سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک + شماره تماس


سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک فعال شد. آن دسته از دانشجویان دانشگاه آزاد که در واحد الکترونیکی دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، در صورت داشتن هرگونه سؤال در ارتباط با مراحل ثبت‌نام و تحصیل در دانشگاه می‌توانند از طریق این سایت به آدرس iauec.ac.ir سؤالات و ابهامات خود را مطرح کنند.

کارشناسان واحد الکترونیک دانشگاه آزاد در اسرع وقت مشکلات مطرح شده را در سامانه تیکتینگ بررسی می‌کنند و در ظرف مدت ۴۸ ساعت کاری به تیکت شما پاسخ خواهند داد. از آنجا که دانشجویان دانشگاه آزاد واحد الکترونیک نیازمند دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با پشتیبانی دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی هستند، در ادامه توضیحاتی در این خصوص ارائه خواهیم کرد.

 آشنایی با واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد در سال ۱۳۸۴ در تهران راه‌اندازی شد. این واحد متشکل از چهار دانشکده علوم انسانی، علوم پایه، مدیریت و دانشکده فنی و مهندسی می‌باشد. در این واحد در حال حاضر ۱۹۰۰ دانشجو و ۱۷ استاد مشغول هستند و بیش از ۵۰ رشته در مقطع کارشناسی و ۳۰۰ رشته در مقطع کارشناسی ارشد ارائه شده است.

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد به دو صورت دانشجو می‌پذیرد. دانشجویان می‌توانند از طریق شرکت در آزمون سراسری در این دانشگاه تحصیل کنند و روش دوم با استفاده از سوابق تحصیلی براساس معدل و شرکت در دوره‌های بدون آزمون این دانشگاه می‌باشد.

اگرچه دانشجویان قبل از ثبت‌نام باید نسبت به مزایا و معایب واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اطلاعات لازم را کسب کنند. اما از مزیت‌های واحد الکترونیک این است که تمامی مراحل ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌ها و امتحانات و همچنین اخذ مدرک تحصیلی به صورت اینترنتی می‌باشد و یک پنل اختصاصی برای دانشجویان این واحد در نظر گرفته می‌شود و می‌توانند به محتوای دروس امتحانی خود در این سامانه دسترسی داشته باشند.

اما بسیاری از دانشجویانی که در دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، سؤالات و ابهاماتی دارند که برخی مواقع نیازمند پاسخگویی از طریق دانشگاه هستند. در حال حاضر سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک یا سامانه تیکتینگ به آدرس iauec.ac.ir برای دانشجویان راه‌اندازی شده است که افراد می‌توانند سؤالات خود را مطرح کنند. در ادامه بیشتر با این سایت آشنا خواهید  شد.

 آشنایی با واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

معرفی سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک

دانجشویان واحد الکترونیک دانشگاه آزاد که در ارتباط با مراحل ثبت‌نام در این واحد سؤال دارند، می‌توانند از طریق پشتیبانی دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی و از طریق ورود به سامانه iauec.ac.ir سؤالات خود را مطرح کنند. سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک یکی از سامانه‌های مجزای دانشگاه  است که دانشجویان می‌توانند از طریق آن سؤالات و مشکلات خود را مطرح کنند. کارشناسان نیز در اسرع وقت سؤالات آنها را بررسی می‌کنند و در ظرف مدت ۴۸ ساعت کاری به تیکت آنها پاسخ خواهند داد.

لازم به ذکر است کارشناسان فعال در سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک روزانه با حجم بسیاری از پرونده‌های دفاع ، ایمیل‌ها و تماس‌های تلفنی مواجه هستند و برای ایجاد تعادل و پاسخی به مراجعات حضوری و انجام امور دانشجویان، از طریق سیستم پشتیبانی دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی پاسخگوی شما خواهند بود. شما می‌توانید با مراجعه به سامانه تیکتینگ به راحتی سؤالات خود را مطرح کنید تا در اسرع وقت کارشناسان به سؤالات شما پاسخ دهند.

معرفی سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک

اطلاعیه

نشانی سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک به آدرس iauec.ac.ir است. 

تلفن تماس سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک

داوطلبانی که مایل به برقراری تماس با پشتیبانی سایت دانشگاه آزاد واحد الکترونیک دانشگاه آزاد هستند، می‌توانند با واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق شماره ۴۲۸۶۳۰۰۰-۰۲۱ در ارتباط باشند یا وارد سامانه iauec.ac.ir شوند. اما در ادامه لازم است که راهنمای ورود به سامانه تیکتینگ و همچنین نحوه استفاده از این سامانه را به شما عزیزان توضیح دهیم.

راهنمای ورود به سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک

از آنجا که مراحل اسم‌نویسی و تحصیل در دانشگاه واحد الکترونیکی آزاد اسلامی به صورت مجازی و از راه دور صورت می‌گیرد، داوطلبانی که به صورت آنلاین مایل به تحصیل در سراسر نقاط کشور هستند، پس از پذیرفته شدن از دانشجویان واحد الکترونیک محسوب می‌شوند.

از آنجا که به مراجعه حضوری برای بسیاری از دانشجویان مشکل می‌باشد و قبلاً چنانچه سوالی داشتند، باید برای دریافت پاسخ سؤالات خود با سیستم آموزشیار دانشگاه تماس می‌گرفتند، در حال حاضر سیستم تیکتینگ راه‌اندازی شده است که به عنوان پشتیبانی دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی فعال است و دیگر نیاز به مراجعه حضوری دانشجویان نخواهد بود.

 اما لازم به ذکر است که سیستم پاسخگویی تلفنی و ملاقات آنلاین هر ظهر یکشنبه صورت می‌گیرد و امکان ارتباط با دانشجویان از طریق دانشگاه فراهم است. اما بهترین راه استفاده از سامانه تیکتینگ است که در ادامه لازم است به چگونگی استفاده از این سامانه اشاره کنیم.

 

اگر می‌خواهید بدانید اعتبار مدرک واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چقدر است؟ وارد لینک مربوطه شوید. 

چگونگی استفاده از سامانه تیکتینگ دانشگاه آزاد واحد الکترونیک

داوطلبانی که قصد ورود به سیستم پشتیبانی دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی را دارند، می‌توانند از طریق وارد کردن آدرس iauec.ac.ir برای مطرح کردن سؤالات دانشجویی خود اقدام نمایند و وارد بخش سامانه پاسخگویی شوند.

 پس از ورود به سامانه پاسخگویی شما باید در قسمت شناسه کاربری، کد دانشجویی در بخش رمز عبور کد ملی را وارد کنید. دانشجویان جدیدالورود در صورتی که هنوز شماره دانشجویی ندارند، در هر دو بخش شناسه کاربری و رمز عبور می‌توانند کد ملی را ثبت کنند. چنانچه اطلاعات درخواستی در سایت درست باشد، وارد سامانه می‌شوید و می‌توانید پیام خود را درج کنید و سپس با زدن دکمه، پیام را برای کارشناسان و مسئولان دانشگاه ارسال نمایید و پشتیبانی دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی در ظرف ۴۸ ساعت کاری پاسخگوی شما خواهد بود.

چگونگی استفاده از سامانه تیکتینگ دانشگاه آزاد واحد الکترونیک

زمان پاسخگویی کارشناسان واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

 واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد سامانه پاسخگویی سیستم آموزشی را به عنوان اولین سامانه راه‌اندازی کرده است. سامانه تیکتینگ تاکنون برای دانشجویان مزایای بسیاری داشته است. کارشناسان این سازمان موظفند تا ۴۸ ساعت کاری به پیام‌های ارسالی در سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک پاسخ دهند. اما ممکن است که پاسخگویی به سؤالات دانشجویان کمی دیرتر نیز باشد. سامانه تیکتینگ تنها فقط برای در میان گذاشتن سؤالات و رفع مشکلات مربوط به امور دانشگاهی محصلین است و سامانه‌های مربوط به حضور در کلاس‌های آنلاین و همچنین سامانه مربوط به پرداخت شهریه و انتخاب واحد مجزا می‌باشند.

دانشگاه آزاد واحد الکترونیک برای ایجاد عدالت آموزشی و کسب رضایت دانشجویان در سراسر نقاط مختلف امکان دسترسی همه دانشجویان که به صورت الکترونیک آموزش می‌بیند به خدمات سامانه تیکتینگ را فراهم کرده است و با راه‌اندازی این سامانه دیگر نیازی به مراجعه حضوری دانشگاه دانشجویان نمی‌باشد. چنانچه در ارتباط با نحوه استفاده از خدمات سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک و نحوه تماس با پشتیبانی دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی سؤال و ابهامی دارید، کافی است با مشاوران مجرب آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا شما عزیزان را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

اطلاعیه

کارشناسان پشتیبانی دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی موظفند طی 48 ساعت کاری به سوالات دانشجویان پاسخ دهند. 

زمان پاسخگویی کارشناسان واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

آخرین اخبار مرتبط با پشتیبانی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

مزایای ارسال تیکت در پشتیبانی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

داوطلبانی که در واحد الکترونیک دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل هستند، می‌توانند سؤالات مربوط به امور دانشجویی خود را در سامانه تیکتینگ ارسال کنند. از مزیت‌های ارسال تیکت می‌توان به مدیریت زمان، امکان پیگیری سیستماتیک و دسترسی به پاسخ‌های ارسالی در سامانه پاسخگویی اشاره کرد. علاوه بر این شما می‌توانید از طریق ارسال تیکت پاسخ‌های خود را به طور کامل و جامع از سوی کارشناسان هر واحد دریافت نمایید.

سریع‌ترین راه‌های ارتباطی با کارشناسان سامانه تیکتینگ

جهت ارتباط با کارشناسان سامانه تیکتینگ واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد تهران، ابتدا داخلی مورد نظر خود را از طریق سامانه پیدا کنید. شناسه تیکت ارسالی در زمان تماس تلفنی اعلام خواهد شد. بنابراین دانشجو قبل از تماس حتماً باید سؤالات خود را از طریق سامانه سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک به کارشناس مربوطه ارسال کند و در طی دو روز کاری پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.

جهت اطلاع از رشته های واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید. 

 

خلاصه مطالب

 در این مقاله به سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک به آدرس iauec.ac.ir اشاره کردیم. در حال حاضر سامانه تیکتینگ به عنوان اولین سامانه پشتیبانی دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی در سراسر نقاط کشور قابل دسترسی می‌باشد. آن دسته از دانشجویانی که در ارتباط با امور دانشجویی خود سؤال و ابهامی دارند، می‌توانند از طریق این سامانه با کارشناسان مربوطه هر گروه آزمایشی ارتباط برقرار نمایید و کارشناسان سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک موظفند تا ۴۸ ساعت کاری به سؤالات دانشجویان پاسخ دهند.

داوطلبان می‌توانند از طریق شماره تماس ۴۲۸۶۳۰۰۰-۰۲۱ نیز با کارشناسان دانشگاه تماس داشته باشند. اما باید بگوییم که اعلام شناسه تیکت ارسالی در هنگام تماس تلفنی الزامی است. بنابراین دانشجویان باید قبل از تماس حتماً سؤالات خود را از طریق سامانه به کارشناسان مربوطه ارسال کرده باشند. چنانچه شما نیازمند دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با پشتیبانی دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی هستید، می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی را در دسترس شما عزیزان قرار دهیم.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

 

آدرس سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک چیست؟

 سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک به نشانی iauec.ac.ir می‌باشد.

 سامانه تیکتینگ مربوط به طرح چه نوع سوالاتی است؟

این سامانه برای طرح تمامی سؤالات و ابهامات مربوط به امور دانشگاهی راه‌اندازی شده است، چرا که برای مشکلات مربوط به انتخاب واحد سامانه‌های جداگانه در نظر گرفته شده است.

زمان پاسخ به سؤالات در سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک چقدر است؟

کارشناسانه این بخش در موظفند تا ۴۸ ساعت کاری به سؤالات شما پاسخ دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا