رتبه قبولی پزشکی در شیراز 1402 + آخرین قبولی‌ها


افرادی که قصد شرکت در کنکور سال جاری را دارند و دوست دارند در دانشگاه علوم پزشکی شیراز مشغول به تحصیل شوند، برای برنامه ریزی دروس خود باید رتبه قبولی پزشکی در شیراز و کارنامه و درصد قبولی افراد پذیرفته شده در سال های گذشته را بررسی کرده و سپس با یک تحلیلی دقیق و صحیح، اقدام به انتخاب رشته خود نمایند. برای همین منظور ما در این مقاله به بررسی آخرین رتبه قبولی پزشکی شیراز پرداخته ایم ،تا شما عزیزان بتوانید به صورت دقیق تری اقدام به برنامه ریزی نمایید. همچنین جهت اقدام به انتخاب رشته شما می توانید از نرم افزار تخمین رتبه ایران تحصیل استفاده کرده و قبولی خود را حتمی نمایید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آخرین رتبه قبولی پزشکی شیراز در منطقه 1

همان طور که می دانید شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان و … که دارا سطح بالایی از لحاظ امکانات آموزشی و رفاهی هستند چز منطقه یم به حساب می آیند. به همین جهت این منطقه جز مناطق شلوغ بوده و فرد برای قبولی در آن باید تلاش بسیاری نماید و با یک برنامه ریزی دقیق و صحیح انتخاب رشته نماید.  ما در ادامه به آخرین رتبه قبولی پزشکی شیراز در منطقه اول می پردازیم.

 

 

کارنامه آخرین رتبه قبولی پزشکی شیراز منطقه 1 کنکور
رتبه در منطقه 1 220 389 549 610
رتبه کشوری 721 1117 1497 1819
زمین شناسی 0 0 10 0
ریاضیات 80/3 65/2 46/79 62/12
زیست شناسی 61/69 75 61/4 70
فیزیک 92/39 65/1 60/09 85
شیمی 63/4 61 59 42
شهر محل سکونت شیراز شیراز شیراز شیراز

مشاوره رتبه قبولی پزشکی در شیراز

📌 برای اطلاع از کارنامه قبولی پزشکی کلیک نمایید.

آخرین رتبه قبولی پزشکی شیراز در منطقه 2

تعدادی از شهرهای و شهرستان های کوچک که دارای سطح آموزشی و رفاهی متوسطی دارند را در منطقه دوم قرار داده اند که این منطقه هر ساله بیشترین داوطلب را به خود اختصاص می دهد و برای قبولی در آن ما به شما بهره مندی از مشاورین خبره و افرادی که در این مسیر موفق به قبولی شده اند را پیشنهاد می دهیم. برای این امر می توانید با شماره 9099075307 (بدون پیش شماره استانی)  تماس گرفته و از تجربه های افراد موفق استفاده نمایید.

آخرین رتبه قبولی پزشکی شیراز در منطقه دوم به شرح زیر می باشد:

کارنامه آخرین رتبه قبولی پزشکی شیراز منطقه 2 کنکور
رتبه در منطقه 2 720 729
رتبه کشوری 1680 1672
زمین شناسی 0 10
ریاضیات 61/3 65/13
زیست شناسی 76/69 73
فیزیک 66/39 65/1
شیمی 73/4 71
شهر محل سکونت شیراز شیراز

📌 برای اطلاع از رتبه قبولی پزشکی در مشهد کلیک نمایید.

آخرین رتبه قبولی پزشکی شیراز در منطقه 3

منطقه سوم برای شهرستان های کوچک و روستاهای کم برخوردار از نظر رفاهی و آموزشی در نظر گرفته شده است. همچنین داوطلبین معلول نیز در این منطقه قرار می گیرند و این منطقه دارای رتبه های متفاوت تری نسبت به دو منطقه اول می باشد.

همان طور که می دانید در مرداد ماه دفترچه سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org برای انتخاب رشهت منتشر می گردد که توصیه می کنیم داوطلبان برای انتخاب رشته از نرم افزار انتخاب رشته ایران تحصیل استفاده کرده و قبولی خود را صد در صد نمایند. در ادامه به بررسی آخرین رتبه قبولی پزشکی شیراز در منطقه سوم می پردازیم:

کارنامه آخرین رتبه قبولی پزشکی شیراز منطقه 3 کنکور
رتبه در منطقه 3 195 201 261 398
رتبه کشوری 872 925 1212 1809
زمین شناسی 0 0 28/1 0
ریاضیات 86/3 79/2 61/79 85/12
زیست شناسی 61/1 50/2 77/4 49/1
فیزیک 84/39 82/1 55/09 51
شیمی 63/1 76/2 74/6 55
شهر محل سکونت شیراز شیراز شیراز شیراز

📌 برای اطلاع از رتبه قبولی پزشکی در اصفهان و اطلاع از رتبه قبولی پزشکی در تبریز  کلیک نماید.

مشاوره قبولی در رشته پزشکی در شیراز 1402

کارنامه ها و رتبه قبولی پزشکی ارائه شده در این مقاله مربوط به سال گذشته می باشد و به محض اطلاع از جدیدترین آمار سال جاری این مقاله به روز خواهد شد.

شما می توانید تا قبل از اعلام نتایج به کمک این کارنامه ها درصد دروس خود را به صورت حدودی به دست آورید و برنامه ریزی مناسبی برای خود داشته باشید و در زمان انتخاب رشته شانس قبولی خود را افزایش دهید.

در زمان انتخاب رشته باید به سهمیه های مناطق و ایثارگران نیز توجه نمایید و تاثیر سهمیه بومی گزینی و تاثیر سهمیه مناطق و ایثارگران را در انتخاب رشته خود در نظر بگیرید و سپس به صورت منطقی انتخاب رشته نمایید.

توصیه می کنیم در زمان انتخاب رشته برای قبول شدن در دانشگاه شیراز از مشاوره و برنامه ریزی برای قبولی خود استفاده نمایید تا شانس قبولی خود را نسبت به رقبا افزایش دهید.

شما عزیزان، پس از اعلام نتایج و انتشار کارنامه توسط سامانه سنجش، در صورتی که به نتایج خد اعتراضی داشته باشید میتوانید از طریق سامانه سنجش، اعتراض خود را ثبت نمایید تا توسط کارشناسان بررسی گردد.

مشاوره قبولی در رشته پزشکی در شیراز

📌 برای اطلاع از رتبه قبولی پزشکی در تهران  کلیک نمایید.

اخبار پیرامون قبولی پزشکی در شیراز

🔊 ظرفیت بیشتر، شانس بیشتر در قبولی پزشکی در شیراز!

هر چه تعداد ظرفیت رشته در یک منطقه افزایش یابد، شانس قبولی در آن منطقه نیز بالا می‌رود. البته قابل ذکر است که سال ۱۴۰۱، ظرفیت پذیرش در مناطق محروم به ۱۶۰۰ نفر نیز رسید. پس تا حدی رقابت در منطقه ۱ بیشتر می‌شود. برای همین سهمیه منطقه نقش مؤثری در تعیین رتبه شما دارد.

🔊 سهمیه را برای قبولی پزشکی در شیراز دست کم نگیرید

همانطور که پیش تر شاهد آن بودیم، حداقل رتبه لازم برای هر منطقه با دیگری تفاوت دارد. اما دقیقاً داستان این سهمیه چیست؟ سهمیه چه ارتباطی با رتبه شما دارد؟ در آغاز باید ذکر کنیم که در کنکور، کشور به سه منطقه کلی تقسیم می‌شود: ۱، ۲ و۳. دسته بندی این مناطق بر اساس میزان برخورداری از امکانات آموزشی در آن منطقه است. به منظور اینکه عدالت آموزشی برقرار شود هر داوطلب با سهمیه مشابه خود مقایسه خواهد شد. به عنوان مثال فردی که در منطقه ۳ (مناطق محروم) بوده هیچگاه با منطقه ۱ (تهران و یا اصفهان) سنجیده نمی‌شود.

خلاصه مطلب

ما در این مقاله به بررسی رتبه قبولی پزشکی در شیراز پرداختیم و به کمک کارشناسان ایران تحصیل آخرین رتبه قبولی پزشکی شیراز را جمع آوری کرده و برای شما عزیزان در قالب این مقاله بیان نمودیم. شما به کمک بررسی رتبه قبولی پزشکی در شیراز می توانید برنامه ریزی بهتری برای مطالعه دروس خود داشته و نقاط ضعف و قوت در دروس را تشخیص دهید و به کمک یک مشاوره خبره نقاط ضعف خود را تقویت نمایید و در زمان انتخاب رشته نیز با یک تحلیل صحیح قبولی خود را در این دانشگاه تضمین نمایید. برای راهنمایی و مشاوره در زمینه قبولی تضمینی در رشته های پزشکی و انتخاب یک مشاوره خبره با کارشناسان ما با شماره 9099075307 (بدون پیش شماره استانی) در ارتباط باشید. یا پرسش خود را در زیر همین مقاله مطرح نمایید تا در اولین فرصت پاسخگو شما بزرگواران باشیم.

📥 برای دانلود و مطالعه پی دی اف مقاله کلیک نمایید. 📥

 

به این پست امتیاز دهید

دانستن آخرین رتبه قبولی چه اهمیتی دارد؟

می تواند برای برنامه ریزی صحیح و آگاهی از تراز و رتبه حدنصاب برای قبولی کمک کننده باشد.

آیا بررسی رتبه و کارنامه قبولی پزشکی دانشگاه شیراز می توان محل قبولی را تخمین زد؟

بله با مشاهده و تحلیل کارنامه ها و همچنین استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور ایران تحصیل می توانید رشته محل قبولی خود را تخمین بزنید.

برای اطلاع از محدوده قبولی پزشکی دولتی شیراز در کنکور امسال چه پیشنهادی دارید؟

مشاهده کارنامه واقعی پذیرفته شدگان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز سال گذشته می تواند محدوده قبولی این دانشگاه را به شما نشان دهد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا