سامانه ایثار isaar.ir + ورود به سایت بنیاد شهید و امور ایثارگران


سامانه ایثار به آدرس اینترنتی isaar.ir توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ارائه بهتر خدمات به مراجعه کنندگان و همچنین تسهیل در پیگیری امور مربوطه ایجاد شده است. تمام ایثارگران از طریق مراجعه به دفاتر بنیاد شهید و ارائه مدارک نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت می‌کنند و با استفاده از آن می‌توانند در سایت ایثار به آدرس isaar.ir عضو شده و از خدمات غیر حضوری بهره مند شده و جهت دریافت کارت ایثارگری نیز اقدام نمایند.

بنیاد شهید به منظور دسترسی ایثارگران به امکاناتی چون کارت ایثارگری، مشاهده فیش حقوقی، بررسی نتیجه نتایج کمیسیون پزشکی این سایت ایثار بنیاد شهید را راه اندازی کرده است. افراد می‌توانند از طریق وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود از خدمات این سایت بهره‌مند شوند. چنانچه شما عزیزان در ارتباط با نحوه ورود به سامانه ایثار الکترونیک سوالی دارید، می‌توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید و همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

برای ورود مستقیم به سامانه ایثار وارد لینک isaar.ir شوید.

بخش های سامانه ایثار الکترونیک isaar.ir

👈سایت ایثار بخش‌های مختلفی دارد که افراد برای استفاده از امکانات آن باید نام کاربری و رمز عبور داشته باشند و قبلاً اطلاعات مربوط به آن را از بنیاد شهید دریافت کرده باشند. مهم‌ترین بخش‌های سایت ایثار شامل قسمت‌های زیر هستند:

سامانه ایثار من:

👈یکی از مهمترین بخش‌های سایت ایثار، سایت ایثار من است. خانواده شهدا و ایثارگران می‌توانند برخی از امور را در این سامانه پیگیری کنند.

بخش استان‌ها:

👈یکی دیگر از قسمت‌های سامانه ایثار، مربوط به استان‌ها است. تمام ادارات بنیاد شهید سراسر کشور در این قسمت معرفی شده‌اند.

بخش اخبار:

👈یکی از مهمترین بخش‌های سایت ایثار، بخش انتشار اخبار است که جدیدترین اخبار مربوط به بنیاد شهید در آن قرار دارد.

ورود به سامانه ایثار الکترونیک

راهنمای ورود به سامانه ایثار بنیاد شهید isaar.ir

برای ورود به سامانه ایثار الکترونیک ابتدا کاربران باید به آدرس isaar.ir وارد شوند.

پس از آن در سمت چپ لینک ورود به سامانه ایثار قرار دارد و کاربران می‌توانند از این قسمت وارد حساب کاربری خود شوند.

گام اول ورود به سامانه ایثار الکترونیک

پس از انتخاب این گزینه صفحه اصلی سامانه ایثار من نمایش داده می‌شود و کاربران می‌توانند از قسمت ورود/ثبت نام وارد حساب کاربری خود شوند.

گام دوم ورود به سامانه ایثار بنیاد شهید

پس از انتخاب این گزینه صفحه ورود به سامانه نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید با وارد کردن کد ملی به مرحله بعد وارد شوید.

گام سوم ورود به سامانه ایثار الکترونیک

در قسمت بعد باید رمز عبور خود را ثبت کنید.

گام چهارم ورود به سامانه ایثار الکترونیک

چنانچه اطلاعات شما صحیح باشد، می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و تمام امور مربوط به خود را در این صفحه پیگیری نمایید.

مراحل ثبت نام در سامانه ایثار من my.isaar.ir

👈برای استفاده از خدمات و امکانات سامانه ایثار بنیاد شهید افراد باید ابتدا مراحل ثبت نام در سامانه ایثار را انجام دهند. افراد پس از وارد کردن کد ملی و رمز عبور می‌توانند به سایت ایثار وارد شده و از امکانات مختلف بهره‌مند شوند. ثبت نام در سامانه از طریق وب سایت isaar.ir صورت می‌گیرد.

برای ثبت نام در سامانه باید ابتدا آدرس isaar.ir را جستجو کنید.

پس از مراجعه به این آدرس از قسمت کنار صفحه کاربران سایت ایثار من را جستجو کنید.

گام اول ثبت نام در سامانه ایثار من

در صفحه اصلی سامانه ایثار من گزینه ورود/ ثبت نام وجود دارد که باید آن را انتخاب نمایید.

گام دوم ثبت نام در سامانه ایثار من

پس از آن کد ملی و رمز عبور خود را وارد کنید. در پنجره‌ای که باز می‌شود باید تاریخ تولد و شماره موبایلی که ثبت کرده‌اید را انتخاب کرده و وارد مرحله بعد شوید.

گام سوم ثبت نام در سامانه ایثار من

پس از انجام این مرحله کد اعتبارسنجی به شما پیامک می‌شود و باید آن را انتخاب کنید. در صورتی که کد اعتبارسنجی صحیح باشد، صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که می‌توانید گذرواژه خود را ذخیره کنید.

گام چهارم ثبت نام در سامانه ایثار من

اگر تمام مراحل را به درستی انجام دهید، می‌توانید ثبت نام در سایت ایثار را تکمیل نمایید.

دریافت کد ایثارگری از سامانه ایثار

👈بسیاری از ایثارگران برای دریافت کد ایثارگری اشتباهاً به قسمت سامانه ایثار من مراجعه می‌کنند. اما توجه داشته باشید دریافت کد ایثارگری از طریق ورود به سایت خدمات الکترونیکی ایثار صورت نمی‌گیرد.

👈 بنابراین ایثارگرانی که مایلند کد ایثارگری دریافت کنند باید به صورت حضوری به شعب سازمان بنیاد شهید شهرستان خود مراجعه کنند. در سایت ایثار به آدرس isaar.ir بخشی وجود دارد که همه شعب اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شده‌اند. شما می‌توانید آدرس و شماره تلفن مربوط به هر کدام از این شعبه‌ها را مشاهده کنید و برای مراجعه حضوری اقدام نمایید.

کد سهمیه کنکور در سایت ایثار

👈 خانواده ایثارگران و شهدا در آزمون سراسری سهمیه مشخصی دارند. افرادی که مشمول این سهمیخ هستند، در هنگام ثبت نام کنکور سراسری باید عنوان کنند که از این سهمیه برخوردارند. برای استفاده از سهمیه ایثارگران آزمون سراسری داوطلبان باید کد ۱۲ رقمی را ارائه نمایند.

👈 این کد به منزله تأیید سهمیه متقاضیان آزمون سراسری است. توجه داشته باشید که دریافت کد ایثارگری جزو خدمات سامانه ایثارگری نیست. بنابراین شما باید با داشتن مدارک مربوط به سهمیه ایثارگری به اداره بنیاد شهید محل سکونت خود مراجعه کرده تا بتواند کد ۱۲ رقمی را دریافت کنید.

نحوه دریافت کارت ایثارگری از سامانه ایثار الکترونیک

راهنمای تصویری دریافت کارت ایثارگری از سامانه ایثار الکترونیک

👈از مهمترین خدمات سامانه ایثار الکترونیک ارائه کارت ایثارگری است. افراد با ثبت نام در سامانه ایثار می‌توانند به صورت غیرحضوری کارت خود را اخذ کنند.

برای دریافت کارت ایثارگری ابتدا باید آدرس اینترنتی isaar.ir را وارد شده و پس از ورود به سامانه ایثار من، باید از منوی بالای صفحه گزینه ورود/ثبت نام را انتخاب کنند.

گام اول دریافت کارت ایثارگری از سامانه ایثار الکترونیک

پس از انتخاب این گزینه باید کد ملی و رمز عبور خود را ثبت نمایند.

گام دوم دریافت کارت ایثارگری از سامانه ایثار الکترونیک

پس از وارد شدن به بخش خدمات عمومی باید گزینه صدور کارت ایثارگر را انتخاب کنند.

گام سوم دریافت کارت ایثارگری از سامانه ایثار الکترونیک

با انتخاب این گزینه موارد درخواستی را در فرم درخواست ثبت کرده و چنانچه مراحل درخواستی را انجام دهند درخواست برای دریافت کارت ایثارگری ثبت خواهد شد.

نحوه دریافت فیش حقوقی از سامانه ایثار

👈 یکی از خدمات سامانه ایثار دریافت فیش حقوقی است. کاربرانی که مراحل ثبت نام در سامانه ایثار بنیاد شهید را انجام داده‌اند، می‌توانند فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

👈به این منظور ابتدا افراد باید آدرس سامانه ایثارگران و جانبازان را جستجو کرده و پس از ورود به سامانه از قسمت ورود و ثبت نام اطلاعات کاربری خود را ارائه کنند.

پس از ورود به سامانه می‌توانند بر روی گزینه دریافت فیش حقوقی ایثارگران کلیک کرده و فیش حقوقی ماه مورد نظر را دریافت نمایند.

نحوه دریافت فیش حقوقی در سامانه ایثار

دریافت فیش حقوقی کارکنان در سایت ایثار

👈 کارمندان سازمان بنیاد شهید نیز برای دریافت فیش حقوقی می‌توانند از طریق ورود به سامانه ایثار اقدامات لازم را انجام دهند. افراد پس از ورود به سامانه ایثار می‌توانند از قسمت گزینه و بخش فیش حقوقی کارکنان، فیش حقوقی ماهیانه خود را دریافت نمایند.

نحوه دریافت فیش حقوقی کارکنان در سامانه ایثار

سایر امکانات سامانه ایثارگران و جانبازان isaar.ir

👈 همانطور که اشاره کردیم سایت ایثار به نشانی اینترنتی isaar.ir دارای خدمات متعددی است و خانواده شهدا و ایثارگران می‌توانند با ورود سامانه ایثار از امکانات مختلف بهره‌مند شوند. در مجموع خدمات زیر در این سامانه ارائه می‌شود:

معافیت نظام وظیفه سربازی

👈فرزندان خانواده‌های شهدا و ایثارگران دارای معافیت و کسری خدمت سربازی می‌باشند. افراد می‌توانند از طریق ورود به سامانه ایثار من پیگیر وضعیت معافی خود باشند.

وام ازدواج خانواده‌های ایثارگران

👈همانطور که می‌دانید وام ازدواجی که به خانواده ایثارگران تعلق می‌گیرد، متفاوت است. برای دریافت این وام مشمولان باید به سامانه مراجعه کرده و امور مربوط به اخذ وام را پیگیری نمایند.

پیگیری امور بازنشستگی جانبازان

👈 از دیگر قسمت‌های سامانه isaar.ir مربوط به امور بازنشستگان است. در این بخش تمامی اطلاعات و امور مربوط به ایثارگران و جانبازان بازنشسته ارائه شده است.

پیگیری وام مسکن

👈ایثارگران و جانبازان می‌توانند از قسمت سایت ایثار من به بخش وام مسکن مراجعه کرده و اطلاعیه مربوط به این وام را پیگیری کنند.

👈توجه داشته باشید که سایت ایثار علاوه بر امکانات مهمی که به آنها اشاره شد، خدمات و امکانات متعدد دیگری را ارائه می‌کند. شما بدون مراجعه حضوری می‌توانید از طریق سامانه isaar.ir به خدمات مختلف دسترسی داشته باشید.

مهمترین امکانات سامانه ایثارگران و جانبازان

مشاوره ورود به سامانه ایثار isaar.ir

سامانه ایثار یکی از سایت‌های الکترونیک بنیاد شهید است که برای سهولت دسترسی خانواده‌های ایثارگران و جانبازان برای دریافت کارت ایثارگری، بررسی نتایج کمیسیون‌های پزشکی و مشاهده فیش حقوقی راه اندازی شده است.

افراد با ورود به این سامانه می‌توانند مراحل ثبت نام را نیز انجام دهند.

توجه داشته باشید برای استفاده از امکانات سامانه ایثار من شما باید دارای نام کاربری و رمز عبور باشید و نام کاربری و رمز عبور را قبلاً از بنیاد شهید محل سکونت خود دریافت کرده باشید.

داوطلبان کنکور سراسری که دارای سهمیه ایثارگری هستند، نمی‌توانند از طریق سایت ایثار کد خود را دریافت کنند و حتماً باید به صورت حضوری به بنیاد شهید محل سکونت خود مراجعه نمایند.

از آنجا که ممکن است بسیاری در ارتباط با نحوه ثبت نام در سامانه ایثارگران و جانبازان سؤال داشته باشند، می‌توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا مشاوران خبره آکادمی ایران تحصیل اطلاعات لازم را در این زمینه به شما عزیزان ارائه کنند.

 


خلاصه مقاله سامانه ایثار

سامانه ایثار بنیاد شهید یکی که از سامانه‌های آنلاینی است که بنیاد شهید برای خانواده‌های ایثارگر و جانباز راه‌اندازی کرده تا بتوانند از خدمات متعدد از جمله دریافت کارت ایثارگری، دریافت فیش حقوقی و … از آن استفاده کنند.

ورود به سامانه ایثار از طریق وارد کردن آدرس isaar.ir امکان‌پذیر است و افراد پس از انجام مراحل عضویت خود می‌توانند برای ثبت نام در سامانه ایثار الکترونیک نیز اقدام کنند. در این مقاله سعی کردیم به مهمترین خدمات سامانه ایثارگران و جانبازان اشاره کنیم. چنانچه شما عزیزان نیازمند دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با سایت ایثار هستید، می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

برای دانلود pdf مقاله سامانه ایثار کلیک کنید.

 

 

آدرس سامانه ایثار بنیاد شهید چیست؟

افراد برای استفاده از خدمات این سامانه باید به آدرس isaar.ir وارد شوند.

مهم‌ترین امکانات سامانه ایثارگران و جانبازان چیست؟

افراد می‌توانند برای دریافت کارت ایثارگری، مشاهده فیش حقوقی، بررسی نتایج کمیسیون پزشکی و درخواست وام به این سامانه مراجعه کنند.

آیا می‌توان کد ۱۲ رقمی ایثارگری کنکور سراسری را از سامانه ایثار دریافت کرد؟

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد و افراد باید برای دریافت کد ۱۲ رقمی به بنیاد شهید محل سکونت خود مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا