سامانه استخدام پلیس افتخاری 1402 {شرایط، مدارک و زمان}


سامانه استخدام پلیس افتخاری
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

امنیت هر کشور به نیروی نظامی و انتظامی آن وابسته است. جمهوری اسلامی ایران نیز برای استحکام بخشیدن به اسکلت امنیتی کشور، نیروی انتظامی استخدام می کند که علاقمندان و مستعدان می توانند پس از طی کردن مراحل اولیه و ثبت‌نام در سامانه به خدمت در نیروی انتظامی کشور بپردازند. نیروی انتظامی در استان‌های مختلف، هر ساله فراخوان جذب پلیس افتخاری از میان داوطلبان و مردم عادی را منتشر می کند. برای ورود به نیروی انتظامی  علاوه بر داشتن آمادگی های جسمانی، از لحاظ روانی ویژگی هایی مانند ایمان، انقلابی بودن و انگیزه بالای فرد نیز سنجیده می شود. این افراد پس از قبول شدن در این آزمون ها، در رده های مختلف ناجا شروع به کار می کنند. در این مقاله نحوه پذیرش و ثبت نام در سامانه استخدام پلیس افتخاری توضیح داده شده است.

برای اطلاع از جدید ترین فراخوان های نیروی انتظامی و ثبت نام در سامانه استخدام پلیس افتخاری، با شماره تلفن 9099075307 تماس بگیرید. مشاوران ایران تحصیل همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

زمان استخدام پلیس افتخاری

پس از فرمان استخدام پلیس افتخاری از میان مشارکت های مردمی، نیروی انتظامی به استخدام این افراد به منظور ایجاد نظم و امنیت و همچنین استحکام جامعه پرداخته است. به طور سالانه نیروی انتظامی افرادی را تحت عنوان پلیس افتخاری جهت افزایش تعامل با مردم و همچنین ارتقا امنیت آنها جذب کرده و این افراد می توانند از میان بانوان نیز باشند.

داوطلبان واجد شرایط در بازه های تعیین شده توسط نیروی انتظامی می توانند در سامانه استخدام پلیس افتخاری ثبت نام کرده و پس از بررسی توسط سازمان مربوطه در این رسته شغلی شروع به فعالیت کنند. خدمت پلیس افتخاری در دو سطح تعیین می شود که هر یک دسته ای از افراد را شامل می شود.

زمان استخدام پلیس افتخاری

 

استخدام پلیس افتخاری 1402

برای خدمت در درجه پلیس افتخاری، جنسیت ملاک انتخاب نیست و تنها داشتن شرایطی که در ادامه عنوان می شود کفایت می کند. افراد واجد شرایط ذیل دوره های آموزشی را متناسب با نیاز و عنوان شغلی خواسته شده می گذارنند سپس می توانند فعالیت خود را در سازمان های مربوطه آغاز کنند. وظیفه پلیس افتخاری برقراری نظم و کاهش ناملایمات اجتماعی و گسترش امنیت می باشد. شرایط کلی استخدام پلیس افتخاری به شرح زیر است:

داوطلب باید حداقل 15 سال و حداکثر 65 سال داشته باشد.

داوطلبانی که 15 تا 18 سال دارند باید گواهی اشتغال به تحصیل را ارائه دهند.

همچنین داوطلبان بالای 18 سال نیز باید مدرک تحصیلی دیپلم به بالا داشته باشند.

شرایط عمومی استخدام پلیس افتخاری 1402

برای درخواست ثبت نام در سامانه استخدام پلیس افتخاری جمهوری اسلامی ابتدا باید برخی شرایط عمومی بررسی شود. کسانی که قصد دارند به عنوان پلیس افتخاری به فعالیت بپردازند در دو سطح می توانند این کار را انجام دهند. سطح اول بیشتر سهم اجرایی دارد و همیار پلیس نامیده می شود که داوطلبان 18 تا 65 مجاز به فعالیت در این سطح خواهند بود.

سطح دوم نیز شامل داوطلبان زیر 18 سال است که غالبا در زمینه های فرهنگی و اجتماعی فعالیت می کنند. زنان و مردان با در نظر گرفتن این شرایط قادر هستند با شرکت در فراخوان، شانس خود را برای استخدام پلیس افتخاری امتحان کنند.

شروط عمومی که برای ثبت نام در سامانه استخدام پلیس افتخاری در جمهوری اسلامی ایران در سال 1402 مدنظر است شامل موارد زیر می شود:

به دین اسلام اعتقاد داشته باشد.

به انقلاب اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعتماد داشته باشد.

آماده ی هرگونه فداکاری و ایثار در راه رسیدن به اهداف جمهوری اسلامی باشد.

ایرانی الاصل باشد و هویت ایرانی داشته باشد.

سو سابقه نداشته باشد. افرادی که سوسابقه دارند و یا سابقه عضویت در گروه های سیاسی و حزب های مخالف با جمهوری اسلامی را دارند واجد شرایط عمومی نیستند.

با رژیم طاغوت هیچگونه همکاری پیش از آن نداشته باشد.

هر گونه سابقه کیفری نداشته باشد و از اعتیاد به مواد مخدر مبرا باشد.

همانطور که عنوان شد متقاضی باید در سلامت کامل جسمی و روانی برای ثبت نام مراجعه کند و آماده خدمت شود.

رشته های لازم برای استخدام پلیس افتخاری

رشته های لازم برای استخدام پلیس افتخاری

پیش از ثبت نام در سامانه استخدام پلیس افتخاری بهتر است رشته های مورد نیاز این ارگان اطلاع داشته باشید. هم اکنون 15 استان در کشور به پذیرش پلیس افتخاری پرداخته اند و داوطلبان می توانند به پلیس پیشگیری استان خود مراجعه کرده و در خصوص جذب پلیس افتخاری اطلاعات کسب کنند.

لازم به ذکر است که پلیس فتا از میان نخبگان و افراد زبده و در فضای مجازی برای سمت شغلی پلیس افتخاری، نیرو جذب می کند.

 کسانی که برای استخدام پلیس افتخاری داوطلب شده اند لازم است مدرک تحصیلی بالاتر از سیکل(سوم راهنمایی) داشته باشند. البته مدارک تحصیلی بالاتر تاثیری در سرعت جذب توسط نیروی انتظامی نخواهد داشت.

 

 ممکن است این سوال بوجود بیاید که آیا می توان در کنار شرکت در آزمون های استخدامی سایر ارگان ها، به عنوان پلیس افتخاری نیز به فعالیت پرداخت؟ بله، افراد می توانند در آزمون های استخدامی بانک ها، شرکت های خصوصی، هیئت علمی دانشگاه و سایر آزمون های استخدامی شرکت کنند و فعالیت به عنوان پلیس افتخاری را به عنوان شغل دوم اتخاذ نمایند.

برای اطلاع از زمان ثبت نام  آزمون استخدامی بخش خصوصی، کلیک کنید.

نحوه ثبت نام  استخدام پلیس افتخاری 1402

مسئولیت مراحلی که در سامانه استخدام پلیس افتخاری توسط داوطلب انجام میشود و همچنین صحت اطلاعات وارده بر عهده خود داوطلب می باشد به همین دلیل لازم است که اطلاعات خواسته شده به طور دقیق وارد شوند.

با تکمیل شدن کادر اطلاعات شامل کد ملی و اطلاعات شناسایی، بر روی گزینه ثبت و ورود به سامانه کلیک کنید. در این مرحله پس از تعیین نام کاربری و کلمه عبور می توانید وارد سامانه استخدام پلیس افتخاری شوید. لازم به ذکر است که سامانه به طور خودکار کد ملی شما را به عنوان نام کاربری و کلمه عبور قرار خواهد داد.

انجام این مراحل تنها به منزله ثبت نام جهت استخدام پلیس جمهوری اسلامی ایران می باشد و به معنی اتمام مراحل استخدام نیست.

در هنگام ثبت نام در سامانه استخدام پلیس جمهوری اسلامی ایران، باید نکاتی در خصوص نحوه ثبت نام مورد توجه واقع شوند:

امکان ثبت نام در سایت فقط یکبار وجود دارد.

تا زمانی که کد رهگیری توسط داوطلب دریافت نشده است یعنی مراحل ثبت نام به پایان نرسیده و پس از دریافت این کد، ثبت نام داوطلب تکمیل خواهد شد.

با دریافت کد رهگیری، ثبت نام تکمیل شده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست.

تنها داوطلبانی که ثبت نام خود را تکمیل کنند، امکان فراخوان آنها وجود دارد.

تنها در بازه تعیین شده برای ثبت نام، امکان ثبت نام برای استخدام پلیس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

ثبت نام در سامانه جهت استخدام پلیس، برای داوطلب هزینه ای نخواهد داشت.

 

برای اطلاع از شرایط استخدام آتش‌ نشانی، با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

 

اخبار پیرامون سامانه استخدام پلیس افتخاری 

«جذب پلیس افتخاری در استان گیلان»

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان گیلان خبر از جذب پلیس افتخاری در جهت پیشبرد اهداف اجتماعی و توسعه انضباط، داد. وی اشاره کرد اولویت ثبت نام در سامانه استخدام پلیس افتخاری استان گیلان با دانش آموزان و دانشجویان، کارمندان دستگاه های لشکری و کشوری، بسیجیان، بازنشستگان ناجا و خانواده آنها می باشد.

خلاصه مطلب

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازه های مختلف اقدام به انتشار فراخوان هایی مبنی بر جذب نیروی انسانی از بین دانش آموزان، دانشجویان و دیگر افراد می کند. در این مطلب به مدارک و شرایط لازم جهت ثبت نام در سامانه استخدام پلیس افتخاری پرداختیم. در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

 

برای دانلود پی دی اف مطالب کامل این صفحه، کلیک کنید.

 

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

چه زمانی ثبت نام پلیس افتخاری آغاز می شود؟

جذب نیروی پلیس افتخاری اصولا به طور یکپارچه نبوده و استان های مختلف با توجه به نیاز خود، اقدام به انتشار فراخوان جذب نیرو می کنند.

شرایط ثبت نام پلیس افتخاری چیست؟

استخدام در پلیس نیازمند دارا بودن یکسری از شرایط و ضوابط است که در مقاله بالا به طور کامل به آنها اشاره شده است.

چه مدارکی برای ثبت نام پلیس افتخاری نیاز است؟

مدارک هویتی و موارد دیگر که همگی در مطلب بالا عنوان شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا