سامانه هوشمند معلم | ورود به سیستم سامانه هوشمند معلم


سامانه هوشمند معلم یکی از سامانه هایی است که با توجه به مجازی شدن تمامی آموزش ها و استفاده حداکثری از اینترنت و نرم افزارهای هوشمند ایجاد شده است. به طوری که در حال حاضر استفاده از سامانه معلم متداول شده است. اما دقت داشته باشید که کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه استفاده  و ورود به سامانه معلم و همین طور بخش های مختلف گنجانده شده در این سامانه برای هر یک از اساتید و معلمان عزیز الزامی است.

با توجه به نیاز هر یک از معلمان به استفاده از سامانه هوشمند معلم و آشنایی با امکانات گنجانده شده در این سامانه کمک گرفتن از مشاوری آگاه و خبره در این زمان الزامی و مهم به نظر می رسد. برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه استفاده و همین طور بخش ها و امکانات گنجانده شده در سامانه هوشمند معلم می توانید با تیم مشاوره حرفه ای و کاردان ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

 

سامانه هوشمند معلم چیست؟

در حال حاضر و با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی تحولی بزرگ در سیستم آموزشی و یادگیری دانش آموزان به وجود آمده که از قضا بسیار مهم قابل توجه است.

همین استفاده از سیستم هوشمند تدریس معلمان است که می تواند موجب بهبود روند تدریس معلم ها شود.

سامانه هوشمند معلم به عنوان یکی از بهترین سایت ها برای هوشمندسازی مدرسه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

البته دقت داشته باشید که از سامانه هوشمند مدارس تحت عنوان نرم افزار مدرسه و یا نرم افزار مدیریت مدرسه هوشمند نیز یاد می شود.

سامانه هوشمند معلم چیست

باید عرض کنیم که سه مجموعه مختلف نرم افزاری شامل اپلیکیشن معلمان و والدین و همین طور مدیریت تحت وب در این سامانه به چشم می خورد.

دقت نمایید که این سامانه تنها در اختیار معلمان شاغل و بازنشسته فرهنگی به همراه مستمری بگیران قرار دارد که آن ها با داشتن اطلاعات خود می توانند وارد این سامانه شوند.

 

برای اطلاع از لیست رشته های دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

نحوه ورود به سامانه هوشمند معلم

همان طور که عنوان شد کلیه معلمان و مستمری بگیران می توانند وارد سامانه معلم شوند. آن ها برای ورود به این سامانه می توانند چند مرحله زیر را طی کنند.

آدرس سایت معلم به نشانی moalem.farsedu.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد صفحه اصلی شوند.

در صفحه باز شده در بالا سمت چپ می توانند بخش ورود به سامانه معلم را مشاهده کنند. در این کادرها معلمان شاغل و بازنشسته باید کد پرسنلی را به عنوان نام کاربری و کد ملی را به عنوان رمز عبور درج کنند. در حالی که مستمری بگیران باید در هر دو کادر کد ملی خود را درج کنند.

بعد از آن کد امنیتی را وارد کرده و وارد پنل کاربری خود شوند.

 

مزیت های استفاده از سامانه هوشند معلم چیست؟

استفاده از سامانه معلمان با مزیت های زیادی برای فرد همراه است. از میان مهم ترین مزیت های استفاده از این سامانه برای معلمان می تواند نتایج بسیار خوب و مثبتی را در سامانه به همراه داشته باشد.

در ادامه این نوشته با ذکر مزیت های استفاده از سامانه هوشمند معلم در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

 

مزیت های استفاده از سامانه هوشند معلم چیست

 

بالا رفتن قدرت خلاقیت و افزایش حس مشارکت اجتماعی

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از سامانه معلم بالا رفتن قدرت خلاقیت دانش آموزان و افزایش حس مشارکت اجتماعی آن ها است.

در این سامانه هوشمند معلم امکان برگزاری انواع مسابقات هیجان انگیز و جالب از جمله مسابقات نقاشی، عکاسی و همین طور چالش های جذاب یک دقیقه ای و چالش یک داستان را دارد.

بدین ترتیب تمامی دانش آموزان می توانند با تنوع ایده ها و نظرات و افکار مختلفی آشنایی لازم را پیدا کنند و در ادامه مشارکت اجتماعی خود را نیز بالاتر ببرند.

پیشرفت و موفقیت درسی دانش آموزان

دومین و شاید یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از سامانه معلم رسیدن به پیشرفت تحصیلی و درسی دانش آموزان است.

در سامانه هوشمند معلمان انواع تست های شخصیت شناسی گنجانده شده که می تواند مورد استفاده دانش آموزان قرار بگیرد.

به کمک این تست های شخصیت شناسی موجب آشنایی هر چه بیشتر معلم با تیپ شخصیتی دانش آموزان می شود. همین موضوع به بهتر شدن روند تدریس معلم کمک می کند و نتیجه اش هم چیزی به جز پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نیست.

از میان انواع تست های شخصیت شناسی می توان به تست MBTI، هوش های چندگانه گاردنر، سنجش خلاقیت پائول تورنس و تست هوش هیجانی بار-آن اشاره کرد.

 

مدیریت درست کلاس های درسی

در سامانه هوشمند معلمان امکان حضور و غیاب دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس ثبت می شود و والدین می توانند به راحتی به شکل اینترنتی و آنلاین از نبود دانش آموزان در سر کلاس های مدرسه مطلع شوند.

نکته جالب توجه این که، بخشی تحت عنوان نفرات برتر نیز در سامانه هوشمند معلم تعبیه شده است که معلم می تواند در آن برای رتبه بندی دانش آموزان کلاس خود اقدام کنند.

 

برای اطلاع از نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهبود شیوه های تدریس معلم

از آن جایی که کارنامه درسی و نمره های هر یک از دانش آموزان در سامانه هوشمند معلم درج شده است در نتیجه معلمان می توانند شیوه تدریس خود را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند و در صورت داشتن قصوری در تدریس آن را اصلاح کنند.

بهبود شیوه های تدریس معلم

 

دانلود سامانه هوشمند معلم + نسخه جدید

خوشبختانه جدیدترین نسخه سامانه هوشمند معلم به آسانی و به صورت رایگان در دسترس معلمان است و هر فرد می تواند به راحتی برای دانلود آن اقدامات لازم را انجام دهد.

بدین ترتیب و با دانلود سامانه هوشمند معلم هر یک از معلمان می توانند به راحتی به پیشرفت تدریس و رسیدن به موفقیت بیشتر دانش آموزان کمک کنند.

 

آیا امکان نصب سامانه هوشمند معلمان بر روی گوشی اندروید وجود دارد؟

شاید این پرسش برای شما هم مطرح شود که آیا امکان نصب سامانه هوشمند بر روی تلفن همراهی با سیستم عامل اندروید وجود دارد یا خیر؟

در پاسخ باید عرض کنیم که بله هر یک از معلمان در صورت تمایل به استفاده از این نرم افزار جامع و کاربردی می توانند برای نصب و راه اندازی آن بر روی تلفن همراهی با سیستم عامل اندروید اقدام کنند.

 

چگونه می توان برای ورود به سایت هوشمند معلم اقدام کرد؟

یکی از مسائلی که هر یک از معلمان مایل به استفاده از سامانه معلم باید از آن مطلع باشند در رابطه با نحوه ورود به این سامانه کاربردی است.

در رابطه با شیوه ورود به سامانه معلم به وسیله نام کاربری و همین طور رمز عبور برای هر یک از معلمان امکان پذیر است.

 

برای ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

در رابطه با امکانات سامانه معلم چه می دانید؟

در سایت هوشمند فرهنگیان moalem.farsedu.ir امکانات مختلفی گنجانده شده است که بهتر است از آن ها اطلاع پیدا کنید.

از میان امکانات گنجانده شده در سامانه هوشمند می توان به بخش بانک نمونه سؤالات ضمن خدمت و همین طور سامانه دانش آموزی سناد اشاره کرد.

البته به جز این دو مورد امکانات دیگری از جمله بهترین و جامع ترین آموزش ها در حوزه کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان، سامانه ابلاغ فرهنگیان و همین طور صندوق وام ضروری نیز در این سامانه وجود دارند.

البته هر یک از معلمان شرکت کننده در طرح ضمن خدمت فرهنگیان می توانند بانک نمونه سؤالات ضمن خدمت را در این سامانه به راحتی پیدا کنند و اقدامات لازم را برای مطالعه دقیق و مفهومی این نمونه سؤالات انجام دهند.

بعلاوه، در این سامانه دو بخش مشاوره تحصیلی و همین طور اخبار و اطلاعیه ها را نیز در این سامانه مشاهده فرمایید.

 

در رابطه با امکانات سامانه معلم چه می دانید

 

آیا امکان نصب و استفاده از سایت هوشمند معلم بر روی تبلت نیز وجود دارد؟

شاید این پرسش برای شما هم مطرح شود که آیا می توان برای نصب و ورود به سامانه هوشمند معلم moalem.farsedu.ir بر روی تبلت نیز وجود دارد یا خیر؟

در پاسخ باید عرض کنیم که بله به راحتی می توانید برای نصب سامانه معلم بر روی تبلت نیز وجود دارد.

 

چگونه می توان به وسیله کامپیوتر شخصی وارد سایت هوشمند معلم شد؟

دوستان عزیز دقت داشته باشید که به وسیله کامپیوتر شخصی نیز می توانید وارد سایت هوشمند معلمان شوید.

برای ورود به این سامانه ابتدا باید در مرورگر گوگل خود آدرس این سایت یعنی moalem.farsedu.ir را درج کنید و بعد از باز شدن اولین صفحه سایت با درج نام کاربری و رمز عبور و همین طور کد امنیتی وارد سامانه شوید.

 

خلاصه مقاله سامانه هوشمند معلم

با توجه به آنلاین شدن کلاس های درسی سامانه هوشمند معلم به آدرس moalem.farsedu.ir ایجاد شد. شما برای انجام تمام کارهای درسی و تحصیلی دانش آموزان خود می توانید وارد این سایت شوید. این سامانه در اختیار تمام معلمان و اساتید گرامی  قرار دارد. این سامانه خدمات و امکانات آنلاین زیادی دارد که شما با ورود به پنل کاربری خود می توانید از آن استفاده کنید.

برای ورود به سامانه معلم شما نیاز نام کاربری و رمز عبور دارید که نحوه به دست آوری آن را برای شما عنوان کردیم. حال اگر با مطالعه این مقاله نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد چگونه وارد سامانه هوشمند معلم شویم یا دانلود سامانه هوشمند معلم دارید می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 در تماس باشید.

 

جهت دانلود پی دی اف مقاله روی لینک کلیک کنید.

 

آدرس سایت هوشمند معلم چیست؟

آدرس سایت هوشمند معلم moalem.farsedu.ir است.

آیا می توان از گوشی های هوشمند برای ورود به سامانه هوشمند معلم استفاده کرد؟

بله. این امکان برای افراد وجود دارد.

سامانه هوشمند معلم چه امکاناتی را در خود جای داده است؟

از میان امکانات سامانه هوشمند معلم می توان به سامانه سناد و بخش نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا