سامانه پرداخت هزینه صدور گواهینامه فنی حرفه ای 1402 {آنلاین}


برخی از افرادی که دوره فنی حرفه ای را گذرانده‌اند، هنگام دریافت مدرک خود این سوال را دارند که سامانه پرداخت هزینه صدور گواهینامه فنی حرفه ای چیست؟ و میزان هزینه صدور گواهینامه فنی حرفه ای چقدر است؟ اولین نکته‌ای که افراد باید بدانند این است که پرداخت هزینه صدور مدرک فنی حرفه ای ربطی به نوع رشته و حرفه ندارد و در هر رشته‌ای که در سازمان فنی حرفه ای کشوری یا آموزشگاه آزاد دوره دیده باشید، در صورت کسب نمره قبولی باید هزینه صدور گواهینامه را پرداخت کنید.

اما بسیاری در ارتباط با سامانه پرداخت آنلاین فنی حرفه ای و فرایند پرداخت سوال و ابهام دارند، در این صورت می‌توانید با همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا اطلاعات مهم در این زمینه را در اختیار شما متقاضیان عزیز قرار دهند.

ضرورت اطلاع از سامانه پرداخت هزینه صدور مدرک فنی حرفه ای

👈افرادی که در آموزشگاه‌های فنی حرفه ای یا آموزشگاه‌های آزاد سراسر کشور دوره‌های فنی حرفه ای را گذرانده‌اند، در هر رشته و حرفه ای که آموزش دیده باشند، باید در صورت قبولی نهایی و کسب نمره حد نصاب دریافت مدرک خود را دریافت کنند.

اما صدور مدرک فقط در صورتی امکان‌پذیر است که افراد هزینه صدور آن را بپردازند. برای پرداخت هزینه صدور گواهینامه فنی حرفه ای، سازمان فنی حرفه ای کشور سامانه‌ای را اختصاص داده است که افراد می‌توانند با ورود به آدرس pay.portaltvto.com با پرداخت اینترنتی هزینه صدور گواهینامه فنی حرفه ای، مدرک خود را دریافت نمایند.

👈اطلاع از آدرس سامانه پرداخت آنلاین فنی حرفه ای و اینکه هزینه صدور گواهینامه فنی حرفه ای چقدر است؟ اهمیت دارد. اگر افراد قبل از هر چیز هزینه مدرک دریافتی را پرداخت نکنند، نمی‌توانند اصل مدرک را به صورت آنلاین دریافت نمایند. بنابراین لازم است که افراد هم با سامانه پرداخت هزینه صادر کردن گواهینامه فنی حرفه ای و هم نحوه دریافت این گواهینامه آشنایی کافی داشته باشند.

برای اطلاع از زمان خرید کارت اعتباری فنی حرفه ای وارد لینک شوید.

"ضرورت

معرفی سامانه پرداخت هزینه صدور گواهینامه فنی حرفه ای

👈افرادی که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و یا آموزشگاه‌های آزاد دوره‌های فنی حرفه ای را گذرانده اند، در صورت قبولی و کسب نمره نهایی می‌توانند مدرک خود را از این سازمان دریافت کنند.

👈از آنجا که دریافت مدرک فنی حرفه ای نیازمند پرداخت هزینه صدور آن می‌باشد، این سازمان سامانه ای را تحت عنوان سامانه پرداخت هزینه صادر کردن گواهینامه فنی حرفه ای راه اندازی کرده است. افراد برای پرداخت هزینه مدرک فنی حرفه ای خود می‌توانند به آدرس pay.portaltvto.com مراجعه کنند و اقدامات لازم را پس از وارد کردن کد ملی خود انجام دهند.

👈توجه داشته باشید که امکان پرداخت هزینه بلافاصله پس از قبولی فعال نخواهد شد و ممکن است چند هفته طول بکشد تا امکان پرداخت هزینه برای افراد فراهم شود.

"معرفی

فرایند پرداخت مبلغ صدور گواهینامه فنی حرفه ای 1402

👈افرادی که قبولی نهایی آنها از سوی سازمان فنی حرفه ای در رشته‌های مختلفی که در آنها دوره دیدند اعلام شده است، برای دریافت مدرک خود باید به سامانه پرداخت آنلاین فنی حرفه ای به نشانی pay.portaltvto.com مراجعه کنند. برای پرداخت هزینه مدرک فنی حرفه ای باید مراحل زیر طی شود:

✔️ابتدا به آدرس pay.portaltvto.com  مراجعه کنید و پس از کلیک بر روی آدرس مذکور به صفحه سازمان فنی حرفه ای وارد خواهید شد. در گام بعد باید کد ملی خود را ثبت کنید. اگر از اتباع خارجی هستید، ملیت غیر ایرانی را انتخاب کرده و شماره پاسپورت خود را ثبت کنید. در گام بعد کد امنیتی را با دقت وارد کنید. پس از آن کلید سبز رنگ جستجو را انتخاب نمایید.

گام اول پرداخت هزینه صدور گواهینامه فنی حرفه ای

✔️در این مرحله همه گواهینامه‌ای که باید برای آنها هزینه پرداخت کنید، نمایش داده می‌شود. اسم و فامیل، مرحله آزمون و نام آزمون به شما نمایش داده می‌شود.

گام دوم پرداخت هزینه صدور گواهینامه فنی حرفه ای

✔️اگر در بخش کد سفارش و شماره آن درج شده بود، به این معنی است که قبلاً هزینه صدور گواهینامه را پرداخت کردید. اما اگر این قسمت خالی بود، باید ردیفی را انتخاب کنید و به صفحه پرداخت آنلاین در سامانه pay.portaltvto.com وارد شوید. سپس می‌توانید مدرک خود را پرینت گرفته و آن را دریافت نمایید.

برای مشاهده رشته های فنی حرفه ای وارد لینک شوید.

هزینه صدور گواهینامه فنی حرفه ای 1402 چقدر است؟

👈از سال 1392 با هدف کاهش جعل و سوء استفاده از گواهینامه های صادر شده، روال صدور مدرک فنی و حرفه ای تغییر کرده است. دیگر از گواهینامه های کاغذی که سابقاً صادر میشد خبری نیست. در سال های قبل، ابتدا کارت های دارای کد به کارآموزان تحویل داده می شد. اما نردیک به یک سال است که فقط یک کد شناسایی به کارآموز اعلام می شود تا از طریق آن فایل گواهینامه را دریافت نمایند.

👈برای صدور گواهینامه شخص متقاضی الزاما باید بعد از قبولی در آزمون های تئوری و عملی، برای به پرداخت هزینه صدور مدرک خود از طریق سایت سازمان فنی و حرفه ای اقدام نماید. بسیاری این سوال را دارند که هزینه صدور گواهینامه فنی حرفه ای چقدر است؟ در حال حاضر هزینه صادر کردن گواهینامه فنی و حرفه ای 5000 تومان بوده و درصورت عدم پرداخت این هزینه، مدرک برای فرد متقاضی صادر نمی شود.

هزینه صدور گواهینامه فنی حرفه ای چقدر است؟

مشاوره سامانه صدور پرداخت هزینه صدور گواهینامه فنی حرفه ای

👈متقاضیانی که در دوره‌های فنی حرفه ای ثبت نام کرده اند، در هر دوره و هر رشته‌ای که باشند، باید برای دریافت مدرک خود هزینه جزئی بپردازند.

👈به این منظور سازمان فنی حرفه ای سامانه ای را به عنوان سامانه پرداخت مبلغ صدور گواهینامه فنی حرفه ای ایجاد کرده است و افرادی که نمره قبولی را کسب کرده اند، باید وارد آدرس pay.portaltvto.com  شوند و پرداخت آنلاین را انجام دهند.

👈توجه داشته باشید که پرداخت هزینه صادر کردن گواهینامه فنی حرفه ای باید طبق مراحلی که در بخش قبل اشاره کردیم صورت بگیرد و چنانچه افراد این مبلغ را نپردازند، قادر به دریافت مدرک خود نخواهند بود.

👈از آنجا که آشنایی سامانه پرداخت آنلاین فنی حرفه ای بسیار اهمیت دارد، برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما عزیزان را در این زمینه یاری کنند.

جهت آشنایی با پردرآمد ترین رشته فنی حرفه ای وارد لینک مربوطه شوید.

خلاصه مطالب

کارآموزانی که در دوره‌های فنی حرفه ای شرکت کرده اند، بدون پرداخت هزینه نمی‌توانند مدرک خود را دریافت کنند. از آنجا که پرداخت هزینه دریافت گواهینامه برای افرادی که نمره نهایی را کسب کرده‌ و قبول شده‌اند، الزامی است، سازمان فنی حرفه ای سامانه پرداخت هزینه صدور گواهینامه فنی حرفه ای را راه اندازی کرده است و افراد می‌توانند با ورود به این سامانه مبلغ پرداختی که هر ساله توسط این سازمان اعلام می‌شود را پرداخت نمایند.

چنانچه شما عزیزان در ارتباط با نحوه پرداخت هزینه صادر کردن گواهینامه فنی حرفه ای در سامانه pay.portaltvto.com سوال و ابهامی دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا خدمات لازم را در این زمینه به شما عزیزان ارائه کنند.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

آدرس سامانه پرداخت هزینه صدور گواهینامه فنی حرفه ای چیست؟

 افراد باید برای پرداخت هزینه صدور گواهینامه خود از سازمان فنی حرفه ای به سایت pay.portaltvto.com  مراجعه کنند.

صدور گواهینامه فنی حرفه ای چه مدت طول می‌کشد؟

پس از واریز کردن هزینه صدور گواهینامه حدود دو ماه طول می‌کشد تا مدرک صادر شود.

نحوه پرداخت مبلغ صدور گواهینامه فنی حرفه ای به چه شکل است؟

 در متن مقاله به طور کامل به نحوه پرداخت هزینه صدور گواهینامه فنی حرفه ای اشاره کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا