زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 + تاریخ دقیق آزمون


متقاضیان پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد باید در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 از 23 مهرماه به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد به آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه و با تکمیل فرم درخواست ثبت نام خود را تکمیل کنند. ما در این مقاله زمان ثبت نام  و مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را برای شما شرح خواهیم داد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

آخرین مهلت زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

👈 سازمان سنجش همه ساله زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را در سایت “sanjesh.org” منتشر می کند تا داوطلبان بتوانند از قبل برای مطالعه شرایط و ثبت نام در این آزمون برنامه ریزی های لازم را انجام دهند. .
زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 در مهرماه 1402 می باشد.
شما عزیزان می توانید اطلاعات دقیق نحوه ثبت نام کنکور را از مشاوران ایران تحصیل دریافت نمایید.

در آزمون کارشناسی ارشد نیازی به همسان سازی رشته نیست و داوطلبان با هر مدرک کارشناسی می توانند در هر مجموعه از رشته های آزمایشی شرکت کنند. داوطلبان باید در زمان ثبت نام کنکور  ۱۴۰۳نیز  قوانین و شرایط پذیرش دانشجو را بدانند.

 

🕐 زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 از 23 مهر ماه الی 29 مهر ماه خواهد بود.🕐

برای مطالعه جزئیات ثبت نام کنکور ارشد 1403  کلیک کنید

آخرین مهلت زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

تمدید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

👈در سال های اخیر مدت زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ​​برای بازماندگان تمدید شده است. پیش بینی می شود این مهلت طبق روال عادی هر سال چند روز تمدید شود. اما بهتر است داوطلبان در زمان مقرر نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام در این آزمون اقدام کنند و نسبت به تمدید مهلت اقدام نکنند.
در حال حاضر خبری از تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد 1403 نیست، به محض در دسترس قرار گرفتن اخبار جدید، این مقاله به روز خواهد شد.

مراحل لازم در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

👈دانشجویان سال آخر کارشناسی ممکن است در مورد نحوه ثبت نام در کنکور کارشناسی 1403 و نحوه شرکت در این آزمون سوالاتی داشته باشند. بنابراین توصیه می شود قبل از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، شرایط و ضوابط کنکور ارشد را به اطلاع این داوطلبان برسانند تا بتوانند اطلاعات کافی در مورد کل مراحل پذیرش ارشد را کسب کنند.
در ادامه این مقاله تمامی مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد 1403 ذکر شده است تا داوطلبان به ترتیب مراحل ذکر شده را طی کرده و ثبت نام خود را به درستی انجام دهند. سپس برای شرکت در آزمون 1403 آماده شوید.
✅ در گام اول متقاضیان ملزم به دانلود دفترچه ثبت نام ارشد 1403 از سایت سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org می باشند.

✅ سپس تمام قسمت های مختلف آن را به طور کامل بخوانید.

✅ داوطلبان باید با مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد با شرایط و ضوابط ثبت نام کارشناسی ارشد آشنا شوند و  مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را جمع آوری کنند.

✅ در صورتی که تصمیم به شرکت در آزمون های ارشد 1403 گرفته شود، متقاضیان می بایست با پرداخت هزینه ثبت نام بپردازند.

✅ در پایان داوطلبان برای اطلاع از مراحل ثبت نام موفقیت آمیز آزمون پذیرش کارشناسی ارشد باید اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم ثبت نام اینترنتی وارد نمایید و در صورتی که تمامی مراحل را به درستی انجام داده باشید کد رهگیری به برای شما ارسال می گردد که باید تا زمان اعلام نتایج نهایی این کد را در نزد خود نگه دارید.

✅توجه نمایید داوطلبانی که به هر دلیلی می خواهند اطلاعات خود را تغییر دهند می توانند در طول تمدید مهلت ثبت نام  در  نسبت به تغییر و ثبت نام مجدد اقدام کنند و هر ساله سازمان سنجش این امکان را در اختیار افرادی قرار می دهد

✅ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 به صورت غیرحضوری و اینترنتی می باشد و داوطلبان باید با وارد نمودن دقیق مشخصات و بدون خطا و گرفتن کد رهگیری نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند.

📌 برای کسب اطلاع ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران روی لینک کلیک کنید.

مراحل لازم در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

مشاوره درباره زمان ثبت نام کنکور ارشد 1403

👈 از آنجایی که زمان ثبت نام کنکور ارشد 1403 مشخص شده است داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند ابتدا در تاریخ ذکر شده در متن به صفحه سنجش مراجعه نمایید.

داوطلبان پس از خرید سری کارت اعتباری هنگام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 می توانند با درج اطلاعات شخصی و تحصیلی خود در پیش نویس آزمون، سامانه سازمان سنجش را بررسی و مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.
بر اساس اطلاعیه سازمان زمانبندی، این آزمون 20 و 21 اسفندماه ساعت 14 برگزار می شود.

داوطلبان باید روزها قبل از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه را دریافت کنند و در صورت مغایرت اطلاعات کارت ورود به جلسه، ویرایش شوند.

📌 برای اطلاع از رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور ارشد  کلیک نمایید.

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

اخبار پیرامون زمان ثبت نام کنکور 1403

📢 زمان ثبت نام کنکورهای مختلف سازمان سنجش

بر این اساس ثبت نام نوبت اول کنکور 1403 از 30 آبان آغاز و تا 27 همین ماه ادامه خواهد داشت. این آزمون در روزهای 16 و 7 اردیبهشت 1403 برگزار می شود.
ثبت نام مرحله دوم کنکور از 18 فروردین آغاز و تا 21 فروردین ادامه دارد. این آزمون در روزهای 7 و 8 تیر 1403 برگزار می شود.
زمان ثبت نام در آزمون های کارشناسی ارشد دانشگاه ها 23 الی 29 مهرماه سال جاری در نظر گرفته شده است.
داوطلبان می توانند از 9 مهر لغایت 15 آبان در آزمون دکتری تخصصی ثبت نام کنند و این آزمون 13 اسفند ماه سال جاری همراه با آزمون کارشناسی ارشد برگزار می شود.
داوطلبان می توانند از تاریخ 7 خرداد لغایت 12 تیرماه سال آینده برای شرکت در آزمون صنفی اقدام کنند. این امتحان دوم در شهریور 1403 برگزار خواهد شد.
در نهایت ثبت نام در آزمون کاردانی فنی و حرفه ای ویژه از 26 تیر 1403 آغاز و تا 24 تیر 1403 ادامه دارد. و این آزمون در روز جمعه دوم شهریور ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

خلاصه مطلب

آزمون کارشناسی ارشد سالانه توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود. اما برای متقاضیان گاهی این سوال پیش می آید که زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد کی می باشد . همچنین در صورت تمایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد در کجا باید ثبت نام کنند؟ همچنین اگر ثبت نام کارشناسی ارشد را از دست بدهند و فرم ثبت نام را به موقع تکمیل نکنند چه اتفاقی می افتد؟

در سال های گذشته کنکور برای دانشگاه های دولتی و مستقل به صورت جداگانه برگزار می شد، اما از چند سال پیش این روند تغییر کرد و متقاضیان هر دانشگاهی می توانند با حضور در آزمون ورودی و شرکت در کنکور به تحصیل خود ادامه دهند. همه این موارد در طول مقاله بیان شده است.

همچنین اگر می خواهید در کنکور امسال ارشد شرکت کرده و رشته مورد نظر خود را به صورت تضمینی قبول شوید کافی است با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس گرفته و از راهنمایی های ارائه شده توسط کارشناسان مجرب ایران تحصیل بهره مند شوید و آینده تحصیلی خود را تضمین نمایید.

 

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله بر روی لینک کلیک نمایید. 📥

 

به این پست امتیاز دهید

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ از چه طریقی به اطلاع داوطلبان می رسد؟

سازمان سنجش جدول زمان بندی این آزمون را در سایت خود منتشر می کند و زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳در 23 الی 29 مهر ماه می باشد.

ثبت نام کارشناسی ارشد 1403 در چه سایتی انجام می شود؟

 متقاضیان شرکت در این آزمون باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

آیا تاریخ ثبت نام ارشد ۱۴۰۳ تمدید نیز می شود؟

تمدید مهلت ثبت نام بازه زمانی جداگانه ای تحت عنوان مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد نیز در نظر گرفته می شود که از طریق سامانه سنجش و همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا