زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 + مهلت تمدید


کلیه داوطلبانی که قصد دارند در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت کنند باید در زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت اقدامات اولیه را انجام دهند. معمولا وزارت بهداشت کشور هر ساله برای آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون دکتری دارند، زمان خاصی را در نظر گرفته است. این زمان هر ساله توسط سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir منتشر می شود.

شما در صورت تمایل می توانید در آزمون دکتری وزارت بهداشت ثبت نام کنید. حال اگر به هر طریقی از زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت جاماندید می توانید ازمهلت تمدید ثبت نام استفاده کنید.

همان طور که عنوان شد، زمان شروع آزمون دکتری وزارت بهداشت از طریق سایت sanjeshp.ir منتشر می شود؛ اما شما برای این که بتوانید پیگیر این موضوع باشید با کارشناسان ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

تاریخ و زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403

کلیه کسانی که مدرک کارشناسی ارشد در رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی دارند و می خواهند در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت کنند باید برای ثبت نام در این آزمون به سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه کنند. بعد از ورود به سایت لازم است هزینه آزمون را پرداخت کرده و فرم اینترنتی ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت را تکمیل کنند.

تاریخ و زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

حال کسانی که از زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت باز مانده اند یا قصد دارند اطلاعات خود را ویرایش کنند می توانند در زمان مهلت تمدید ثبت نام دکتری وزارت بهداشت اقدام نمایند.

برای این که شما در زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 اشتباه نکنید لازم است قبل از آغاز ثبت نام، دفترچه راهنمای آن را به خوبی مطالعه کنید و مطابق با آن فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایید. حال اگر در هر مرحله از ثبت نام دچار مشکل شدید می توانید با مشاوران ایران تحصیل صحبت نمایید.

در سال 1402 زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت از 9 مرداد ماه تا 16 مرداد ادامه داشت. داوطلبان در این محدوده زمانی می توانستند فرم اینترنتی ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

لازم است دقت کنید که زمان ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت 1402 رشته های داروسازی از 14 الی 21 اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز می شود. سایر داوطلبان شرکت در آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت به غیر از داروسازی باید در نیمه دوم اردیبهشت ماه 1402 اقدام می کردند که در حال حاضر زمان آن تمام شده است.

با توجه به این که زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 تمام شده است و اطلاعیه ای در مورد زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 منتشر نشده است. لذا شما باید منتظر اخبار سازمان سنجش پزشکی کشور باشید که به محض انتشار این اطلاعیه  آن را در این سایت برای شما عنوان خواهیم کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت و راهنمای تصویری آن روی لینک کلیک کنید.

مهلت مجدد زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403

سایت سنجش پزشکی برای افزایش رفاه حال علاقه مندان به آزمون دکتری وزارت بهداشت مهلت مجدد زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را در نظر گرفته است. به طوری که شما در این زمان می توانید ضمن ثبت نام در آزمون، اطلاعات خود را ویرایش نمایید.

در حال حاضر مهلت مجدد زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 منتشر نشده است. به محض این که اخبار آن در سایت سنجش پزشکی منتشر شد آن را برای شما عنوان خواهیم کرد؛ اما به یاد داشته باشید که بعد از اتمام زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت این اطلاعیه منتشر خواهد شد.

مهلت مجدد زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

مشاوره و راهنمای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403

کلیه داوطلبانی که قصد دارند در زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 ثبت نام نمایند باید به نکاتی در این خصوص دقت کنند. آن ها در زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت می توانند بین یک الی دو رشته تحصیلی را از میان رشته های تحصیلی دکتری وزارت بهداشت انتخاب کنند و در آن ثبت نام نمایند.

برای این موضوع لازم است آن ها شرط تجانس رشته فارغ التحصیلی را با رشته امتحانی خود در نظر بگیرند و برای هر کدام از رشته های امتحانی هزینه جداگانه پرداخت نمایند. البته قبل از انتخاب و تکمیل فرایند ثبت نام خود دقت کنند که تاریخ برگزاری آزمون آن ها در یک روز نباشد.

شما به عنوان یکی از متقاضیان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت سعی کنید ثبت نام خود را در روزهای آغازین انجام دهید و آن را به روزهای آخر موکول نکنید؛ زیرا ممکن است در زمان ثبت نام مشکلاتی پیش بیاید که لازم باشد آن ها را درست کنید یا این که به دلیل شلوغی سایت نتوانید در روز موعود ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

لذا لازم است در این خصوص از افراد مختلفی راهنمایی دریافت کنید. حال اگر شما نیاز به دریافت اطلاعات در مورد نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت دارید می توانید مقاله ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را مطالعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاثیر دانشگاه ارشد در مصاحبه دکتری و آیین نامه آن روی لینک کلیک کنید.

خلاصه مقاله زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

کلیه کسانی که علاقه مند به ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت هستند می توانند در تاریخ معین شده از طرف سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه نمایند. این سایت هر ساله زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را اعلام می کند و بعد از آن برای جاماندگان آزمون و یا کسانی که قصد دارند اطلاعات خود را اصلاح کنند مهلت مجدد زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در نظر می گیرد.

به طوری که شما با ورود به این سامانه می توانید دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را دانلود کرده و با پرداخت هزینه ثبت نام در آن نام نویسی نمایید.

شما در این آزمون می توانید بین 1 الی 2 رشته تحصیلی در مقطع دکتری ثبت نام کنید؛ اما دقت کنید که تاریخ و زمان برگزاری امتحان آن ها یکسان نباشد. البته باید تجانس آن ها را رشته تحصیلی خود در نظر بگیرید. حال اگر در مورد بررسی تجانس رشته تحصیلی نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید می توانید با مشاوران ایران تحصیل در تمام ساعات شبانه روز به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

این مشاوران تاکنون موفق شدند برای افراد متقاضی ثبت نام زیادی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی وزارت بهداشت کمک کنند و آن ها را برای ثبت نام در آزمون دکتری راهنمایی نمایند.

 

جهت دانلود پی دی اف مقاله روی لینک کلیک کنید.

 

تاریخ و زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 کی است؟

در حال حاضر سایت سنجش پزشکی در این خصوص اطلاعیه ای را منتشر نکرده است. لذا نمی توان در مورد آن اظهار نظر کرد.

آیا زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت با زمان ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت یکسان است؟

خیر، زمان این دو آزمون کاملا مجزا است. معمولا زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت هر ساله در مرداد ماه و زمان آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت در دو نوبت اسفند ماه و اردیبهشت ماه آغاز می شود.

در حال حاضر مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت چه زمانی است؟

در حال حاضر مهلت مجدد زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 منتشر نشده است. به محض این که اخبار آن در سایت سنجش پزشکی منتشر شد آن را برای شما عنوان خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا