رتبه قبولی در رشته فیزیوتراپی | جدول رتبه و تراز مورد نیاز رشته فیزیوتراپی


رشته فیزیوتراپی به عنوان یکی از رشته های توانبخشی به آموزش حرکاتی می پردازد که برای یک شخص بیمار یا معلول لازم است تا بتواند توانبخشی جسمی و حرکتی خود را بازیابد. کلیه داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته فیزیوتراپی به عنوان یکی از رشته های گروه پزشکی لزوماً باید از رتبه قبولی در رشته فیزیوتراپی و کارنامه قبولی فیزیوتراپی اطلاعات کامل و دقیقی را داشته باشند.

کسب اطلاعات دقیق در مورد درصد دروس قبولی فیزیوتراپی و آخرین رتبه فیزیوتراپی آزاد و سراسری به شما کمک می کند تا بهتر بتوانید برای قبولی در این رشته برنامه ریزی کنید. اطمینان داشته باشید که اطلاعات به دست آمده از بررسی رتبه قبولی در رشته فیزیوتراپی می تواند اثر اساسی و مهمی در زمان انتخاب رشته و یا پذیرش داوطلبان در مراکز مختلف دانشگاهی کشور داشته باشد. به همین دلیل اگر شما نیاز به برنامه ریزی دقیق جهت قبولی در رشته فیزیوتراپی داشته باشید می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

اهمیت اطلاع از رتبه قبولی در رشته فیزیوتراپی

از سال ها پیش تاکنون رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی جزء رشته هایی بودند که داوطلبان زیادی را به خود جلب کردند. این رشته ها به دلیل مزایای منحصربه فردی از جمله بازار کار بسیار مناسب و جایگاه و شان اجتماعی مورد توجه داوطلبان زیادی قرار گرفته است.

شما برای کسب اطلاعات دقیق مطالعات کنکوری در مورد رشته فیزیوتراپی می توانید دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری در گروه علوم تجربی را از طریق سایت سازمان سنجش دانلود کنید.

بعد از دانلود دفترچه با توجه به زیر گروهی که رشته فیزیوتراپی در آن قرار دارد می توانید به این موضوع پی ببرید که کدام درس ها برای قبولی در رشته علوم آزمایشگاهی باید مطالعه کنید.

اهمیت اطلاع از رتبه قبولی در رشته فیزیوتراپی

البته این تنها چیز مهمی نیست که با دانلود دفترچه می توانید متوجه آن شوید. بلکه ضرایب هر کدام از مباحث و فصول کتاب های درسی گروه علوم تجربی نیز در دفترچه به طور کامل نوشته شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل کلیک کنید.

شما با اطلاع از این ضرایب می توانید برنامه ریزی درسی بسیار بهتر و دقیق تری جهت پذیرش در رشته فیزیوتراپی آن هم در یکی از دانشگاه های سطح بالای کشور داشته باشید. حتما می دانید که برنامه ریزی تا چه اندازه می تواند به موفقیت شما در کنکور و پیشرفت تان در یادگیری دروس مختلف کمک کند.

پس اگر واقعاً تصمیم جدی برای قبولی و ادامه تحصیل در رشته فیزیوتراپی دارید حتماً به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با بودجه بندی و درصد دروس قبولی فیزیوتراپی جداگانه هر کدام از مباحث درسی و یا کتاب های تست و کمک آموزشی جهت یادگیری بهتر و جامع تر دروس باشید. کسانی که رشته فیزیوتراپی را در الویت انتخاب رشته کنکور سراسری آن ها قرار دارند. با داشتن نگاه و مروری هر چند کوتاه به کارنامه قبولی فیزیوتراپی شماری از کنکورهای قبول شده در این رشته می توانند نکات ریز و مهم بسیاری را متوجه شوند.

خب حال برویم سر این بحث که در کارنامه قبولی رشته فیزیوتراپی چه مواردی گنجانده شده که می تواند شما اطلاعات مفیدی را بدهد.

خدمتتان عرض کنیم که رتبه قبولی در رشته فیزیوتراپی شمار زیادی از داوطلبان تجربی و همین طور درصدهای به دست آمده از پاسخ های درست و غلط هر داوطلب به سؤالات کنکور (تمامی درس ها) در این کارنامه به وضوح دیده می شوند.

 

ارزیابی و تحلیل رتبه قبولی در رشته فیزیوتراپی

مشاهده کارنامه قبولی فیزیوتراپی به شما کمک می کند تا بهتر بتوانید آن را تحلیل کرده و با مقایسه میزان آمادگی خود برای قبولی در کنکور بتوانید خود را بهتر تقویت کنید. تحلیل و ارزیابی کارنامه قبولی فیزیوتراپی به شما کمک می کند تا از آخرین رتبه فیزیوتراپی سراسری و آزاد مطلع شده و بهتر بتوانید ساعات مطالعه خود را مدیریت کنید.

جهت اطلاع از کارنامه قبولی رشته فیزیوتراپی کلیک کنید.

 

ارزیابی و تحلیل رتبه قبولی در رشته فیزیوتراپی

کارنامه و  رتبه قبولی در رشته فیزیوتراپی مناطق ۱، ۲ و ۳

در این بخش از نوشته پیرامون رتبه قبولی رشته فیزیوتراپی سعی داریم به ارائه کارنامه قبولی رشته فیزیوتراپی تعدادی از افراد پذیرفته شدگان در دانشگاه های سراسری ارائه دهنده این رشته بپردازیم.

دوستان عزیز کنکوری هر مشکل و سؤالی در رابطه با کارنامه قبولی رشته فیزیوتراپی دارید و اگر هر موردی در زمان تحلیل این کارنامه ها ذهنتان را به خود درگیر کرده است می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

 

کارنامه قبولی در رشته فیزیوتراپی منطقه 1

رتبه در سهمیه  شهر داوطلب  دانشگاه  زمین شناسی زیست شناسی شیمی ریاضیات فیزیک
1714 تهران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی-تهران 0 52.7 41 34.5 62.29
2110 تهران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی-تهران 0 80.69 26.7 65.59 34.5
2658 تهران دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی-تهران (رشته های پزشکی) 0 51.4 48.59 36.7 60
2750 تبریز دانشگاه علوم پزشکی تبریز 0 53.4 45.79 38.9 47.79
3109 همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان 0 43.4 56.2 50 42.29
3326 خرم آباد دانشگاه علوم پزشکی لرستان – خرم آباد 0 59.4 39.09 34.5 30

جهت اطلاع از رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس بین الملل و هزینه تحصیل در آن کلیک کنید.

کارنامه قبولی در رشته فیزیوتراپی منطقه  2

رتبه در سهمیه  شهر داوطلب دانشگاه  زمین شناسی  زیست شناسی شیمی ریاضیات فیزیک
2199 تهران دانشگاه علوم پزشکی تهران 0 75.4 42.9 30 43.4
3425 تهران دانشگاه علوم پزشکی ایران 0 52 44.79 27.79 70
4141 تهران دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی-تهران (رشته های پزشکی) 0 59.4 44.79 46.7 40
4614 کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 0 46 39.09 46.7 57.79
4926 اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز 0 46.7 27.7 42.29 53.4
5190 کرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان 0 35.4 43.9 68.9 55.59

کارنامه قبولی در رشته فیزیوتراپی منطقه  2

کارنامه قبولی در رشته فیزیوتراپی منطقه  3

رتبه در سهمیه شهر داوطلب  دانشگاه  زمین شناسی زیست شناسی شیمی ریاضیات فیزیک
2512 شیراز دانشگاه علوم پزشکی شیراز 35 48.7 19.1 52.29 34.5
3011 همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان 53.4 55.4 37.2 5.59 51.2
3770 سمنان دانشگاه علوم پزشکی سمنان 0 42.7 36.2 48.9 31.2
4039 کرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان 0 36 42 33.4 67.8
5945 زاهدان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 21.7 30.7 28.6 33.4 18.89

 

آشنایی در مورد دانشگاه های پذیرنده فیزیوتراپی و ظرفیت آن ها

داوطلبان عزیز توصیه ما به شما این است که علاوه بر بررسی و آنالیز کارنامه قبولی رشته فیزیوتراپی اطلاع از دانشگاه ها و ظرفیت پذیرش آن ها می تواند تاثیر زیادی در پذیرش و جذب هر کدام از داوطلبان در رشته فیزیوتراپی باشد.

در نتیجه، بد نیست اگر اطلاعات کامل و موثقی را در مورد مراکز دانشگاهی جذب کننده دانشجو در رشته فیزیوتراپی و البته گنجایش این رشته دانشگاهی ندارید ابتدا در مورد آن ها تحقیق کنید. در حال حاضر دانشگاه های دولتی پذیرنده رشته فیزیوتراپی در ایران به شکل زیر هستند.

برای کسب آگاهی بیشتر در مورد دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی کلیک کنید.

نام دانشگاه ظرفیت نام دانشگاه ظرفیت
دانشگاه علوم پزشکي تهران ۲۶ دانشگاه علوم پزشکي گيلان – رشت ۱۵
دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي – تهران ۲۵ دانشگاه علوم پزشکي همدان ۲۵
دانشگاه علوم پزشکي شيراز ۲۳ دانشگاه علوم پزشکي اصفهان ۱۸
دانشگاه علوم توانبخشي وسلامت اجتماعي – تهران (رشته هاي پزشکي) ۲۱ دانشگاه علوم پزشکي بابل ۲۸
دانشگاه علوم پزشکي مشهد ۱۶ دانشگاه علوم پزشکي سمنان ۲۰
دانشگاه علوم پزشکي تبريز ۲۵ دانشگاه علوم پزشکي كرمانشاه ۲۵
دانشگاه علوم پزشکي ايران ۲۰ دانشگاه علوم پزشکي كرمان ۲۰
دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز ۲۴ دانشگاه علوم پزشکي زاهدان ۲۵

آشنایی در مورد دانشگاه های پذیرنده فیزیوتراپی و ظرفیت آن ها

بهترین راهکار قبولی در رشته فیزیوتراپی و کسب رتبه لازم چیست؟ 

شاید شما هم جز افرادی باشید که علاقه خاصی به قبولی در رشته فیزیوتراپی و ادامه تحصیل در آن دارید، اما نمی دانید که برای پذیرش در این رشته آن هم در دانشگاهی سطح بالا چه کاری باید انجام دهید. 

باید عرض کنیم که بهترین راهکارهایی که می توان برای قبولی در رشته فیزیوتراپی آن هم در بهترین دانشگاه های ایران پیشنهاد داد، مشاوره با مشاوران با تجربه و کاردان، استفاده از بهترین و جامع ترین منابع درسی و همین طور استفاده از بهترین منابع درسی معرفی شده در این رابطه است. البته افرادی که سهمیه های مختلف کنکوری را دارند می توانند از این مزایا  بهره مند شوند. شما برای دریافت اطلاعات و راهنمایی های کامل در این مورد می توانید با مشاوران ایران تحصیل صحبت کنید.

جهت ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

افرادی که قصد تحصیل در رشته فیزیوتراپی را دارند باید اطلاعات اولیه‌ای در مورد رتبه قبولی در رشته فیزیوتراپی داشته باشند، زیرا داوطلبانی با سطح علمی متوسط باید تلاش زیادی برای قبولی در این رشته کنند. درصد دروس قبولی فیزیوتراپی به شما این امکان را می دهد که کدام درس ها را برای قبولی در این رشته کمک می کنند و شما باید وقت زیادی را برای آن ها صرف کنید. مشاهده کارنامه قبولی فیزیوتراپی به شما کمک می کند تا بدانید که با منطقه و سهمیه خود به چه رتبه ای نیاز دارید تا در دانشگاه های روزانه و آزاد قبول شوید. اگر انتخاب محل تحصیل در رشته فیزیوتراپی برای شما مهم است می توانید با  تهیه لیست دانشگاه های روزانه و آزاد برنامه ریزی دقیقی برای قبل کنکور داشته باشید. 

کمک گرفتن از کارشناسان ایران تحصیل به شما  این فرصت را می دهد تا ضمن اطلاع از بروزترین اخبار پیرامون کارنامه قبولی فیزیوتراپی در مورد آخرین رتبه فیزیوتراپی آزاد و آخرین رتبه فیزیوتراپی سراسری جویا شوید. شما برای مشاوره با این کارشناسان می توانید با شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

 

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید

اطلاع از رتبه قبولی در رشته فیزیوتراپی چه مزیت هایی دارد؟ 

در صورت اطلاع از رتبه قبولی در رشته فیزیوتراپی می توانید برنامه ریزی جامع تر و هوشمندانه تری برای کنکور خود داشته باشید.

با تحلیل کارنامه قبولی در رشته فیزیوتراپی چه اطلاعاتی به دست می آورم؟ 

با بررسی کارنامه قبولی در رشته فیزیوتراپی می توانید از مواردی همچون رتبه و درصد دروس مطلع شوید.

آیا می توان به نتایج تحلیل رتبه قبولی رشته علوم آزمایشگاهی مطمئن بود؟

با توجه به تغییر ظرفیت دانشگاه ها در هر سال تحصیلی تا حدی می توانید به نتایج این تحلیل اطمینان کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا