رهگیری پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد + لینک استعلام


تحصیل در مدرسه منظومه خرد به دلیل امکانات و نحوه تدریس مباحث درسی و آموزشی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. لازم است بدانید با توجه به ظرفیت محدود این مدرسه، همه افراد نمی‌ توانند در آن تحصیل کنند و برای این کار نیاز به داشتن شرایط خاصی می‌ باشد. مدرسه منظومه خرد به همین دلیل امکان رهگیری پیش ثبت نام را برای متقاضیان خود فراهم کرده است تا دانش آموزان و اولیاء آن ها به راحتی بتوانند از نتیجه ثبت نام خود مطلع شوند. از این رو برای اطلاع شما عزیزان در این مقاله رهگیری پیش ثبت نام منظومه خرد را بررسی می‌ کنیم پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله را با دقت مطالعه کرده و چنانچه در مورد رهگیری پیش ثبت نام منظومه خرد و یا نحوه پذیرش در این مدرسه و مواردی از این قبیل نیازمند دریافت مشاوره و راهنمایی بودید از تلفن ثابت بدون شماره گیری کد استانی، با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

لازم است بدانید مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، آماده کمک و راهنمایی شما عزیزان هستند و حتی در روزهای تعطیل نیز می‌ توانید با این مرکز ارتباط برقرار نمایید.

آشنایی با موسسه منظومه خرد

قبل از آنکه به بررسی نحوه رهگیری پیش ثبت نام منظومه خرد بپردازیم خوب است شما را با این مجموعه آشنا سازیم.
موسسه منظومه خرد از سال 79 تاکنون در مقاطع پیش دبستانی، دبستان، متوسطه اول، متوسطه دوم، پیش دانشگاهی و هنرستان فعالیت می‌ کند. افزون بر این موارد موسسه منظومه خرد دارای واحد توسعه سازمانی، واحد فناوری اطلاعات، واحد آزمون، واحد مشاوره، انتشارات، مجموعه ورزشی و واحد خانه هنر می‌ باشد.
این موسسه به دلیل داشتن امکانات بسیار زیادی همچون کتابخانه مرکزی، سالن غذاخوری، سالن همایش، اتاق کنفرانس، آکادمی سنجش سلامت و فضای آموزشی مطلوب علاقمندان بسیاری دارد.

آشنایی با موسسه منظومه خرد

👈🏻 برای اطلاع از پیش ثبت نام مدرسه خرد بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد

در قسمت قبل گفتیم مدرسه منظومه خرد به دلیل برخورداری از شرایط مطلوب و امکانات آموزشی و رفاهی برای دانش آموزان، بسیار مورد توجه قرار گرفته است و متقاضیان زیادی برای ثبت نام دارد.
با توجه به اینکه تعداد افراد پذیرفته شده در این مدرسه در مقایسه با افرادی که پیش ثبت نام انجام داده‌اند کم است در می‌ یابیم برای پذیرش در این مدرسه باید حتماً شرایط پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد را داشته باشید و در غیر این صورت مورد پذیرش قرار نخواهید گرفت.
نکته دیگری که لازم است بدانید این است که برای انجام پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد و کلیه مراحل پیش ثبت نام این مدرسه به صورت اینترنتی در سایت kheradedu.ir انجام می‌ شود.
توجه داشته باشید فرم پیش ثبت نام اینترنتی باید به صورت کامل و صحیح پر شده باشد زیرا منظومه خرد در قبال اطلاعات نادرست یا ناقص هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت و ممکن است پذیرش نوآموز یا دانش آموز را در هر مرحله‌ ای که باشد متوقف کند.
در ادامه به بررسی شرایط پیش ثبت نام هر یک از مقاطع تحصیلی خواهیم پرداخت و مدارک لازم برای پیش ثبت نام را جهت اطلاع شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

پیش ثبت نام پایه پیش دبستان و رهگیری آن

پذیرش در پایه پیش دبستان برای متولدین نیمه‌ دوم سال ۱۳۹۶ و نیمه‌ اول سال ۱۳۹۷ امکان پذیر است و اولیای محترم تنها در صورتی که نوآموزشان در این گروه سنی باشند، می ‌توانند برای آن ها فرم پر نمایند.

به خاطر محدود بودن ظرفیت که برای انجام مصاحبه و فعالیت ‌های مورد نظر وجود دارد، امکان دارد با همه کسانی که فرم پیش‌ ثبت‌ نام را تکمیل می ‌کنند، تماس گرفته نشود و در صورت تکمیل شدن ظرفیت پذیرش در هر کدام از مراحل، این مؤسسه مسئولیتی در قبال متقاضیان دیگری که فرم پیش ‌ثبت ‌نام را ارسال کردند، نخواهد داشت.

زمان پیش ثبت نام پایه پیش دبستان

پیش‌ ثبت‌ نام پایه پیش دبستان از روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح شروع شده است.

همچنین زمان شروع سنجش نوآموزان و گفتگو با اولیای آن ها در نیمه‌ دوم تیر ماه است. اولیای محترم توجه کنند که بعد از اطمینان از انجام پیش ‌ثبت ‌نام، از اواسط ماه خرداد می توانند از طریق قسمت رهگیری پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد، پیام ‌های ارسالی را رویت نمایند.

 

👈🏻 برای اطلاع از ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

مدارک پیش ثبت نام پایه پیش دبستان

بلافاصله بعد از پر کردن فرم پیش ‌ثبت ‌نام، تا مهلت مشخصی که در زمان آغاز پیش ‌ثبت ‌نام اعلام می شود، لازم است مدارک زیر از طریق مراجعه به بخش رهگیری پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد، ارسال گردد:

مدارک پیش ثبت نام مدرسه خرد / پایه پیش دبستان

تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه فرزند

عکس نوآموز (بیشتر از سه ماه از تاریخ تهیه‌ آن نگذشته باشد.)

تصویر شناسنامه‌ های پدر و مادر

پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد برای مقطع متوسطه اول و رهگیری آن

پذیرش در این پایه، در دو مرحله‌ انجام می شود. مرحله‌ اول، شرکت در مصاحبه‌ علمی بوده و در مرحله‌ دوم، مصاحبه ‌دانش ‌آموز و اولیا انجام می گیرد. دانش ‌آموز بعد از به دست آوردن حد نصاب نمره‌ لازم در مرحله‌ اول به مرحله‌ دوم دعوت می شوند.

پذیرش در این مقطع تنها برای ورود به پایه‌ هفتم ممکن است. متأسفانه به خاطر وجود ظرفیت محدودی که برای برگزاری مراحل گفته شده وجود دارد، اولویت حضور در مصاحبه علمی و پذیرش دانش ‌آموز با توجه به زمان ثبت نام مشخص می شود. در صورت تکمیل شدن ظرفیت پذیرش در هر کدام از مراحل، مؤسسه مسئولیتی در قبال داوطلبانی که فرم پیش ‌ثبت نام شان را ارسال کرده اند، نخواهد داشت.

زمان پیش ثبت نام مقطع متوسطه اول

پیش ‌ثبت‌ نام مدرسه منظومه خرد برای مقطع متوسطه در روز اول از یکشنبه ۱۷ بهمن‌ ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح آغاز می گردد. لازم است بعد از اطمینان از انجام پیش‌ ثبت ‌نام، برای آگاهی از موارد مهمی ک هبا پذیرش ارتباط دارند، از طریق قسمت رهگیری پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد، پیام ‌های ارسالی را ببینید.

مدارک پیش ثبت نام مقطع متوسطه اول

بلافاصله بعد از پر کردن فرم پیش ‌ثبت ‌نام، تا مهلت مشخصی که در زمان آغاز پیش ‌ثبت ‌نام اعلام می شود، لازم است مدارک زیر از طریق مراجعه به بخش رهگیری پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد، ارسال گردد:

مدارک پیش ثبت نام مدرسه خرد / متوسطه اول

 تصویر صفحه‌ اول شناسنامه

عکس دانش‌آموز (پرسنلی و با مقنعه، مربوط به سال جاری)

کارنامه‌ی ترم اول سال تحصیلی جاری (تا اول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ ، فرصت برای ارسال تصویر کارنامه وجود دارد.)

 

🔊 اطلاعیه 🔊

در صورت دریافت رمز عبور و تایید تمامی مدارک ارسالی توسط واحد ارزشیابی، اولیای محترم می‌ توانند از نیمه اول اردیبهشت ماه از طریق لینک رهگیری پیش‌ ثبت‌نام، ادامه مراحل پذیرش را پیگیری کنند.

 

پیش ثبت نام مقطع متوسطه دوم و رهگیری آن

پذیرش در مقطع متوسطه دوم نیز در دو مرحله انجام می شود. در مرحله‌ اول، آزمون ورودی برگزار خواهد شد و در مرحله‌ دوم، مصاحبه انجام می گیرد. ‌دانش ‌آموزان بعد از به دست آوردن رتبه و نمره‌ لازم در مرحله‌ اول به  مرحله‌ دوم دعوت می شوند.

پذیرش در این مقطع تنها برای این پایه و رشته‌ ها مقدور است:

ورود به پایه‌ دهم: رشته ‌های انسانی، تجربی، ریاضی و هنرستان (رشته‌ گرافیک).

ورود به پایه‌ یازدهم: رشته‌ های انسانی و ریاضی. توجه داشته باشید که به منظور انجام پیش‌ ثبت نام در هر کدام از رشته‌ های انسانی و ریاضی به دست آوردن معدل بالای ۱۹ در پایان ترم اول سال دهم لازم خواهد بود.

ورود به پایه‌ی دوازدهم: رشته ‌های انسانی، تحربی و ریاضی. به منظور انجام پیش ‌ثبت نام در هر کدام از رشته ‌های انسانی، تجربی و ریاضی به دست آوردن معدل بالای ۱۹ در پایان ترم اول سال یازدهم لازم و ضروری خواهد بود.

نکته: توجه داشته باشید که از پایه‌ یازدهم به دوازدهم، امکان تغییر رشته وجود نخواهد داشت.

زمان پیش ثبت نام مقطع متوسطه دوم

پیش‌ثبت ‌نام مقطع متوسطه دوم از روز یکشنبه 17 بهمن ‌ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح شروع شد.

مدارک پیش ثبت نام مقطع متوسطه دوم

بلافاصله بعد از پر کردن فرم پیش ‌ثبت ‌نام، تا مهلت مشخصی که در زمان آغاز پیش ‌ثبت ‌نام اعلام می شود، لازم است مدارک زیر از طریق مراجعه به بخش رهگیری پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد، ارسال گردد:

مدارک پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد / متوسطه دوم

تصویر صفحه‌ی اول شناسنامه

عکس دانش‌آموز (پرسنلی و با مقنعه، مربوط به سال جاری)

کارنامه‌ی ترم اول سال تحصیلی جاری

برای ورود به پایه‌های دهم و یازدهم، تا اول اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۲ ، و برای ورود به پایه‌ی دوازدهم، تا ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱، فرصت برای ارسال تصویر کارنامه وجود دارد.

 

👈🏻 برای اطلاع از ثبت نام میان پایه مدارس شاهد بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

نحوه رهگیری پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد

حال که دریافتید چگونه می‌ توانید پیش ثبت نام خود را در  این مدرسه انجام دهید نوبت به بررسی نحوه رهگیری پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد است.
برای این کار لازم است ابتدا به سایت my.kheradedu.ir مراجعه نمایید و مانند تصویر زیر در قسمت اول کد ملی دانش آموز و در قسمت دوم رمز عبور را وارد کرده و سپس بر گزینه ورود کلیک کنید.
لازم است بدانید چنانچه رمز عبور خود را به خاطر نمی‌ آورید می بایست بر لینکی که در قسمت پایین گزینه ورود با عنوان”  آیا رمز خود را فراموش کرده‌اید؟” است، کلیک کنید تا رمز عبور خود را بازیابی نموده و یا رمز عبور دیگری برای ورود به سامانه تعریف کنید.

چنانچه برای رهگیری پیش ثبت نام منظومه خرد با مشکل مواجه شدید؛ نگران نباشید زیرا کارشناسان مجموعه ایران تحصیل می‌ توانند به راحتی مشکل شما برطرف نمایند‌.

نحوه رهگیری پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد

نکات مهم رهگیری پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد و پذیرش در این مدرسه

📌 زمان ثبت نام موسسه منظومه خرد برای پایه های مختلف متفاوت است.

📌 پس از پر کردن فرم اینترنتی پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد، مسئولان مدرسه بعد از بررسی فرم ها با افراد واجد شرایط برای شرکت در آزمون ورودی تماس می گیرند و به فرم های دارای اطلاعات ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

📌 مسئولان مدرسه منظومه خرد در قبال فرم های ناقص و همچنین افرادی که از زمان ثبت نام جا مانده اند هیچ مسئولیتی ندارند و پاسخگو نیستند.

📌 مدرسه منظومه خرد دارای کلاس های المپیاد و کمک آموزشی برای ارتقاء سطح دانش آموزان خود است و شرکت در کلاس های کمک درسی برای دانش آموزانی که در طول سال تحصیلی نمرات پایینی کسب کرده اند، اجباری است.

📌 شهریه مدرسه منظومه خرد از مدارس تیزهوشان و همچنین برخی از مدارس غیر انتفاعی بیشتر است و داشتن تمکن مالی برای تحصیل در این مدرسه یکی از شرط های اصلی برای پذیرش به حساب می آید.

 

👈🏻 برای اطلاع از شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

اخبار پیرامون مدرسه منظومه خرد

📢 امکان تحصیل در مقطع دوازدهم مدرسه منظومه خرد بدون شرکت در آزمون ورودی

طبق اعلام مدرسه منظومه خرد پذیرش دانش آموزان پایه دوازدهم مانند سایر دانش آموزان این مدرسه از طریق آزمون ورودی خواهد بود اما چنانچه دانش آموزان این پایه تحصیلی تمایلی به شرکت در آزمون ورودی پذیرش نداشته باشند می‌ توانند در فرم اینترنتی پیش ثبت نام خود، گزینه پایه دوازدهم بدون کنکور را انتخاب کنند.
شایان ذکر است برای پذیرش بدون آزمون ورودی دانش آموزان پایه دوازدهم، این دانش آموزان و اولیاء آن ها لازم است در جلسه مصاحبه حضوری، حداقل حد نصاب معیار قبولی را کسب نمایند. در غیر این صورت نمی‌ توانند در این مدرسه پذیرش شوند.

امکان تحصیل در مقطع دوازدهم مدرسه منظومه بدون شرکت در آزمون ورودی

📢 تلاش برای رسیدن به تراز جهانی 

خانم خیریه‌ بیگم حائری‌ زاده، مدیرعامل موسسه منظومه خرد، اعلام کردند در این مدرسه تلاش معلمان و مسئولان، رسیدن به تراز جهانی است و از این رو به کمک همکاران، دانش آموزان و همچنین اولیاء آن ها به دنبال و ارتقای استانداردهای آموزشی و تقویت بیش از پیش عملکرد مدرسه هستیم. 

ایشان همچنین اضافه کردند: تیم مدیریت موسسه با همکاری کلیه مربیان و اولیا، خود را متعهد به حفظ و تقویت محیط یادگیری ایمن، سالم، مثبت، شاد، صمیمی و نوآورانه برای یادگیری پایدار دانش‌ آموزان می‌ داند تا شور و شوق دانش اموزان را برای تحصیل و کسب علم افزایش دهد و همین عامل کلید موفقیت مجموعه است و در آینده شاهد دستاوردها و موفقیت های بیشتر این مجموعه خواهیم بود.

خلاصه مطلب 📝

آنچه در این مقاله به بررسی آن پرداختیم، رهگیری پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد بود. این مدرسه در دوره های مختلف پیش دبستان، دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم دانش آموز می پذیرد اما ظرفیت پذیرش آن محدود می باشد و برای تحصیل در آن نیازمند داشتن شرایط و همچنین قبولی در آزمون ورودی است.

ثبت نام در مدرسه منظومه خرد کاملا به صورت اینترنتی انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری داوطلبان ندارد. افزون بر این امکان رهگیری پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد برای کلیه دانش آموزان و اولیاء آن ها توسط سایت این مدرسه وجود دارد.

امیدواریم مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم اطلاعات سودمندی را در اختیارتان قرار دهیم. شما همراهان گرامی چنانچه پس از مطالعه این مقاله با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید آن را با مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل در میان بگذارید و راهنمایی دریافت کنید. برای برقراری ارتباط همه روزه حتی در ایام تعطیل می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب از تلفن ثابت با شماره 9099075307 (بدون پیش شماره استانی) تماس بگیرید.

علاوه بر این شما عزیزان می توانید سوالات خود را به صورت کامنت در انتهای همین نوشته و در قسمت دیدگاه ها برای ما بنویسید تا کارشناسان ایران تحصیل در کوتاهترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

 

👈🏻 برای دانلود فایل پی دی اف مقاله رهگیری پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

 

 

 

 

به این پست امتیاز دهید

آدرس اینترنتی سایت پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد چیست؟

کلیه افراد متقاضی ثبت نام در این مدرسه برای انجام امور ثبت نامی خود می بایست به سایت kheradedu.ir مراجعه نمایند.

پیش ثبت نام موسسه منظومه خرد در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در چه مقاطعی می باشد؟

امکان پیش ثبت نام در موسسه خرد برای پایه پیش دبستان (خانه کودک)، مقطع متوسطه اول و دوم وجود دارد.

تاریخ پیش ثبت نام موسسه منظومه خرد چه زمانی است؟

زمان پیش ثبت نام کلیه مقاطع در این مقاله ارائه داده شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا