دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش | ورود به سامانه اخذ کد پیگیری کنکور سنجش


امکان دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش برای داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری فراهم شد. همه افراد کنکوری می توانند برای دریافت کد پیگیری کنکور سنجش اقدامات لازم را انجام دهند. موضوع مهم این که، کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش برای هر فرد متقاضی الزامی و مهم به نظر می رسد.

 

از آن جایی که کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه دریافت کد رهگیری  از سازمان سنجش برای هر فرد متقاضی الزامی و مهم است از این رو یاری خواستن از مشاوری کاردان و حرفه ای در این رابطه می تواند بسیار مهم تلقی شود. برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش و همین طور علت نیاز به دریافت کد پیگیری کنکور سنجش می توانید با تیم مشاوره ای آگاه و خبره در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

 

 

برای آشنایی با نحوه اخذ کد رهگیری از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

در صورت عدم دسترسی به کد رهگیری کنکور خود می توانید مجددا برای دریافت آن از طریق سایت سنجش اقدام کنید

 

 

محتوا پنهان

لزوم دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش چیست؟

حتماً می دانید که هر یک از داوطلبان کنکور در زمان ثبت نام در کنکور سراسری کد رهگیری را دریافت می کنند. در واقع، دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش بعد از اتمام ثبت نام در سامانه برای افراد داوطلب مقدور است.

بعد از دریافت کد رهگیری از سنجش داوطلبان باید در حفظ و نگهداری این کد کوشا باشند. اما ممکن است برخی از داطلبان بعد از مدتی این کد را گم کرده و به آن دسترسی نداشته باشند.

اینجاست که داوطلب نمی تواند در زمان اعلام نتایج کنکور وارد سامانه سنجش و آموزش کشور شود و از نتیجه آزمون خود در هر یک از گروه های آزمایشی مطلع شود.

اما خوشبختانه این امکان برای داوطلبانی که به کد رهگیری خود دسترسی ندارند فراهم شده و آن ها می توانند مجدداً برای دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش اقدام کنند.

البته هر فرد داوطلب باید از نحوه دریافت کد رهگیری سنجش و مراحل لازم برای این کار اطلاعات لازم را بدست آورد.

 

 

در مورد نحوه دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش چه می دانید؟

در رابطه با نحوه دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش باید عرض کنیم که هیچ نیازی به مراجعه حضوری به این سازمان شناخته شده نیست و هر یک از داوطلبان می توانند برای دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش به صورت اینترنتی برای این امر اقدام کنند.

به این صورت که، هر فرد باید وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شود و در این سامانه مراحل لازم را برای دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش طی کند.

در ادامه با ذکر راهنمای تصویری نحوه دریافت کد رهگیری از سنجش در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

 

 

برای دانلود منابع تافل سازمان سنجش و آموزش کشور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

راهنمای تصویری دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش

در این بخش قصد ذکر راهنمای تصویری دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش را برای شما داریم. پس با ما همراه باشید تا با نحوه دریافت کد پیگیری کنکور سنجش آشنایی لازم را پیدا کنید.

. در قدم اول برای دریافت کد پیگیری کنکور سنجش الزاماً باید وارد سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید.

 

 

دریافت کد پیگیری کنکور سنجش

 

 

. قدمی بعدی از ورود به سامانه سنجش و آموزش کشور کلیک بر روی گزینه ای تحت عنوان ورود به سیستم پاسخگویی می رسد.

گزینه ای که در منوی سایت می توانید آن را پیدا کنید.

 

 

سامانه اخذ پیگیری کنکور سنجش

 

 

. بعد از کلیک بر روی گزینه ورود به سیستم پاسخگویی صفحه ای برایتان باز می شود که در آن باید بر روی گزینه سبز رنگ ورود به سیستم کلیک کنید تا به صفحه بعدی هدایت شوید.

 

 

 

کد رهگیری

 

 

. در صفحه بعدی باز شده الزاماً باید گزینه ای به نام درخواست جدید را بزنید تا صفحه دیگری برایتان باز شود.

. در صفحه دیگر باز شده باید سال و نوع آزمون خود را از بین موارد موجود در سامانه انتخاب کنید و در ادامه بر روی گزینه سبز رنگ جستجو بزنید.

البته دقت داشته باشید که این مراحل مخصوص کسانی است که از قبل در سامانه سنجش و آموزش کشور اقدام کرده اند.

اما آیا می دانید چگونه می توان کار ثبت نام در سامانه سنجش و آموزش کشور را انجام داده و در ادامه مؤفق به دریافت کد رهگیری از سنجش اقدام کنید؟

در ادامه این نوشته با ذکر نحوه ثبت نام در سامانه سنجش و آموزش کشور برای دریافت کد رهگیری از سنجش به صورت تصویری در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل هستیم.

 

 

راهنمای تصویری ثبت نام در سامانه سنجش و آموزش کشور

در این بخش سعی در ذکر راهنمای تصویری ثبت نام در سامانه سنجش و آموزش کشور را برای شما داریم.

. در قدم اول باید آدرس سایت سازمان سنجش آموزش کشور یعنی sanjesh.org  را در مرورگر گوگل خود درج کنید و وارد آن شوید.

 

 

 

دریافت کد پیگیری کنکور سنجش

 

 

. در قدم دوم برای ثبت نام در سامانه سنجش و آموزش کشور نوبت به کلیک بر روی گزینه ای تحت عنوان ورود به سیستم پاسخگویی در سایت می رسد.

 

 

سامانه اخذ پیگیری کنکور سنجش

 

 

. با کلیک بر روی گزینه ورود به سیستم نوبت به انتخاب کلید عضویت در سایت می رسد.

 

 

کد رهگیری کنکور

 

 

. با کلیک بر روی گزینه ورود به سیستم فرمی برای شما به نمایش در می آید که باید برای تکمیل کامل آن از جمله نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام پدر، تابعیت، پست الکترونیکی و همین طور شماره تلفن همراه اقدامات لازم را انجام دهید.

 

 

چگونه می توان برای دریافت شماره داوطلبی و پرونده اقدام کرد؟

به جز دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش گاهی ممکن است داوطلبی نیاز به دریافت شماره داوطلبی و همین طور شماره پرونده داشته باشد.

زیرا در هر صورت این امکان وجود دارد که داوطلب این دو شماره مهم را در نزد خود حفظ نکرده باشد.

اما آیا می دانید که چگونه می توان برای دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده اقدام کرد؟ در رابطه با نحوه دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی باید عرض کنیم که برای این امر دقیقاً باید مراحلی مشابه مراحل دریافت کد پیگیری کنکور سنجش را طی کنید و تفاوتی بین آن ها وجود ندارد.

 

 

برای ورود به سایت ثبت نام کنکور ارشد سازمان سنجش بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

در مورد کاربردهای دیگر سایت سنجش چه می دانید؟

در این نوشته با ذکر نحوه دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش در خدمت شما بودیم و از کاربرد سایت سنجش برای دریافت کد رهگیری از سازمان  سنجش برایتان گفتیم.

اما آیا با دیگر کاربردهای سایت سازمان سنجش آموزش کشور و بخش های مختلف آن آشنایی دارید؟ در صورت عدم اطلاع از بخش های مختلف سایت سنجش و آموزش کشور با ما همراه باشید.

 

 

بخش ها و کاربردهای مختلف سایت سازمان سنجش و آموزش کشور

در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور بخش های مختلفی گنجانده شده که می توانید از آن ها استفاده کنید.

از میان بخش های این سامانه می توان به بخش ثبت نام و اعلام نتایج کنکور در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور برای تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و همین طور دکتری انجام می گیرد.

به جز این ها می توانید برای ثبت نام و همین طور اطلاع از نتایج انواع آزمون های زبان مانند MSRT به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه بفرمایید.

از دیگر بخش های این سامانه می توان به بخش مورد استفاده برای اعتراض به نتیجه کنکور و همین طور قسمت ثبت نام و اعلام نتیجه آزمون سراسری اشاره کرد که بد نیست در ادامه توضیحاتی را راجع به آن بدهیم.

 

 

در مورد نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری چه می دانید؟

گاهی ممکن است پس از اعلام نتایج اولیه و همین طور نهایی کنکور افراد و داوطلبان زیادی به نتیجه اعلام شده اعتراض داشته باشند و به نظرشان اشتباهی صورت گرفته است.

دقت داشته باشید که تنها در صورت مشکلات مرتبط با سوابق تحصیلی و نظام وظیفه، جابه جا شدن تصویر درج شده بر روی پاسخ برگ و اعمال سهمیه های کنکور ایثارگری و رزمندگان می توانید برای اعتراض به نتایج کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها اقدام فرمایید.

از آن جایی که سازمان سنجش همواره سعی در جلب رضایت داوطلبان دارد بخشی را در سامانه این مرکز مهم و شناخته شده گنجانده شده که با ورود به آن می توانید برای ثبت درخواست اعتراض خود اقدامات لازم را انجام دهید.

 

 

چه زمانی می توان برای ثبت اعتراض در سامانه سنجش اقدام کرد؟

در رابطه با زمان ثبت اعتراض در سامانه سنجش باید عرض کنیم که تمامی داوطلبان بلافاصله بعد از اعلام نتایج اولیه و یا نهایی کنکور سراسری می توانند برای ثبت اعتراض خود و ارائه درخواستی در این رابطه اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

برای ورود به سامانه مجازی انتخاب رشته کنکور سازمان سنجش بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

در مورد نحوه ثبت اعتراض در سایت سنجش چه می دانید؟

در رابطه با نحوه ثبت اعتراض در سایت سازمان سنجش آموزش کشور باید عرض کنیم که برای این امر باید در ابتدا وارد این سامانه شده و در ادامه بر روی گزینه ورود به سیستم پاسخگویی کلیک بفرمایید.

بعد از کلیک بر روی این گزینه باید کلید سبز رنگی تحت عنوان ورود به سیستم را بزنید. در قدم بعدی نوبت به درج اطلاعات خواسته شده در فرم باز شده در صفحه بعد می رسد.

با تکمیل فرم نوبت به دریافت رمز عبور و نام کاربری از طریق ایمیل می رسد که با دریافت آن ها می توانید وارد صفحه درخواست جدید شوید.

در این صفحه باید نوع آزمون خود را مشخص کرده و در ادامه با باز شدن صفحه درخواست عمومی اعتراض خود را ثبت بفرمایید.

همان طور که ملاحظه کردید ثبت اعتراض در سایت سنجش نیز شباهت بسیاری به مراحل دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش دارد.

 

 

جهت اطلاع از مراحل لازم برای اخذ کد رهگیری کنکور از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

 

sanjesh.org

مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش

ثبت نام کنکور آزمایشی سنجش

سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش

چگونه می توان برای دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش اقدام کرد؟

برای کسب اطلاعاتی در رابطه با دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش بل تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا در صورت عدم دسترسی به کد رهگیری می توان برای دریافت مجدد آن اقدام کرد؟

بله. شما می توانید باز هم برای دریافت کد پیگری کنکور سنجش اقدامات لازم را انجام دهید.

آیا به جز کد رهگیری می توان برای دریافت شماره داوطلبی کنکور نیز اقدام کرد؟

بله. این امر برای داوطلبان از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش امکان پذیر است.

آدرس سایت سازمان سنجش برای دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش چیست؟

آدرس سایت سازمان سنجش برای دریافت کد رهگیری sanjesh.org است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا