داوطلبی

💢 از طریق شماره سریال شناسنامه به همراه شماره شناسنامه

فراموش نکنید کارت ورود کنکور کاردانی فنی حرفه ای خود را ذخیره کرده و حتما آن را پرینت نمایید و در جلسه آزمون با خود به همراه داشته باشید.

ویرایش برخی از اطلاعات کارت همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای امکان پذیر است.

بنر کال تو اکشن

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کاردانش

هر ساله همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه در سامانه سنجش، امکان ویرایش یک سری اطلاعات فراهم می‌شود اطلاعاتی نظیر معدل دوره دیپلم و… اما اطلاعات مهمی مانند گروه آزمایشی و یا شهر محل برگزاری آزمون دیگر قابل ویرایش و اصلاح نیست پس در زمان ثبت نام دقت نمایید.

اگر بعد از اینکه کارت ورود به جلسه کاردانی فنی حرفه ای مشاهده نمودید اشکال و یا تناقضی در اطلاعات شخصی شما مانند نام و نام خانوادگی بود باید با مراجعه به بادجه‌های رفع نقص سازمان سنجش این اطلاعات را اصلاح نموده و سپس کارت ورود به جلسه آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای را دریافت و در آزمون شرکت نمایید.

از جمله ایرادات کارت ورود به جلسه فنی حرفه ای که قابل تصحیح توسط سایت سنجش است به شرح ذیل می‌باشد:

ایرادات قابل رفع کارت ورود به جلسه کنکور فنی حرفه ای در سایت سنجش
شماره شناسنامه سال تولد شهر محل برگزاری آزمون نام و نام خانوادگی
 استان محل اخذ دیپلم رشته تحصیلی کد چهار رقمی رایانه ای دیپلم شماره ملی
معدل کل دیپلم تاریخ اخذ مدرک دیپلم کد و عنوان رشته محل های انتخابی جنسیت
تصویر مندرج در روی کارت زبان امتحانی معلولیت دین

 

شرایط ثبت نام در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1403

برای ثبت نام و شرکت در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای یک سری شرایط و ضوابط وجود دارد که تنها داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای مجاز به ثبت نام هستند. این شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام با آزمون و بدون آزمون به یک صورت است.

شرایط ثبت نام در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

شرایط عمومی ثبت نام در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای:

🔷 عدم وابستگی به گروه‌های معاند نظام

🔷 نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

🔷 عدم شهرت به فساد اخلاقی

🔷 معتقد بودن به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد قبول جمهوری اسلامی ایران

🔷 نداشتن دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

شرایط اختصاصی شرکت در کنکور کاردانی فنی حرفه ای به شرح زیر است:

در آزمون کاردانی فنی حرفه ای می‌توانند افرادی که دارای مدرک دیپلم متوسطه نظری می‌باشند شرکت فرمایند. این داوطلبان صرفا می‌توانند رشته‌های مقطع تحصیلی کاردانی ناپیوسته را انتخاب نمایند.

🔷 پذیرش برای افرادی که در این آزمون قبول شده باشند و حد نصاب را آورده باشند اما نتوانند تا 31 شهریور درس خود را تمام کنند لغو و اجازه شرکت در دانشگاه را ندارند.

🔷 داوطلبانی که موفق به قبولی در دانشگاه‌های روزانه دوره کاردانی فنی و حرفه ای سال ۱۴۰۳شده اند، در صورتی مجاز به ثبت نام کنکور 1403 هستند که انصراف قطعی خود را به انجام برسانند.

🔷 دانشجویان آقا که از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند، در صورت تمایل به ثبت نام و شرکت مجدد در دوره‌های کاردانی فنی و حرفه ای، باید از رشته قبلی خود انصراف دهند تا از نظر نظام وظیفه، منعی برای تحصیل نداشته باشند.

🔷 پذیرفته شدگان دوره‌های کاردانی دانشگاه‌های نوبت دوم و غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳، چنانچه متقاضی ثبت نام مجدد کاردانی فنی و حرفه ای در سال 1403 باشند، می‌توانند بدون انصراف از رشته قبلی خود در این آزمون شرکت کنند و پس از پذیرش در یکی از کد رشته‌های انتخابی، از رشته قبلی خود انصراف دهند.

🔷 داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی

🔷 افراد فارغ تحصیل در رشته های فنی و کاردانش از سال 1402 تا سال ۱۴۰۳ باید برای ثبت نام در کنکور ۱۴۰۳ کد سوابق تحصیلی گرفته و در ثبت نام در قسمت مورد نظر وارد نمایند.

🔷 پذیرفته شدگان نیمسال دوم تحصیلی، در صورتی مجاز به ثبت نام خواهند بود که مدرک فارغ التحصیلی خود را تا پایان نیمسال اول تحصیلی دریافت کنند.

 

کال تو اکشن تماس

مدارک لازم کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1403

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کاردانی فنی حرفه ای را دارند باید مدارک مورد نیاز این آزمون را آماده و در سامانه سنجش بارگذاری نمایند؛ این مدارک شامل:

🔵 عکس داوطلب به صورت اسکن شده که جدید باشد و بدون مهر و یا هرگونه اطلاع اضافی روی عکس باشد.

🔵 سریال ثبت نام که باید در هنگام ثبت نام خریداری نمایید.

🔵برای رزمندگان و ایثارگران که می خواهند از سهمیه خود استفاده نمایند باید کد دوازده رقمی داشته باشند.

🔵 کد 13 رقمی مربوط به اتباع خارجی که قصد دریافت کارت ورود کنکور کاردانی فنی حرفه ای را دارند باید کد 13 رقمی خود را همراه داشته باشند.

🔵 داوطلبان آقا باید کد نظام وظیفه داشته باشند.

🔵 کد 4 رقمی رایانه ای دیپلم.

مدارک لازم کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

مشاوره کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود، هرگونه مغایرتی در اطلاعات خود مشاهده نمودید حتما در بازه زمانی مشخص شده، وارد سامانه سنجش شده و آن را ویرایش نمایید. اگر برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانش خود به شماره پرونده و اطلاعات دیگر خود دسترسی ندارید باید در قسمت سیستم پاسخگویی، درخواست شماره پرونده و کد رهگیری را ارسال کنید.

در زمان ورود به جلسه کارت ملی، کارت ورود به جلسه فنی حرفه ای را فراموش نکنید. همچنین از آوردن وسایل اضافی مانند جزوه، ماشین حساب و… اجتناب نمایید.

برای اطلاع از اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای روی لینک کلیک کنید.

اخبار پیرامون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

🔊 داوطلبان کنکور کاردانی فنی حرفه ای چه وسایلی نباید همراه داشته باشند؟

لوازم مجاز همراه داوطلب در جلسه کنکور ۱۴۰۳ شامل “پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون” همراه با “یک سنجاق”، “اصل کارت ملی یا شناسنامه”، “۲ عدد مداد سیاه نرم پررنگ”، “یک عدد پاک کن و تراش” و “ماسک اضافی سه لایه معمولی” است.

🔊 رشته فنی کسب و کارهای دیجیتالی در دانشگاه علمی کاربردی تصویب شد

با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه علمی کاربردی برای اولین بار دوره کاردانی فنی کسب ‌و کارهای دیجیتالی با نگاه به بازاریابی در بستر فناوری های نوین در این دانشگاه برگزار می‌شود

🔊 موافقت با پذیرش بدون کنکور دانشجو برای آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای

بر اساس یکی از پیگیری‌های اخیر که داشتیم، با جذب و پذیرش بدون کنکور دانشجو برای تکمیل ظرفیت آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای کشور موافقت صورت گرفت.

برای دریافت و مطالعه PDF مقاله کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای کلیک کنید.

 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی کچه زمانی است؟

 کارت ورود به جلسه این آزمون معمولا سه تا چهار روز پیش از برگزاری کنکور منتشر می‌شود.

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی را چگونه می‌توان دریافت کرد؟

 داوطلبان به صورت اینترنتی از طریق وب سایت سنجش می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

نواقص موجود در کارت را به چه صورت می‌توانیم بر طرف نماییم؟

در صورت مشاهده هرگونه نقص در کارت ورود به جلسه آزمون، موظف هستید در اسرع وقت به آدرس باجه های رفع نقص مراجعه نمایید و ایرادات موجود را برطرف کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا