دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت 1403 + pdf دانلود bankemellat


دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت همزمان با آغاز ثبت نام بر روی سامانه بانک ملت بارگذاری می شود. داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون این بانک باید به تمام اخبار و اطلاعیه ها دسترسی داشته باشند و با دانلود دفترچه و مطالعه شرایط و ضوابط مندرج در آن برای ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

در این مقاله برای اطلاع متقاضیان سایت و زمان انتشار و جزئیات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی بانک ملت 1403 را بررسی می کنیم. مشاوران ایران تحصیل در تمام ایام هفته آماده راهنمایی داوطلبان در خصوص دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت هستند. از طریق شماره 9099075307 می توانید با کارشناسان مجموعه ایران تحصیل در ارتباط باشید.

سایت انتشار دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت 1403

بانک ملت هر ساله از طریق برگزاری آزمون استخدامی، نیروی متخصص و متعهد مورد نیاز خود را جذب می کند. کسانی که قصد شرکت در این آزمون ها را دارند می بایست از زمان ثبت نام و انتشار دفترچه اطلاع داشته باشند تا بتوانند در موعد مقرر نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند. بانک ملت هر زمان که تصمیم به برگزاری آزمون می گیرد اخبار و اطلاعیه های مربوط به آن را از طریق سایت آزمون به نشانی bankemellat.iran-azmoo.ir به اطلاع متقاضیان می رساند.

چنان چه کسی علاقه مند به استخدام بانک ملت باشد، با مراجعه به این سایت می تواند اطلاعیه و اخبار ثبت نامی و شرایط و ضوابط شرکت در آزمون را مطالعه نماید. داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت دفترچه استخدامی بانک ملت را دانلود نمایند. دفترچه هر دوره آزمون استخدامی با دوره قبل متفاوت است. از همین رو لازم است داوطلبان در زمان انتشار دفترچه هر دوره آزمون استخدامی به سایت بانک ملت مراجعه کرده و دفترچه مربوطه را دانلود نمایند. در دوره قبل تغییراتی در دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت ایجاد شد و چند گرایش تحصیلی جدید به گرایش های قبلی اضافه گردید.

داوطلبان می بایست دفترچه را دقیق مطالعه می کردند و بر اساس اطلاعات درست در آزمون ثبت نام می کردند. تمام مراحل آزمون از انتشار دفترچه، ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج از طریق سایت بانک ملت به اطلاع داوطلبان می رسد. دفترچه استخدامی بانک ملت 1403 نیز مانند دوره های گذشته آزمون از طریق سامانه اینترنتی بانک ملت bankemellat.iran-azmoo.ir منتشر می شود و قابل دانلود می باشد.

سایت انتشار دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت

تاریخ انتشار دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت 1403

بانک ملت براساس نیاز شعب خود در سراسر کشور به نیروی انسانی اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند. زمانی که ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت آغاز می شود، دفترچه راهنمای آزمون نیز از طریق سایت منتشر شده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. داوطلبان می بایست دفترچه استخدامی بانک ملت را دانلود کرده و به دقت مطالعه نمایند. برای آن که ثبت نام به درستی انجام شود نیاز است که تمام شرایط و نکات مندرج در دفترچه مورد مطالعه قرار گیرد.

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی بانک ملت در سنوات گذشته در نیمه دوم سال از طریق سایت ثبت نامی منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار گرفته است. دفترچه آزمون استخدامی دوره قبل در تاریخ 15 آذر ماه از طریق سایت منتشر شد و متقاضیان توانستند آن را دانلود کرده و مطالعه نمایند. کسانی که دارای شرایط مندرج در دفترچه بودند ثبت نام انجام داده و در آزمون شرکت کردند.

بر همین اساس پیش بینی می شود که تاریخ انتشار دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت 1403 در نیمه دوم سال باشد. زمان انتشار دفترچه استخدامی بانک ملت 1403 هنوز اعلام نشده است. در صورتی که بانک ملت قصد برگزاری آزمون استخدامی 1403 را داشته باشد به محض آن که اخباری در مورد تاریخ انتشار دفترچه آزمون استخدامی و ثبت نام منتشر شد از طریق این مقاله به اطلاع داوطلبان می رسد.

تاریخ انتشار دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت

دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدامی بانک ملت

متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی بانک ملت را دارند می بایست از تمام شرایط و ضوابط استخدامی این بانک اطلاع داشته باشند. از همین رو به محض آن که دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت 1403 منتشر شد باید آن را دانلود کنند. برای آن که داوطلبان براساس اطلاعات نادرست ثبت نام خود را انجام ندهد، لازم است برای دانلود دفترچه راهنما آزمون استخدامی بانک ملت از طریق سایت بانک به آدرس bankemellat.iran_azmoo.ir اقدام نمایند و سپس براساس ضوابط مندرج در دفترچه و در صورت دارا بودن شرایط برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند.

دفترچه های آزمون های استخدامی حاوی اطلاعاتی درباره شرایط استخدام، مدارک لازم برای ثبت نام، رشته های تحصیلی مورد نیاز و کد رشته شغل ها، محل خدمت، زمان ثبت نام و تاریخ برگزاری آزمون و اعلام نتایج می باشد. همان طور که گفته شد هنوز تاریخ انتشار دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت 1403 مشخص نشده است. به محض انتشار لینک دانلود دفترچه راهنما آزمون استخدامی بانک ملت 1403 در این صفحه قرار داده می شود. در این قسمت برای اطلاع داوطلبان لینک دانلود pdf دفترچه استخدام بانک ملت در سال گذشته قرار داده شده است.

 فایل pdf دفترچه استخدام بانک ملت در دوره گذشته

دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدامی بانک ملت

جزئیات دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت 1403

آن دسته از داوطلبانی که می خواهند در آزمون استخدامی بانک ملت شرکت نمایند می بایست از شرایط و ضوابط، رشته های تحصیلی و رده های شغلی و سایر اطلاعات لازم جهت ثبت نام اطلاع داشته باشند. تمامی این مطالب در قالب دفترچه استخدامی بانک ملت و اطلاعیه ها گنجانده شده اند.

اگر فردی براساس اطلاعات نادرست ثبت نام خود را انجام دهند، ممکن است از مراحل آزمون کنار گذاشته شود و روند استخدام متقاضی متوقف شود. با توجه به آن که دفترچه راهنما آزمون استخدامی بانک ملت 1403 هنوز منتشر نشده است و به خاطر اهمیت اطلاعات مندرج در آن، در این بخش جزئیات دفترچه استخدامی بانک ملت دوره قبل را بررسی می کنیم.

جدول استخدام نیرو براساس مقطع تحصیلی و استان محل سکونت

طبق دفترچه استخدامی سال گذشته، این بانک از میان متقاضیان که واجد شرایط بودند و دارای مدارک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد بوده برای رده های شغلی بانکدار و کاردان از میان زنان و مردان نیرو جذب کرد. داوطلبان می بایست بومی و ساکن یکی از استان های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان،کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد می بودند.

شرایط استخدام بانک ملت

در ادامه دفترچه شرایط عمومی و اختصاصی جهت استخدام در بانک ملت ذکر شده است. این شرایط عبارتند از:

  • داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور
  • داشتن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه
  • داوطلبان نباید به صورت رسمی و پیمانی مشغول به کار باشند و عدم تعهد خدمت در مؤسسات دولتی و غیردولتی
  • برخورداری از سلامت جسمی و روانی
  • نداشتن سابقه کیفری
  • عدم اعتیاد به انواع مواد مخدر
  • دارا بودن حداقل معدل کل 14 برای مقطع کارشناسی و نمره 15 برای مقطع کارشناسی ارشد
  • شرط سنی مقطع تحصیلی کارشناسی حداکثر 30 سال و برای مقطع کارشناسی ارشد 32 سال می باشد
  • متقاضیان باید بومی و ساکن شهر مورد تقاضا باشند
  • پذیرفته شدگان تعهد اشتغال در شهر مورد تقاضا برای حداقل 15 سال را می دهند
  • پذیرفته شدگان باید گواهینامه مهارت های رایانه (ICDL) ارائه دهند
  • از پذیرفته شدگان ضمانت نامه به مبلغ 70،000،000 ریال گرفته می شود

شرایط استخدام بانک ملت

رشته های تحصیلی برای استخدام بانک ملت

در بخش دیگر دفترچه استخدامی بانک ملت رشته های تحصیلی و گرایش های مورد نیاز برای رده های شغلی بانکدار و کاردان در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد ذکر شده است.

شغل مورد نظر رشته تحصیلی مورد نیاز
بانکدار مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، حسابداری، بانکداری، ریاضی، آمار، علوم اقتصادی، مدیریت
کاردان حوزه حقوقی حقوق
کاردان حوزه IT مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، علوم کامپیوتر
کاردان حوزه ساختمان مهندسی معماری، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی برق

 

خلاصه مقاله دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت

در این مقاله در مورد نحوه دریافت دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت و تاریخ انتشار و جزئیات مندرج آن مطالبی بیان شد. کسانی که متقاضی شرکت در آزمون استخدامی بانک ملت هستند قبل از هر اقدامی باید دفترچه راهنمای آزمون را دانلود و به دقت مطالعه نمایند و در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی و سایر ضوابط برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند.

چنان چه قصد شرکت در آزمون استخدامی بانک ملت را دارید برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره دفترچه آزمون و زمان انتشار آن با کارشناسان ایران تحصیل در تماس باشید.

 

برای دانلود فایل PDF مقاله کلیک کنید

 

دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت 1403 در چه تاریخی منتشر می شود؟

دفترچه آزمون بانک ملت همزمان با شروع ثبت نام منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. هنوز زمان دقیق انتشار آن مشخص نشده است.

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی بانک ملت 1403 را از چه طریقی می توان دانلود کرد؟

تمام اخبار و اطلاعیه ها و دفترچه استخدام بانک ملت در تمام دوره های آزمون از طریق سامانه اینترنتی bankemellat.iran-azmoo.ir منتشر می شود.

دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت شامل چه جزئیاتی است؟

در دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت شرایط عمومی و اختصاصی، رشته ها و مقاطع تحصیلی براساس رده های شغلی، منابع آزمون و نحوه ثبت نام و زمان برگزاری آزمون ذکر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا