رتبه قبولی پزشکی در مشهد 1401-1402


داوطلبانی که در کنکور تجربی شرکت می‌کنند، می‌توانند با اطلاع از آخرین رتبه قبولی پزشکی در مشهد برای فرایند انتخاب رشته خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند. آخرین رتبه قبولی پزشکی دوره روزانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در کنکور 1401 می‌توانند راهنمای مناسبی برای افرادی باشد که قصد ادامه تحصیل در این رشته پرمتقاضی را دارند. از سوی دیگر افرادی که می‌خواهند در رشته دندانپزشکی تحصیل کنند، می‌توانند از آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی مشهد مطلع شده و با مشاهده کارنامه اولیه کنکور سراسری وضعیت خود را بررسی نمایند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رشته پزشکی در نیمسال اول و دوم بیش از 208 دانشجو پذیرفت. افراد می‌توانند با بررسی رتبه قبولی رشته پزشکی دانشگاه مشهد، چندین گام از رقبای خود جلوتر باشند و آگاهانه و دقیق‌تر کد رشته محل‌ها را براساس اولویت بندی‌های خوشبینانه، منطقی و بدبینانه ثبت کنند. از آنجا که اطلاع از رتبه لازم رشته پزشکی در مشهد بسیار اهمیت دارد، در ادامه این مقاله اطلاعاتی در ارتباط با رتبه و حداقل درصد دروس رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارائه خواهد شد.

 اطلاعیه

با اطلاع از آخرین رتبه قبولی پزشکی در مشهد شما می‌توانید فرایند انتخاب رشته مناسب و دقیقی را داشته باشید.

 آخرین رتبه قبولی پزشکی در مشهد در منطقه ۱

 بسیاری از افراد به دنبال اطلاع از کارنامه‌های قبولی پزشکی دانشگاه مشهد هستند تا بتوانند راحت‌تر فرایند انتخاب رشته را انجام دهند و وضعیت خود را مورد بررسی قرار دهند. از این رو رتبه لازم رشته پزشکی در مشهد در دوره روزانه در منطقه ۱ ارائه شده است. توجه داشته باشید که اعداد و ارقام ارائه شده در این جدول براساس محاسبات تقریبی می‌باشد و شما باید آن را مطابق با رتبه‌های قبولی خوشبینانه مد نظر قرار دهید. 

رتبه لازم رشته پزشکی در مشهد در منطقه 1
زمین شناسی 0 0 20 18/39
ریاضیات 63/4 84/5 45/59 66/69
زیست شناسی 73/4 58/7 57/4 58/7
فیزیک 68/9 74/5 65/59 80
شیمی 69/59 57/2 69/59 39/09
رتبه در منطقه  492 579 604 643
رتبه کشوری 1423 1674 1757 1886
محل سکونت شهر مشهد شهر مشهد شهر مشهد

شهر مشهد

 

برای آشنایی با زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور وارد لینک مربوطه شوید.

 آخرین رتبه قبولی پزشکی در مشهد در منطقه ۱

 آخرین رتبه قبولی پزشکی در مشهد در منطقه ۲

افرادی که در سهمیه منطقه 2 هستند، می‌توانند با بررسی رتبه قبولی پزشکی در مشهد در دوره روزانه از سهمیه نهایی خود مطلع شوند. پس از منتشر شدن کارنامه کنکور سراسری، افراد می‌توانند به رتبه‌های منطقه 2 داوطلبان دیگر که در سال‌های گذشته قبول شده‌اند، دسترسی داشته باشند. در جدول زیر رتبه لازم رشته پزشکی در مشهد در منطقه ۲ در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

رتبه لازم رشته پزشکی در مشهد در منطقه 2
زمین شناسی 0
ریاضیات 73/4
زیست شناسی 64/69
فیزیک 86/69
شیمی 55/29
رتبه در منطقه  553
رتبه کشوری 1297
شهر محل سکونت مشهد

 

برای اطلاع از زیر شاخه های رشته تجربی با رتبه مورد نیاز بر روی لینک کلیک نمایید. 

 

 آخرین رتبه قبولی پزشکی در مشهد در منطقه ۳

از آنجا که بررسی کارنامه افراد، براساس رتبه سهمیه در منطقه است و ملاک پذیرش و قبولی افراد در فرم انتخاب براساس رتبه آنها در سهمیه موردنظر می‌باشد، داوطلبان فقط با رقبای خود در همان سهمیه قیاس می‌شوند. شما می‌توانید با آگاهی از رتبه لازم رشته پزشکی در مشهد در منطقه ۳ فرایند انتخاب رشته بهتری را داشته باشید. در جدول زیر آخرین رتبه قبولی پزشکی روزانه این منطقه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارائه شده است.

 

آخرین رتبه قبولی پزشکی مشهد​ در منطقه 3
زمین شناسی 5
ریاضیات 84/5
زیست شناسی 66
فیزیک 84/5
شیمی 65/8
رتبه در منطقه  215
رتبه کشوری 958
محل سکونت شهر مشهد

 

 آخرین رتبه قبولی پزشکی در مشهد در منطقه ۳

آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی در مشهد

افرادی که مایل به ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند، می‌توانند با بررسی آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی در مشهد به صورت اصولی رشته‌های مورد نظر خود را در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری ثبت کنند. در سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در نیم سال اول و دوم پذیرفت که نیمی از آنها داوطلبان خانم و باقی داوطلبان متقاضیان مرد بودند. از آنجا که داشتن کارنامه داوطلبان پذیرفته شده و اطلاع از آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی روزانه مشهد بسیار کمک کننده می‌باشد، در ادامه آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی روزانه مناطق سه گانه ارائه شده است.

 آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی مشهد در منطقه ۱

بر اساس آخرین کارنامه‌های قبولی دندانپزشکی دانشگاه مشهد در منطقه ۱ نشان می‌دهد که آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی مشهد در این منطقه در سال قبل درصدهای زیر را کسب کرده‌اند.

 

رتبه لازم رشته دندانپزشکی در مشهد در منطقه 1
زمین شناسی 23/39
ریاضیات 51/2
زیست شناسی 60
فیزیک 61/2
شیمی 78/09
رتبه در منطقه 1 359
رتبه کشوری 1023
محل سکونت شهر مشهد

 

 آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی مشهد منطقه ۲

افرادی که در سهمیه منطقه ۲ قرار دارند، می‌توانند براساس رتبه در سهمیه که مهم‌ترین ملاک پذیرش افراد در آزمون سراسری است، رشته خود را انجام دهند. در ادامه آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی منطقه ۲ به دلیل اهمیت اطلاع از آن برای داوطلبان ارائه شده است. توجه داشته باشید که این اعداد تقریبی می‌باشند.

آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی مشهد در منطقه 2
زمین شناسی 0
ریاضیات 73/4
زیست شناسی 72
فیزیک 92/3
شیمی 65/8
رتبه در منطقه 2 157
رتبه کشوری 410
محل سکونت شهر مشهد

 

 آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی مشهد منطقه ۳

منطقه ۳ که به عنوان منطقه محروم شناخته می‌شود بیشتر سهم در آزمون سراسری را به خود اختصاص داده است. اطلاع از آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی مشهد در منطقه ۳ بسیار اهمیت دارد. اما در حال حاضر اطلاعات مربوط به رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این منطقه در دسترس نیست. به محض انتشار آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی روزانه منطقه ۳ دانشگاه مشهد این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

جهت اطلاع از تاریخ اعلام نتایج کنکور وارد لینک شوید. 

مشاوره آخرین رتبه قبولی پزشکی در مشهد

مشاوره آخرین رتبه قبولی پزشکی در مشهد

در بخش قبل در ارتباط با آخرین اطلاع از آخرین رتبه قبولی پزشکی در مشهد در دوره روزانه در مناطق سه گانه اطلاعات لازم را ارائه کردیم. همانطور که می‌دانید اطلاع از رتبه در سهمیه مناطق که مهمترین سهمیه در کنکور سراسری است، باعث می‌شود که افراد بتوانند انتخاب رشته مناسب و آگاهانه‌ای داشته باشند و با مقایسه وضعیت خود با سایر داوطلبان می‌توانند برنامه‌ریزی موثری را در این مسیر برای خود اتخاذ کنند.

علاوه بر ارائه اطلاع از در مورد آخرین رتبه قبولی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، شما باید به هزینه دانشگاه علاقه و مسافت و کیفیت موسساتی که مایل به اخذ پذیرش در آنها هستید نیز توجه کنید. چنانچه شما مایل به تخمین رتبه کنکور سراسری می‌توانید از نرم‌افزارهای مربوط به تخمین رتبه استفاده کنید.

از آنجا که فرایند انتخاب رشته بسیار اهمیت دارد، لازم است که در کنار اطلاع از رتبه لازم رشته پزشکی در مشهد و همچنین اطلاع از آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی مشهد از کمک مشاوران خبره و برجسته که در این زمینه اطلاعات کافی دارند نیز بهره بهره‌مند شوید. از این رو شما می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید تا در این مسیر به شما عزیزان راهنمایی‌های لازم را ارائه کنند.

برای دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی وارد لینک شوید. 

آخرین اخبار رشته پزشکی مشهد

 برگزاری آزمون ارتقاء دستیاران پزشکی در مشهد

چهل و دومین آزمون ارتقاء و اختصاص گواهینامه تخصصی پزشکی در ۲۲ رشته و با شرکت ۷۵۲ داوطلب در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد. ۲۳ نفر از شرکت کنندگان در این آزمون از دانشگاه سبزوار و بجنورد بودند.

کسب رتبه اول دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رویداد آپامه

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رویداد آپامه (آموزش پزشکی آمیخته با هنر) جایگاه اول را در قسمت “آثار نمایشگاهی” و مقام دوم در بخش ایده‌های نوآورانه را بدست آوردند.

آخرین اخبار رشته پزشکی مشهد

خلاصه مطالب

در این مقاله در ارتباط با اطلاع از آخرین رتبه قبولی پزشکی در مشهد نکاتی را ارائه کردیم. آن دسته از افرادی که به بررسی آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی مشهد و رشته پزشکی می‌پردازند، قطعاً نسبت به سایر رقبا می‌توانند فرایند انتخاب رشته را به شکل مناسب و آگاهانه‌تری انجام دهند، چرا که اولویت‌بندی رشته محل‌های مورد نظر داوطلبان بسیار اهمیت دارد و شما باید وضعیت خود را با داوطلبان سال‌های قبل نیز مقایسه کنید.

در این مطلب سعی کردیم مهمترین اطلاعات را در مورد آخرین رتبه قبولی پزشکی در مشهد و همچنین آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی مشهد در مناطق سه گانه ارائه دهیم. چنانچه هنگام فرایند انتخاب رشته کنکور تجربی نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید، می‌توانید با کارشناسان آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا در این مسیر به بهترین شکل شما عزیزان را یاری نمایند.

 

جهت دانلود pdf مقاله کلیک نمایید.

 

آخرین رتبه قبولی پزشکی در مشهد در منطقه ۱ چیست؟

در این مقاله جدول آخرین رتبه قبولی پزشکی مشهد در منطقه یک ارائه شد.

آخرین رتبه قبولی پزشکی در مشهد در منطقه ۳ چیست؟

با توجه به متن مقاله می‌توانید به اطلاعات مربوط به آخرین رتبه قبولی پزشکی در مشهد در منطقه ۳ دست یابید.

چگونه می‌توان از آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی مشهد مطلع شد؟

در این مطلب توضیحاتی در مورد آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی مشهد در مناطق سه گانه ارائه کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا