سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir


سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی contaract.iau.ir برای کارمندان دانشگاه آزاد راه اندازی شده است. با توجه به پیشرفت و تسریع تکنولوژی، کلیه ادارات دولتی، خصوصی و نیمه خصوصی برای همگام شدن با گستردگی استفاده از اینترنت و فضای مجازی و نیز انجام برخی امور من جمله ثبت قراردادهای مدیریتی؛ سایت عقد قرارداد دانشگاه آزاد تاسیس شده است.

البته تمامی کارکنان و کارمندان نمی‌توانند به این سامانه دسترسی پیدا کنند. اما چنانچه پس از مطالعه این مقاله سوالی درباره سایت مدیریت قرارداد دانشگاه آزاد داشتید، می‌توانید با مشاوران آکادمی ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

سایت ثبت و مدیریت قراردادهای دانشگاه آزاد

در حال حاضر سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contaract.iau.ir زیر نظر مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه آزاد تاسیس شده است. این سایت به دلیل تسریع تکنولوژی و تسهیل امور اداری برای کارکنان و کارمندان دانشگاه آزاد راه اندازی شده تا به راحتی بتوانند برای مشاهده قراردادهای مدیریتی وارد سامانه شوند. عقد قراردادهای مدیریتی به صورت کد نویسی شده است تا سامانه به صورت یکپارچه در اختیار داوطلبان قرار بگیرد.

سامانه ثبت قراردادها زیر نظر مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین توسط سازمان نظارت، ارزیابی و ثبت شکایات راه اندازی شده است. این سامانه بین دانشگاهی می‌باشد و فقط به منظور کدینگ شدن قراردادها ایجاد شده تا به سیستم پاسخگویی تنظیم شده‌ای تبدیل شود.

سایت-ثبت-و-مدیریت-قراردادهای-دانشگاه-آزاد

این سایت به آدرس اینترنتی contaract.iau.ir برای ثبت قراردادها و تنظیم امور اداری ایجاد شده تا متقاضیان بدون دردسر برای انجام امور اداری به این سامانه مراجعه کنند. اکنون در این مقاله به دلیل تازه بودن سایت ثبت مدیریت قراردادها دانشگاه آزاد اسلامی و در ادامه به نحوه ورود، نام کاربری و رمز عبور اشاره خواهیم کرد.

ورود به سایت مدیریت قرارداد دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های اخیر سامانه‌های زیادی برای انجام امور مختلف اداری در هر بخش مثل سایت استعلام مدرک تحصیلی، آموزشیار و نقل و انتقالات دانشجویی راه اندازی کرده است. یکی از همین سامانه‌ها که به تازگی برای یکپارچه سازی قراردادها به وجود آمده، سایت عقد قرارداد دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی contaract.iau.ir است.

به این نکته مهم توجه داشته اشید که این سامانه برای اشخاص خاصی طراحی شده است. بنابراین دانشجویان و تمام کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی، به این سایت نمی‌توانند دسترسی داشته باشند. تنها افرادی می‌توانند وارد این شوند که بخواهند قراردادهای مدیریتی را توسط کدینگ اختصاصی شده، پیدا کنند.

افراد برای ورود به این سامانه و استفاده از امکانات آن، باید رمز عبور و نام کاربری داشته باشند تا بتوانند به این سایت بین سازمانی دانشگاه آزاد وارد شوند. گفتنی است که این سایت زیر نظر مرکز فناوری اطلاعات است و افراد برای ثبت قرارداد و ورود به سامانه، باید طبق مراحل زیر عمل کنند:

✅ ابتدا در گام اول لازم است که آدرس سایت مدیریت قرارداد دانشگاه آزاد contaract.iau.ir را در مرورگر گوگل وارد کرده و سرچ نمایید.

جستجو-سامانه-ثبت-قرارداد-دانشگاه-آزاد

✅ بعد از ورود به صفحه اصلی، باید نام کاربری و رمز عبور خود را در جایگاه مشخص شده وارد کرده و سپس گزینه ورود به سامانه را انتخاب کنید.

صفحه-اصلی-سامانه-ثبت-و-مدیریت-قراردادها

✅ بعد از انجام مراحل گفته شده، وارد پنل کاربری سامانه عقد قرارداد دانشگاه آزاد اسلامی می‌شوید.

نام کاربری و رمز عبور سامانه contaract.iau.ir

در بندهای پیشین درباره نام کاربری و رمز عبور سامانه contaract.iau.ir توضیحاتی را ارائه دادیم. اما در جایگاه نام کاربری و رمز عبور چه کدی را باید وارد کنیم؟ همانطور که گفتیم تمامی کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نمی‎‌توانند به اطلاعات این سامانه دسترسی پیدا کنند. بلکه تنها عده خاصی برای ورود به این سایت مجاز هستند که برای وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، به ترتیب کد ملی ریاست واحد و شماره شناسنامه ریاست واحد را در جایگاه مربوطه درج نمایند.

در صورت درست بودن اطلاعات ثبت شده، کد یکبار مصرفی به شماره ریاست واحد ارسال می‌شود. در این صورت، لازم است که کد را از ریاست دریافت کنید و در جایگاه مربوطه وارد نمایید. پس از انجام کلیه مراحل گفته شده، اطلاعات شما بررسی می‌شود. اگر مجاز به ورود باشید به پنل کاربری سامانه منتقل می‌شوید.

 

برای اطلاع از سامانه پیگیری های ویژه دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه ثبت و مدیریت قراردادهای دانشگاه آزاد

افرادی که شرایط ورود به سامانه مدیریت قراردادهای دانشگاه آزاد را دارند، باید در گام اول نام کاربری و رمز عبور را مطابق با توضیحات بخش قبل، در جایگاه مشخص شده وارد کرده تا به صفحه اصلی بتوانند ورود پیدا کنند.

پس از آن لازم است که قراردادها، مجوزها و اطلاعات مالی را در سامانه ثبت کرده و تمام موارد ذکر شده را برای ریاست واحد ارسال نمایند. ریاست واحد باید قراردادها را تک به تک بررسی کرده و بعد  از تایید، به آن کد 12 رقمی یکتا دهد.

نحوه-ثبت-و-مدیریت-قراردادهای-دانشگاه-آزاد

در مرحله آخر، قرارداد ثبت شده باید به ثبت نهایی برسد. افرادی که موظف به کد دادن اختصاصی به قراردادها هستند، ضروری است بعد از تایید ریاست واحد، گزینه ثبت نهایی را انتخاب کنند. چنانچه در این مبحث سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل مشاوره دریافت کنید.

نکات طلایی سایت عقد قرارداد دانشگاه آزاد

سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir یکی از پر استفاده‌ترین سایت‌های بین سازمانی است که به منظور تسهیل بخشی کارهایی نظیر ثبت قراردادهای مهم، راه اندازی شده است. در این سایت 2 نقش پر رنگ و مهم وجود دارد که در راس آن‌ ریاست واحد است و بعد کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی که وظیفه ارسال قراردادها و نهایی کردنشان را دارند.

این قراردادها مربوط به دانشگاه آزاد است که در دسترس برخی کارمندان قرار می‌گیرد. نام کاربری و رمز عبوری که توسط ریاست واحد در اختیار افراد قرار داده می‌شود، از جمله مواردی است که کارمندان باید در حفظ آن کوشا باشند تا در دسترس دیگران قرار نگیرد. نشانی اینترنتی این سامانه contract.iau.ir است.

خلاصه مطلب

در این مقاله به موضوع سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد پرداختیم. این سامانه به منظور درخواست‌های الکترونیکی و قراردادهای داخل سازمانی دانشگاه آزاد به وجود آمده است. اما تنها بخشی از کارمندان می‌توانند مجاز به ورود در این سایت باشند. بنابراین کلیه قراردادها به همراه کدهای اختصاصی 12 رقمی یکتا، ابتدا باید به تایید ریاست واحد و بعد به ثبت نهایی برسند.

آدرس سایت ثبت و مدیریت قراردادهای دانشگاه آزاد contract.iau.ir است که زیر نظر مرکز فناوری اطلاعات، سازمان ارزیابی و پیگیری ثبت شکایات ایجاد شده تا امور مهم این ارگان همانند سایر سازمان‌های دولتی و خصوصی، به صورت اینترنتی انجام شود. نام کاربری برای ورود به سامانه، کد ملی ریاست واحد و رمز عبور برای ورود به سامانه، شماره شناسنامه ریاست واحد است.

 

برای دانلود فایل PDF سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد کلیک کنید.

 

آدرس سامانه مدیریت قراردادها دانشگاه آزاد کدام است؟

نشانی اینترنتی سامانه مدیریت قراردادها contract.iau.ir می‌باشد.

سایت عقد قرارداد دانشگاه آزاد برای چه کسانی است؟

این سایت مختص به برخی کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

برای ورود به سایت مدیریت قرارداد دانشگاه آزاد چه مواردی لازم است؟

نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سایت مدیریت ثبت قراردادها ضروری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا