دفترچه استخدام پتروشیمی بندر امام + بخشنامه 1402


برای استخدام و شروع به فعالیت در شرکت های دولتی و یا خصوصی همواره باید توجه ویژه ای به اطلاعیه ها و فراخوان های استخدام منتشر شده داشت. معمولا با قطعی شدن استخدام و نیازمندی به نیروی کار، دفترچه استخدام منتشر می گردد که تمامی اطلاعات مهم را درخصوص شرکت هدف دربردارد. یکی از این شرکت های مهم که استخدام در آن مزایای بسیاری دارد، شرکت پتروشیمی بندر امام است. در صورت نیاز این شرکت به نیروی کار، دفترچه استخدام پتروشیمی بندر امام نیز برای سال جدید منتظر خواهد شد و زمان آن به اطلاع تمام متقاضیان خواهد رسید. اما در این مقاله قصد داریم تا برخی از شرایط و مدارک مورد نیاز را که همواره در دفترچه استخدام پتروشیمی بندر امام درج می شود، بیان کنیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

باتوجه به اینکه پیگیری مداوم آغاز استخدام در شرکت های مختلفی نظیر پتروشیمی بندر امام دشوار است، متقاضیان می توانند با کارشناسان مجرب ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس گرفته و از آخرین اخبار و اطلاعیه های پیرامون شرکت مورد نظر خود مطلع شوند.

دفترچه استخدام پتروشیمی بندر امام 1402

هر مجموعه و شرکتی زمانی که قصد دارد تا افراد جدیدی را وارد تیم خود کند، برخی معیار ها و شرایط را در نظر می گیرد تا فیلتر اولیه ای را برای انتخاب افراد مورد نیاز خود قائل شده و شایسته ترین افراد را انتخاب کند. به همین دلیل نیز دفترچه راهنمایی منتشر می کند و تمامی معیارهای مورد نظر خود را در آن نوشته و سایر اطلاعاتی را که شخص متقاضی باید از آن آگاهی داشته باشد، اعلام می کند. شرکت پتروشیمی بندر امام نیز در زمان استخدام، دفترچه ای را تحت عنوان دفترچه استخدام پتروشیمی بندر امام منتشر می کند تا متقاضیان با مطالعه آن از شرایطی که می بایست برای ثبت نام داشته باشند، مطلع شوند.

زمان انتشار دفترچه استخدام پتروشیمی بندر امام

معمولا هر دفترچه ای مانند دفترچه استخدام پتروشیمی بندر امام از بخش های مربوط به چگونگی ثبت نام، شرایط مورد نیاز، مدارک، جدول زمانبندی، امتیازات ویژه برای ایثارگران و … ، مواد آزمون و … تشکیل می شود. توجه داشته باشید که دفترچه استخدام پتروشیمی بندر امام برای سال 1402 تاکنون منتشر نشده و این نشان می دهد که این شرکت در حال حاضر نیاز به نیروی جدید ندارد.

باتوجه به اینکه در سال 1402 دفترچه استخدام پتروشیمی بندر امام منتشر نشده، قصد داریم تا در ادامه مقاله شرایط عمومی، اختصاصی و نیز مدارکی را که اگر قصد استخدام در این شرکت دارید باید ارائه کنید، را بیان کنیم. در این صورت می توانید پیشاپیش در خصوص برخورداری از شرایط اطمینان حاصل کرده و به انتظار اطلاعیه استخدام بمانید. نشانی اینترنتی سامانه ای که شرکت پتروشیمی بندر امام برای نام نویسی متقاضیان خود در نظر گرفته و راه اندازی کرده است، autazmoon.ir می باشد و در صورت داشتن شرایط مورد نیاز می توانید به این سامانه مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

🔗 برای اطلاع از چگونگی ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام  بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

شرایط عمومی و اختصاصی استخدام پتروشیمی بندر امام 1402

برای استخدام در هر شرکتی لازم است تا با شرایط عمومی و اختصاصی در نظر گرفته شده برای نیروی مورد نظر، آشنا شد؛ به همین دلیل نیز در این بخش از مقاله شرایطی را که در دفترچه استخدام پتروشیمی بندر امام درج شده است، بیان خواهیم کرد. این شرایط عبارتند از:

🔹 داشتن تابعیت ایرانی

🔹 التزام داشتن به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

🔹 معتقد بودن به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی

🔹 داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی با تأیید پزشک متخصص طبکار

🔹 عدم داشتن سوء پیشینه و یا سابقه محکومیت کیفری

🔹 عدم داشتن اعتیاد به هر گونه مصرف مواد مخدر، روان گردان و …

🔹 متقاضی نباید به صورت رسمی، پیمانی و یا آزمایشی در سازمان های دولتی و … مشغول به کار بوده و یا تعهد خدمتی به سایر شرکت ها و سازمان ها داشته باشد. 

📌 تبصره: چنانچه در هر مرحله از فرآیند آزمون، مکاتبه ای از طرف شرکت ها و سازمان های ذی ربط صورت گیرد که نشان دهد متقاضی دارای تعهد خدمتی است، از ادامه روند ارزیابی و بکارگیری وی ممانعت به عمل خواهد آمد.

🔹 عدم پذیرش و اشتغال به کار از طریق آزمون های استخدامی قبلی شرکت های تابعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

🔹 متقاضیان مرد باید کارت پایان خدمت وظیفه یا کارت معافیت دائم غیرپزشکی داشته باشد.

📌 تبصره: تاریخ ترخیص از خدمت سربازی و یا صدور کارت معافیت دائم غیر پزشکی متقاضی باید حداکثر تا آخرین روز ثبت نام آزمون استخدام پتروشیمی بند امام باشد.

🔹دارا بودن حداکثر 33 سال سن برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و حداکثر 35 سال سن برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد الزامی است.

📌 تبصره: حداکثر سن اعلام شده، برای تمامی مقاطع تحصیلی با احتساب خدمت نظام وظیفه منظور گردیده است.

🔹دارا بودن دانشنامه یا گواهینامه موقت فراغت از تحصیل مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای کلیه متقاضیان مقاطع مختلف دانشگاهی، بدون ذکر کلمه معادل و ارزش استخدامی؛

📌 تبصره 1: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان می بایست حداکثر تا آخرین روز ثبت نام آزمون استخدامی باشد.

📌 تبصره 2: آخرین مدرک تحصیلی ارائه شده در زمان ثبت نام ملاک استخدام خواهد بود و شرکت هیچگونه تعهدی نسبت به پذیرش و تعدیل مدارک تحصیلی بالاتر در طول دوران خدمت کارکنان را ندارد.

📌 تبصره 3: دانشنامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور می بایست به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.

🔗 نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ اعلام شد! برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

مدارک مورد نیاز برای استخدام پتروشیمی بندر امام 1402

لیست مدارک هایی که برای شرکت در آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام باید ارائه کنید، عبارت هستند از:

مدارک مورد نیاز برای استخدام پتروشیمی بندر امام

📑 ارائه معرفی نامه ای مبنی بر قبولی در آزمون دانشگاه صنعتی امیر کبیر (واحد دانشگاهی ماهشهر)

📑 ارائه اصل شناسنامه و فتوکپی از تمامی صفحات 

📑 ارائه اصل کارت ملی و فتوکپی از هر دو رو

📑 ارائه اصل و فتوکپی کارت پایان خدمت سربازی و یا کارت معافیت دائم غیر پزشکی متقاضیان آقا

📑 ارائه اصل و فتوکپی از آخرین مدرک تحصیلی

📑 عکس پرسنلی 4*3 (4 قطعه)

متقاضیانی که جهت نام نویسی در آزمون استخدامی این شرکت نیاز به راهنمایی بیشتر دارند، می توانند با کارشناسان ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس گرفته و درخواست راهنمایی کنند. مشاوران ما در تمامی ایام هفته پاسخگوی شما خواهند بود.

 

🔗 برای اطلاع از زمان استخدام شرکت پالایش نفت لاوان ر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

اخبار پیرامون استخدام پتروشیمی بندر امام 

📢 خبر مهم برای متقاضیان استخدام دولتی:

رئیس امور جذب، بکارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی از جذب 100 هزار نفر در دستگاه‌ های اجرایی در ماه‌ های آتی خبر داد و گفت: آزمون‌ های استخدامی سال 1402 به شکلی متفاوت برنامه‌ ریزی شده تا کیفیت، عدالت، سرعت و تنوع در جذب نیرو به عنوان اولویت‌ های سازمان اداری و استخدامی کشور، در این دوره از آزمون‌ های استخدامی مد نظر قرار گیرد.

علیرضا علیخان‌ زاده در این باره اظهار کرد: کیفیت جذب نیرو در این دوره از آزمون‌ های استخدامی، با حضور کانون‌ های ارزیابی ویژه استخدام بالاتر رفته است. شکل کلی آزمون‌ ها از امتحان کتبی و مصاحبه صرف خارج شده و ابزارهای جذب و سنجش مهارت‌ های افراد، متفاوت‌ تر از قبل در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر افزایش سرعت جذب بعد از آزمون و به نتیجه رساندن آن، گفت: در این دوره گلوگاه‌ های فرآیند گزینش و ارزیابی شناسایی شده‌ و سرعت جذب افزایش پیدا کرده است.

وی در خصوص چگونگی کوتاه‌ تر شدن زمان استخدام از اعلام قبولی تا شروع فعالیت، توضیح داد: با اعلام نتایج آزمون، همزمان با مصاحبه، اسامی قبول‌ شدگان به گزینش دستگاه‌ ها هم اعلام می‌ شود تا بررسی پرونده‌ های استخدامی در زمان کمتری صورت گیرد.

 

خلاصه مطلب

شرکت پتروشیمی بندر امام از جمله شرکت های دولتی با سهامی عام است که براساس نیاز خود، آزمون استخدامی برگزار کرده و از میان افراد دارای صلاحیت مناسب ترین و شایسته ترین ها را انتخاب می کند. برای اینکه تمامی متقاضیان از شرایطی که این شرکت برای نیروی کار خود در نظر می گیرد، مطلع شوند، دفترچه استخدام پتروشیمی بندر امام منتشر می گردد. این دفترچه دارای تمامی اطلاعاتی است که هر متقاضی ای باید از آن مطلع شده و سپس برای شرکت در آزمون اقدام کند. لازم به ذکر است که در حال حاضر دفترچه استخدام پتروشیمی بندر امام منتشر نشده است و به همین دلیل نیز امکان ثبت نام در آزمون وجود ندارد. آن دسته از متقاضیانی که قصد اطلاع از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی را دارند، می توانند با کارشناسان ما با شماره 9099075307 تماس گرفته و درخواست راهنمایی کنند. 

 

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله دفترچه استخدام پتروشیمی بندر امام بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

زمان انتشار دفترچه استخدام پتروشیمی بندر امام 1402 چه تاریخی است؟

در حال حاضر تاریخی مبنی بر آغاز استخدام پتروشیمی بندر امام و دفترچه راهنمای آزمون آن اعلام نشده است. برای کسب اطلاعات دقیق از آخرین اخبار استخدامی با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

برای ثبت نام در استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام چه شرایطی را باید داشت؟

برای اطلاع از شرایط عمومی و تخصصی استخدام در پتروشیمی بندر امام به مقاله فوق مراجعه کنید. 

آیا می توان به صورت اینترنتی در آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام 1402 ثبت نام کرد؟

بله؛ تمامی متقاضیان در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به سامانه اینترنتی autazmoon.ir می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا