سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور + ورود


سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور به آدرس azmoon.pnu.ac.ir می‌باشد و متقاضیان برای ثبت نام و همچنین بررسی نتایج آزمون PNUET می‌توانند از طریق این سایت اقدام کنند. از آنجا که هرکدام از داوطلبان باید از طریق سامانه آزمون زبان پیام نور برای اسم نویسی و حضور در این آزمون مهم و سرنوشت ساز اقدام نمایند، به همین دلیل باید قبل از فرارسیدن تاریخ ثبت نام با مراحل نام نویسی خود آشنایی داشته باشند.

دانشجویانی که مایل به تحصیل در مقطع دکترا و شرکت در آزمون جامع هستند، باید مدرک قبولی خود را اخذ کنند، باید در آزمون زبان دانشگاه پیام نور که به عنوان آزمون PNUET شناخته می‌شود، شرکت کنند. این آزمون هر سال در ۴ نوبت برگزار می‌شود و آن دسته از متقاضیانی که مایل به ادامه تحصیل در مقطع دکترا هستند، این فرصت را دارند که با شرکت در این آزمون دانش زبانی خود و مهارت‌های خود را به چالش بکشند.

معرفی سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور

👈دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترای دانشگاه پیام نور را دارند، برای اثبات مهارت‌های زبانی خود در مسیر تحقیق و پژوهش باید حتماً مدرک زبان که به عنوان زبان PNUET  شناخته می‌شود، را اخذ کنند.

👈مجری برگزار کننده آزمون دانشگاه پیام نور مرکز آموزش و سنجش این دانشگاه می‌باشد و داوطلبان قبل از زمان ثبت نام و اعلام نتایج باید حتماً با سامانه ثبت نام آزمون زبان دانشگاه پیام نور آشنایی داشته باشند. از آنجا که تعداد شرکت کنندگان و داوطلبان حاضر در این آزمون زیاد هستند، بنابراین اگر شما با راهنمای ورود به سامانه و نحوه ثبت نام آشنایی داشته باشید، بدون هیچ وقفه و هرگونه مشکلی می‌توانید ثبت نام خود را انجام دهید. مراحل ثبت نام در سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور به شرح زیر می‌باشد:

ابتدا باید به سایت ثبت نام آزمون دانشگاه پیام نور به آدرس azmoon.pnu.ac.ir مراجعه نمایید. پس از ورود به سامانه گزینه ثبت نام آزمون زبان دکتری دانشگاه پیام نور را انتخاب کنید تا وارد صفحه ثبت نام شوید.

گام اول ثبت نام در سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور

سپس بخش ثبت نام آزمون را انتخاب نمایید.

گام دوم ثبت نام در سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور

در مرحله پیش رو گزینه خرید شماره پرونده را انتخاب کنید و با وارد کردن شماره ملی، شماره همراه و ایمیل معتبر برای خرید شماره پرونده اقدام نمایید.

گام سوم ثبت نام در سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور

در گام بعد نیز اطلاعات بانکی خود را ثبت کنید و هزینه ثبت نام آزمون زبان دانشگاه پیام نور را پرداخت کنید و شماره پرونده را دریافت نمایید.

گام چهارم ثبت نام در سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور

پس از دریافت کردن شماره پرونده برای تکمیل اطلاعات خود اقدام کنید و اطلاعات درخواستی را ثبت کنید.

گام پنجم ثبت نام در سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور

 اطلاعیه

چنانچه شما عزیزان در ارتباط با نحوه ورود در سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور سؤال و ابهامی دارید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایران تحصیل در ارتباط باشید.

نحوه مشاهده نتایج در سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور

👈آن دسته از متقاضیانی که در سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور ثبت نام و در آزمون زبان دکتری شرکت کرده‌اند، می‌توانند در زمان مقرر برای دریافت کارنامه نهایی خود اقدام کنند. پس از تعیین شدن زمان اعلام نتایج آزمون زبان دانشگاه پیام نور داوطلبان می‌توانند به سایت اعلام نتایج زبان دانشگاه پیام نور به آدرس azmoon.pnu.ac.ir  و با وارد کردن همه اطلاعات درخواستی نتیجه نهایی را مشاهده کند.

👈لازم است بدانید که آشنایی با نحوه کار با این سامانه برای دریافت مشاهده نتایج بسیار اهمیت دارد. از آنجا که داوطلبان برای حضور در آزمون جامع دکترا به گواهی نهایی آزمون نیاز دارند، باید در اولین فرصت برای اطلاع از نتایج به سایت آزمون زبان دانشگاه پیام نور وارد شده و نتایج نهایی را دریافت نمایند. در ادامه راهنمای تصویری مشاهده نتایج در سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور ارائه شده است.

برای مشاهده ابتدا باید وارد سامانه آزمون azmoon.pnu.ac.ir شوید.

گام اول مشاهده نتایج در سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور

سپس با ورود در صفحه اصلی سامانه گزینه اعلام نتایج آزمون زبان دکتری دانشگاه پیام نور را انتخاب کنید.

گام دوم مشاهده نتایج در سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور

در گام بعد باید گزینه کارنامه برای دیدن کارنامه نهایی خود گزینه اعلام نتایج را انتخاب کنید.

گام سوم مشاهده نتایج در سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور

داوطلبان برای کسب نمره قبولی باید نمره ۵۰ تا ۱۰۰ را کسب کنند. داوطلبانی که یک سری شرایط و قوانین را برای دریافت نمره کمتر داشته باشند، می‌توانند گواهی پایان دوره خود را براساس شرایط خاص دریافت نمایند.

🔗 جهت بررسی اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور وارد لینک مربوطه شوید. 

مشاوره سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور

👈متقاضیانی که برای ثبت نام در دانشگاه پیام آزمون زبان برای مقطع دکترا قصد ادامه تحصیل دارند، باید حتماً یکی از مدارک که همان مدرک زبان است را ارائه کنند. این مدرک بیانگر مهارت‌های داوطلبان در مسیر تحقیق و پژوهش می‌باشد و یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای اخذ پذیرش دانشگاه پیام نور برای این داوطلبان می‌باشد.

👈افراد داوطلب باید در سایت آزمون زبان دانشگاه داوطلبانی که با نحوه ورود به سامانه آشنایی داشته باشند، برای اسم نویسی و مشاهده نتایج نهایی می‌توانند راحت‌تر اقدام کنند.

👈از آنجا که مدت زمان تعیین شده برای آزمون زبان دانشگاه پیام نور بسیار کوتاه است و فرصت برای شرکت دوباره وجود ندارد و باید تا زمان ثبت نام مجدد این آزمون منتظر بمانند، بهتر است که زودتر مراحل اسم نویسی خود را انجام دهند.

مشاوره سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور

🔗 برای اطلاع از شهریه دانشگاه پیام نور بر روی لینک کلیک کنید. 

از سوی دیگر داوطلبان باید به زمان دریافت کارت ورود آزمون زبان پیام نور نیز باید توجه داشته باشند. بنابراین بهتر است که در اولین گام از چگونگی کار با سامانه آنلاین ثبت نام آزمون آشنایی داشته باشند.

قبل از اینکه تاریخ ثبت نام فرا برسد، داوطلبان باید مدارک و اطلاعات را برای نام نویسی خود آماده کنند تا در حین طی کردن مراحل اسم نویسی با مشکل مواجه نشوند و کار آنها با تأخیر انجام نگیرد. به همین دلیل کار پیشنهاد می‌کنیم کار ثبت نام و مشاهده نتایج را به لحظه آخر موکول نکنید و سعی کنید در اولین فرصت اقدام نمایید، چرا که ممکن است در لحظات پایانی نام نویسی سامانه آزمون به دلیل ترافیک بالا دچار مشکلاتی شوید و نتوانید ثبت نام خود را انجام دهید.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون دانشگاه پیام نور می‌توانید با کارشناسان آکادمی ایران تحصیل ارتباط باشید و یا از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

جهت مشاهده رشته‌های جدید پیام نور بدون کنکور وارد لینک شوید. 

خلاصه مطالب

آشنایی با سامانه ثبت نام آزمون زبان دانشگاه پیام نور بسیار اهمیت دارد، چراکه آن دسته از داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در مقطع دوره دکترای پیام نور هستند و مایلند که در دوره آزمون زبان این دانشگاه شرکت کنند، باید از طریق آدرس azmoon.pnu.ac.ir  ثبت نام خود را انجام دهند. این آزمون هر سال ۴ دوره برگزار می‌شود و شرکت در این آزمون مهم‌ترین گام برای پذیرش در مقطع دکترا می‌باشد.

از آنجا که ممکن است بسیاری با نحوه ثبت نام در سامانه آزمون زبان دانشگاه پیام نور آشنایی نداشته باشد، در این مقاله سعی کردیم توضیحاتی کاملی را در این خصوص ارائه کنیم. چنانچه پس از مطالعه مطالب این مقاله نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی هستید، می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه ایران تحصیل در ارتباط باشید تا اطلاعات بیشتری را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

🔗 برای دانلود pdf مقاله کلیک نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید

آدرس سامانه آزمون دانشگاه پیام نور چیست؟

سامانه ثبت نام آزمون زبان دانشگاه پیام نور به آدرس azmoon.pnu.ac.ir  می‌باشد.

قبل از تاریخ ثبت نام برای آزمون زبان دانشگاه پیام نور داوطلبان برای چه اقداماتی انجام دهند؟

داوطلبان قبل از هر چیز باید مدارک و اطلاعات ثبت نام را آماده کنند تا حین نام نویسی دچار مشکل نشوند. همچنین شما اگر با راهنمای ورود به سامانه آشنا باشید می‌توانید مراحل ثبت نام خود را راحت‌تر انجام دهید.

نحوه مشاهده نتایج در سایت آزمون زبان دانشگاه پیام نور به چه شکل است؟

داوطلبان می‌توانند از طریق آدرس azmoon.pnu.ac.ir  برای مشاهده نتایج خود اقدام کنند و کارنامه نهایی را دریافت نمایند. در متن مقاله راهنمای تصویری مشاهده نتایج از طریق این سامانه ارائه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا