راهنما دریافت گواهی اشتغال به تحصیل از سایت آموزشیار آزاد


گواهی اشتغال به تحصیل نوعی نامه معتبر است که اثبات می کند فرد دارنده آن در حال تحصیل در دانشگاه یا مدرسه است. این گواهی کاربردهای متفاوتی دارد و در موقعیت های مختلفی از دانشجویان و دانش آموزان خواسته می شود. به همین دلیل افراد باید از نحوه دریافت آن مطلع باشند. اگر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستید، برای دریافت اشتغال به تحصیل باید به آموزشیار به نشانی اینترنتی edu.iau.ac.ir مراجعه کنید. در این مقاله راهنما دریافت گواهی اشتغال به تحصیل از سایت آموزشیار آزاد به صورت تصویری ارائه شده است.

دانشجویان گرامی چنانچه در هر یک از مراحل دریافت گواهی اشتغال به تحصیل با مشکلی مواجه شدید که از نحوه رفع آن اطلاعی نداشتید، می توانید با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس گرفته و از راهنمایی های ارائه شده توسط کارشناسان مجرب ایران تحصیل بهره مند شوید.

راهنما دریافت گواهی اشتغال به تحصیل از سامانه آموزشیار

اگر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستید، احتمالا با سامانه آموزشیار به نشانی اینترنتی edu.iau.ac.ir تا کنون آشنا شده اید. یکی از خدمات اینترنتی که این سامانه ارائه می کند، امکان ثبت درخواست گواهی اشتغال به تحصیل است. این گواهی در موقعیت های مختلفی از دانشجویان خواسته می شود و از آن جایی که پروسه درخواست آن دیگر به صورت اینترنتی صورت می گیرد، قصد داریم در این بخش از مقاله نحوه دریافت اشتغال به تحصیل آموزشیار را شرح دهیم. اما پیش از ارائه آموزش تصویری، باید نکاتی را در مورد این گواهی بدانید.

◀ نکاتی که باید قبل از دریافت گواهی اشتغال به تحصیل بدانید عبارتند از:

✔ برای اینکه بتوانید گواهی اشتغال به تحصیل خود را دریافت کنید باید در ترم جاری انتخاب واحد کرده باشید.

✔ توجه داشته باشید که گواهی اشتغال به تحصیل معمولاً دارای 30 روز اعتبار است و پس از گذشت این مدت باید دوباره برای درخواست صدور آن اقدام کنید.

✔ در صورتی که نتوانستید به صورت اینترنتی درخواست گواهی اشتغال به تحصیل را ثبت کنید، باید به دفتر آموزش دانشگاه خود مراجعه کنید و مدارک لازم را جهت صدور گواهی ارائه کنید.

راهنمای تصویری دریافت گواهی اشتغال به تحصیل از سایت آموزشیار

👈 در ابتدا می بایست وارد سامانه آموزشیار به نشانی اینترنتی edu.iau.ac.ir شوید. (جهت ورود مستقیم به این سامانه بر روی لینک ذکر شده کلیک کنید.) با ورود به صفحه اصلی سایت، کمی پایین آمده و از میان 4 گزینه نشان داده شده بر روی «دانشجو» کلیک کنید.

مرحله اول راهنما دریافت گواهی اشتغال به تحصیل از سایت آموزشیار آزاد

👈 مجددا چهار گزینه به شما نشان داده می شود. برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل باید بر روی «ورود دانشجویان (پرداخت / سایر خدمات آموزشی)» کلیک کنید.

مرحله دوم راهنما دریافت گواهی اشتغال به تحصیل از سایت آموزشیار آزاد

👈 در این مرحله به شما قوانین و مقررات سامانه به تفکیک جنسیت دانشجویان نشان داده می شود. پس از مطالعه دقیق آن تیک مربوط به گزینه پذیرش قوانین را فعال کرده و بر روی «تایید مطلب و ورود به سیستم» کلیک کنید.

مرحله سوم راهنما دریافت گواهی اشتغال به تحصیل از سایت آموزشیار آزاد

👈 از شما نام کاربری و کلمه عبورتان خواسته می شود. با درج دقیق این اطلاعات در نهایت موفق به ورود به پنل کاربری خود خواهید شد.

مرحله چهارم راهنما دریافت گواهی اشتغال به تحصیل از سایت آموزشیار آزاد

👈 با ورود به پنل کاربری از منوی سمت راست گزینه «درخواست / مجوز» را انتخاب کنید. سپس بر روی «جدید» کلیک کنید.

مرحله پنجم راهنما دریافت گواهی اشتغال به تحصیل از سایت آموزشیار آزاد

👈 در نهایت تنها با انتخاب گزینه «گواهی اشتغال به تحصیل» به عنوان موضوع درخواست می توانید درخواست صدور این گواهی را به ثبت برسانید. مسئولین آموزشی درخواست شما را بررسی کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به صدور آن اقدام خواهند کرد.

مرحله ششم راهنما دریافت گواهی اشتغال به تحصیل از سایت آموزشیار آزاد

دانشجویان گرامی چنانچه در هر یک از مراحل بالا با مشکلی مواجه شدید، با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید. مشاوران مرکز ایران تحصیل شما را در خصوص نحوه رفع مشکل ایجاد شده راهنمایی خواهند کرد.

 

مشکل ورود به سامانه آموزشیار چیست؟ برای اطلاع از علت مشکل و نحوه رفع آن، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

مراحل بعد از ثبت درخواست اشتغال به تحصیل آموزشیار

پس از طی کردن مراحل فوق، می بایست منتظر رسیدگی به درخواست از سوی کارشناس مربوطه باشید. سپس برای پیگیری درخواست خود می بایست مراحل زیر را طی کنید:

🔸 مجددا وارد پنل کاربری خود در سامانه آموزشیار شوید. از منوی سمت راست گزینه «مجوز / درخواست» را انتخاب کنید.

🔸 از قسمت «جستجوی درخواست / مجوز» و با وارد کردن شماره درخواست می توانید نسبت به پیگیری درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل اقدام کنید.

🔸 چنانچه درخواست شما توسط «کارشناس آموزش – تایید گواهی اشتغال به تحصیل»، بررسی شده باشد، وضعیت درخواست تان از «ثبت شده» به «تایید شده» یا «رد شده» تغییر پیدا خواهد کرد.

🔸 در صورتی که درخواست شما پذیرفته شده باشد، فایل گواهی اشتغال به تحصیل جهت دانلود در اختیار شما قرار می گیرد.

مراحل بعد از ثبت درخواست اشتغال به تحصیل آموزشیار

‼ نکته مهم: توجه داشته باشید که هر دانشجو فقط یک بار می تواند نسبت به ارسال درخواست هر یک از موضوعات مطرح شده در بخش «مجوز / درخواست» اقدام کند.

 

برای مشاهده راهنما سامانه بارگذاری مدارک آموزشیار دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

یکی از خدماتی که از طریق سایت آموزشیار به دانشجویان دانشگاه آزاد ارائه می شود، دریافت گواهی اشتغال به تحصیل به صورت اینترنتی است. گواهی اشتغال به تحصیل ممکن است جهت ثبت نام در جشنواره ها و مسابقات، دریافت بورسیه دانشگاهی، استخدام در یک سازمان جدید و … از دانشجویان خواسته شود؛ به همین دلیل هم می باییست از افراد نحوه دریافت اشتغال به تحصیل آموزشیار را فرا گیرند. در مقاله فوق ما راهنما دریافت گواهی اشتغال به تحصیل از سایت آموزشیار آزاد را ارائه کردیم.

دانشجویان گرامی می توانند به کمک راهنمای تصویری و گام به گام ارائه شده از مراحل، به راحتی گواهی اشتغال به تحصیل خود را دریافت کنند. در صورت داشتن سوال و یا نیاز به راهنمایی نیز می توانید با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید. کارشناسان ایران تحصیل همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی شما خواهند بود. هم چنین می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه نوشته و برای ما ارسال کنید. در اسرع وقت به تمامی سوالات پاسخ خواهیم داد.

 

برای دانلود پی دی اف کامل مقاله راهنما دریافت گواهی اشتغال به تحصیل از سایت آموزشیار آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید

دریافت گواهی اشتغال به تحصیل دانشگاه آزاد چه کاربردهایی دارد؟

در طول دوران تحصیلی ممکن است برای استخدام در یک سازمان، ورود به دوره تحصیلی جدید برای آقایان، دریافت معافیت تحصیلی، ثبت نام در مسابقات و جشنواره‌ های دانشجویی و … گواهی اشتغال به تحصیل از دانشجو خواسته شود.

نحوه دریافت گواهی اشتغال به تحصیل از سایت آموزشیار دانشگاه آزاد به چه صورت است؟ 

دانشجویان گرامی با ورود به پنل کاربری خود در سایت آموزشیار (edu.iau.ac.ir) دانشگاه آزاد می توانند درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل خود را ثبت کنند. جهت مشاهده راهنمای تصویری ثبت درخواست به مقاله بالا مراجعه کنید.

مدت اعتبار گواهی اشتغال به تحصیل دانشگاه آزاد چقدر است؟

گواهی اشتغال به تحصیل معمولاً برای 30 روز اعتبار دارد. دانشجویان گرامی دانشگاه آزاد می بایست جهت دریافت آن به سامانه آموزشیار به نشانی اینترنتی edu.iau.ac.ir مراجعه کنند. در مقاله فوق راهنمای تصویری نحوه دریافت ارائه شده است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا