سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد + ورود pc.iaun.ac.ir


سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد که از آن به عنوان سایت مشابهت یاب پایان نامه دانشگاه آزاد نیز یاد می‌ شود به منظور بالا بردن کیفیت سطح پایان نامه و رساله‌ های دانشجویان ایجاد شده است تا از کپی برداری و سرقت‌ های علمی و ادبی به وسیله آن جلوگیری شود. البته برای استفاده از سایت احراز اصالت پایان نامه دانشگاه آزاد لازم است دانشجویان ابتدا در سیستم اصالت سنجی پایان نامه آن ثبت نام نمایند و سپس با نحوه جستجو در آن آشنا باشند.

برای استفاده از خدمات سایت احراز اصالت پایان نامه دانشگاه آزاد می توان از روش ورود مستقیم با نام کاربری و رمز عبور یا روش احراز هویت استفاده کرد که طبق اعلام دانشگاه آزاد ورود به سامانه اصالت سنجی این دانشگاه به زودی تنها از طریق احراز هویت امکان پذیر خواهد شد و امکان ورود مستقیم به این سامانه برداشته می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نگارش یک پایان نامه اصولی و بدون اشکال می توانید با مشاوران ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید تا مشاوران ما به شما کمک کنند با نحوه ارجاع دهی صحیح مانع سرقت ادبی و کپی کاری بشوید و پایان نامه شما به راحتی توسط اساتید و دانشگاه محل تحصیل شما مورد قبول واقع شود. برای دریافت مشاوره تنها لازم است از تلفن ثابت با شماره 9099075307 (از تلفن ثابت بدون نیاز به شماره گیری کد استانی) تماس بگیرید. مشاوران با تجربه مرکز مشاوره ایران تحصیل همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12شب آماده ارائه مشاوره و خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد چیست؟

شاید این مشکل برای شما هم پیش آمده باشد که مقاله، پروپوزال یا پایان نامه و رساله دکتری شما توسط اساتید دانشگاه رد شده و مورد پذیرش قرار نگرفته باشد و به همین دلیل بخواهید از علت عدم پذیرش پژوهش خود اطلاع پیدا کنید. از این رو لازم می‌ دانیم شما را با سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد یا سیستم اصالت سنجی پایان نامه آشنا کنیم. البته ممکن است نام سایت مشابهت یاب پایان نامه دانشگاه آزاد یا سایت احراز اصالت پایان نامه دانشگاه آزاد را قبلا شنیده باشید.

به هر حال باید بدانید وظیفه این سامانه یا سایت این است که با بررسی مطالب از سرقت علمی و ادبی جلوگیری می‌ کند و از طریق یافتن درصد مشابهت و کپی مطالب موجود در پژوهش شما با آنچه به صورت الکترونیکی در سایت‌ های اینترنتی، پایان نامه‌ ها، کتاب‌ ها، مقالات و حتی وبلاگ‌ ها وجود دارد متوجه می‌ شود کپی برداری صورت گرفته است یا نه.

در حقیقت سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد قادر است با استفاده از الگوریتم‌ های خود به کپی برداری، ترجمه از منابع به زبان های دیگر، بازنویسی و یا ترکیبی از همه آن ها در نوشته شما پی ببرد و در صورت وجود داشتن درصد بالایی از هر یک از موارد فوق موجب برگشت خوردن پژوهش شما گردد.

حال که دانستید هدف از ایجاد این سامانه چیست بهتر می توانید پژوهش‌ های خود را ارزیابی کنید و تا حد امکان از کپی کاری مستقیم جلوگیری کرده و در مواردی که لازم است حتما یک متن را کپی کنید به منبع ارجاع آن اشاره نمایید.

سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد چیست؟

برای اطلاع از تفاوت پروپزال و پایان نامه بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سایت pc.iaun.ac.ir 

برای ورود به سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد ابتدا باید آدرس اینترنتی pc.iaun.ac.ir را در مرورگر خود جستجو نمایید و پس از ورود به این سایت در صفحه نخست آن بر گزینه ورود کلیک نمایید.

ورود به سایت مشابهت یاب پایان نامه دانشگاه آزاد

توجه داشته باشید کاربران جدید می بایست حتما در این سایت ثبت نام کنند و برای خود نام کاربری و رمز عبور تعریف نمایند و در غیر اینصورت اجازه استفاده از خدمات این سامانه را نخواهند داشت. برای این کار لازم است فرم عضویت را که شامل موارد زیر می باشد تکمیل نمایید.

عضویت در سایت احراز اصالت پایان نامه دانشگاه آزاد

پس از انجام مرحله فوق نوبت به انتخاب گروه می رسد و دانشجویان باید جهت عضویت در گروه مورد نظر خود درخواست عضویتشان را به ادمین سیستم ارسال نمایند. پس از تایید درخواست کاربران توسط ادمین اجازه استفاده از امکانات آن گروه برای کاربر درخواست دهند فراهم می گردد.

نحوه ارسال درخواست عضویت در گروه هم به این صورت است که پس از ثبت نام و وارد شدن به میزکار خود باید در سمت چپ آن، كد گروه مورد نظر خود را وارد نمایید. این كد در قسمت حق دسترسی های هر گروه قرار دارد و برای هر حق دسترسی در هر گروه يك كد در نظر گرفته شده كه ادمين آن را اعلام می كند. هریک از کاربران لازم است با توجه به نیاز خود یکی از کدهای دسترسی را درخواست دهند و پس از وارد کردن آن کد دکمه ارسال درخواست را فشرده تا در ليست درخواست های عضويت قرار گيرند.

انتخاب گروه سامانه اصالت محتوا آزاد

ادمين براي تأييد اعضا بايد به قسمت درخواست های عضويت در منو سازمان ها مراجعه كرده و بعد از بررسی درخواست های ارسالی در صورت صلاحديد آن ها را تأييد کند لذا ممکن است با درخواست برخی از کاربران موافقت نشود.

راهنمای تصویری نحوه جستجو در سایت مشابهت یاب پایان نامه دانشگاه آزاد 

برای اینکه بتوانید میزان تشابه مقالات را بیابید و یا اینکه مطلع شوید در مورد یک موضوع تاکنون چه پژوهش هایی انجام شده است نیازی به ورود حساب کاربری خود در pc.iaun.ac.ir نخواهید داشت و تنها کاری که باید انجام دهید این است که در کادر انتهای صفحه این سایت عنوان مقاله خود را وارد کنید و سپس بر گزینه جستجو کلیک نمایید.

نحوه جستجو در سایت مشابهت یاب پایان نامه دانشگاه آزاد 

برای اطلاع از اینکه پایان نامه ارشد چند فصل دارد؟ بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

راهنمای اصالت یابی نوشته ها در سایت احراز اصالت پایان نامه دانشگاه آزاد

برای اینکه بتوانید پایان نامه خود را در این سایت مورد ارزیابی قرار دهید و اصالت یابی کنید لازم است ابتدا آن را در این سایت بارگذاری کنید.
پس از آپلود کردن نیز باید برای پایان نامه خود یک نام انتخاب کنید و نحوه پردازش آن را مشخص نمایید و اعلام کنید کدام قسمت‌ های مقاله را می‌ خواهید مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال مشخص کنید مقدمه مورد اصالت سنجی قرار گرفته شود یا نه.

نحوه بارگذاری پایان نامه در سایت اعتبارسنجی آزاد

پس از انتخاب مرحله فوق، نوبت به اصالت سنجی می‌ شود و باید بر کلید اصالت سنجی کلیک کنید تا فایل شما به لیست پایان نامه‌ ها افزوده شود و در وضعیت در حال بررسی قرار گیرد. پس از اتمام بررسی نیز پایان نامه شما به حالت بررسی شده تغییر پیدا می‌ کند و می‌ توانید به صورت گزارش متنی و گرافیکی نتیجه این کار را مشاهده کنید.
منظور از گزارش متنی این است که قسمت‌ های کپی شده در پایان نامه شما با هایلایت مشخص می‌ شوند و اگر نشانگر موس خود را روی این قسمت‌ ها قرار دهید مسیری که نوشته از آن کپی شده است نمایش داده می‌ شود.

گزارش متنی کپی کاری مقالات

در گزارش گرافیکی نیز درصد و مسیرهای کپی شده قابل مشاهده می باشند.

گزارش گرافیکی کپی کاری مقالات

برای اطلاع از نحوه نمره دادن به پایان نامه ارشد بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

بررسی میزان مجاز کپی کردن توسط سیستم اصالت سنجی پایان نامه 

در این بخش از نوشته می‌ خواهیم به معرفی میزان مجاز کپی کردن توسط سیستم اصالت سنجی پایان نامه بپردازیم.
 توجه داشته باشید درست است که گفتیم پژوهش‌ های علمی ما مانند مقاله، پروپوزال، پایان نامه یا رساله نباید از دیگر اسناد کپی شده باشند اما در صورت کپی کردن از یک منبع به طور قطع پژوهش ما رد نخواهد شد بلکه اگر سایت احراز اصالت پایان نامه دانشگاه آزاد تشخیص دهد میزان درصد تشابه پایان نامه‌ های کارشناسی ارشد کمتر از ۲۰ درصد است همچنین رساله‌ های دکتری زیر ۲۰ درصد با دیگر اسناد تشابه دارند، نیازی به اصلاح مجدد توسط دانشجو نمی باشد و دانشجویان به میزان این درصدهای ذکر شده اجازه کپی کردن از دیگر منابع را دارند. 

 

برای دریافت مشاوره انتخاب موضوع پایان نامه بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

اخبار پیرامون نگارش پایان نامه 

📢 همکاری دانشگاه ها و موسسات علمی با سامانه پیشینه پژوهش برای ارتقاء پایان نامه ها و مقالات 

طبق آخرین اخبار منتشر شده از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، 868 موسسه برای جلوگیری و پرهیز از دوباره کاری در پایان نامه‌ های دانشجویان، با سامانه پیشینه پژوهش که برای خدمت به نظام علمی کشور راه اندازی شده است همکاری کردند.

در این سامانه دانشجویان به پیشینه کار موضوع خود در پایان نامه‌ ها و رساله‌ های دیگر دانشجویان دسترسی پیدا می کنند و همچنین با پیشنهادهای پایگاه اطلاعات علمی ایران آشنا می‌ شوند. افزون بر این از منابع به روز در مورد پژوهش خود نیز مطلع می گردند که این عوامل موجب می شوند دانشجویان از منابع قدیمی استفاده نکنند و با استفاده از تجربیات گذشتگان کار آن ها را ادامه دهند و تحقیقات گذشته را کامل نمایند. 

📢 برخورد با افراد پایان‌ نامه فروش

آقای محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن اینکه فروش پایان نامه را تخلف علمی خطاب کردند توضیح دادند: به هر حال این تخلف به صفر نمی‌ رسد و به طور کلی وزارت علوم وظیفه برخورد با این مراکز در سطح شهر را ندارد اما در عوض به دنبال سیاست های پیشگیری هستیم و به گونه‌ ای برنامه‌ ریزی خواهیم کرد تا تخلفی شکل نگیرد که بخواهیم با آن برخورد کنیم.

ایشان همچنین گفتند موضوع خرید پایان نامه در دانشگاه‌ های وزارت علوم بسیار نادر است اما اگر مواردی هم باشد و گزارش شود، دفتر حقوقی وزارت علوم و دانشگاه مربوطه حتما این موضوع را پیگیری کرده و با دانشجوی خاطی برخورد می‌ کنند.

برخورد با افراد پایان‌ نامه فروش

برای اطلاع از نکات دفاع پایان نامه ارشد بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

خلاصه مطلب 

آنچه در این مقاله در مورد آن صحبت کردیم سامانه اصالت سنجی پایان نامه دانشگاه آزاد بود که از طریق آن می‌ توان به میزان مشابهت پایان نامه خود با پایان نامه‌ هایی که قبلاً به رشته تحریر در آمده‌ اند پی ببرید. در حقیقت دانشجویان با استفاده از سیستم اصالت سنجی پایان نامه یا همان سایت احراز اصالت پایان نامه دانشگاه آزاد متوجه خواهند شد کدام یک از قسمت‌ های نوشته آن ها با اسناد علمی تشابه دارد و از این رو می‌ توانند پروپوزال، پایان نامه و یا رساله خود را ویرایش کنند.

علاوه بر این کلیه دانشجویان به کمک سیستم اصالت سنجی پایان نامه می‌ توانند به اسناد علمی نگارش شده در گذشته دسترسی پیدا کرده و با مطالعه آن ها نوشته‌ هایشان را بهبود بخشند.

توجه داشته باشید افرادی که از سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد استفاده کرده باشند و درصد مشابهت نوشته آن ها با اسناد پیشین کمتر از ۲۰ درصد باشد در مقطع کارشناسی ارشد اجازه انتشار مقاله، پروپوزال و یا پایان نامه خود را خواهند داشت و تحقیق آن ها رد نخواهد شد. به همین ترتیب این درصد در مورد رساله‌ های دکتری نیز می‌ بایست کمتر از ۱۰ درصد باشد.

بنابراین با توجه اهمیت تایید مقاله، پروپوزال و یا پایان نامه دانشجویان، نحوه ثبت نام در pc.iaun.ac.ir را به همراه راهنمای تصویری مراحل جستجو و اصالت یابی نوشته‌ ها را در سایت مشابهت یاب پایان نامه دانشگاه آزاد بیان کردیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.

شما همراهان گرامی در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد مشابهت یابی و احراز اصالت پایان نامه نگارش شده خود دارید می‌ توانید همه روزه حتی در روزهای تعطیل از تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس گرفته و از مشاوران مجرب و کارآزموده ایران تحصیل راهنمایی و کمک دریافت کنید.

 

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید

نشانی اینترنتی سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد چیست؟

نشانی اینترنتی سایت احراز اصالت پایان نامه دانشگاه آزاد، pc.iaun.ac.ir می باشد.

چگونه می توان از اصالت و کپی نبودن پایان نامه دانشگاه آزاد خود مطمئن شویم؟

برای این کار باید به سایت مشابهت یاب پایان نامه دانشگاه آزاد مراجعه کنید و مانند مراحل ذکر شده در مقاله فوق عمل نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل یا داشتن سوال نیز می توانید با کارشناسان ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید.

هدف از ایجاد و راه اندازی سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد چیست؟

سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد با هدف بالا بردن سطح کیفیت پروپوزال ها، پایان نامه ها و همچنین رساله های دانشجویان ایجاد شده است که به وسیله آن از سرقت های علمی و ادبی نیز جلوگیری می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا